Skoči na vsebino

Kupujem motorček


mačka27

Priporočene objave

Evo ene par oglasov sem najdo, ki bi bili zanimivi:

- Honda cbr 600 fs, 95 letnik, 42500 km, Izredno lepo ohranjen

Vreden ogleda, redno servisiran , pri 35000 menjana veriga, zobniki.

Zadnji servis narejen pri 40000. Realni kilometri, cena 2290 EUR

- Kawasaki zx 600 r , 1900 EUR, letnik 95, srednje ohranjeno, 4 taktni, 4 valjni (drugo ne piše)

- Kawasaki zx 600 r, letnik 95, 60000 km, dobro ohranjeno, ni cene?

- Kawasaki zx 600 r, 98 letnik, 2000 EUR, dobro ohranjeno

Po moje bi se najbolj splačalo klicati prvega, ne? Če gledam po vsebini oglasa. Kak je pa s temi kilometri in letnikom? Ker pri avtih se recimo to zelo gleda. Je tudi pri motorjih to pomembno ali niti ne tako, ker recimo 12 let star motor in 60000km ni tako malo. Bo z njim več stroškov, več popravil...?

Popravljeno . Popravil bajamali
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, 95 letnik pa 2000€ :trance_33_sleep: za kšnih 500€ več pa dobiš že 98 letnike...

pa tud, na kilometre se ne preveč zanašat, se jih da komot nazaj prevrtet :rolleyes: :rolleyes:

Drugače pa, seveda, več kot ima kilometrov, več boš mogel še dodatno v njega vložiti... na primer, da so batni obročki že rahlo zrabljeni, pol ti bo pa kuru litr olja na 1000km :krneki: , kšno sklopko bi blo vrjetno treba menjati, obvezno poglej v kakšnem stanju so veriga, ploščice, ... kakšno nastavljanje ventilov bo tudi verjetno potrebno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, do kolko kilometrov je še sprejemljivo 30000? (rečmo da niso prevrteni nazaj). Kje si te ti to gledal za 2500 98 letnike. Si siguren? Ker jaz sem gledal in so bili sportni okoli 2000 in 2500 komaj taki 95 in mogoče še 96 letnik kaj najdeš. Drugače o nakupu pa, jaz tako ne bom šel sam tja kjer bom kupoval, ker jaz nekaj vem o motorjih, ampak to je še veliko premalo da bi lahko sam kupoval motor, tak da morem še premislit o tem, če bi se kdo najdo, da bi šel z mano ali pa pač pred nakupom motor na "pregled" in mehanik pove svoje :hmm: . Res kolko pa to košta, da ti malo pregleda motor pred nakupom?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V mislih sem imel predvsem suzukije GSX-R, jih je na avto netu ene par za tak denar.

Na pamet govoriti do koliko km je motor še v redu je težko, ker se ohranjenost mašin močno razlikuje(lahko je čist nov motor, pa je bil po motozborih žgan do blokade, pa bo čist zjeban; ali pa če ma že 60k km pa je bil vožen z občutkom, pa bo lepo ohranjen). Na motosvetu je ena tema se mi zdi, k pišejo koliko km imajo njihovi motorji. Najbolje da pogledaš če ima kdo kakšen podoben motor s podobnimi kilometri, pa ga preko PM-ja vprašaš o stroških.

Glede serviserja pa, najbolje da se z lastnikom zmenita da motor zapeljeta do serviserja; če bo motor v redu, verjetno ne bo lastniku to noben problem... serviser ti pa samo za pregled tudi ne more veliko zaračunati, če mene vprašaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja suzukije sem tudi sam nekaj gledal, pa eni so bili res po taki ceni (+-), ampak nekateri so spet imeli dosti prevoženih km. To je glih problem, nekaj je dobro, nekaj spet slabo. Ja pa veš kaj je, jaz kupujem do 600ccm (z blokado), višje pa sigurno ne bom šel, ker še nisem mel motorja, pa verjetno zato ni blo dosti teh, drugače pa je bilo nekaj suzukijev 750 ja, in ti so bili zelo poceni, samo kaj če jaz kupujem manjšo kubikažo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pred isto situacijo kot ti, pa se mi nekak zdi da če 750 zablokiraš ne dost bolj leti, kr je itak 25kw, al je 600 al pa 1000. No razlika je sigurno, kr 1000 vleče že zelo dobro pri nizkih obratih, sm med 600 pa 750 mislim da ni spet tulk razlike. Kaj pravte?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kr razlike. drugače pa bajamli zdaj ravno je Stric Burek (uporabnik na forumu) prodal gsxr-ja 600 mislim da 99 letnik z blokado na 25 kw...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

je kr razlike. drugače pa bajamli zdaj ravno je Stric Burek (uporabnik na forumu) prodal gsxr-ja 600 mislim da 99 letnik z blokado na 25 kw...

