ps_tunner Objavljeno November 3, 2006 Deli Objavljeno November 3, 2006 Evo, rad bi krajšal fedr na sklopki od avtomatika, pa nevem kako nej pol tist fedr nazaj skupi dobim... Prosim da mi kdo ki je to delal že, pove, da bom sam to naredil, ali pa če je kdo iz LJ da bi mi to naredu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno November 3, 2006 Deli Objavljeno November 3, 2006 zakaj bi ti skrajšal fedr, da bi speljal pod večjimi obrati :? lahko pa lamele povrtaš....mislim tiste nosilce ko je obloga gor nalita povrtaj s svedrom da bodo lažji, pa imaš enak učinek kot krajši fedri ;) da si boš lažje predstavljal: (prevrtaš luknjo čez in čez, pa najprej naredi samo eno luknjo na vsaki strani, pa majhen sveder, potem pa probavaš kdaj imaš dovolj) [attachmentid=85438] Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 4, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 4, 2006 (popravljeno) zakaj bi ti skrajšal fedr, da bi speljal pod večjimi obrati :? lahko pa lamele povrtaš....mislim tiste nosilce ko je obloga gor nalita povrtaj s svedrom da bodo lažji, pa imaš enak učinek kot krajši fedri ;) da si boš lažje predstavljal: (prevrtaš luknjo čez in čez, pa najprej naredi samo eno luknjo na vsaki strani, pa majhen sveder, potem pa probavaš kdaj imaš dovolj) [attachmentid=85438] Ahaa, na to pa sploh nisem pomislil, ali imaš kaj prakse s tem? Pa še vprašal bi, katra sklopka je prva (s kero spelje motor), pa ali moram povrtati tudi drugo sklopko (za večjo hitrost), pa rad bi da mi prestavi pri višjih obratih, ker bom brusil cilinder na maximalne mere, vrtina pa ostane 38. Popravljeno November 4, 2006. Popravil ps_tunner Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno November 4, 2006 Deli Objavljeno November 4, 2006 lej jst drgač nimam pojma kako je frčo sestauljen, samo to je od skuterja sklopka, pa mislim da deluje na isti princip ko od frčota, smo pa drgač to delal že na frčku in na skuterju Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 4, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 4, 2006 Kako bi pa naredu da bi mi čimprej prestavil (čim manjši čas prestavljanja mislim) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno November 4, 2006 Deli Objavljeno November 4, 2006 to pa ne vem, če spustiš gas mal hitrej prešalta :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 4, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 4, 2006 Ja to vem, a še kdo ve kej o prestavljanju avtomatika? Pa kera je sklopka s katero motor spelje (prva sklopka, kera je to) :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
e90 Objavljeno November 4, 2006 Deli Objavljeno November 4, 2006 Evo, rad bi krajšal fedr na sklopki od avtomatika, pa nevem kako nej pol tist fedr nazaj skupi dobim... Prosim da mi kdo ki je to delal že, pove, da bom sam to naredil, ali pa če je kdo iz LJ da bi mi to naredu. Krajšaj samo 2 sklopko,ker če krajšaš 1 ti motor spelje pod večjimi obrati(meni osebno pri avtomatiku to ni všeč).Če krajšaš feder 2 sklopke ti kasneje šalta(pri višji hitrosti),kar je seveda pomembno pri navitih avtomatikih.Fedr boš težko sam dobu nazaj ne da bi ga preveč raztegnil,najbolje da neseš v timmg pa ti skoraj zastonj to naredijo.Drugače se 2 krajša cca 2-3cm odvisno od moči motorja resonance itn...Računaj pa na to da se malo skrajša življenjska doba sklopke.Drugače se splača sklopko tudi malo navrtat(samo je treba znat zbalansirat zadevo,če ne ni ok!).Drugače prva je sklopka,ki jo vidiš ko snameš pokrov dol. