Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


Priporočene objave

Objavljeno

Maš prov! lahko je tudi npr.:senzor klenkanja, senzor vžiga, modul vžiga, tipalo tem. motorja, tipalo temp. zraka,tipalo gostote zraka,podtlačni regulator,potenciometer položaja lopute plina itd.itd.logično ni vedno enainista napaka - tudi NEDELJA je sam 1X na teden!!!! :hmm:

Ps: večkrat,če ni napaka v lambda sondi se da veliko razbrat v lambda "vrednost" kdor ve kaj je to! :whistle:

mogoče ni prav za v to temo , je pa poslastica... pa ne bo več , če se bo kaj pokvarilo.. stran 17....

http://www.lexus.si/...m595-854720.pdf

zaenkrat baje edini tak motor z indirektnim in direktnim vbrizgavanjem obenem....

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ena na hitro.. mal se je mudil z menjavo žarnice za zasenčene luči, pa sem pri menjavi mal kapco poškodoval :whistle: Tisto katere se ne smeš dotikat kao hehe:rolleyes: Zna bit to kak hud problem?? Drugače dela luč normalno trenutno...

Objavljeno

Ena na hitro.. mal se je mudil z menjavo žarnice za zasenčene luči, pa sem pri menjavi mal kapco poškodoval whistle.gif Tisto katere se ne smeš dotikat kao hehe:rolleyes: Zna bit to kak hud problem?? Drugače dela luč normalno trenutno...

Taka zarnica naceloma hitreje pregori.

LP

Objavljeno

Ena na hitro.. mal se je mudil z menjavo žarnice za zasenčene luči, pa sem pri menjavi mal kapco poškodoval :whistle: Tisto katere se ne smeš dotikat kao hehe:rolleyes: Zna bit to kak hud problem?? Drugače dela luč normalno trenutno...

Če se "kapice" dotakneš ni hudo, huje je, če se dotikaš stekla. Takrat na steklu ostane odtis prsta in s tem tudi umazanija, maščoba, itd. Le ta preprečuje toploti nemoteno prehajanje skozi steklo in to se zaradi tega pregreje in žarnica pregori :headbang:. (to je bolj laično povedano). Kapica pa samo prepreči, da bi žarnica svetila v napačno smer.

LP Robert

Objavljeno

Ena na hitro.. mal se je mudil z menjavo žarnice za zasenčene luči, pa sem pri menjavi mal kapco poškodoval :whistle: Tisto katere se ne smeš dotikat kao hehe:rolleyes: Zna bit to kak hud problem?? Drugače dela luč normalno trenutno...

Nič senesekiraj samo vozi - dokler spet necrkne !!!!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mogoče ve kdo na hitro, kje se na starem accentu 96l. nastavi ročna zavora? Zajla našpona? Nikjer ne najdem, ne pri roči znotraj, pod podnom gredo pa zalje nekam v podn spet, nikjer nič za nastavljat. help? :)

Objavljeno

na zadni premi poglej maš vrjetn tm da maš tm vrjetn da matico oz. šravf mal priviješ

Objavljeno

Mogoče ve kdo na hitro, kje se na starem accentu 96l. nastavi ročna zavora? Zajla našpona? Nikjer ne najdem, ne pri roči znotraj, pod podnom gredo pa zalje nekam v podn spet, nikjer nič za nastavljat. help? :)

Pri vseh novejših avtih se tako nožna kot tudi ročna zadaj(če imaš bobnasti zavori)sama nastavja.Snemi boben in vzmeti oblog očisti navoj, ki nastavlja hod ročice ročne in po parih bremzanjih se ročna samo avtomatsko nastavi!!!! :hmm:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Kdo mogoče ve, kateri ležaj je v alternatorju Golfa II? Bi ga rad prej kupil, preden razkopljem...

Objavljeno

v štarcuni z avtodeli rečeš kaj bi rad, pa je.

Ni ravno tako. V štacuni (euroton) sem spraševal, in rabi dimenzije, da naroči, kataloga ni. Zato me zanima, če je kdo kaj takega šraufal...

Objavljeno

a se ti splača hecattolk časa za tite 2-3 evre razlike ??? pokliči na vw ali porsche servis pa prašaj kolk pride... ali potokar.... ali pa poglej v isti star alternator pri kakemki ga ima... številke ležaja so vgravirane na robu zunanjem... npr.: 6201...

Objavljeno

Ni ravno tako. V štacuni (euroton) sem spraševal, in rabi dimenzije, da naroči, kataloga ni. Zato me zanima, če je kdo kaj takega šraufal...

