Skoči na vsebino

Križi in težave začetnikov


Priporočene objave

Objavljeno

js mam ybr 125 z dobrimi 110 kilami :OK: in v originalu ni druzga kot štender, drugač pa mam doma narjeno rostfrejasto (polno!) tačko

Objavljeno

js pa pravm da centralno stojalo dol z motorja. ker je lahko pri polaganju ovinkov zelo nevarno...

Se popolnoma strinjam.. Veliko motorjev je, ki dovoljujejot tudi malo bolj SS vožnjo, kjer je štender lahko velika in nevarna ovira (Bandit, Fazer..) Je pa seveda odvisno od posameznika in njegovega stila vožnje ali ga to moti ali ne, za tiste tahitre je definitivno bolje, da vzamejo stran :)

Ketno se da lepo namazat tudi brez, vsi moji motorji so bili brez centralnega stojala pa nisem imel nikoli težav, pri servisiranju ali mazanju ketne doma pa itak uporabiš servisno stojalo. Je vse skupaj še bolj stabilno kot centralno :)

Objavljeno

Fantje, motor se da na centralno stojalo s tako lahkoto, da ga držiš zadaj z enim prstom, spredaj pa normalno z drugo roko, tudi tisti ki tehtajo dve gajbe pira to lahko naredijo, samo znat je treba :P Ste pa prave pupe če tega ne morete :P Pejte na Maksi delavnico, tam vas tudi tega naučijo, če vprašate, nasedanje na centralno stojalo je pa traparija, je vedno tako postavljen da prej z drugimi deli podrgneš ! :P

Objavljeno

ja, če maš moped od 100-150 kil, boš še nekak, ka pa če maš ti kakšno nerodno mrcino z 200+ kil? če se že sam ne poserješ, ko ga probaš prdvignt, bo šla pa tačka v ku*ac

Hvala, da si me opozoril, da ne gre.. Samo ni mi jasno, kako sem potem to prakticiral s prejšnjim motorjem ( z vso dodatno opremo čez 250 kg)... :? :? Uf, nemara se pa ne zavedam svoje ogromne moči :blink: :naughty: :hmm: Gre, gre. Verjemi mi, ne bi nabijal tja v tri krasne. Saj z leti boš tudi sam marsikaj pogruntal.

Še enkrat: centralno stojalo je zakon, če ga ni, pa se da pomagati na razne načine. O.K.?

Objavljeno

...nasedanje na centralno stojalo je pa traparija, je vedno tako postavljen da prej z drugimi deli podrgneš ! :P

Veš da :blink: Ja, najprej ti pošmergla šravfke na tačkah, naslednji trenutek brusiš stojalo, naslednja stopnja - zadnje kolo v zraku...naprej pa že veš :kva2:

Kupiš stojalo za dvig motorja, centralca pa čimprej v predal, če se rad voziš po ovinkih seveda.

Objavljeno (popravljeno)

Veš da :blink: Ja, najprej ti pošmergla šravfke na tačkah, naslednji trenutek brusiš stojalo, naslednja stopnja - zadnje kolo v zraku...naprej pa že veš :kva2:

Kupiš stojalo za dvig motorja, centralca pa čimprej v predal, če se rad voziš po ovinkih seveda.

Japajade, mogoče pri tvojemu custom made stojalu :P

Popravljeno . Popravil the JACK
Objavljeno

Še enkrat: centralno stojalo je zakon, če ga ni, pa se da pomagati na razne načine. O.K.?

to je to, end of story

Objavljeno

Veš da :blink: Ja, najprej ti pošmergla šravfke na tačkah, naslednji trenutek brusiš stojalo, naslednja stopnja - zadnje kolo v zraku...naprej pa že veš :kva2:

spet odvisno od motorja, js bi prej začeu drsat po tleh s tačkami za noge...samo takrat bi biu pa takoalitako v fazi padanja, zato, ker moj motor enostavno ne dopušča nekih takih nagibov...verjamem pa da je pr kakšnih motorjih tako, da hmal podrsaš s štenderjem in takrat pa vem, da zna bit nevarno

Objavljeno

Btw: z LS-om (BMW R65LS) sem, ko sem se ga navadil, kar naprej drsal s štenderjem po ostrih ovinkih... Je pa res, da ta motor ni namenjen za tak način vožnje. V nasprotju z vsesplošnim prepričanjem, da bodo cilindri drsali po tleh. .)

Objavljeno

Veš da :blink: Ja, najprej ti pošmergla šravfke na tačkah, naslednji trenutek brusiš stojalo, naslednja stopnja - zadnje kolo v zraku...naprej pa že veš :kva2:

Kupiš stojalo za dvig motorja, centralca pa čimprej v predal, če se rad voziš po ovinkih seveda.

