Skoči na vsebino

nakup 250-ke


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

A ti misliš ko imamo na 600 montirana pedala ? Ja takrat ima fant ki vozi rs zelo dober občutek :OK:

Ja itaq k eni majo na serijsku 600 kolko že 150hp?? drugače pa poznam minimalno 2 ki te na grobniku z serijsko Rs 125 brez blokad, pustita zadi za par sekund :OK:

Pa res se tema razpiše ej. Pa če hoče kupit 250 nej jo kupi...dali ste mu link za blokado, od tu dalje nej se pa sam odloč...ne pa kr neki nabijat...

Popravljeno . Popravil gapi
Objavljeno

ja ampak jaz sem mislil 600 ke ubijalske brez blokad, ker na nobenem motorju ne mislim met blokad ampak le zato da se mi v prometno vpiše 25 kw

mogoče zzr.

In zakaj v motorju nočeš met blokade??Če boš ostal pri tem ti pride edino zzr v račun pa če ta ima/imajo

26kW v prometni in ti bojo policisti že zapenili.In če smo pri tem...penili ti bojo in za 26kW in za 60kW.

Obakrat dobiš kazen za vožnjo brez izpita itd.

Objavljeno

ja čudno bi mi blo met doma neko ninjo ali podobno z blokadami, ker bi me ziher zanimalo kak je če niaš blokad, pa bi slejkoprej to skenslal. glavni razlog pa je, ker so 600 ke precej dražje kot 250 ke in do naslednje sezone nebi skrampal dovolj dnarja za nakup tega, saj je problem če si v družini ko so bolj proti kakšnim težkim motorjem, in si več al manj takšne podvige financiraš sam :)

Objavljeno

Ne bit neumn pa ne kupuj motorja ki ima 15 let staro tehnologijo v agregatu!

Sam sem ga kupil marca, vozil sem se 14 dni s tem da mi je že drugi dan zagrabilo en bat!Nato je bil 2 mesca podrt doma potem pa še 3 mesece pri serviserju! Nazadnje sem ga prodal za male pare!

Res sem imel smolo vendar ti vseeno odsvetujem nakup če ne znaš sam šraufat.

Tega motorja se nobenmu serviserju ne da lott, ker je treba kar precej zadev razkopat napreden podereš vse skupi!

Pa še ta motor mora biti 100% napredno greš z njim na cesto!Pri rabljenem nikoli ne veš koliko je procenten :D

Resnično ti polagam na srce in ne kupuj tega motorja!

Verjemi tudi meni je bil všeč in mi je še vedno zelo ušeč.Vendar to je motor kateretga kupiš novega ali pa od človeka ki ga res dobro poznaš in veš da te ne bo nategnil!

Premisli !

LP Rok

Objavljeno

Kar se financ tiče nisi edini.Mnogi smo si tudi sami kupili motor in ga tudi sami vzdržujemo.

In pa na to glej dolgoročno:kupiš motor in ga imaš dlje časa se bolj izplača kot pa menjat na vsake 2 leti

In če te tok zanima kako je brez blokade naj ti nekdo posodi makino z min.100KM(dvomim da ga boš našel)

Sicer pa ima gapi prav...vse kar hočeš vedit boš zvedel od nekoga ki ima rsko250.

Da sem jaz na tvojem mestu :grrr

PS:pozanimaj se koliko letno stane tak motor.bencin+olje+bati na vsake16k km

zaščitmo opremo pa valjda že maš ane?? :blink:

Objavljeno

ufff to pa je neugodno ja, ja sej to je res odvisno od motorja ne, ker do zdaj mi jih je večina rekla da pri RS 250 ni tolk šraufanja kot pri mitotu in RS125 nasplošno, so pa seveda izjeme ja... sej drugače mi je tak jasno ja da nebo šlo brez pogostega šraufanja, to pa je itak pri vseh dvotaktnih mašinah, ti si pa res zgleda mel smolo na kubik, to se pa lahko zgodi vsakemu ki kupuje rabljeno dvotaktno mašino. pa hvala za mnenje

Objavljeno

Ni kej!

Če že kupuješ, kupi kakšno pri kateri ti lastnik resno garantira da ni bila razbita in da ti je že na pogled resnično všeč in da je vse na mestu!Tudi takih ne kupuj pri katerih je cena minimalna.Če pride do nakupa pa bate raje menjavaj preventino kar na 10.000 km!

Na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) se prodaja ena res lepa in lastnik tudi pravi da je res ohranjena.

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1097010 ----> cena 750.000sit možen dogovor.

Sem si pa še pogledat tudi tole

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1099467

Motor zgleda res lep edino kompresijo se mi zdi da ima že slabo! Je pa potrebno menjat gume.Drugače vizuelno zgleda popolna in je resnično lepo ohranjena.Kilometrov ima 32.000!

Če je lastnik na forumu naj sam pove kako in kaj je z motorje!?

