Skoči na vsebino

nakup 250-ke


_Nejkooo_

Priporočene objave

v prihodnji sezoni imam namen presedlati iz 4-taktne 125 ke na 2-taktno 250, po vsej verjetnosti na aprilio RS 250. Problem pa je nastal, ker se mi zdaj pri 18 ih odpre kategorija do 25 KW, tale 250- ka pa ima okol 55 KM. Zdaj pa me zanima, če ima kdo mogoče s tem izkušnje, saj do sedaj nikjer v oglasih nisem zasledil da di imel kdo to 250- ko homologirano na 25 KW (v prometni). Zdaj pa me zanima kaj narediti ob situaciji, da ima v prometni zapisano 55KM (cca 35KW), jaz pa imam odprto kategorijo A2, torej do 25 KW... Ali se voziti v večnem upanju da me ne dobijo, ali se da dobiti za tole mašino kakšne blokade, kje in kolikšnja je njihova cena.

Lp

blokade seveda samo za vpis v prometno, potem itak brez tega odvečnega materiala...heheh :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v prihodnji sezoni imam namen presedlati iz 4-taktne 125 ke na 2-taktno 250, po vsej verjetnosti na aprilio RS 250. Problem pa je nastal, ker se mi zdaj pri 18 ih odpre kategorija do 25 KW, tale 250- ka pa ima okol 55 KM. Zdaj pa me zanima, če ima kdo mogoče s tem izkušnje, saj do sedaj nikjer v oglasih nisem zasledil da di imel kdo to 250- ko homologirano na 25 KW (v prometni). Zdaj pa me zanima kaj narediti ob situaciji, da ima v prometni zapisano 55KM (cca 35KW), jaz pa imam odprto kategorijo A2, torej do 25 KW... Ali se voziti v večnem upanju da me ne dobijo, ali se da dobiti za tole mašino kakšne blokade, kje in kolikšnja je njihova cena.

Lp

blokade seveda samo za vpis v prometno, potem itak brez tega odvečnega materiala...heheh :OK:

1. nikjer ne boš dobu rs250 z 25kw v prometni .)

2. raje si uzem kakšno zx6r ali gsxr 600 ali r6 pa zablokerej na 25kw .) ker z tole rs250 ne verjamm da boš kr tko dobu blokado .)

3. poglej... če daš blokado vn, pa imaš nesrečo.... :hmm: dajo te na tehničenga, kjer ugotovijo da nimaš blokade in dobiš... kazen brez izpita, kriv boš pod vsakim pogojem, ker ubistvu nimaš izpita, + imaš goljufanje zavarovalnice... tko da bo kazen veeliiika... ti svetujem da vso zadevo še enkrat premisliš .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokado za RS250 na 25kW boš našel TUKAJ.

Pomoje pa se ti bolj splača kupit kak 600ccm SS motor in ga zablokirat na 25kW, z RS250 boš mel stroškov da brezveze (benz, olje, bati itd. itd.).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blokado za RS250 na 25kW boš našel TUKAJ.

Pomoje pa se ti bolj splača kupit kak 600ccm SS motor in ga zablokirat na 25kW, z RS250 boš mel stroškov da brezveze (benz, olje, bati itd. itd.).

600ss je cenejši za vzdrževat, 250 pa nudi veliko več užitkov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jp, če uživaš v pogovorih z mehanikom.

S svojo drago 250 sem naredil okol 22K brez večjega problema, razen enkrat mi je spodnji

bat prjel ker sem bil preveč pameten :whistle: in sem se vozil brez zračnega filtra, se pravi moja krivda,

drgač pa samo redno vzdrževanje.

