Original-One Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 mah dej to usi sam govorijo kok se ta motor kvar, dejansko ga pa nobeden ni mel .) jst sm sploh slišou, da je več dela (beri: manjši strošek je res) z navitimi 125 kami allla rs or. mito kot pa z rs 250 .) tak da ni razloga za paniko... Je pa res zeeelllooo odvisno kero boš uzeu... če boš uzeu kako tam letnik 2001 (beri: NI NUJNO ZMERAJ TAKO ! ) zelo lepo ohranjeno, za cca. 800.000 pomojem bo delalo skoraj brez težav, če je bilo v njej vedno le kvalitetno olje in je bil pred vožnjo ogret :) če boš pa uzeu tastaro 97.... pa min. 20.000 jah pol bo pa kurc... res je da ma 70 KM ( :devil: :evilgrin: :evilgrin: :devil: ) sam jebat ga... tist je pa zgonn do konca in kraja, bo pa več na servisih kot na cesti :) moje mnenje Totalna bedarija. pri takem motorju niti ni tako pomembno, kako je ohranjen. Ker, ko kupiš, je najbolje, da generalno nardiš in zamenjaš, kar je potrebno, sicer kaj kmalu menjaš vse. Pa preber si mal, kaj so napisal drugi in tud jst jih poznam par, ki so imel rs 250 in vsi totalno nezadovoljni, seveda, kar se tiče kvarljivosti. In to ni kr neki, kar bi si en zmislu. tko pač je s tem motorjem.
_Nejkooo_ Objavljeno December 20, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2006 (popravljeno) P182---- :OK: :OK: :OK: :OK: Popravljeno December 20, 2006. Popravil _Nejko_
reesko Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 joj jernej ne prbiji...pa ne sam ti..tud ostali...usem je logično in jasno da NE MORE bit en motor k je tok navit pa da bo kr lepo delu...p182..teb je lepo delu ker si pač kupu novga...pol si pa zakluču ker za tok kilometri k si ti naredu je itq use še 3x bl zjeban k je na eni 125ki po 50k km...tko da fantje ne bluzite ;) jst se strinjam z nejcem...ostali pa ne bluzite...ker če niste mel motorja je res mal težko govort... :)
Kawl Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 (popravljeno) P182---- :OK: :OK: :OK: :OK: Moraš vedt, da je on kupil novo!Nekaj je če kupiš novo - in če si vesten kot je bil P182. Kot sem že napisal to ni motor za vsakoga. Sam sem kupil rabljenega - nekaj na pol skup vrženga - ubistvu zaribanga. Priznam sam sem naredil veliko napako, ker se nisem niti peljal, sva ga samo zalaufala, pa sem reku dobr je če dela pol dela - idiot :D Zato pa nikol več ne bom kupil brez testne vožnje - sploh pa aprila kupujem nov motor iz štacune ;) Tko da iz svoje izkušnje nej povem da vsaj probite :blush: Kake 14 dni sem se vozil pri 8k je trokiral potem pa šel nekam, vendar sem vedel da to ni to. No potem mi je zagrablo spodnji bat.Ampak kot sem rekel motor je bil na pol skupi vržen.Power ventili so bili že prej skoraj vsi polomljeni.Ko sem vse skupaj podrl, bolj sem razkopaval bolj sem obupoval.Najprej sem podrl samo zgorni cilinder.Cilinder lep bat zgoraj malo odkrušljen.Power ventila pa je malenkost kar manjkalo - zato mi je verjetno tudi trokiral pri prbl.8k obrati.No sem si mislil to bo to.Spodnjega cilindra sploh še podiral nisem.No prej še nisem vedel da je zagrabilo spodnji cilinder :D No ventila sta bla fuč.Gledam ceno novih - cena enega okoli 100€ - original (vsak cilinder ima dva ventila).To se mi je zdelo preveč in začnem brskat po ebay-u.Najdem v Nemčiji en komplet (2 ventila) za 100€ .Naročim