k0ci Objavljeno Avgust 30, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2007 gsx600 je mel blokado, pa vem da je imel zelo malo gasa (omejen hod ročice) tako da je imel približno 1/4 običajnega hoda, pa kot je rekel se je zvrtel samo do 8k rpm
RSka Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 no, če se že odločiš za 600cc zaprtega na 25kw... kolko več ti pride zavarovanje registracija pa to? oz kok je sploh za 125 in kok za 25kw? pa kok pride pol okvirna cena gum za 125 in kok za 600?
RSka Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 glede blokade na tanovih a ni možno da majo kej elektronsko zablokirano? k majo te injektorje pa to, pač program "zaprt" da ti omejuje dotok goriva da več kot tolko ne gre, ne glede na ročico kok jo obrneš? itak je to vse računalniško vedno bol kolkr vem... :unsure: ali kaj podobnega pač... pomoje so to drugačne blokade kot pri manjših kubaturah.
Čamac Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 (popravljeno) no, če se že odločiš za 600cc zaprtega na 25kw... kolko več ti pride zavarovanje registracija pa to? oz kok je sploh za 125 in kok za 25kw? pa kok pride pol okvirna cena gum za 125 in kok za 600? 1.) čisto odvisno od zavarovalnice, poznanstev, bonusov, ... 2.) gume za 600 od 150 - 550 € , za 125 pa od 100 - 350 € ... skratka kar ti hočem povedat je da preveč posplošuješ in ne moreš na to dobiti pametnih odgovorov :) gume so take različne, prav tako cene zavarovanj, da se ne da nič odgovoriti... če bi pa bolj definiral, ja sport-touring gume ali racing gume pa bi se lahko kaj na to odgovorilo ja ;) Popravljeno Avgust 31, 2007. Popravil Brodar
_Fingi_ Objavljeno Avgust 31, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 31, 2007 glede blokade na tanovih a ni možno da majo kej elektronsko zablokirano? k majo te injektorje pa to, pač program "zaprt" da ti omejuje dotok goriva da več kot tolko ne gre, ne glede na ročico kok jo obrneš? itak je to vse računalniško vedno bol kolkr vem... :unsure: ali kaj podobnega pač... pomoje so to drugačne blokade kot pri manjših kubaturah. tud za 600cc pa 1000cc maš blokade za 25 kw v obliki podložk pa še s tem da ti omeji hod gasa... kkšne so tudi elektronske... samo povečini dajejo kar navadne te...
XXLKiller Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 Torej jst tut kupujem en motorček :rolleyes: Nimam veliko izkušenj, do zdaj sn se večinoma furo z štirjakom (domača predelava :naughty: ) od 10.leta naprej. :evilgrin: Zato mislim, da kak Mito zaenkrat še ni primern za mene... Mislim, da bi mogo bit cestač: 4T Mogoče Honda CBR 125? (čeprav sn prebral vse komentarje za njo, bi mogoče bla za začetnika kr vredi, mel bi jo cca. 3mesce pa naprej prodal) :unsure: No kaj mislite, da bi blo najbolš za mene?
reesko Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 če imaš 3k€ si kupi rabljeno rs125..mitota ti odsvetujem..ker boš dau za 1995letnik 2k€...za ta denar dobiš pa precej bolje ohranjeno rs125...o 4T jajcih je brezveze govort...mito je sicer jači sam cena zajebe use...tko da...2k€ dej za rs125...tistga jurja k ti pa ostane mej pa za gume, benz+olje, servise itd nč ni premočna 125rs..verjem da ne cbr125 je pa res minus :headbang:
XXLKiller Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 OK, takle sn zajle mal študiro: 1. (najprej) Honda CBR 125 (dokler se ne navadim na cestne žvine),... 2. Aprilia RS 125... Potem pa mogoče celo Mito :D
NejcZ Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 (popravljeno) Ok, namesto da se Honde navajaš vzami bicikl z 21 prestavami pa se pelji mal. Učinek bo enak, ker sta taka bicikla nekje tu-tu. Kupi RS kot ti svetujejo, po možnosti zablokirano, pa potem po potrebi odblokiraš. Če misliš motorje met po par mescev si boš pa tak al tak samo zgubo delal.. Popravljeno Maj 18, 2008. Popravil NejcZ
XXLKiller Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 Če misliš motorje met po par mescev si boš pa tak al tak samo zgubo delal.. Zakaj zgubo? Saj če npr. kupiš motor pozimi-spomladi, so cene najnižje, do začetka sezone se ga navadim in prodam po višji ceni, ki sem ga kupil takrat. Potem pa si kupim Aprilio RS 125... Ne, da bi sedaj zagovarjal Hondo CBR, vendar me zanima kaj je najbolj primerno za začetnika :unsure:
NejcZ Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 Ja, zablokirana Aprilia RS 125 gre mal bolj kot ta Honda, tako da ni neke razlike. Ko te bo po enem mesecu minlo se 120 vozit pa lahko motor odpreš in se dalje normalno voziš. Če pa res hočeš 4t pa v "SS" razredu ni nič pametnega, mogoče edino nova Yamaha YZFR125
Gizmo_ Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 .... mogoče edino nova Yamaha YZFR125... ... katere pa letos neboš vozil, ker je dobil neboš... Drugače pa ni velike razlike med 4t in zalokerano RS-ko, mogoče malenkost na pospeških, pa mal višja končna...
norc 16 Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 ... katere pa letos neboš vozil, ker je dobil neboš... Drugače pa ni velike razlike med 4t in zalokerano RS-ko, mogoče malenkost na pospeških, pa mal višja končna... v austriji se dobijo
verdinek Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 Kupi si hondo nsr, gre bolj kot cbr, res da manj kot rs pa mislim da malo manj crkuje kot rs.