@originalni

men se 250 velik bl zabavna zdi kot 600

Popravljeno . Popravil P182
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej vem, da bi se bolj splačalo kupit kakšno 600 ko ima v prometni 25 kw, ampak vseeno mislim da bi še pred kakšno šestotko moral na kaj manj "ubijalskega", ker iz 4 taktne 125 ke ki ima končno 120 kmh pa še to če mam veter v rit ni ravno najbolj pametno, kaj te vem. takšno je moje mišljenje, čeprav je rs 250 kar precej strupena še vedno ni kos kakšnim športnim 600 kam. 600- ke ala honda cbf varjante z manj konji pa me nekak ne mikajo :) :) ... kar se pa tiče šraufanja pa se zavedam da če kupim dvotaktno mašino ga bo dosti, ampak mi to zaenkrat ne predstavlja nekega velikega problema, ker ni ga lepšega kot zimske popoldneve preživet v garaži in rihtat svojo mašinco :P :D , edino kar je malo večji problem so stroški, čeprav baje z to 250 ko ni takih blemov kot na primer z mitotom, ki res kar rad crkuje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S svojo drago 250 sem naredil okol 22K brez večjega problema, razen enkrat mi je spodnji

bat prjel ker sem bil preveč pameten :whistle: in sem se vozil brez zračnega filtra, se pravi moja krivda,

drgač pa samo redno vzdrževanje.

@originalni

men se 250 velik bl zabavna zdi kot 600

po tej logiki je 600 velik bl zabavna kot 1000?

120km in 160kg je bolj zabavno kot (v najbolšem primeru) 70km in 140kg

saj zame

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja veliko več smejanja je, pa zabave ker se smeješ sam sebi kako se motor dere pa nikamor ne gre

Predstavljaj si kolk smejanja je šele ko z 250 padeš mimo 600 :naughty:

po tej logiki je 600 velik bl zabavna kot 1000?

120km in 160kg je bolj zabavno kot (v najbolšem primeru) 70km in 140kg

saj zame

V tem kaj je zabavno ni nobene logike, čisti filing in če me vprašaš se mi

600 zdi bl zabavna kot 1000

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej vem, da bi se bolj splačalo kupit kakšno 600 ko ima v prometni 25 kw, ampak vseeno mislim da bi še pred kakšno šestotko moral na kaj manj "ubijalskega", ker iz 4 taktne 125 ke ki ima končno 120 kmh pa še to če mam veter v rit ni ravno najbolj pametno, kaj te vem. takšno je moje mišljenje, čeprav je rs 250 kar precej strupena še vedno ni kos kakšnim športnim 600 kam. 600- ke ala honda cbf varjante z manj konji pa me nekak ne mikajo :) :) ... kar se pa tiče šraufanja pa se zavedam da če kupim dvotaktno mašino ga bo dosti, ampak mi to zaenkrat ne predstavlja nekega velikega problema, ker ni ga lepšega kot zimske popoldneve preživet v garaži in rihtat svojo mašinco :P :D , edino kar je malo večji problem so stroški, čeprav baje z to 250 ko ni takih blemov kot na primer z mitotom, ki res kar rad crkuje.

Pa ravno mitota si najdo ha? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...kar se pa tiče šraufanja pa se zavedam da če kupim dvotaktno mašino ga bo dosti, ampak mi to zaenkrat ne predstavlja nekega velikega problema, ker ni ga lepšega kot zimske popoldneve preživet v garaži in rihtat svojo mašinco :P

kaj pa ko ti crkne sredi sezone? so tud lepi poletni popoldnevi ko moreš šraufat namest da bi se vozu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ne... to je najbolj tipičen primer...hehehe, pa brez zamere mito driverji... :D :D

hmmm :P Glih zdaj bom prišo gor do tebe da vidiš kaj dela mito :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja komot lahko grema malo po makadamu ja... hehehe :OK: :OK:

hehe lahko reš ti po bližnjici po makadamu pa jaz okoli po asfaltu bomo vidli kdo bo prej :D no pa doro zaj pa dovol :topic: raje naj še kdo kaj napiše o blokadah pa o tem za rsko 250ko :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj pa ko ti crkne sredi sezone? so tud lepi poletni popoldnevi ko moreš šraufat namest da bi se vozu :)

ja se strinjam ja, ampak to pač je tak če maš dvotaktno mašino, bomo že preživeli :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edino kar je malo večji problem so stroški, čeprav baje z to 250 ko ni takih blemov kot na primer z mitotom, ki res kar rad crkuje.

mito rad crkne...to priznam...sam rs250..ufff.to je pa še 10000x slabš...no čist od motorja je odvisno...