dobim čez tri dni.No ko sem dobil ventile začnem razdirat še spodnji cilinder - jaooooooo :headbang: katastrofa....Cilinder zariban , spodnji del bata odlomljen, en ventil poplnoma fuč , pol ga sploh nikoli nisem videl :) drugi je bil uporaben... Vržem vse nazaj skupi na provizoriš. No tukaj se moja zgodba podiranja konča. po tem kar sem napisal me je vse skupaj minilo, peljem na servis.Na servisu je bla 2 meseca ker se mehaniku ni dalo podirat :headbang: No ko sem začel tja hodit vsak dan, je končno pogledal koliko je škode.Ker vemo kakšni oderuhi so stari ati :D je rekel od 1000€ naprej :) Vmes sem jo prodajal in med tem našel kupca za 800€ :) Upam da se kej naučite iz moje zgodbe in ne naredite iste napake kot sem jo sam.Vsekakor je motor za prave poznavalcein res dobre serviserje, ki jim ni treba vozit motorja na servis! Če bi bilo potrebno menjavat samo bate to bi pa že nekak skupi vrgu! Pa Lep pozdrav Popravljeno December 20, 2006. Popravil Kawl
_Nejkooo_ Objavljeno December 20, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2006 no... hvala vsem za mnenje, kar me je zanimalo v tej temi sem tudi izvedel, zaj pa bi lahko moderatorji to temo zaklenli, da ne bo prišlo da kakih pričkanj kaj je vredu pa kaj ne,ker s tem itak ne bomo nikol prišli do konca, ker pač ma vsak svoje mnenje ter raznorazne izkušnje, pa da ne bo prišlo do nepotrebnih zajebancij kot npr. mito vs. rs 125...hehe :D :D
reesko Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 ne lej mi ti sam hočmo dopovedat da razmišljaš popolnoma NEpravilno(moje mnenje)... al pa tko ti rečem....če sm jst dau na mojga mitota že čez 300k konkretno...pol pa še ti kup rs-o...pa se vidva pr mehankarju... ajde .)
_Nejkooo_ Objavljeno December 20, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2006 (popravljeno) ne lej mi ti sam hočmo dopovedat da razmišljaš popolnoma NEpravilno(moje mnenje)... al pa tko ti rečem....če sm jst dau na mojga mitota že čez 300k konkretno...pol pa še ti kup rs-o...pa se vidva pr mehankarju... ajde .) hvala za mnenje, sicer pa sam vem kaj delam... aja no pa za šraufarijo ko ste rekli da morš bit nevemkaki poznavalec. sam se nimam za nekega mojstra in ekstra poznavalca 2-taktnih mašin mam pa v familiji mehanika, tak da mislim da s tem ne bo nekih problemov, ker bomo dost doma naredli, če bodo kakšni resni problemi ne.... :D :D - pa dokler bo volja in veselje do tega motorja mislim da ne bo nekih težjih problemov... Popravljeno December 20, 2006. Popravil _Nejko_
Kawl Objavljeno December 20, 2006 Opozori Objavljeno December 20, 2006 (popravljeno) Sam drugače nimam čist poplnoma nič proti temu motorju! Koliko sem se vozil z njim moram rečt da je motor zakon.Peresno lahek. Ciklistika fenomenalna.Jst sem samo hotu povedat kakšni so stroški če delaš z motorjem površno.Sam sem imel smolo prvič zaradi moje prevelike zaupljivosti, drugič pa ker me je prejšni lastnik dobro nategnil. Človek ni pomislil, da bi se jaz lahko z motorjem ubov!Na srečo je zagrabil pri 20kmh! No sej če bere tole mu lahko samo povem, da še vedno vem kje je doma ;) _Nejko_ ti pa kupi, amapk prej res dobro preglej, da ne boš kupil jame brez dna! Kot sem napisal motor je drugače fenomenalen.Če bi kupil novega, sem prepričan da bi mi delal 100%. LP Rok Popravljeno December 20, 2006. Popravil Kawl
