Skoči na vsebino

nakup 250-ke


_Nejkooo_

Priporočene objave

Kaj se da pr tem motorju še stunirat (mašino mislm) poleg auspuha? Pa kok ma kej konjov z drugimi auspuhi? :?

Popravljeno . Popravil Kermi1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi jo ful rd probu mal furat, sam kaj k ni nikjer u Sloveniji, da bi jo lahko najel za 1 dan, al je? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res so redke ja (kar pa je zame velik plus).

:yes: jap...js sm nekej cajta videvov tle pr nas eno srebrno...ful je bla lepa, mislm d jo je ena pička vozila, kšn mesc sm jo videvov celu pred našo šolo, sm ne vem kku jo lahku nekdu voz z izpitom do 25kW kvečm d je bla zablokirana al pa d je pač rizkirala...no sej je hmal ni blo več vidt :blink:

drgač pa tema je o 250-kah na splošno ---> kaka pa je sploh izbira? pa d ni predrago, d ni prestaro pa d ni zgonen (sej vsi na to gledamo)

zzr 250

rs 250

cbf 250

ybr 250

kva je še kej tazga...naked, ss, touring? endur oz. krosk mislm d je kr nekej te kubature...

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men so nasploh italijani všeč zato ker jih je zelo malo :)

Tudi večjih kubatur skorajda ni videti, je pa pomoje najlepš slišat ko

mim tebe zagrmi italijanski dvovaljnik :) Drugače mi je zvok štirivaljnika štransanko všeč ampak ko

zaslišim dvovaljnik začutim neko drugo silo :)

Seveda govorim o večjih kubaturah ;)

Na žalost zaenkrat finance ne dopuščajo kake RSV1000 :S

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Al pa MV Aguste :D :P

važnd da je tema o ybr 250 :OK:

zzr 250

rs 250

cbf 250

ybr 250

kva je še kej tazga...naked, ss, touring? endur oz. krosk mislm d je kr nekej te kubature...

dragi gospodič kavalier... vi ste pomešali jabuke in hruške ;) ne morš primerjat rs 250 :evilgrin: al pa ybr 250 :yawn:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi jo ful rd probu mal furat, sam kaj k ni nikjer u Sloveniji, da bi jo lahko najel za 1 dan, al je? :?

moj frend jo je meu..pa jst :devil:

tist je šlo k svina...sej je vidu flejmči kaj je delal tist...sam je bla že čist zgonjena pol k jo je prodou(za 300k :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

važnd da je tema o ybr 250 :OK:

dragi gospodič kavalier... vi ste pomešali jabuke in hruške ;) ne morš primerjat rs 250 :evilgrin: al pa ybr 250 :yawn:

jap tu je pa res :blush: sej v bistvu tlele skp spadata sm cbf pa ybr, zzr je že močnejš, rs je pa zvajtakter in itak močnejši tko d res nimajo dost skupnga...sm mene zanima bol kva je kej pr nas okol do 250cc pa več k 125 pa kaku se kej cene vrtijo :)

Popravljeno . Popravil C4V4L13R
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap, jaz tudi upam da bo vse po sreči in bom nekje ob koncu naslednje sezone kupil rs 250, ker mi je ful želja met ta motor, ker je nekaj posebnega.... sicer pa mislim da bom celo edini v mariboru s to mašino. :OK: :OK: :D .... drugače pa ostale 250-ke, ybr in podobne so ološ, edino zzr še malo izstopa iz te raje :D :D , ampak mi oblika ni všeč :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jap, jaz tudi upam da bo vse po sreči in bom nekje ob koncu naslednje sezone kupil rs 250, ker mi je ful želja met ta motor, ker je nekaj posebnega.... sicer pa mislim da bom celo edini v mariboru s to mašino. :OK: :OK: :D .... drugače pa ostale 250-ke, ybr in podobne so ološ, edino zzr še malo izstopa iz te raje :D :D , ampak mi oblika ni všeč :P

Po čem pa zzr izstopa?

Ne seri..

Izstopa mogoče kakšen suzuki rgv itd..

Sicer pa..250 je bedarija, težka bedarija.

Sami stroški..

Ta motor je imet fajn, če maš še kakšnega 4takta, za vsakdanjo rabo. 250 voziš pa ljubiteljsko, pa kdaj jo odpelješ na pisto.

Za 1 in edini motor je pa 250 totalno sfaljen nakup.

Razen seveda, če si poln.

