Skoči na vsebino

Zariban stalker


Shatzy

Priporočene objave

Prvič.

Pred kratkim mi je zaribal moj stalker. Imel je 3500 km in je bil v originalnem stanju, šele pri 1000 km sem pobral blokade ven. Potem sem se veselo vozil, dokler nisem pred okoli 500 km v tank za olje nalil motorexovo olje za go-kart (bil sem brez olja, pa mi ga je kolega k dirka karting in mi je bil dolžn neki keša nalil). Gre baje za vrhunsko gokart olje. No, potem se je zgodilo. Na poti domov mi je par metrov pred bajto ribnu. Ko sva ga kasneje z mehanikom doma razstavila, je on najprej rekel da je krivo napačno olje. Bat je imel centimeter in pol dolgo in 2 do 3 mm široko rajso pri strani, pravtako cilinder. Ko sem kolegu ki mi je dal olje povedal da mi je zaribal motor, in da je krivo njegovo olje, je rekal da je to nemogoče, da je to najboljše dirkalno olje za dvotaktne motorje, in da bi njegov kart ki se vrti do 15 tisoč obratov v minuti že zdavni zraibu če bi šlo za slabo olje. Jest mu nekak nisem znal razložit, dokler se nism dans spet pogovarjal z mojim mehanikom. Moje sklepanje gre tkole:

Olje za kart naj bi se po navodili na embalaži olja mešalo v 8% mešanico, in je za visoko turažne motorje, skuterji se ne vrtijo tako visoko če se ne motim. Skuter dela na 2% mešanico. Ker pa je motorexovo olje namenjeno višjim obratom je bolj gosto, da pri višjih obratih ohrani mazalne lastnosti, zato pri nižjih obratih skuterjevega motorja in večji gostoti ni zadost mazal motorja, zaradi česar je ta zaribal. Imam prav?

Drugič.

Motor je sedaj dobil nov bat in pobrušen cilinder. Ko sva ga z mehanikom sestavila sva pred vžigom spraznila in spihala rezervoar za olje in natočila noter shellovo olje za skuterje, malo olja pa sva dala še v tank z bencinom. Skuter sedaj dela, vžge normalno, vendar me nekaj izjemno moti. Ko spustim gas in obrati padajo se sliši plehnato rožljanje, ki naj bi bilo po mehanikov besedah posledica nekoliko preveč pobrušenega bata, lahko pa bi bilo tudi posledica velike količine olja v bencinu. Je to res, ali mislite da je lahko še kaj drugega?

Hvala za vse odgovor in vašo pomoč!

Ali

Popravljeno . Popravil Shatzy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja lahko da bi meu tok mau lufta bar sam pol ne bi meu kompresije......ce bi puscal..to je bl tko tko...kaj pa u variomaru ..lahk da ti je tm kej not podl pa rozla k vetr premika...k ti mas nastiman da ti variomat hladi...sam to je malo vrjetno....glede olja pa nevem :blush: (to bojo teli vedm ksn arrow pa staril ... :) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brusenje in honanje ni isto.. drugace pa poslusaj ko se vozis, kje ruzi, zarat cilindra skorajda nemore bit, mogoce ma gred luft alpa lageri, saj ko skuter ribne se tut gred obrabla oz. ko pikne dostikrat na isti gredi je vecji rizik da jo bo vtrgalo oz. bo nekaj slo narobe ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lej, 8% je mal huda mesanica, dirkalne masine majo navaqdno 2-3% mesanico, redko vec... ...je pa fora pri teh oljih za dirkalnike, da so vsi po vrsti pre-mix varjanta (da zmesas v kanti s tresenjem, in pol nalijes), in kot taki so pregosti za avtomatsko mesanje, pumpa ob normalni nastavitvi ne folga devat zadostno kolicino skoz tisto majhno luknjico, ki jo ima v uplinjacu, ce bi bla vecja pa mesanje neb blo zanesljivo. vse bi blo v redu, ce bi naredu mesanico sam, in jo tankal v scoot, ce bi ta imel prazen tank za olje, tako pa...

ena izkusnja vec, obstaja cela rajda razlicnih olj z razlicnimi lastnostmi, razlicnimi nameni in nacini uporabe.

glede zvokov so pa ziher lezaji, glede na to da so ostal prakticno brez mazanja - cew kaj crkne zarad olja, crkneta najprej bat in cilinder, takoj za njima lezaj med ojnico in motorno gredjo (ki je najbolj obremenjen, in zaradi konstrukcije same masine ne more biti masivno narejen), in pa lezaja, v katerih se suce motorna gred.

priporocal bi ti menjavo motorne gredi (vkljucno z lezajem med ojnico in sornikom bata) in obeh lezajev, pa tudi obeh semeringov, ko ze mas enkrat razdrto (pa se draga nista, si pa pol ziher da mas top top masino).

sej vem, vedno je tak da so zelje velike, denarja pa nikoli dost, ampak bolje da menjas ko pa da ti pol crkne ko bos nekje dalec od doma, in ti po moznosti poskoduje se kak del, ki je zdaj v redu...

napacno olje je kurba, ves... :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Ko spustim gas in obrati padajo se sliši plehnato rožljanje, ki naj bi bilo po mehanikov besedah posledica nekoliko preveč pobrušenega bata, lahko pa bi bilo tudi posledica velike količine olja v bencinu. Je to res, ali mislite da je lahko še kaj drugega?

To men tud dela sam mam Typhoona pa je tud zračno hlajen pa mi je to začel delat ko sm dal gor 19 Dellorto pa Leovincija,tko da a je men tud ležaje zj... al pa je kaj drugega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zarad prevec olja ne more spremenit zvoka, da bi se ti oglasal ker bi mel bat preveliko toleranco... ...huuuh, a bi pol sploh se mel kaj kompresije? :blush:

verjemi, na moji bivsi aprilii je CR bat mel ze okrog milimeter tolerance preden je zasrotu, pa je bil enak zvok kot potem pri novem batu... .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

glej men je tud zaribo skuter pred enim mescem malo več pa ko so mi ga poštimal na servisu mi je to tudi delalo ko sem spustil gas samo mi je pol po kakem mescu nehalo zaj pa je vse ok pomoje bo tebi tud :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stvar je taka ,da ne smeš nalivat olja ki ni za pumpice v tank za olje. To olje je tudi pregosto in se prepočasi dozira v uplinjač.

Sem imel tudi jaz nekaj let nazaj Yamaho Spy pa polini aluminium 70kit gor gianelli ror, 21 frgazar, racing filter, zamenjano sklopko malossi delta racing, zobniške prenose polini....

Pri 1000km odstranjena blokada pri 1500km pa ze je bil kit gor.

Pa sem tud butelj tanku notr olje Valvoline ,ki ni bil namenjen avtomatskem mešanju in motor ni zaribu. In to sem delu kakšen let, ker nisem vedu. Motr je bil tišan ko zverina nonstop full gas.

Na koncu je imel scooter 21000km in mi ni nikol zaribu, sploh pa ne zarad napačnega olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!