Hvala ker si mi povedo, ampak že vem, ker mi je Stric Burek sam povedo :doze: , škoda, ni slab motorček. (bil)

Bom moral še iskati...

Popravljeno . Popravil bajamali
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa je z rezervnimi deli pri motorjih? Npr. če kupiš motor, pa ti recimo po enem letu kaj crkne, kateri motorji imajo dele najcenejše? Pa kaj se bolj splača, neoriginalni deli ali originalni? Ker pri avtu recimo imaš lahko neoriginalni del, ki je dosti cenejši od originalnega, pa ti tudi dela kot treba (vsaj na mojem avtu je tako)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja rezervni deli.........niso teli motorji kot tomosi da skos neki crkuje, tako da menjaš pač svečke, olje, filter, ploščice, zavorno olje, gume, tankaš pa bi to bilo to

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hja rezervni deli.........niso teli motorji kot tomosi da skos neki crkuje, tako da menjaš pač svečke, olje, filter, ploščice, zavorno olje, gume, tankaš pa bi to bilo to

sej kaj pa se pr tomosu menas jest mam 1.5k km pa se ni nec crknil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej kaj pa se pr tomosu menas jest mam 1.5k km pa se ni nec crknil

1,5k km!? waw! to je pa res že zlo velik :worship: naredi prej kaj več, pol govorimo tomosi ali kšne bulše znamke...

drgač pa, logično, več kot plačaš več imaš oz obratno. motor ni brezveze poceni. ali je star ali zjeban al neki že ni najbulši, ker čene bi bla cena skoraj kot od novega. drugače pa če nimaš denarja kupi rajši 250cc, ker je motor ful cenej in use vzdrževanje tudi, pa gume tudi, manj pije in vse! če ni keša, kaj ti bo ferrari če nimaš niti za gume pol? in če ti kej crkne da bo celo sezono u garaži? kupi nekaj kar si lahko privoščiš, ne ciljaj previsoko (še posebno ker si reku da si suh...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem lihkar prodal svojga Gixxerja ki je bil zablokiran na 25KW. Razen nabavne cene motorja, ki je nekoliko višja in pizdarij s blokiranjem, so stroški minimalni(ob zaprtem motorju) Olje in filter komot menjaš na 10k km, spije 5-5.5l/100km, gume držijo dolgo...

In če se ga ne naveličaš ga pri 21letih odpreš in imaš nov motor :whistle:

ja da neoš ki mel zablokiranega 3 leta ja, zablokiraš ga glih tolko da ti v prometno vpišejo, blokada pa gre še isti dan dol, blokirat za dalj časa take motorje je res idiotizem, to je žalitev za take vrste motor, da ti pol šmrkavci z mitoti mimo letijo po ravni cesti :D

Hvala ker si mi povedo, ampak že vem, ker mi je Stric Burek sam povedo :doze: , škoda, ni slab motorček. (bil)

Bom moral še iskati...

ni slab, ampak grd na pogled za moje pojme, ta letnik kaj ga je mel burek, je kar se dizajna tiče največja polomija suzukija pomoje....

...če češ, ti jaz prodam ninjo drugo leto, ker brodar neke si misli ducatija kupovat pa mu bom pol moral dat kontro z kako agustico hehehe .)

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej kaj pa se pr tomosu menas jest mam 1.5k km pa se ni nec crknil

no nisem mislil tega tomosa, ker je 4T, ampak te stare frčke in štirke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja da neoš ki mel zablokiranega 3 leta ja, zablokiraš ga glih tolko da ti v prometno vpišejo, blokada pa gre še isti dan dol, blokirat za dalj časa take motorje je res idiotizem, to je žalitev za take vrste motor, da ti pol šmrkavci z mitoti mimo letijo po ravni cesti :D

ni slab, ampak grd na pogled za moje pojme, ta letnik kaj ga je mel burek, je kar se dizajna tiče največja polomija suzukija pomoje....

...če češ, ti jaz prodam ninjo drugo leto, ker brodar neke si misli ducatija kupovat pa mu bom pol moral dat kontro z kako agustico hehehe .)