Po v seh pravilih bi moral biti ležaj spredaj Št. 6203 2RS (2RS pomeni z gumo zaprt z obeh strani)zadaj pa 6201 2RS pri meni dobiš oba za 10€.Večkrat je to precej težko razstavit in ponavadi vsak samouk zlomi prednji pkrov.Zato bi ti svetoval nesi ta alternator avtoelektrikarju namreč, če nimaš 25 € za popravilo(delo) potem avto nekam parkitraj in hodi peš.Če se ti je že prižgala kontrolna lučka potem bo potrebno menjati tudi stator!!! :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pri vseh novejših avtih se tako nožna kot tudi ročna zadaj(če imaš bobnasti zavori)sama nastavja.Snemi boben in vzmeti oblog očisti navoj, ki nastavlja hod ročice ročne in po parih bremzanjih se ročna samo avtomatsko nastavi!!!! :hmm:

Vprašanje off; se kaj spoznaš na šraufanje bmw-jev mislim avte-rabim pomoč :whistle: lahko mi javiš na p.m

lp

Popravljeno . Popravil royal
Objavljeno

Vprašanje off; se kaj spoznaš na šraufanje bmw-jev mislim avte-rabim pomoč :whistle: lahko mi javiš na p.m

lp

Seveda se spoznam, sicer sigurno sam nebi vozil BMW-eja Cupeja.Če kaj rabiš samo vprašaj na PM ali pokliči na GSM imaš ga v avtarju.LP Brumer. :whistle:

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni!

Mam en problem...ko se z avtom vozim nekje do 1/4 plina normalno lavfa, če pa ga malo bolj pohodim včasih kar malo pocuka ali pa neha vlečt tud če daš gas...ko ga pa še malo bolj pohodim pa spet normalno vleče. Pa takrat ko se ustavljam malo dlje časa npr. ko samo spustim gas pa šaltam eno nižje avto pade pod štangas in skoraj crkne ampak ponavadi ne.

Zamenjal sem že kable, svečke in frgazer pa se stanje ni bistveno spremenilo...sploh pa se pojavljajo problemi zdaj, ko je bolj mrzlo....aja avto je pa fiat punto 55 letnik je pa 98.

Hvala za odgovore!

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mam en problem...ko se z avtom vozim nekje do 1/4 plina normalno lavfa, če pa ga malo bolj pohodim včasih kar malo pocuka ali pa neha vlečt tud če daš gas...ko ga pa še malo bolj pohodim pa spet normalno vleče. Pa takrat ko se ustavljam malo dlje časa npr. ko samo spustim gas pa šaltam eno nižje avto pade pod štangas in skoraj crkne ampak ponavadi ne.

Zamenjal sem že kable, svečke in frgazer pa se stanje ni bistveno spremenilo...sploh pa se pojavljajo problemi zdaj, ko je bolj mrzlo....aja avto je pa fiat punto 55 letnik je pa 98.

Hvala za odgovore!

Pri nas je bilo podobno in so bile zabite šobe za bencin (vendar na drugem avtu).

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mam en problem...ko se z avtom vozim nekje do 1/4 plina normalno lavfa, če pa ga malo bolj pohodim včasih kar malo pocuka ali pa neha vlečt tud če daš gas...ko ga pa še malo bolj pohodim pa spet normalno vleče. Pa takrat ko se ustavljam malo dlje časa npr. ko samo spustim gas pa šaltam eno nižje avto pade pod štangas in skoraj crkne ampak ponavadi ne.

Zamenjal sem že kable, svečke in frgazer pa se stanje ni bistveno spremenilo...sploh pa se pojavljajo problemi zdaj, ko je bolj mrzlo....aja avto je pa fiat punto 55 letnik je pa 98.

Hvala za odgovore!

podobno na 75SX, lambda sonda... sam ni mel frgazarja...?

Objavljeno

Pozdravljeni!

Mam en problem...ko se z avtom vozim nekje do 1/4 plina normalno lavfa, če pa ga malo bolj pohodim včasih kar malo pocuka ali pa neha vlečt tud če daš gas...ko ga pa še malo bolj pohodim pa spet normalno vleče. Pa takrat ko se ustavljam malo dlje časa npr. ko samo spustim gas pa šaltam eno nižje avto pade pod štangas in skoraj crkne ampak ponavadi ne.

Zamenjal sem že kable, svečke in frgazer pa se stanje ni bistveno spremenilo...sploh pa se pojavljajo problemi zdaj, ko je bolj mrzlo....aja avto je pa fiat punto 55 letnik je pa 98.

Hvala za odgovore!

