thumper Objavljeno Oktober 14, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 14, 2009 Maš prov! lahko je tudi npr.:senzor klenkanja, senzor vžiga, modul vžiga, tipalo tem. motorja, tipalo temp. zraka,tipalo gostote zraka,podtlačni regulator,potenciometer položaja lopute plina itd.itd.logično ni vedno enainista napaka - tudi NEDELJA je sam 1X na teden!!!! Ps: večkrat,če ni napaka v lambda sondi se da veliko razbrat v lambda "vrednost" kdor ve kaj je to! mogoče ni prav za v to temo , je pa poslastica... pa ne bo več , če se bo kaj pokvarilo.. stran 17.... http://www.lexus.si/...m595-854720.pdf zaenkrat baje edini tak motor z indirektnim in direktnim vbrizgavanjem obenem....
NejcZ Objavljeno Oktober 22, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2009 Ena na hitro.. mal se je mudil z menjavo žarnice za zasenčene luči, pa sem pri menjavi mal kapco poškodoval Tisto katere se ne smeš dotikat kao hehe:rolleyes: Zna bit to kak hud problem?? Drugače dela luč normalno trenutno...
pavelr Objavljeno Oktober 23, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2009 Ena na hitro.. mal se je mudil z menjavo žarnice za zasenčene luči, pa sem pri menjavi mal kapco poškodoval Tisto katere se ne smeš dotikat kao hehe:rolleyes: Zna bit to kak hud problem?? Drugače dela luč normalno trenutno... Taka zarnica naceloma hitreje pregori. LP
trebor Objavljeno Oktober 23, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2009 Ena na hitro.. mal se je mudil z menjavo žarnice za zasenčene luči, pa sem pri menjavi mal kapco poškodoval Tisto katere se ne smeš dotikat kao hehe:rolleyes: Zna bit to kak hud problem?? Drugače dela luč normalno trenutno... Če se "kapice" dotakneš ni hudo, huje je, če se dotikaš stekla. Takrat na steklu ostane odtis prsta in s tem tudi umazanija, maščoba, itd. Le ta preprečuje toploti nemoteno prehajanje skozi steklo in to se zaradi tega pregreje in žarnica pregori . (to je bolj laično povedano). Kapica pa samo prepreči, da bi žarnica svetila v napačno smer. LP Robert
Guest Brumer Objavljeno Oktober 23, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2009 Ena na hitro.. mal se je mudil z menjavo žarnice za zasenčene luči, pa sem pri menjavi mal kapco poškodoval Tisto katere se ne smeš dotikat kao hehe:rolleyes: Zna bit to kak hud problem?? Drugače dela luč normalno trenutno... Nič senesekiraj samo vozi - dokler spet necrkne !!!! Furioso, dore, Fritz in 3 others 3 3
Spider™ Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 Mogoče ve kdo na hitro, kje se na starem accentu 96l. nastavi ročna zavora? Zajla našpona? Nikjer ne najdem, ne pri roči znotraj, pod podnom gredo pa zalje nekam v podn spet, nikjer nič za nastavljat. help?
TADEJ46 Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 na zadni premi poglej maš vrjetn tm da maš tm vrjetn da matico oz. šravf mal priviješ
Guest Brumer Objavljeno November 1, 2009 Opozori Objavljeno November 1, 2009 Mogoče ve kdo na hitro, kje se na starem accentu 96l. nastavi ročna zavora? Zajla našpona? Nikjer ne najdem, ne pri roči znotraj, pod podnom gredo pa zalje nekam v podn spet, nikjer nič za nastavljat. help? Pri vseh novejših avtih se tako nožna kot tudi ročna zadaj(če imaš bobnasti zavori)sama nastavja.Snemi boben in vzmeti oblog očisti navoj, ki nastavlja hod ročice ročne in po parih bremzanjih se ročna samo avtomatsko nastavi!!!! dotem, dore, SCORPIONS in 6 others 6 3
dive Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 Kdo mogoče ve, kateri ležaj je v alternatorju Golfa II? Bi ga rad prej kupil, preden razkopljem...
simonsi Objavljeno November 17, 2009 Opozori Objavljeno November 17, 2009 v štarcuni z avtodeli rečeš kaj bi rad, pa je.
dive Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 v štarcuni z avtodeli rečeš kaj bi rad, pa je. Ni ravno tako. V štacuni (euroton) sem spraševal, in rabi dimenzije, da naroči, kataloga ni. Zato me zanima, če je kdo kaj takega šraufal...
thumper Objavljeno November 19, 2009 Opozori Objavljeno November 19, 2009 a se ti splača hecattolk časa za tite 2-3 evre razlike ??? pokliči na vw ali porsche servis pa prašaj kolk pride... ali potokar.... ali pa poglej v isti star alternator pri kakemki ga ima... številke ležaja so vgravirane na robu zunanjem... npr.: 6201...
