Skoči na vsebino

nakup 250-ke


_Nejkooo_

Priporočene objave

je pa res da edina stvar k me na 250ki ne mika je to da pozere ful bencina in olja .... ze tko nism jedu malce da sm lahk aprilio nafutru zej bi mogu pa se ob kosil bit :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tudi moje mnenje je,da je bolje kupit kakšen močnejši motor in ga potem zablokirat!!

to sem tudi sam storil in sem prav zadovoljen!!!! :hmm: :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Še enkrat ti napišem raje kupi 4T, oziroma kak drug motor, ker te motorji tudi če lepo delaš z njimi radi ribnejo :)

Agregat je Suzukijev zato pa je tako kot je :D

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pa res je dober zvok ja... je pa zanimivo da 500 kubičn motor ima dvotaktno mašino. ker tole yamaho zdaj prvič vidim, je pa vsekakor zanimiva :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To so bile replike takratnih GP dirkalnikov, kot imaš Aprilio RS250, RS125 so bili to takrat replike GP500 strojev

So pa imel GP stroji še veliko več konj kot ta Yamahca :)

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav strupena je tale yamaha ja :OK:

- mogoče kdo pozna koga ki bi mel taki motor ali pa ga prodajal, ker pomoje je ta kar redek tu pr nas, jaz ga še nisn zasledil

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prav strupena je tale yamaha ja :OK:

- mogoče kdo pozna koga ki bi mel taki motor ali pa ga prodajal, ker pomoje je ta kar redek tu pr nas, jaz ga še nisn zasledil

pomojem je to mission imposible.... drgač pa k ti pa tole ribne... :ninja: glavo stran

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem najprej pomislil kako je s tem ko ribne :D

Drugače pa se prodaja ena v Italiji

LINK

V Sloveniji ne verjamem da se kje nahaja kak tak motor.Če pa se pa kapo dol :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pomojem je to mission imposible.... drgač pa k ti pa tole ribne... :ninja: glavo stran

ja, to pa maš prav, s 4 cilindri bi mel posla celo zimo če ne več:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

110 HP, pa taki jaki tunerji... iz 500 ccm cvajtaktarja z vodnim hlajenjem pa membranskim krmiljenjem sesanja bi lahk dobu 140-150 HP brez problema. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi sam sem najprej pomislil kako je s tem ko ribne :D

Drugače pa se prodaja ena v Italiji

LINK

V Sloveniji ne verjamem da se kje nahaja kak tak motor.Če pa se pa kapo dol :worship:

sam to ni isti motor- ta je hujs...

un je biu civilizeran na začetku.... ena kanta grda, ta pa je ze zdej bl nabrit... :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Vsakemu ki razmišlja o RS 250 še par nasvetov:

-najšibkejša točka tega motorja so nedvomno izpušni drsniki (Auslaßschieber), najpogosteje je nepravilno delovanje le teh vzrok za zaribanje. Olje iz izpuha se sčasoma zapeče na drsnike, ki so sestavljeni iz treh delov, le ti se sprimejo med sabo kar pomeni pri povratku drsnika, da srednji del pogleda preveč v cilinder in katastrofa je tu :cry: Glede na to, da je zadevo zelo enostavno demontirat pregledat in očistit se lahko s tem bistveno zmanjša nevarnost defekta. Ob enem pa je cena za izpušni drsnik kar zasoljena (cca. 40kSit/kos x 2 za 1 zyl.) Najcenejši kovani bati, ki sem jih uspel dobiti so Vertex za 86,90 €/kos ( v kompletu so bat, obročki, sornik, ležaj, varovalni obročki, zg. in sp. tesnilo), se pravi skupni stroški so kar visoki :hmm:

Je pa motor v bistvu zelo enostaven, v primerno opremljeni delavnici lahko vse narediš sam. Še ena zanimivost - mislim da so plastike oklepa popolnoma enake kot na 125-ki, kar pomeni samo 200-250€ e-bay v primeru padca :OK:

Ostale komponente (okvir, zavore...) in ciklistika so še vedno na nivoju :OK:

Moj povzetek: RSko bi priporočal res ljubitelju in poznavalcu, ki mu ni žal dodatnega tolarja za kakovostno 2t olje, ki ima predvsem občutek in veselje za 2t tehniko (segrevanje na delovno temperaturo pred žganjem na polno, pravilno ohlajevanje) in ima po možnosti v garazi še kak drug motor za vsakodnevno uporabo .) .

Živjo!

Si že zrihtal zdaj "moj" motor :)

Še vedno se mi milo stori ko pomislim nanj :)

Si že dobil cilinder?

Poleti pa se moramo kaj dobit ker me res zanima kako bo to šlo :)

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Si že zrihtal zdaj "moj" motor :)

Še vedno se mi milo stori ko pomislim nanj :)

Si že dobil cilinder?

Poleti pa se moramo kaj dobit ker me res zanima kako bo to šlo :)

LP Rok

Moped je trenutno v "stajlingu", deli so že vsi doma :grim samo skup bi blo treba zložit :blush:

post-281-1166513122_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped je trenutno v "stajlingu", deli so že vsi doma :grim samo skup bi blo treba zložit :blush:

uuu huda je :OK: Kak pa si kaj ti zadovoln z rsko da še slišimo kakšno drugo mnenje kakega lastnika :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped je trenutno v "stajlingu", deli so že vsi doma :grim samo skup bi blo treba zložit :blush:

Zgleda je motor prišel pravemu lastniku v roke, kar je tudi prav ;)

Ko boš imel celega zrihtanega ga pa še malo poslikaj zame :D

Že zdaj gleda super.Ali to nameravaš met za na pisto?

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moped je trenutno v "stajlingu", deli so že vsi doma :grim samo skup bi blo treba zložit :blush:

Ja dobr si jo zrihtu! :OK: Dej še kšne slike!

No jst misl, da bom tud kupu RS 250 za sezono 2008, če bo denar! :blush:

Pa se mi zdi, da jih ful redko vidš na cesti, do zdej sm jo vidu samo 2x!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!