kaj pa ko ti crkne sredi sezone? so tud lepi poletni popoldnevi ko moreš šraufat namest da bi se vozu :)

men je crknu sred sezone in sm biu 2 mesca brez motorja .) kaj boš na to reku?

ne da te žalm...sam se mi zdi da če si za 125ko kupu 4T pol si ti kr še unaprej kup 4T .) predvidevam da si si 4T kupu ker si si reku tko k se usi teli naši počasnejši s foruma tolažjo...počas se daleč pride...tko da če si tm biu škrt pol nevem od kje ti sploh ideja o rs250???halo??

no sam se odloč .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mito rad crkne...to priznam...sam rs250..ufff.to je pa še 10000x slabš...no čist od motorja je odvisno...

baje se rs250 manj kvari navita rs125... res pa je da je poraba 2x večja, 2x več olja, 2x bat menjat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predstavljaj si kolk smejanja je šele ko z 250 padeš mimo 600 :naughty:

A ti misliš ko imamo na 600 montirana pedala ? Ja takrat ima fant ki vozi rs zelo dober občutek :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dandanes se ti veliko bolj splača kupiti 600ccm motor in ga zablokerati na25kW in ga če 2 oz.3 leta

spet odprt na polno(to drži če misliš imet motor dlje časa!!!!)Sicer pa praši ksnga k ma rs 125 kok ma z njim stroškov pa jih potem podvoji.Raje kupi4T in se lepo vozi celo sezono brez skrbi(no ja :) ).

In ne vem zakaj misliš da so 600(z blokado) ubijalske!? :? Razen če pade nate :slap: Se mi zdi da sm slisu enkrat Bureka govort,da

je prov fajn:s 1 spelješ in potem skos voziš s 6(600ima le več navora kot250 ane??).

Sicer pa izbira je tvoja!

Pozanimaj se o motorju ki ga kupuješ s kom ki ima prakso na takem motorju.

dober nakup

LP Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst tud mislm d je bolš da uzamš en 600 ss motor pa na 25kW zablokeraš, ker boš meu iz 2taktnim res same probleme :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lohka tud 1000 ko uzameš (zx 10r :devil: ) ... pa zablokiraš na 25 kw :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja ampak jaz sem mislil 600 ke ubijalske brez blokad, ker na nobenem motorju ne mislim met blokad ampak le zato da se mi v prometno vpiše 25 kw

mito rad crkne...to priznam...sam rs250..ufff.to je pa še 10000x slabš...no čist od motorja je odvisno...

men je crknu sred sezone in sm biu 2 mesca brez motorja .) kaj boš na to reku?

ne da te žalm...sam se mi zdi da če si za 125ko kupu 4T pol si ti kr še unaprej kup 4T .) predvidevam da si si 4T kupu ker si si reku tko k se usi teli naši počasnejši s foruma tolažjo...počas se daleč pride...tko da če si tm biu škrt pol nevem od kje ti sploh ideja o rs250???halo??

no sam se odloč .)

prvo kot prvo si 125 ke 4 taktne nisem sam kupoval, ampak mi jo je foter in to za to, da bi se pač naučil kolk tolk obvladat motor, in potem postopoma dalje na večje mašine. zdaj pa logično razmisli, ali je dvotaktni motor z nenormalnimi pospeški ter končno hitrostjo 180 kmh primeren za 16 letnika, ki šele vstopa v svet motociklizma... vemo kakšne so bile posledice v kar nekaj primerih. torej zdaj pa ko dve leti vozim že 4 taktni motor in sem občasno tudi vozil močnejše kot so fazer in podobni, mislim da bi lahko presedlal na kaj močnejšega, vseeno pa ne kar na 600ko, pa magari ma blokade gor, ker sam vem da te blokade nebi dolgo zdržale, ker nevem če je ravno dosti takih ki imajo doma ninjo z blokadami na 25 kw, meti doma tak stroj pri 18 ih pa tudi ni pametno saj mislim da rabiš malo več izkušenj z motori da vozištako mašino, in zato bi rad najprej šel na kakšno 250 ko, in se mi edina tak primerna zdi edino rs ka ali pa mogoče zzr.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!