Guest Brumer Objavljeno November 20, 2009 Opozori Objavljeno November 20, 2009 Ni ravno tako. V štacuni (euroton) sem spraševal, in rabi dimenzije, da naroči, kataloga ni. Zato me zanima, če je kdo kaj takega šraufal... Po v seh pravilih bi moral biti ležaj spredaj Št. 6203 2RS (2RS pomeni z gumo zaprt z obeh strani)zadaj pa 6201 2RS pri meni dobiš oba za 10€.Večkrat je to precej težko razstavit in ponavadi vsak samouk zlomi prednji pkrov.Zato bi ti svetoval nesi ta alternator avtoelektrikarju namreč, če nimaš 25 € za popravilo(delo) potem avto nekam parkitraj in hodi peš.Če se ti je že prižgala kontrolna lučka potem bo potrebno menjati tudi stator!!! Furioso, Fritz, roks63 in 4 others 4 3
royal Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 (popravljeno) Pri vseh novejših avtih se tako nožna kot tudi ročna zadaj(če imaš bobnasti zavori)sama nastavja.Snemi boben in vzmeti oblog očisti navoj, ki nastavlja hod ročice ročne in po parih bremzanjih se ročna samo avtomatsko nastavi!!!! Vprašanje off; se kaj spoznaš na šraufanje bmw-jev mislim avte-rabim pomoč lahko mi javiš na p.m lp Popravljeno December 3, 2009. Popravil royal
Guest Brumer Objavljeno December 3, 2009 Opozori Objavljeno December 3, 2009 Vprašanje off; se kaj spoznaš na šraufanje bmw-jev mislim avte-rabim pomoč lahko mi javiš na p.m lp Seveda se spoznam, sicer sigurno sam nebi vozil BMW-eja Cupeja.Če kaj rabiš samo vprašaj na PM ali pokliči na GSM imaš ga v avtarju.LP Brumer. dotem, DAN, Gregc in 7 others 5 5
benny0104 Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Pozdravljeni! Mam en problem...ko se z avtom vozim nekje do 1/4 plina normalno lavfa, če pa ga malo bolj pohodim včasih kar malo pocuka ali pa neha vlečt tud če daš gas...ko ga pa še malo bolj pohodim pa spet normalno vleče. Pa takrat ko se ustavljam malo dlje časa npr. ko samo spustim gas pa šaltam eno nižje avto pade pod štangas in skoraj crkne ampak ponavadi ne. Zamenjal sem že kable, svečke in frgazer pa se stanje ni bistveno spremenilo...sploh pa se pojavljajo problemi zdaj, ko je bolj mrzlo....aja avto je pa fiat punto 55 letnik je pa 98. Hvala za odgovore! bajkr88 in suhi 1 1
LooLekSLO Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Pozdravljeni! Mam en problem...ko se z avtom vozim nekje do 1/4 plina normalno lavfa, če pa ga malo bolj pohodim včasih kar malo pocuka ali pa neha vlečt tud če daš gas...ko ga pa še malo bolj pohodim pa spet normalno vleče. Pa takrat ko se ustavljam malo dlje časa npr. ko samo spustim gas pa šaltam eno nižje avto pade pod štangas in skoraj crkne ampak ponavadi ne. Zamenjal sem že kable, svečke in frgazer pa se stanje ni bistveno spremenilo...sploh pa se pojavljajo problemi zdaj, ko je bolj mrzlo....aja avto je pa fiat punto 55 letnik je pa 98. Hvala za odgovore! Pri nas je bilo podobno in so bile zabite šobe za bencin (vendar na drugem avtu).
RSTDRIVER Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Pozdravljeni! Mam en problem...ko se z avtom vozim nekje do 1/4 plina normalno lavfa, če pa ga malo bolj pohodim včasih kar malo pocuka ali pa neha vlečt tud če daš gas...ko ga pa še malo bolj pohodim pa spet normalno vleče. Pa takrat ko se ustavljam malo dlje časa npr. ko samo spustim gas pa šaltam eno nižje avto pade pod štangas in skoraj crkne ampak ponavadi ne. Zamenjal sem že kable, svečke in frgazer pa se stanje ni bistveno spremenilo...sploh pa se pojavljajo problemi zdaj, ko je bolj mrzlo....aja avto je pa fiat punto 55 letnik je pa 98. Hvala za odgovore! podobno na 75SX, lambda sonda... sam ni mel frgazarja...?