_Nejkooo_ Objavljeno December 20, 2006 Avtor Opozori Objavljeno December 20, 2006 ja, sej verjamem da se zgodi včasih taka pizdarija, zatorej bom jaz res previdn kolk se le da, pa raje odštel kak tolar več samo da delalo tak kot je treba, sicer pa tak vedno ko kupuješ rabljenega malo reskiraš, ker nikol ne morš bit 100% prepričan ne.... drugač pa itak še mam cajt in se bom do takrat res do potankosti seznanil z vsemi možnostmi v zvezi z nakupom ter motorjem samim... najprej je treba seveda dnar dobit, pa se bomo pol dalje menli, vseeno pa sej raje nekaj časa prej dodobra pozanimam, da ne bom ponovil nekaterih napak drugih, čeprav nikol ne veš ne... :D :D
JeRn3j Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 (popravljeno) resko pa original one.... vidva tud nista mela rs 250... tko da pšššššššt .) isto je pr rs 125... sam jo mam 1 leto.... naredu sm 7500 km ... torej skupaj ma motor 11.700 km.... pa da ti povem kaj sm zamenov... ja zamenov sm akumolator, disk ploščice, svečko, in zadno štop žarnico .) sedaj bo zamenou lamele, sam sm jih sfukov čist po moji krivdi... okey res da mam motor zablokeran, sam da se tolko več kvari odprt kot zaprt pa res ne more bit .) sm meu pač srečo z nakupom, tako kot jo bo lahko imel nekdo ki bo kupoval rs 250 :) ne lej mi ti sam hočmo dopovedat da razmišljaš popolnoma NEpravilno(moje mnenje)... al pa tko ti rečem....če sm jst dau na mojga mitota že čez 300k konkretno...pol pa še ti kup rs-o...pa se vidva pr mehankarju... ajde .) tvoj mito rad riba :D :P Popravljeno December 21, 2006. Popravil JeRn3j
Original-One Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 (popravljeno) resko pa original one.... vidva tud nista mela rs 250... tko da pšššššššt .) tvoj mito rad riba :D :P so fucking what a ti sploh poznaš koga, k jo je imel? sicer pa bmk, kupi in vozi njegov mito rad riba toliko, kot vsaka rs če maš zaprto rsko jo maš lahko 50k km pa nebo nč, isto mito.. tko da..... Popravljeno December 21, 2006. Popravil Original-One
JeRn3j Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 če maš zaprto rsko jo maš lahko 50k km pa nebo nč, isto mito.. tko da..... tole pa ne bo čisto res... v servisni knjigici piše, da se menja bat ter ostali vitalni deli na 16.000 km .) ne verjamm da bi bat zdržou 20.000 km .)
Original-One Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 tole pa ne bo čisto res... v servisni knjigici piše, da se menja bat ter ostali vitalni deli na 16.000 km .) ne verjamm da bi bat zdržou 20.000 km .) Nekaj drugega je menjat bat, kar je stvar rednega servisa, kot pa delat generalko oz. da ti motor zariba resko pa original one.... vidva tud nista mela rs 250... tko da pšššššššt .) isto je pr rs 125... sam jo mam 1 leto.... naredu sm 7500 km ... torej skupaj ma motor 11.700 km.... pa da ti povem kaj sm zamenov... ja zamenov sm akumolator, disk ploščice, svečko, in zadno štop žarnico .) sedaj bo zamenou lamele, sam sm jih sfukov čist po moji krivdi... okey res da mam motor zablokeran, sam da se tolko več kvari odprt kot zaprt pa res ne more bit .) sm meu pač srečo z nakupom, tako kot jo bo lahko imel nekdo ki bo kupoval rs 250 :) tvoj mito rad riba :D :P ogromna razlika je med zaprto in odprto rs125, tako v kvarljivosti, kot v performansih .)