Po vsej verjetnosti ti zmrzuje vergazer, poglej če je namontirana tista cev (rebrasta-alu)iz izpušnega kolektorja na zračni filter.Če pa je ta cev namontirana, probaj odstranit na razdelilcu cevko vacum regulatorja in če bo razlika v delovanju imaš pretrgan kabelček v razdelilcu od inpulzatorja na modul vžiga!!!

Objavljeno

Po vsej verjetnosti ti zmrzuje vergazer, poglej če je namontirana tista cev (rebrasta-alu)iz izpušnega kolektorja na zračni filter.Če pa je ta cev namontirana, probaj odstranit na razdelilcu cevko vacum regulatorja in če bo razlika v delovanju imaš pretrgan kabelček v razdelilcu od inpulzatorja na modul vžiga!!!

Ja sem pogledal pa je ni bilo...ampak sem danes nekaj improvizral pa sem nekaj z alu folije zvil ampak bom v kratkem malo boljše naredil.

Zdajle sem šel probati še sneti cevko na razdelilcu in je bila razlika in sicer obrati so mu malo padli pa bolj neenakomirno je začel delovati.

Jutri bom videl če bo kaj boljše pa potem poročam...ali se potem zamenja cel razdelilec ali se, da kako drugače popravit? Pa kakšen je to približno strošek?

Objavljeno

Ja sem pogledal pa je ni bilo...ampak sem danes nekaj improvizral pa sem nekaj z alu folije zvil ampak bom v kratkem malo boljše naredil.

Zdajle sem šel probati še sneti cevko na razdelilcu in je bila razlika in sicer obrati so mu malo padli pa bolj neenakomirno je začel delovati.

Jutri bom videl če bo kaj boljše pa potem poročam...ali se potem zamenja cel razdelilec ali se, da kako drugače popravit? Pa kakšen je to približno strošek?

Te alu cevi(različnega premera)so se je včasih dobile v metalki,sicer pa boš moral na servis ali na kakšen odpad.Kar pa swe tiče vakum cevke pa vedno ko jo snameš (za probat razdelilec-impulzator) jo moraš vedno z nečem zamašiti,da nevleče (fovš)zrak kajti to ti zelo poslabša prosti tek namreč zmas goriva in zraka postane prerevna,to sem pozabil napisat.

Objavljeno

Te alu cevi(različnega premera)so se je včasih dobile v metalki,sicer pa boš moral na servis ali na kakšen odpad.Kar pa swe tiče vakum cevke pa vedno ko jo snameš (za probat razdelilec-impulzator) jo moraš vedno z nečem zamašiti,da nevleče (fovš)zrak kajti to ti zelo poslabša prosti tek namreč zmas goriva in zraka postane prerevna,to sem pozabil napisat.

Evo danes probal in vse lepo lavfa razen proti tek še malo nagaja. Saj tako sem probal ko je avto lavfal sem snel tisto cevko in jo zamašil je delalo vacuum avto pa je začel slabše lavfat. A če dela vacuum je potem vredu ali ne? Mogoče tam na priključku-cevki vleče fovš zrak in je to problem?

Objavljeno

Evo danes probal in vse lepo lavfa razen proti tek še malo nagaja. Saj tako sem probal ko je avto lavfal sem snel tisto cevko in jo zamašil je delalo vacuum avto pa je začel slabše lavfat. A če dela vacuum je potem vredu ali ne? Mogoče tam na priključku-cevki vleče fovš zrak in je to problem?

Glej,če vakum cevko snameš in ni razlike potem imaš sigurno membrano pretrgano.Snami cevko pri vergazerju in jo natakni na razdelilec (na vakum dozo) in z usti potegni, če ne čutiš vakuma je membrana pretrgana.Ko boš pri prostem teku motorja ustvaril vakum mora motor malo spremeniti glas, kajti s tem spremeniš predvžig,če pa bi motor začel crkovati potem je pretrgan kabel v razdelilcu od impulzatorja, kot sem ti že prejšnjič napisal.Če mene vprašaš bi bilo dobro kakšno delavnico obiskat, ker to ni delo za HOBI mehanika!!! :hmm:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Bom kar tukaj prašal čeprav se ne navezuje najbolj na temo.

Torej Vem ,da obstaja kar nekaj linkov z rabljenimi deli za motocikle. Ali je tudi kaj podobnega za avtomobile?

HVALA

Objavljeno

Imam Micro staro 2 leti. Pred letom sem imel lažjo čelno trčenje. Takrat mi je začel cviliti jermen. Pri popravilu so ga zetegnili in je bilo vredu. Po letu dni pa se je zopet pojavilo cviljenje. Jermen ima sedaj 55 000km. Ima kdo kako idejo zakaj? Ali bo potrebna manjava jermena?

Vem, avto je še v garanciji.

Scarabeo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!