Guest Brumer Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Pozdravljeni! Mam en problem...ko se z avtom vozim nekje do 1/4 plina normalno lavfa, če pa ga malo bolj pohodim včasih kar malo pocuka ali pa neha vlečt tud če daš gas...ko ga pa še malo bolj pohodim pa spet normalno vleče. Pa takrat ko se ustavljam malo dlje časa npr. ko samo spustim gas pa šaltam eno nižje avto pade pod štangas in skoraj crkne ampak ponavadi ne. Zamenjal sem že kable, svečke in frgazer pa se stanje ni bistveno spremenilo...sploh pa se pojavljajo problemi zdaj, ko je bolj mrzlo....aja avto je pa fiat punto 55 letnik je pa 98. Hvala za odgovore! Po vsej verjetnosti ti zmrzuje vergazer, poglej če je namontirana tista cev (rebrasta-alu)iz izpušnega kolektorja na zračni filter.Če pa je ta cev namontirana, probaj odstranit na razdelilcu cevko vacum regulatorja in če bo razlika v delovanju imaš pretrgan kabelček v razdelilcu od inpulzatorja na modul vžiga!!! Fritz, Pips, SCORPIONS in 3 others 3 3
benny0104 Objavljeno December 21, 2009 Opozori Objavljeno December 21, 2009 Po vsej verjetnosti ti zmrzuje vergazer, poglej če je namontirana tista cev (rebrasta-alu)iz izpušnega kolektorja na zračni filter.Če pa je ta cev namontirana, probaj odstranit na razdelilcu cevko vacum regulatorja in če bo razlika v delovanju imaš pretrgan kabelček v razdelilcu od inpulzatorja na modul vžiga!!! Ja sem pogledal pa je ni bilo...ampak sem danes nekaj improvizral pa sem nekaj z alu folije zvil ampak bom v kratkem malo boljše naredil. Zdajle sem šel probati še sneti cevko na razdelilcu in je bila razlika in sicer obrati so mu malo padli pa bolj neenakomirno je začel delovati. Jutri bom videl če bo kaj boljše pa potem poročam...ali se potem zamenja cel razdelilec ali se, da kako drugače popravit? Pa kakšen je to približno strošek?
Guest Brumer Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Ja sem pogledal pa je ni bilo...ampak sem danes nekaj improvizral pa sem nekaj z alu folije zvil ampak bom v kratkem malo boljše naredil. Zdajle sem šel probati še sneti cevko na razdelilcu in je bila razlika in sicer obrati so mu malo padli pa bolj neenakomirno je začel delovati. Jutri bom videl če bo kaj boljše pa potem poročam...ali se potem zamenja cel razdelilec ali se, da kako drugače popravit? Pa kakšen je to približno strošek? Te alu cevi(različnega premera)so se je včasih dobile v metalki,sicer pa boš moral na servis ali na kakšen odpad.Kar pa swe tiče vakum cevke pa vedno ko jo snameš (za probat razdelilec-impulzator) jo moraš vedno z nečem zamašiti,da nevleče (fovš)zrak kajti to ti zelo poslabša prosti tek namreč zmas goriva in zraka postane prerevna,to sem pozabil napisat. dotem, biker77, sesir in 7 others 6 4
benny0104 Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Te alu cevi(različnega premera)so se je včasih dobile v metalki,sicer pa boš moral na servis ali na kakšen odpad.Kar pa swe tiče vakum cevke pa vedno ko jo snameš (za probat razdelilec-impulzator) jo moraš vedno z nečem zamašiti,da nevleče (fovš)zrak kajti to ti zelo poslabša prosti tek namreč zmas goriva in zraka postane prerevna,to sem pozabil napisat. Evo danes probal in vse lepo lavfa razen proti tek še malo nagaja. Saj tako sem probal ko je avto lavfal sem snel tisto cevko in jo zamašil je delalo vacuum avto pa je začel slabše lavfat. A če dela vacuum je potem vredu ali ne? Mogoče tam na priključku-cevki vleče fovš zrak in je to problem?
Guest Brumer Objavljeno December 22, 2009 Opozori Objavljeno December 22, 2009 Evo danes probal in vse lepo lavfa razen proti tek še malo nagaja. Saj tako sem probal ko je avto lavfal sem snel tisto cevko in jo zamašil je delalo vacuum avto pa je začel slabše lavfat. A če dela vacuum je potem vredu ali ne? Mogoče tam na priključku-cevki vleče fovš zrak in je to problem? Glej,če vakum cevko snameš in ni razlike potem imaš sigurno membrano pretrgano.Snami cevko pri vergazerju in jo natakni na razdelilec (na vakum dozo) in z usti potegni, če ne čutiš vakuma je membrana pretrgana.Ko boš pri prostem teku motorja ustvaril vakum mora motor malo spremeniti glas, kajti s tem spremeniš predvžig,če pa bi motor začel crkovati potem je pretrgan kabel v razdelilcu od impulzatorja, kot sem ti že prejšnjič napisal.Če mene vprašaš bi bilo dobro kakšno delavnico obiskat, ker to ni delo za HOBI mehanika!!! dore, SCORPIONS, grepavl in 5 others 3 5
mkosir Objavljeno Januar 5, 2010 Opozori Objavljeno Januar 5, 2010 Bom kar tukaj prašal čeprav se ne navezuje najbolj na temo. Torej Vem ,da obstaja kar nekaj linkov z rabljenimi deli za motocikle. Ali je tudi kaj podobnega za avtomobile? HVALA
Scarabeo 500 Objavljeno Januar 6, 2010 Opozori Objavljeno Januar 6, 2010 Imam Micro staro 2 leti. Pred letom sem imel lažjo čelno trčenje. Takrat mi je začel cviliti jermen. Pri popravilu so ga zetegnili in je bilo vredu. Po letu dni pa se je zopet pojavilo cviljenje. Jermen ima sedaj 55 000km. Ima kdo kako idejo zakaj? Ali bo potrebna manjava jermena? Vem, avto je še v garanciji. Scarabeo bajkr88, dotem in suhi 2 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se