LP Rok

Objavljeno

ja čudno bi mi blo met doma neko ninjo ali podobno z blokadami, ker bi me ziher zanimalo kak je če niaš blokad, pa bi slejkoprej to skenslal. glavni razlog pa je, ker so 600 ke precej dražje kot 250 ke in do naslednje sezone nebi skrampal dovolj dnarja za nakup tega, saj je problem če si v družini ko so bolj proti kakšnim težkim motorjem, in si več al manj takšne podvige financiraš sam :)

Pomoje kolko boš dal več za 600ko, boš pršparal pr benzu, olju, popravilih in živcih. Jaz bi na tvojem mestu raje še počakal 1 sezono pa pol nabavo. Če si se pa res odločo že za RS250, pol pa vso srečo pri nakupu in vožnji. Moje mnenje pač... :)

Objavljeno

Zdravo!

Jaz prodam Rs 250,realnih 15900km skoraj nove gume.Bata sta bila menjana pri 13600km.Več na PM.

LP.

Objavljeno

am sem imel sam isteprobleme ko ti z tem da doma nepustijo 600 kubikov. pa sem si omislil kawasaki zxr400 65 konjev. 4takno 4 celindri zvok da dol padeš gre že tudi solidno. pomojem veliko boljše kot kaka 250ka vsaj kaj se šraufanja in tega tiče. res pa jeda je potrebno malo več odštet za njega če hočeš dobiš še kakšnega v dobrem stanju.

aja oni ko je napisla da mu je 250ka takoj ribnila ko jo je kupo tisto je justaboy kupil pa pol naprej prodal ker njemu je pol 125ka zružla drugače bi jo on skupaj sestavil. ker tam druga ko dveh novih batov ni blo treba dat. saj če se nemotim nekje na celjskem motor že veselo laufa

Objavljeno

Pomoje kolko boš dal več za 600ko, boš pršparal pr benzu, olju, popravilih in živcih. Jaz bi na tvojem mestu raje še počakal 1 sezono pa pol nabavo. Če si se pa res odločo že za RS250, pol pa vso srečo pri nakupu in vožnji. Moje mnenje pač... :)

se popolnoma strinjam, ampak vseeno je drugače naenkrat zbrat nek denar ali pač postopoma nekak rihtat.

Drugače pa bom motor kupoval šele enkrat na sredini naslednje sezone, ko bo dnar v žepu, še prej pa bi se rad čimbolje seznanil z motorjem, cenami, stroški za vzdrževanje, itd, tak da vsako mnenje ali izkušnje na tem motoru ali podobnih 250 kah (sicer jih je bolj malo) je zelo dobrodošlo.

denar ki pa bi ga odštel za ta motor pa je največ 650- 700 tisoč, za kak solidn 2001, 2002 letnik, in kolko sem do sedaj gledal je kar nekaj takih.

Objavljeno

Jst sm tut ta 600+ zablokirano na 25kw. Manjša poraba, ni treba tankat olja, malo servisov. Potem ko imaš zablokiranga je tudi cenejša registracija. Pa po 3 letih lepo odblokiraš in imaš dost več konjev. Jest si bom nekaj tazga omisli. Men je tut drgač všeč RS, ampak samo ko slišim 2T, me vse mine (servise kliče).

Objavljeno

S tem da sem jaz pri tistem motorju kupil že dva nova rabljena izpušna ventila!In en cilinder je bil za obnovit oziroma drugega za dobit!

Mene so drugače doma nagovrjali naj vse skupaj prodam in sem na koncu res prodal in mi ni žal, ker tolko kot sem imel s tem motorjem živcev uničenih, upam da ne bom imel nikol več z nobenim!

:D

Na koncu me je pri motorju že vse motilo, vizuelno ! :D

Tako da drugo sezono kupujem Nov motor iz fabrike :D ---> Z750 2007 zgleda fantastično :grim

Objavljeno

Vsakemu ki razmišlja o RS 250 še par nasvetov:

-najšibkejša točka tega motorja so nedvomno izpušni drsniki (Auslaßschieber), najpogosteje je nepravilno delovanje le teh vzrok za zaribanje. Olje iz izpuha se sčasoma zapeče na drsnike, ki so sestavljeni iz treh delov, le ti se sprimejo med sabo kar pomeni pri povratku drsnika, da srednji del pogleda preveč v cilinder in katastrofa je tu :cry: Glede na to, da je zadevo zelo enostavno demontirat pregledat in očistit se lahko s tem bistveno zmanjša nevarnost defekta. Ob enem pa je cena za izpušni drsnik kar zasoljena (cca. 40kSit/kos x 2 za 1 zyl.) Najcenejši kovani bati, ki sem jih uspel dobiti so Vertex za 86,90 €/kos ( v kompletu so bat, obročki, sornik, ležaj, varovalni obročki, zg. in sp. tesnilo), se pravi skupni stroški so kar visoki :hmm:

Je pa motor v bistvu zelo enostaven, v primerno opremljeni delavnici lahko vse narediš sam. Še ena zanimivost - mislim da so plastike oklepa popolnoma enake kot na 125-ki, kar pomeni samo 200-250€ e-bay v primeru padca :OK:

Ostale komponente (okvir, zavore...) in ciklistika so še vedno na nivoju :OK:

Moj povzetek: RSko bi priporočal res ljubitelju in poznavalcu, ki mu ni žal dodatnega tolarja za kakovostno 2t olje, ki ima predvsem občutek in veselje za 2t tehniko (segrevanje na delovno temperaturo pred žganjem na polno, pravilno ohlajevanje) in ima po možnosti v garazi še kak drug motor za vsakodnevno uporabo .) .

post-281-1161672118_thumb.jpg

post-281-1161672167_thumb.jpg

Objavljeno

zdaj je pa rska se bol "slecena" kot je bla pri men 125ka :D

tist cilinder si ze dobil iz nemcije?

upam da ti bo dobro sluzla,ko bo za na cesto :OK:

Objavljeno

Slečena :grim , pa spucana tut :OK:

Cilindra še ni :whistle: , verjetno bom dal kr stare zbrusit na 1.specialo.

Ko bo za na cesto jo dobiš za sprobat O:-)

Objavljeno

ma dj bejž čim dalj od te 250-ke :grim ker boš zadnji lastnik,če jo kupiš :lol1:

lej za 700k dobiš že tud dobro ohranjeno CBR600F l.98 recimo,super motor, zablokiraš jo na 25kW in to je to...dela brez problemov .)

in povej tvojim doma, da je isto sranje al 250 al pa 600 oboje leti dovolj, sam da so z unim 2T sami stroški :P

Objavljeno

Moj povzetek: RSko bi priporočal res ljubitelju in poznavalcu, ki mu ni žal dodatnega tolarja za kakovostno 2t olje, ki ima predvsem občutek in veselje za 2t tehniko (segrevanje na delovno temperaturo pred žganjem na polno, pravilno ohlajevanje) in ima po možnosti v garazi še kak drug motor za vsakodnevno uporabo .) .

Brez komentarja, sedi 5 :worship:

Objavljeno (popravljeno)

Slečena :grim , pa spucana tut :OK:

Cilindra še ni :whistle: , verjetno bom dal kr stare zbrusit na 1.specialo.

Ko bo za na cesto jo dobiš za sprobat O:-)

Pa še jest za probat :D

Drugače pa sem sam videl da se je vse skupaj zalomilo pri izpušnih ventilih (drsnikih)!

Kos ventila je dejansko padel v cilinder in takrat je blo auč :D

Drugače si pa verjetno sedaj ti lastnik moje RS-e če prav razumem tebe in justaboy-a!

Lepo da si se je lotil tako kot se zagre in da jo boš zrihtal kot se spodobi za tak motor.Mene je resnično minilo prav vse tudi zaradi tega, ker me je prejšni lastnik tako grdo nategnil :(

LP ROk

Popravljeno . Popravil Kawl
Objavljeno

Pa še jest za probat :D

Drugače pa sem sam videl da se je vse skupaj zalomilo pri izpušnih ventilih (drsnikih)!

Kos ventila je dejansko padel v cilinder in takrat je blo auč :D

Drugače si pa verjetno sedaj ti lastnik moje RS-e če prav razumem tebe in justaboy-a!

Lepo da si se je lotil tako kot se zagre in da jo boš zrihtal kot se spodobi za tak motor.Mene je resnično minilo prav vse tudi zaradi tega, ker me je prejšni lastnik tako grdo nategnil :(

LP ROk

te 250ke mi je blo res zal prodat :( vendar ni blo druge izbire....me je norc 16 prepriceval da bi raje to zrihtal namest 125ke vendar bi blo se prevec rizicno vozit z papirji od 125ke :P za oboje pa ni blo financ :BUA:

se pa ze veselim ko bo na cesti da vidim ka 2x125+ dela :D

Objavljeno

js pravm, da je bolj 600 + blokada, kokr 250, ker bos tko al tko kupovau pri 21 600, kar pomen da bos zgubu na ceni 250ccm, ki bi jo pol verjetno prodau najman 200k, pa na nov registrirat nov motor... "ni ekonomske računice :D :D :D"

Objavljeno

js pravm, da je bolj 600 + blokada, kokr 250, ker bos tko al tko kupovau pri 21 600, kar pomen da bos zgubu na ceni 250ccm, ki bi jo pol verjetno prodau najman 200k, pa na nov registrirat nov motor... "ni ekonomske računice :D :D :D"

...prevod prosim...

Objavljeno (popravljeno)

/

sej bi komentiru, ma sm raj zbrisu post .... :/

Popravljeno . Popravil BaHa
Objavljeno

...prevod prosim...

hoto je povedat da je pr 18ih bols kupit 600cc pa dat blokado not kot pa da kupis 250....ker pr 21ih pa bi tak al tak kupo 600cc....pa da bi v tem cajtu na 250ki zgubo najmanj 200k,pa se na novo registrirat drug motor......vbistvu res ni denarne racunice ce si zracunas da ti lahk 250ka ribne pa zmeces not se pa se dnara,...tak ko sem jaz v 125ko

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!