Ti kar izvoli, če ga že prej ne bom mel. Se ne bom pritoževal, ker meni osebno so itak kawasakiji najlepši (nevem zakaj ampak že od malega so mi všeč - športni ali pa super športni, da se razumemo, ker ostali tipi mi sploh niso všeč - pa naj je kawasaki ali suzuki ali yamaha ali bilo kaj) kaj morem, sem pač športnik po duši. Glede tega suzukija pa, res da nima prave športne oblike ampak za prvi motor bi bil dober. Pol ko pa maš več denarja pa si tak kupiš pravo mašino, ki ti je res všeč. Drugače pa, sto ljudi sto čudi, če bi bil vsem všeč isti motor, bi se vsi vozli z enakimi in bi bilo brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kar izvoli, če ga že prej ne bom mel. Se ne bom pritoževal, ker meni osebno so itak kawasakiji najlepši (nevem zakaj ampak že od malega so mi všeč - športni ali pa super športni, da se razumemo, ker ostali tipi mi sploh niso všeč - pa naj je kawasaki ali suzuki ali yamaha ali bilo kaj) kaj morem, sem pač športnik po duši. Glede tega suzukija pa, res da nima prave športne oblike ampak za prvi motor bi bil dober. Pol ko pa maš več denarja pa si tak kupiš pravo mašino, ki ti je res všeč. Drugače pa, sto ljudi sto čudi, če bi bil vsem všeč isti motor, bi se vsi vozli z enakimi in bi bilo brezveze.

kaj pa kupujes?pa do kolko denarja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa kupujes?pa do kolko denarja?

Kaj kupujem? Pa kaj ti naj povem, dober in dokaj poceni motor. Malo starejše seveda, ker nimam dosti dnarja za novejše, no tiste stare pa tudi ne. Tam nekje od 95 letnika do 98 oziroma kaka bo cena. Ta razpon letnikov je nekje v mojem dosegu glede financ, kolko sem gledal po netu :). Se pravi nekje okoli 2000 EUR. Mogoče do 2500 ampak rajši okrog 2000 EUR, ker še nimam opreme (obleka), pa za izpit bo nekaj treba pa kaki stroški pa to, pol se pa moje premoženje počasi premika proti limitu :yes: .

ejejej to boš težko kaj dobil za ta dnar, ninje 98 letnik bi dobil nekje za 2500- 3000 evrov, pa že kar solidno zgledajo, v živo sploh, ampak pod 2500 pa res bolj težko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja da neoš ki mel zablokiranega 3 leta ja, zablokiraš ga glih tolko da ti v prometno vpišejo, blokada pa gre še isti dan dol, blokirat za dalj časa take motorje je res idiotizem, to je žalitev za take vrste motor, da ti pol šmrkavci z mitoti mimo letijo po ravni cesti :D

ni slab, ampak grd na pogled za moje pojme, ta letnik kaj ga je mel burek, je kar se dizajna tiče največja polomija suzukija pomoje....

.. Taki ponavadi končajo kje pod kamjonom ..

P.S prosim moderatorje, naj pobrišejo takšna in drugačna sporočila v katerih so bistva samohvale in nabijanja.Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja da neoš ki mel zablokiranega 3 leta ja, zablokiraš ga glih tolko da ti v prometno vpišejo, blokada pa gre še isti dan dol, blokirat za dalj časa take motorje je res idiotizem, to je žalitev za take vrste motor, da ti pol šmrkavci z mitoti mimo letijo po ravni cesti :D

...

ja, to je res pametno, prvi močnejši motor, pa takoj blokado ven :headbang: :headbang: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, to je res pametno, prvi močnejši motor, pa takoj blokado ven :headbang: :headbang: :worship:

ne blokado ven, blokade sploh ni noter, daš jo samo za en dan not pol pa tak hitro isto kot predn ti pride :D ven... z razliko, da pol blokade nikol več ne daješ not :D

... aja pa ni dobene blokade potrebne kolk zaj vijim, če maš vsaj malo blokade v glavi, če si pa pa podivjano tele kot nekateri, pa ti niti blokada ne pomaga

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem prebral vsega, ampak vidim da vas skrbijo kilometri. Moj Gixx je mel 46k km. Dela ko urca, menjal sem kar je blo pač treba-no big deal. Recimo sklopka, semeringi v vilicah in olje. Nič nepredvidenega.

Če pa kupuje motor star 10let ne more met 20k km, ker to pomeni 2k km na LETO. Jaz nardim 2k km na mesec. POZIMI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ze vsi govorite o blokiranih 600ccm motorjih na 25kw. Mene pa zanima če kod ve kako je sploh to zablokirano? A je to kej škodlivo za motor? Pa lahko še vedno motor stuliš v obrate itd? :blush: :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ze vsi govorite o blokiranih 600ccm motorjih na 25kw. Mene pa zanima če kod ve kako je sploh to zablokirano? A je to kej škodlivo za motor? Pa lahko še vedno motor stuliš v obrate itd? :blush: :rolleyes:

ni glih najbolj zdravo....ker mu zmanjsas dotok goriva in pa gasa ima manj....pa tud v obrate ne gre vec tak....ponavadi je na fergazerju blokada....pri unih ko pa nimajo fergazerjev pa ne vem kje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!