Popravljeno . Popravil Original-One
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po čem pa zzr izstopa?

Ne seri..

Izstopa mogoče kakšen suzuki rgv itd..

Sicer pa..250 je bedarija, težka bedarija.

Sami stroški..

Ta motor je imet fajn, če maš še kakšnega 4takta, za vsakdanjo rabo. 250 voziš pa ljubiteljsko, pa kdaj jo odpelješ na pisto.

Za 1 in edini motor je pa 250 totalno sfaljen nakup.

Razen seveda, če si poln.

- imam 4 taktn 125 kubičn motor ki ga bom obdržal za vsakodnevno uporabo

- zzr malo bolj odstopa od ybr pa od cbf 250, še vedno pa ni blizu rs 250

- kupil ga bom za to, ker me 2 taktna tehnika zanima in veseli, ter ker mi je motor zelo všeč

Popravljeno . Popravil _Nejko_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- imam 4 taktn 125 kubičn motor ki ga bom obdržal za vsakodnevno uporabo

- zzr malo bolj odstopa od ybr pa od cbf 250, še vedno pa ni blizu rs 250

- kupil ga bom za to, ker me 2 taktna tehnika zanima in veseli, ter ker mi je motor zelo všeč

lepo

me veseli, da bo tebe veselilo, ko boš veselo več v garaži, kot na cesti

sploh pa, ko se boš enkrat peljal z rs250, lahko tvoj moped samo prodaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj frend jo je meu..pa jst :devil:

tist je šlo k svina...sej je vidu flejmči kaj je delal tist...sam je bla že čist zgonjena pol k jo je prodou(za 300k :D )

Heh, žmigovc je mel še 70KM različico......sam je blo pa zgonen :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lepo

me veseli, da bo tebe veselilo, ko boš veselo več v garaži, kot na cesti

sploh pa, ko se boš enkrat peljal z rs250, lahko tvoj moped samo prodaš

- nevem, zakaj bi bil več v garaži kot na cesti, razen da mam res nesrečo pri nakupu pa največji ološ kupim, kar pa upam da se ne bo zgodilo, se pa zavedam, da je z 2-taktnimi veliko več dela kot s 4-taktnimi....pač vzamem to v zakup...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- nevem, zakaj bi bil več v garaži kot na cesti, razen da mam res nesrečo pri nakupu pa največji ološ kupim, kar pa upam da se ne bo zgodilo, se pa zavedam, da je z 2-taktnimi veliko več dela kot s 4-taktnimi....pač vzamem to v zakup...

No ja..

Boš videl, če se ti bo izšlo in boš imel dovolj volje in denarja seveda, za ukvarjanje z mopedom.. zakaj pa ne

:OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel RS250... :P Včasih... Takrat kupil zaradi izpita do 350ccm, je bila DALEČ najhujši stroj v tem razredu. Seveda tudi daleč najdražja, tako za nakup (sedaj so ji cene drastično padle), kot za vzdrževanje.

Kdor jo kupuje naj si prebere naslednje vrstice:

1. Če kupiš ta stroj imej na zalogi vedno denar za popravilo (2-taktna tehnika je zelo pokvarljiva)

2. Žre kar veliko, kot se spomnim okoli 5-7l na 100km + olje (seveda ne kar nek šmir, cena: 3500 SIT/l)

3. Registracija je bila včasih poceni, zdaj si s 70KM v istem razredu kot večina šestotakov

4. Motor tudi slučajno ni namenjen kakšnim daljšim vožnjam, čeprav sem naredil tudi do 800km v enem dnevu, vendar drža je SKRAJNO športna.

V glavnem, za ta motor je treba imeti denar za vzdrževanje. Precej več kot za kakšnega 4-taktnika.

P.S. Če pa postavimo vzdrževanje na stranski tir, je pa seveda daleč najboljša 250-ka in kot je bilo že rečeno, dosti bolj zabavna kot večina močnejših motorjev. Čez ovinke je zelo vodljiv, za svojih 70KM in nizko težo pa tudi potegne zelo dobro. Na ovinkasti cesti skoraj ni junaka, ki bi ti sledil, zavore so pa sploh razred zase!!! Skratka glede vožnje sigurno sama hvala.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- nevem, zakaj bi bil več v garaži kot na cesti, razen da mam res nesrečo pri nakupu pa največji ološ kupim, kar pa upam da se ne bo zgodilo, se pa zavedam, da je z 2-taktnimi veliko več dela kot s 4-taktnimi....pač vzamem to v zakup...