Čamac Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 (popravljeno) Ok, namesto da se Honde navajaš vzami bicikl z 21 prestavami pa se pelji mal. Učinek bo enak, ker sta taka bicikla nekje tu-tu. Kupi RS kot ti svetujejo, po možnosti zablokirano, pa potem po potrebi odblokiraš. Če misliš motorje met po par mescev si boš pa tak al tak samo zgubo delal.. :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :worship: :worship: :worship: Kupi si hondo nsr, gre bolj kot cbr, res da manj kot rs pa mislim da malo manj crkuje kot rs. ne kupuj ne NSR in ne CBR ker sta oboje jajci :) Vzami cagivo mito ali aprilio rs, nič ni premočno, če se ti zdi premočno pa od začetka bolj počasi pa se lepo navajaj... Ta motorja se spodobno peljeta ko ju konkretno vrtiš in od začetka se lahko naprimer voziš na manjših obratih, kjer itak nikamor ne gresta in ne bo nič premočno :) Popravljeno Maj 18, 2008. Popravil Čamac
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 18, 2008 Opozori Objavljeno Maj 18, 2008 (popravljeno) Torej jst tut kupujem en motorček :rolleyes: Nimam veliko izkušenj, do zdaj sn se večinoma furo z štirjakom (domača predelava :naughty: ) od 10.leta naprej. :evilgrin: Zato mislim, da kak Mito zaenkrat še ni primern za mene... Mislim, da bi mogo bit cestač: 4T Mogoče Honda CBR 125? (čeprav sn prebral vse komentarje za njo, bi mogoče bla za začetnika kr vredi, mel bi jo cca. 3mesce pa naprej prodal) :unsure: No kaj mislite, da bi blo najbolš za mene? OK, takle sn zajle mal študiro: 1. (najprej) Honda CBR 125 (dokler se ne navadim na cestne žvine),... 2. Aprilia RS 125... Potem pa mogoče celo Mito :D honda cbr 125 je katastrofa od motorja, tak da ne kupuj...nič se to ne rabiš kaj precej navajat na te prdulice, ker ti bojo itak čez par mescov že prešvoh...jaz ti priporočam eno lepo ohranjeno rs 125 pa bo super...zgleda kot pravi motor, pa tud leti čist solidno za začetek....razne cbr 125, nsr 125 pa so becikli in ne motorji aja pa mito nič ni kaj boljši od rs 125, poznamo primere ko je rs 125 zlahkoto dol počla razne 7 speed mitote (kajne risko hehe), crkujeta pa obedve glih tak, je pa res da mitotu nabijajo cene, ker verjetno se ve da so ji leta šteta, in jih čez nekaj cajta sploh več ne bo na naših cestah, in ma že skor malo starinsko vrednost hehe, tak da vzami rs 125, sploh te nove od 06 letnika dalje so ful lepe, sploh bela... Popravljeno Maj 18, 2008. Popravil _Nejkooo_
RHonda Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Pozdravljeni sončki :OK: !Sem ravno spacala izpit, pa mam v namenu spomladi kupit enega mačka. Zanima pa me za katerega bi se odločili vi, če bi izbirali med Kawasakijevim ZZRjem, April.RS250 in H. Nsr-ko in zakaj :hmm: ? papa pa lepo nedeljo Jest bi sigurno vzel rs250
Gizmo_ Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Jest bi sigurno vzel rs250 ...2 leti nazaj?? :alien1:
Stafuc Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 ...2 leti nazaj?? :alien1: Let pa pov :D
R1FREAK Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Če se že nevem kak dolgo voziš z mopedom pol se nimaš kaj navajat na 125ko z 4t jajco. Kupi rs125 pa se ne boj. Itak voziš ti in odločaš kolko obratov bo na cajgeru. Če pa misliš da to prebija zvok pol se pa malo motiš.
XXLKiller Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Torej kot vse kaže bo v garaži pristala Aprilia RS 125 :rolleyes: Samo še tole: Ali se kaj pozna če bi pri Hondi CBR 125 pobral vse blokade ven (če jih sploh ma)? :)
_LuX_ Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Torej kot vse kaže bo v garaži pristala Aprilia RS 125 :rolleyes: Samo še tole: Ali se kaj pozna če bi pri Hondi CBR 125 pobral vse blokade ven (če jih sploh ma)? :) jih nima :)
NejcZ Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Hvalabogu da si se pametno odločil :whistle:
_luke_ Objavljeno Maj 19, 2008 Opozori Objavljeno Maj 19, 2008 Cbrka ima blokade samo v avspuhu (vprašano na servisu)...pozna pa se ne preveč :whistle:
Grilzz Objavljeno Maj 20, 2008 Opozori Objavljeno Maj 20, 2008 Mah kje! Na servisih nimajo pojma. Edina blokada je ta da ima za 125 2 takta preveč.
Priporočene objave