BULLSHIT!!! če je motor dober(recimo ZR7 :devil: )boš prej brusil ramo kot centralno stojalo. če pa brusiš stojalo pa premisli o nakupu drugega motorja, očitno si se zajebal pri izbiri :whistle:

Objavljeno

BULLSHIT!!! če je motor dober(recimo ZR7 :devil: )

:eek: :lol1: :lol1:

:devil:

Objavljeno

še en začetnik na ninji[attachmentid=94340] :OK:

post-6886-1174828750_thumb.jpg

Objavljeno

spet odvisno od motorja, js bi prej začeu drsat po tleh s tačkami za noge...

Kaj pa so šravfi na tačkah druzga?

Btw: z LS-om (BMW R65LS) sem, ko sem se ga navadil, kar naprej drsal s štenderjem po ostrih ovinkih... Je pa res, da ta motor ni namenjen za tak način vožnje. V nasprotju z vsesplošnim prepričanjem, da bodo cilindri drsali po tleh.

:yes: Pa še pri dostih motorjih je temu tako

BULLSHIT!!! če je motor dober(recimo ZR7 )boš prej brusil ramo kot centralno stojalo. če pa brusiš stojalo pa premisli o nakupu drugega motorja, očitno si se zajebal pri izbiri

Ja, pri ZR7 je prej avspuh na vrsti :), kar je pa v bistvu skoraj enako nevarno za kakšen izlet v maline...

Na splošno kot že rečeno je centralec super stvar, dokler ne drgneš po njemu.

P.S. Motor na katerem sem imel centralca sem pa že zdavnaj zamenjal...

Objavljeno

Kaj pa so šravfi na tačkah druzga?

sm mislu, da mislš tačke štenderja :blink:

Objavljeno

Nimam ne centralnega ne stranskega. :blink: :OK:

Objavljeno (popravljeno)

:eek: :lol1: :lol1:

:devil:

kaj ti je smešno? vidiš kje štender čohat???? :whistle:

PS: v dodatek vsem modrovanju o gumah naj dodam da je spredaj zlizana Metzler M1 in zadaj touring D205, torej po mnenju nekaterih kombinacija s katero se nebi smel niti nagnit :devil:

Popravljeno . Popravil PERVY
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, kolk so vas na začetku bolele roke. Mene npr. po daljši furi zapestje tolk boli...da mam pol moči v njem...

je to normalno?

lp

Objavljeno

No, z zapestjem še nisem imela težav, ampak mi pa po vsaki vožnji neki čudno prste zateguje na desni roki. In sicer prstanec. Je kar nekako čudno dol ukrivljen :rolleyes: Posledično, ko prste iztegnem in jih dam narazen, jih potem ne morem dat skupaj. Nč me ne boli, ampak moči pa nimam nobene (npr. ko se nato vsedem v avto, ne morem ključa obrnit v ključavnici) :unsure:

To potem traja kar nekaj dni :rolleyes:

Objavljeno

Verjetno oba preveč na trdo belanco držita. Balanco je treba rahlo, a čvrsto držat.

@Borut Mogoče lahko še ročice zavore in sklopke prestaviš, recimo bolj "dol".

Objavljeno

Hja kaj pa vem če jo glih na trdo držim. Pol bi me vrjetn tut leva roka matrala :hmm:

No mogoče bo tut to minil, ker opažam, da me vsakič potem manj časa matra. :)

Objavljeno
Mene pa zanima, kolk so vas na začetku bolele roke. Mene npr. po daljši furi zapestje tolk boli...da mam pol moči v njem...

je to normalno?

lp

Samo kondicijo je treba dobit,pa ne balanco ožemat :)

Objavljeno
No, z zapestjem še nisem imela težav, ampak mi pa po vsaki vožnji neki čudno prste zateguje na desni roki. In sicer prstanec. Je kar nekako čudno dol ukrivljen :rolleyes: Posledično, ko prste iztegnem in jih dam narazen, jih potem ne morem dat skupaj. Nč me ne boli, ampak moči pa nimam nobene (npr. ko se nato vsedem v avto, ne morem ključa obrnit v ključavnici) :unsure:

To potem traja kar nekaj dni :rolleyes:

a maš mogoč kakšne prstane al pa kj gor? lahko da je to vzrok :)

Objavljeno
Hja kaj pa vem če jo glih na trdo držim. Pol bi me vrjetn tut leva roka matrala :hmm:

No mogoče bo tut to minil, ker opažam, da me vsakič potem manj časa matra. :)

Vidiš,kondicija prihaja z vsakim kilometrom,nč bat saj bo ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!