Zok Objavljeno November 12, 2006 Deli Objavljeno November 12, 2006 Žal te moram razočarat,ker je razlika komaj opazna!Seveda je popravljen tudi kompresijski prostor. a se cudis? kompresijsko razmerje visas z manjsanjem volumna nad batom v gornji mrtvi legi. ce glavo pobrusis in s "popravljanjem" nazaj povecas kompresijski prostor, nisi naredil nic. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TBoxer Objavljeno November 13, 2006 Deli Objavljeno November 13, 2006 (popravljeno) Jst ti bom povedal kaj sem naredil na svojem avtomatiku, samo tega je že vsaj 15 let nazaj, tako da ne vem če so še vedno enaki deli, takrat sta bila cilinder in bat od Vertexa, karburator pa Dell'orto fi 12. Na cilindru sem samo spoliral izpušni kanal, ostalih pa nisem nič spreminjal. Če boš imel karburator 12 jih ne spreminjaj ker boš preveč izgubil v srednjih obratih. Brusil sem ga na 38.5, ni bil sfiniširan, pod prstom si čutil rise honanja in bat brez batnih obročkov si moral s silo potisnit, da je šel gor pa dol. Kapo sem znižal dokler nisem pobral barve na vsem spodnjem delu (se je svetila). Med kapo in cilindrom nisem imel nobenega tesnila, pri sestavljanju pa sem namazal s tisto rdečo/črno pasto za tesnenje.Bat sem imel original, tisti z Lom bi mi zabival v kapo (ker sem jo tok znižal). Kompresija je bila zelo visoka, na kurbel sem moral skočit z vso težo, vendar nisem imel nikoli problemov s kakšni ležaji ali ojnico, meni je zdržal 4.000 km, potem sem ga prodal. Na karburatorju poglej kakšno dizo imaš vsaj 0.51mm (na karburatorjih za pumpe tomos je gor 63 - toliko boljše). Prirobnico karburatorja poskušaj dobit tisto staro, ki gre direktno v cilinder brez kolena (ko je bil karburator še pod rezervoarjem). Lamelni ventil, če kje doboš karbonske lističe (0.07-0.1mm) jih prilagodi. Avspuh sem imel od Opare iz Domžal, nizka resonanca, bistveno boljše se je obnesla od MF in Lipnika. Cev iz cilindra je bila še ta široka in "ravna", edino dušilec sem priredil da je bila ravna cev v sredini, prej je bila zamaknjena. Sklopke takrat nisem nič tikal, vendar ni napačna ideja, da ti druga preklopi pri višjih obratih, samo po tvojih postih sodeč dvomim da imaš izkušnje za tako početje, zato raje pusti sklopko pri miru, če pa ti že ne da miru jo vsaj na koncu, ko že zaključiš z vsem ostalim. Zadnji zobnik je bil 22, merjena hitrost po ravnem pa je bila 85. Pa še to v noben klanec nisem imel problema. lp Popravljeno November 13, 2006. Popravil TBoxer Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
e90 Objavljeno November 13, 2006 Deli Objavljeno November 13, 2006 a se cudis? kompresijsko razmerje visas z manjsanjem volumna nad batom v gornji mrtvi legi. ce glavo pobrusis in s "popravljanjem" nazaj povecas kompresijski prostor, nisi naredil nic. To maš res :D.Vendar tega nisem delal sam(ker bi umrl na obroke).Tako ,da sem samo pustil mere(povedal naj mi naredijo za 44 vrtino cilindra-65ccm) in 2 mm nižanje.Tako,da so verjetno kej zajebal,ker se mi zdi ,da gre isto čene se slabše kot z original kapo od a5 mašine.Najbolje da zmerim kompresijska prostora obeh kap pa bom videl koliko je ura :D Jst ti bom povedal kaj sem naredil na svojem avtomatiku, samo tega je že vsaj 15 let nazaj, tako da ne vem če so še vedno enaki deli, takrat sta bila cilinder in bat od Vertexa, karburator pa Dell'orto fi 12. Na cilindru sem samo spoliral izpušni kanal, ostalih pa nisem nič spreminjal. Če boš imel karburator 12 jih ne spreminjaj ker boš preveč izgubil v srednjih obratih. Brusil sem ga na 38.5, ni bil sfiniširan, pod prstom si čutil rise honanja in bat brez batnih obročkov si moral s silo potisnit, da je šel gor pa dol. Kapo sem znižal dokler nisem pobral barve na vsem spodnjem delu (se je svetila). Med kapo in cilindrom nisem imel nobenega tesnila, pri sestavljanju pa sem namazal s tisto rdečo/črno pasto za tesnenje.Bat sem imel original, tisti z Lom bi mi zabival v kapo (ker sem jo tok znižal). Kompresija je bila zelo visoka, na kurbel sem moral skočit z vso težo, vendar nisem imel nikoli problemov s kakšni ležaji ali ojnico, meni je zdržal 4.000 km, potem sem ga prodal. Na karburatorju poglej kakšno dizo imaš vsaj 0.51mm (na karburatorjih za pumpe tomos je gor 63 - toliko boljše). Prirobnico karburatorja poskušaj dobit tisto staro, ki gre direktno v cilinder brez kolena (ko je bil karburator še pod rezervoarjem). Lamelni ventil, če kje doboš karbonske lističe (0.07-0.1mm) jih prilagodi. Avspuh sem imel od Opare iz Domžal, nizka resonanca, bistveno boljše se je obnesla od MF in Lipnika. Cev iz cilindra je bila še ta široka in "ravna", edino dušilec sem priredil da je bila ravna cev v sredini, prej je bila zamaknjena. Sklopke takrat nisem nič tikal, vendar ni napačna ideja, da ti druga preklopi pri višjih obratih, samo po tvojih postih sodeč dvomim da imaš izkušnje za tako početje, zato raje pusti sklopko pri miru, če pa ti že ne da miru jo vsaj na koncu, ko že zaključiš z vsem ostalim. Zadnji zobnik je bil 22, merjena hitrost po ravnem pa je bila 85. Pa še to v noben klanec nisem imel problema. lp hehe 85 km/h.Za to brzino bi mogu najmanj prenose zamenjat pa krepko obdelat cilinder seveda tudi večji vplinjač in eno zelo dobro resonanco.Kolega ima kit dellorto 16,zamenjane prenose na revivalu26/20 kar pomeni na avtomatiku cca 26/18 pa mu gre slabih 80 po kolesarskem števcu...Seveda kle je govora o realni brzini... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se