Skoči na vsebino

nakup 250-ke


_Nejkooo_

Priporočene objave

boš vido, če boš prišo na piknik spomladi. to je unikat vseh unikatov... ne brodar? hehehe

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

to je nekje podobnga kot je meu pr nas v avtošoli, ne vem točno kater model, mogoče bi k0ci vedu povedat...nč posebnga...wannabe choper pa to sploh ni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo ti je ta prav motor :P :P :blink:

http://www.avto_net/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=1285862

aja pa u resnici ni sym, ampak loncin cyclone :D

p.s: med avto pa net pride pika :D

http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?id=1285862# :eek:

sm vidu tale motorček ja. zgleda zlo zanimivo sam ni nikje podatkov. če se komu sanje pod kerim drevesom na kitajskem so tole skup sešraufal nej kej pove :doze: sam ni servizov verjetn pa zaneslivost je verjetno taka kot pri njihovih mini kroskah. crkne po 5h vožnje :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na netu sem zasledil motor SUZUKI TU 250X

http://picnic.ciao.com/it/91519.jpg

mislim da ima 15Kw

če kdo kar koli o lastnostih, zanesljivosti,...

vsa mnenja dobrodošla

lp

to je nekje podobnga kot je meu pr nas v avtošoli, ne vem točno kater model, mogoče bi k0ci vedu povedat...nč posebnga...wannabe choper pa to sploh ni

ja tak motor imajo v nm za izpit za 25kw delat, suzuki tu250x ja, sem ga ene par ur celo vozu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 let pozneje...

No sem že smetil v temi kako sem izbral pravi motocikel, gledal sem za goraj omenjenimi tux 250 ampak so zelo redki, tako da najbližje temu je GN 250 (izdelujajo ga približno tolko časa kot sm jst živ :D ), in zato imam nekaj težav pa me zanima če ima kdo kakršnekoli izkušnje s tem motorjem.

Torej na natu se najde rpecej "service manual" piše da naj bi ta motor imel rad osvinčen bencin (?? to vleja za vse al od katerega letnika naprej ne?) drugje pa unleded fiuel.

In koliko moči ima dejansko ker se podatki precej spreminjajonpr :

http://www.bikez.com...gn_250_1997.php (17 konjeu)

http://www.bikez.com...gn_250_1996.php (20ali 19 konjeu)

http://www.bikez.com...gn_250_1994.php (22 konjeu)

Zanima me predvsem kej je baje zlo trpežn in kitajci ga še vedno delajo tako da tudi deli bojo še nekaj časa.

LP

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na tejle strani so podatki bol tko-tko. Drugač pa verjetno obstajajo različne verzije motorja namenjene različnim tržiščem. Je pa super motor (vsaj za moj okus), sem ga lansk let gledal na hrvaškem, ampak je blo žal bol proti večeru tko da sem mel že kak per preveč v riti, da bi šel kak krog. :grim

Dele se pa 100% najde. Če boš kdaj kej rabu mi sporoč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej rad bi našel nekoga ki ga ima pa tudi če ga ne prodaja samo, da bi probal pozicijo, ked drugače mi čopesko izgledajoči motorji niso všeč. Samos em videl enega rumenega prejšnji teden na semaforju pa ni tko potegnjen kot marauder 250 ali virago.

Upam da bo kaj do poletja, ker mislim da več kot jurja kot hočejo nekateri za 250cc motor ki ima več kot 40 000km in 14 let se mi zdi al preveč (?)

In nebi daleč samo za ugotovit da ni tko fajn kot zgleda.

p.s.: če še najde še interesentov je na Alibaba naročilo iz kitajske (kjer jih še naprej izdelujejo samo krom je baje slabše kvalitete in mal hitreje rjavi okvir) 1600$ nov minimalno naročilo 26kos (bol za hec ker mislim da se mašin euro1 na novo ne da več homologirat)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam stran od teh kitajskih kopij...Drugač pa če boš kupoval vzemi s sabo koga, ki se spozna na mašine. Tile motorčki niso tok naviti, tko da če so lepo vzdrževani znajo delat še pa še...

p.S.-rajš 15 let starga japonca kot novga kitajca..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem ga vozil v avtošoli pred zdaj že 12 leti :) meni zlo všečen motorček in kakšnega dobro ohranjenega se sigurno splača kupit, mal z aokol letat in za učit se vozit super zadeva, podobno kot SR125 Yamaha, sam pri temu GN250 se že pozna da ima vsaj nekaj kubikov :)

pred leti na morju sem videl nemca iz Berlina, ki sta se pripeljala s takim bordo rdečim in čelado je imel "captain America" hehe , v Nemčiji je zelo priljubljen motor to, mogoče tja pokukaj za kakšno oldtimer varjanto uvoza, se ga da z mal kilometri dobit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogledal v nemčiji in vidu veliko izbiro, samo problem je ver so večinoma med lentikom 90 in 97 in EURO1 standard tako da uvoz odpade :(

Tako da al upad da se najde kakšno dobro plačano študentsko delo da bi nabrau za YBR 250 (kr še ni starih in poceni), ali pa gledat za oldtajmerje (potem morda kakšna CBN 250) samo me potem skrbijo kosi in ohranjenost.

Tako da sanjanje o motorju se preloži na pomlad.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dele za oldije se dobi. Ohranjenost pa odvisno. lahko dobiš totalno sranje ali pa super motorček. če boš kupoval to zadevo nujno vzami z sabo nekoga, ki se dobro spozna na motorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Evo imam 250tko, sicer nisem nasel nič od iskanih zračno hlajenih, edin dosegljivi je bil ZZR250. Po prvem dnevu mi zalivajo karburatorji ker je bil filter goriva v rezervarju poškodovan. (kaj se e kako drugače spucat karburatorje da jih nebi bilo treba potem na novo na štelat?).

Lep pozdrav, zej bom kej več po forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo imam 250tko, sicer nisem nasel nič od iskanih zračno hlajenih, edin dosegljivi je bil ZZR250. Po prvem dnevu mi zalivajo karburatorji ker je bil filter goriva v rezervarju poškodovan. (kaj se e kako drugače spucat karburatorje da jih nebi bilo treba potem na novo na štelat?).

Lep pozdrav, zej bom kej več po forumu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo imam 250tko, sicer nisem nasel nič od iskanih zračno hlajenih, edin dosegljivi je bil ZZR250. Po prvem dnevu mi zalivajo karburatorji ker je bil filter goriva v rezervarju poškodovan. (kaj se e kako drugače spucat karburatorje da jih nebi bilo treba potem na novo na štelat?).

Lep pozdrav, zej bom kej več po forumu.

Saj spuca(spiha) se samo dize in očisti samo dno od nečistoče, ponovno sestavi in nimaš kaj štelat.Sicer pa je najbolje VEDNO, ko očistiš vplinjač-e daš na cev,ki gre s pipce na vergazer-je dodaten filter in si rešil problem za ca 40K kil. potem pa nov filter !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej karburator ni izgledal tako umazan, sem ga spihal in spucal z easy clean" (posebna stvar od motorexa za čistit mastne stvari na biciklih :) )

Kot prvo je nevem kako prejšnjemu lastniku uspelo da se je iz pipce staknil dovod in filtrček za gorivo tako da je vleklo vse notri in sos e nabrale smeti na o-ringu ki je na membranci za pipco (če sm prav razumel vlogo tistega je to da tudi če je rezervar "zaprt" vakum odpre membranco in vleče benz iz tanka.

Med tednom bom kupil še en filterček za gorivo in novo olje in filter olja potem pa malo mrzlih voženj za azčetek :kva1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!