reesko Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 resko pa original one.... vidva tud nista mela rs 250... tko da pšššššššt .) isto je pr rs 125... sam jo mam 1 leto.... naredu sm 7500 km ... torej skupaj ma motor 11.700 km.... pa da ti povem kaj sm zamenov... ja zamenov sm akumolator, disk ploščice, svečko, in zadno štop žarnico .) sedaj bo zamenou lamele, sam sm jih sfukov čist po moji krivdi... okey res da mam motor zablokeran, sam da se tolko več kvari odprt kot zaprt pa res ne more bit .) sm meu pač srečo z nakupom, tako kot jo bo lahko imel nekdo ki bo kupoval rs 250 :) tvoj mito rad riba :D :P lol....to pa maš bedne...dej ne zabiji takih k crkavam od smeha...lej človk...če maš ti odprto stvar je ista primerjava med odprto/zaprto kot me odprto/kitom...sej pol kit pravš da bo delu tko k odprt...mogoče bom par METRČKOV prej mogu bat menat..nisi meu nč sreče z nakupom...pač kupu si motor k je meu 5k km...k jih boš meu 3x več...seprav tok k moj...pol se pa javli kok kej crkuje...aja pa še odpri ga takoj pa se furi pol 20ooo na polno z odprtim pa boš pol povedu...pa drgač ni to primerjava z mitotom pa rs...sploh ne..ampak odprto pa zaprto mašino... pa nevem al si glup al kaj...5x sm povedu da sm meu jst rs250...res sm biu delni lastnik sam še zmer...biu sm pa solastnik...in smo tok kilometrov nardil k jih tvoja rs-a še 10 let ne bo mela...pa nč se ne bi rd kregu s tabo sam maš pa tok zgrešeno mnenje da ne morš verjet... lej pozab na vse pa je to to...pač narad 20000 km pa se pol jav...do takrt se pa zadrž takih izjav...aja pa takoj pejd odprt tista jajca...da se boš pelu z odprtim pa bomo vidl kok več ti bo zdržal k men .) uglavnm ...pšššš tebi ne meni pa originalnemu..mal bl razmišlava na stopnji odpetrga motorja...veva oba(njemu je zagrabil 2x pa men 1x .) )...OBA ODPRTA...ti pa odpri tisto kapelco :devil: tole pa ne bo čisto res... v servisni knjigici piše, da se menja bat ter ostali vitalni deli na 16.000 km .) ne verjamm da bi bat zdržou 20.000 km .) pizda si ti en R...pa nimam nč prot teb sam tole maš pa res bolne izjave...bat lahko zdrži tud 30k sam morš met res srečo...mam frenda k se voz z batom k ma 24k pa ga odpira skoooooz...celo poletje sva ga odpirala k prasca pa še zmer dela..pač k mu bo zagrabil bo menu(pač njegova odločitev)
JeRn3j Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 no comment... ker bo spet vik in krik :doze:
reesko Objavljeno December 21, 2006 Opozori Objavljeno December 21, 2006 kot sm že reku nimam se nobenga namena kregat..pač misl si kar hočš...jst si bom pa kar jst hočm... ajm aut .)
AlexS Objavljeno December 22, 2006 Opozori Objavljeno December 22, 2006 Prodam, če koga zanimajo kake info lahko pokliče. http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/2004/Motornakolesa/oglas.asp?id=1164577#
C4V4L13R Objavljeno Januar 3, 2007 Opozori Objavljeno Januar 3, 2007 (popravljeno) 2002 honda vtr 250 2006 Kawasaki Ninja 250 Popravljeno Januar 3, 2007. Popravil C4V4L13R
Čamac Objavljeno Januar 3, 2007 Opozori Objavljeno Januar 3, 2007 Kawasaki ninja 250 2006? :eek: Hm kvečjemu zxr 250 kar pa mislim da 2006 več niso delali...
C4V4L13R Objavljeno Januar 3, 2007 Opozori Objavljeno Januar 3, 2007 mah sej teh 250k je precej...na www.bikez.com mislm d so skor vsi motorji/mopedi kr jih obstaja...zanimivo prčekirat :P
C4V4L13R Objavljeno Januar 4, 2007 Opozori Objavljeno Januar 4, 2007 ni tule mal prepocen :eek: :blink:
D_u_H_e_C Objavljeno Januar 4, 2007 Opozori Objavljeno Januar 4, 2007 (popravljeno) ni tule mal prepocen :eek: :blink: po mojem niti ne :) je 250ka pa 4t kar pa jih izjemno malo iše :) ker tisti ki grejo iz 125ccm na več grejo ziher na več kot na 250ko Popravljeno Januar 4, 2007. Popravil D_u_H_e_C
C4V4L13R Objavljeno Januar 4, 2007 Opozori Objavljeno Januar 4, 2007 (popravljeno) vem vem...sm ponavad tak letnik košta od 450k (tolarskih seveda) naprej primer tale še celo en let starejši pa dražji Popravljeno Januar 4, 2007. Popravil C4V4L13R
Čamac Objavljeno Januar 4, 2007 Opozori Objavljeno Januar 4, 2007 (popravljeno) Pri tistem "ta poceni" piše da je solidno ohranjen. Torej ni ravno odlično ohranjen zato pa ne more imeti večje cene. Že ima kakšne napake... Mogoče pa se motim pa je motor dober pa rabi pač lastnik nujno denar. Če te zanima pač pojdi pogledat. Popravljeno Januar 4, 2007. Popravil Brodar
Priporočene objave