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 4, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 4, 2006 A če bi pa samo navrtal drugo sklopko, brez da krajšam feder? Aja, avtomatika bom navil, zato rabim, kaj bi mi pa še priporočali da nardim? Zbrusili bomo kanale na airsal mere, vrtina ostane 38, bat ostane original, fergazar original, sklopko predelano (zdej zbiram informacije), ša nevemkaj bi še naredil. Kaj bi mi svetoval? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno November 5, 2006 Deli Objavljeno November 5, 2006 drug avspuh! :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 5, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 5, 2006 Ja tega sploh nism napisou, ker se mi zdi logično da je zamenjan, pa še prvo kar menjaš na motorju je ponavad avspuh :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
e90 Objavljeno November 5, 2006 Deli Objavljeno November 5, 2006 A če bi pa samo navrtal drugo sklopko, brez da krajšam feder? Aja, avtomatika bom navil, zato rabim, kaj bi mi pa še priporočali da nardim? Zbrusili bomo kanale na airsal mere, vrtina ostane 38, bat ostane original, fergazar original, sklopko predelano (zdej zbiram informacije), ša nevemkaj bi še naredil. Kaj bi mi svetoval? Jah eno dobro resonanco(tecnigas,mf bullet in cobra) to pride v poštev.Zdej sicer nevem kako se bodo airsal kanali obnesli na 38 vrtini,šlo bo zagotovo bolje(glede končne) samo manj navora bo in bolj se bo vrtelo(predvidevam).Drugače lahko zamenjaš še ferg kak dellorto 16 bi bil ok. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno November 5, 2006 Deli Objavljeno November 5, 2006 (popravljeno) http://www.mopedkit.com/indexSL.htm raptor kit 65 (v kompletu je se lamelni ventil, koleno in 16 mm dell'orto uplinjac!), MF Cobra/3, za ene 0.5 mm se glavo dol spustis, pa si zmagu na celi crti. pol pa to masino namontiras na flexerja (s tamalim zobnikom na felgi), mu strgas dol nalepko, pa napises gor FLEXARCA. :devil: Popravljeno November 5, 2006. Popravil Zok Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 5, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 5, 2006 ja to bi blo fajn, sam jest rihtam frčija za čim manj dnarja :D se pravi, moje predelave bodo: -Brušeni kanali na airsal mere -menjan izpuh ( Nizka powerca ) -polirani bloki (notranjost) -mogoče bat na lunco (nebo L bat) -malenkost nižana glava -mogoče povrtana sklopka (druga sklopka) potem pa še styling: -nižje krmilo -slike gume (niso glih nevemkakšen styling, samo, bodo pač gor) Cilinder dobim v ponedeljek, ga s frendom zbrusiva, potem poliramo bloke (notranjost blokov), potem mogoče povrtamo sklopko (po potrebi), pa gremo probat. Ostalo se bo delalo čez zimo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
e90 Objavljeno November 5, 2006 Deli Objavljeno November 5, 2006 ja to bi blo fajn, sam jest rihtam frčija za čim manj dnarja :D se pravi, moje predelave bodo: -Brušeni kanali na airsal mere -menjan izpuh ( Nizka powerca ) -polirani bloki (notranjost) -mogoče bat na lunco (nebo L bat) -malenkost nižana glava -mogoče povrtana sklopka (druga sklopka) potem pa še styling: -nižje krmilo -slike gume (niso glih nevemkakšen styling, samo, bodo pač gor) Cilinder dobim v ponedeljek, ga s frendom zbrusiva, potem poliramo bloke (notranjost blokov), potem mogoče povrtamo sklopko (po potrebi), pa gremo probat. Ostalo se bo delalo čez zimo. Nasvet glavo nižaj vsaj 2mm raje 3 več pa že ne,če ne se ne bo praktično nič poznalo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 6, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 6, 2006 Aha, bom probou, a če je dihtnga ven vzeta, pol je kej bolš? Ker tesnil bi. Aja pa a mi lahko kdo pove kako pobrusit bat na vrhu da bo čimbolše? Tko mal opis, kje ga pa kolk ga zbrusit. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno November 6, 2006 Deli Objavljeno November 6, 2006 ja to bi blo fajn, sam jest rihtam frčija za čim manj dnarja :D se pravi, moje predelave bodo: -Brušeni kanali na airsal mere -menjan izpuh ( Nizka powerca ) -polirani bloki (notranjost) -mogoče bat na lunco (nebo L bat) -malenkost nižana glava -mogoče povrtana sklopka (druga sklopka) potem pa še styling: -nižje krmilo -slike gume (niso glih nevemkakšen styling, samo, bodo pač gor) Cilinder dobim v ponedeljek, ga s frendom zbrusiva, potem poliramo bloke (notranjost blokov), potem mogoče povrtamo sklopko (po potrebi), pa gremo probat. Ostalo se bo delalo čez zimo. -cilinder kljub airsal portmapu ne bo tolk efektivn k airsal, ker je iz gusa + 50 ccm ma (airsal 65). -raje daj cobro gor, ma vecji ucinek. -bat pust raj pr miru, k ma itak sesanje krmiljeno z lamelnim ventilom, in ne bos kaj dost pridobil, to deluje pri masinah, ki majo sesanje krmiljeno z batom (APN, ATX, CTX, E90, A3, itd - A35 ma lamelni ventil!), al pa ce das not L bat, ki je zgoraj malo visji (visje kompresijsko razmerje + zarad oblike obrocka malo boljse tesnenje), in mu naredis luknji za prehod plinov v karter, kot jih ima originalen bat. -glavo brusi s pametjo! kriticno kompresijsko razmerje je za bencinske motorje okrog 17:1 (nad to vrednostjo pride do klenkanja), in ce ima v originalu razmerje 9,5:1, in ga hoces povisat na 16:5 je dost da glavo znizas za manj kot 1,6 milimetra, s tem da je tu se fora da je to le teoreticno, v praksi mors pa se pazit da se ti bat in glava ne srecata v gornji mrtvi legi! ce zbrusis za 1 mm, in je v originalu kompresijsko razmerje 9.5:1, imas potem 13.9:1, kar je po moje vec kot dovolj, pa tud prirastek moci je konkreten! sklopko navrtaj, in za vsako preizkusi, ker ce jo prevec povrtas, je ne mores vec obtezit. probi jo cim manj razcentrirat, in naj ti ne bo skoda casa s sestavljanjem in preizkusanjem - splaca se vlozit neki casa v to. -za balanco pa lahko das kar ravno cev, tako sem jaz imel na mojem bivsem frchotu, pa neki casa sm mel se okroglo luc, manjse zmigovce, kolesarski stevec, lipnik ror, pa je bil neki streetfighter wannabe.. :grim :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 6, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 6, 2006 Kako to misliš da nebo veliko prirastka moči z brušenjem kanalov? Jest mislim use kanale večat, tut pretočne, to bi se pa mogl poznat za ene 5-10km/h, pomojem no... pa če nižam glavo bi tut mogl it mal bolš, ker bi rad spravu frčka na ene 70-75km/h to jest hočem, sicer vem da bo teško, sam probat ni greh pravjo. Aja, zdej gre komi 60... to je pa men čist premal, čeprov je za frčkove bremze že to preveč :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 6, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 6, 2006 Aja pa še zanima me lamelni ventil, kateri lamelni ventil je boljši, tadolg ali krajši? Ker mam cilinder za krajši lamelni ventil, ventil mam pa doma tadog, pa nevem zdaj ali bi zbrusil cilinder na daljši lamelni ventil ali bi raje kupil kratek lamelni ventil? Kaj je bolje za boljši pretok bencina? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 6, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 6, 2006 A noben ne ve al je isto oboje? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