mah dej to usi sam govorijo kok se ta motor kvar, dejansko ga pa nobeden ni mel .) jst sm sploh slišou, da je več dela (beri: manjši strošek je res) z navitimi 125 kami allla rs or. mito kot pa z rs 250 .) tak da ni razloga za paniko... Je pa res zeeelllooo odvisno kero boš uzeu... če boš uzeu kako tam letnik 2001 (beri: NI NUJNO ZMERAJ TAKO ! ) zelo lepo ohranjeno, za cca. 800.000 pomojem bo delalo skoraj brez težav, če je bilo v njej vedno le kvalitetno olje in je bil pred vožnjo ogret :) če boš pa uzeu tastaro 97.... pa min. 20.000 jah pol bo pa kurc... res je da ma 70 KM ( :devil: :evilgrin: :evilgrin: :devil: ) sam jebat ga... tist je pa zgonn do konca in kraja, bo pa več na servisih kot na cesti :) moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah dej to usi sam govorijo kok se ta motor kvar, dejansko ga pa nobeden ni mel .) jst sm sploh slišou, da je več dela (beri: manjši strošek je res) z navitimi 125 kami allla rs or. mito kot pa z rs 250 .) tak da ni razloga za paniko... Je pa res zeeelllooo odvisno kero boš uzeu... če boš uzeu kako tam letnik 2001 (beri: NI NUJNO ZMERAJ TAKO ! ) zelo lepo ohranjeno, za cca. 800.000 pomojem bo delalo skoraj brez težav, če je bilo v njej vedno le kvalitetno olje in je bil pred vožnjo ogret :) če boš pa uzeu tastaro 97.... pa min. 20.000 jah pol bo pa kurc... res je da ma 70 KM ( :devil: :evilgrin: :evilgrin: :devil: ) sam jebat ga... tist je pa zgonn do konca in kraja, bo pa več na servisih kot na cesti :) moje mnenje

jap, se strinjam, drugače pa nikakor ne mislim kupovat letnika starejšega kot 2000, to je zadnja meja :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor se kvar in to ne bo noben reku da se ne!

To je praktično dirkalen motor zato pa je tako kot je.

Motor je za na pisto in za zelo dobrega mehanika, ki ve kaj dela z

motorjem(agregatom) in se spozna na 2takt tehniko.

Učit se šraufat na tem motorju je samoumor!

Šraufat se učte na avtomatikih ali pa naredi izpit za mehanika in

potem greš na prakso k kakemu mojstru.

250 je vseeno kar dosti bolj delikatna zadeva kot en cilinder (125ccm).

Pa tukaj ni samo menjava batov, tukaj je še veliko drugega

rednega čiščenja kot so power venitli zarad katerih veliko 250-tk tudi

zariba, ker so ljudje površni in se jim ne lubi pucat zažgane svinjarije na teh ventilih!

Kot pa ste že govorili veliko vlogo ima tudi olje- olje je pri tem motorju

kot kri pri človeku :) Kot bi nekomu s krvno skupino A daroval kri s krvno skupino B :D

Torej naj zaključim, motor je za zelo dobrega poznavalca, mehanika ali človeka ki ima na

lagerju ves čaz 300.000sit za morebitne stroške pri mehaniku! :D

Motor je raketa in je zame ena od legend mopedov :)

Upam da nisem preveč napisal!

LP Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. Žre kar veliko, kot se spomnim okoli 5-7l na 100km + olje (seveda ne kar nek šmir, cena: 3500 SIT/l)

Kukr sm jst bral o rs250 ma porabo kr nad 10l .) , nevem zakaj je tvoja imela samo 5-7l :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kva tok bluzite o vdržljivosti in stroških 250ke.

Sem imel 250, kupil novo z njo naredil najlepših 23k v mojem življenju,

dokler se bedak v VW-ju ni odloču obračat sred ceste :headbang:

Nisem imel niti ene tehnične napake; ulavfavu sem jo 1600km, kot pisalo v navodilih(česar se pa skor

nobeden ni drž) in pa vedno lepo ogrel pred vožnjo in motor je delal brez napake.

Poznam še ene tri primere ko je bil motor lepo ulaufan in je delal brez napake.

Stroški za vzdrževanje so mogoče res mal visoki, zato pa na gumah tok več prišparaš.

U glavnem, 250 2-takt zakon :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!