e90 Objavljeno November 7, 2006 Deli Objavljeno November 7, 2006 -cilinder kljub airsal portmapu ne bo tolk efektivn k airsal, ker je iz gusa + 50 ccm ma (airsal 65). -raje daj cobro gor, ma vecji ucinek. -bat pust raj pr miru, k ma itak sesanje krmiljeno z lamelnim ventilom, in ne bos kaj dost pridobil, to deluje pri masinah, ki majo sesanje krmiljeno z batom (APN, ATX, CTX, E90, A3, itd - A35 ma lamelni ventil!), al pa ce das not L bat, ki je zgoraj malo visji (visje kompresijsko razmerje + zarad oblike obrocka malo boljse tesnenje), in mu naredis luknji za prehod plinov v karter, kot jih ima originalen bat. -glavo brusi s pametjo! kriticno kompresijsko razmerje je za bencinske motorje okrog 17:1 (nad to vrednostjo pride do klenkanja), in ce ima v originalu razmerje 9,5:1, in ga hoces povisat na 16:5 je dost da glavo znizas za manj kot 1,6 milimetra, s tem da je tu se fora da je to le teoreticno, v praksi mors pa se pazit da se ti bat in glava ne srecata v gornji mrtvi legi! ce zbrusis za 1 mm, in je v originalu kompresijsko razmerje 9.5:1, imas potem 13.9:1, kar je po moje vec kot dovolj, pa tud prirastek moci je konkreten! sklopko navrtaj, in za vsako preizkusi, ker ce jo prevec povrtas, je ne mores vec obtezit. probi jo cim manj razcentrirat, in naj ti ne bo skoda casa s sestavljanjem in preizkusanjem - splaca se vlozit neki casa v to. -za balanco pa lahko das kar ravno cev, tako sem jaz imel na mojem bivsem frchotu, pa neki casa sm mel se okroglo luc, manjse zmigovce, kolesarski stevec, lipnik ror, pa je bil neki streetfighter wannabe.. :grim :D Glede glave sem mislu 2-3mm nižanja za airsal kit ne za original cilinder ja drugače je treba pazit da ne prideš čez omenjeno razmerje čene bo klenkalo.Sklopko boš najlažje naštimal s poskušanjem jaz bi na tvojem mestu najprej probaval samo s krajšanjem fedra šele kasneje bi mogoče tudi malo povrtal.Glede resonance prisegam na bulleta,cobra je ok samo ima večjo luknjo med 1 in 2 prestavo,končna je pa na kitu praktično enaka.Dihtunge med glavo in cilindrom v originalu ni!Jo pa lahk daš če boš kapo preveč zbrusu ,da malo zmanjšaš kompresijsko razmerje.Bat pust tak kot je,lahko ga krajšaš pri vsisu samo jaz ga nebi. A noben ne ve al je isto oboje? za 70-75km/h boš verjetno moral zamenjati prenose zadaj 22 z 20ko.Glede lamelca je precej odvisno ker ferg boš imel gor(predvidevam ,da ne original) če boš mel 16ko kupiš pri mopedkitu 16 lamelc. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Zok Objavljeno November 7, 2006 Deli Objavljeno November 7, 2006 2 mm na airsalu se se bol pozna ko na originalu. itak pa je prvi pogoj za brusenje to, da bat in glava ne tolceta skup. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
e90 Objavljeno November 7, 2006 Deli Objavljeno November 7, 2006 2 mm na airsalu se se bol pozna ko na originalu. itak pa je prvi pogoj za brusenje to, da bat in glava ne tolceta skup. Žal te moram razočarat,ker je razlika komaj opazna!Seveda je popravljen tudi kompresijski prostor.Sem pa probal glavo od kolega ki ima napiljen original cilinder z vrtino 45 in ima glavo res pobrano skoraj do konca in se full pozna na airsal cilindru(več navora,bolje potegne iz vseh obratov),samo se malo bojim za blajerco ker s povečanjem kompresijskega razmerja povzročimo kar precejšno škodo prav njej+z njegovo glavo mi čudno ropota(bat ne tolče) vendar sumim da mi začenja klenkati.Tako da za airsal bp nižaš kapo za 2mm. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 7, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 7, 2006 Glede lamelca je precej odvisno ker ferg boš imel gor(predvidevam ,da ne original) če boš mel 16ko kupiš pri mopedkitu 16 lamelc. Mislim da ga bom menjal, samo sčasoma, ne še takoj, tako da bi rajše zvedel glede lamelcev, saj bi rad stisnil iz frčka čim več. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ps_tunner Objavljeno November 12, 2006 Avtor Deli Objavljeno November 12, 2006 (popravljeno) dobr, a kdo ve al ne? Pa a bi blo dobr, če bi tisto krivino na lamelcu doma naredu (un pleh, k gre v cilinder) ? Popravljeno November 12, 2006. Popravil ps_tunner Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se