fp4492 Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 a 260€ za celega s turbino vred ? Nekdo prodaja turbino za njegov avto za 260 EUR tri v dveh letih ??? a je enkrat lahko material zanič ? Ne razumem, kaj si želel s tem vprašati Ervin93 in bajkr88 1 1
T Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Nekdo prodaja turbino za njegov avto za 260 EUR Sem kontaktiral, hvala... Sem prijavljen na BMW forumu pa sploh nisem opazil Ervin93 in bajkr88 1 1
thumper Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Nekdo prodaja turbino za njegov avto za 260 EUR Ne razumem, kaj si želel s tem vprašati hočem reči , da če tri turbine crknejo v dveh letih ,da je po vsej verjetnosti konstrukcijska napaka ali pa slab material iz katerega je narejena turbina.. Ervin93 in bajkr88 1 1
simonsi Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 al pa folk menja pocen olje na 50 taužnt kilometrov in skoz gas do dile. bajkr88 1
Guest Brumer Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 hočem reči , da če tri turbine crknejo v dveh letih ,da je po vsej verjetnosti konstrukcijska napaka ali pa slab material iz katerega je narejena turbina.. Če me pokličeš po telefonu ti natančno razložim ZAKAJ sploh CRKNE turbina neglede na znamko olja,turbine ali avta !!! Nebom pa o tem se razpisal, ker bi potreboval vsaj 1/2 ure za vse razumljivo razložit ! Nakar bi debatirali in komplicirali spet v nedogled ! sesir, bajkr88, SCORPIONS in 4 others 4 3
bajkr88 Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 Če me pokličeš po telefonu ti natančno razložim ZAKAJ sploh CRKNE turbina neglede na znamko olja,turbine ali avta !!! Nebom pa o tem se razpisal, ker bi potreboval vsaj 1/2 ure za vse razumljivo razložit ! Nakar bi debatirali in komplicirali spet v nedogled ! crkne zato ker.. ko ga vžgeš še ni olja oz mazanja v turbini.. se pravi da se zavrti na suho .. in vsakič se tko mal sfuka in dobi luft... Miha27 in Ervin93 2
dotem Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 že veliko let nazaj so govorili, da ne smeš dati gas in ga vgasniti. sedaj ga pa tiščiš po AC, greš na pumpo in zato se na lopaticah nabira obloga. nabolje da motor dela pod štand gasom nekaj minut, da se turbina ohladi. ali pa nekoliko počasneje pripelješ na pumpo. lp bajkr88 1
k0ci Objavljeno Februar 1, 2010 Opozori Objavljeno Februar 1, 2010 crkne zato ker.. ko ga vžgeš še ni olja oz mazanja v turbini.. se pravi da se zavrti na suho .. in vsakič se tko mal sfuka in dobi luft... še huje pa je ko ga ugasneš, takrat se lopatice še dolgo vrtijo, vendar brez mazanja ker je motor ugašen
T Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 (popravljeno) No osebno sem preprican, da turbine vseeno niso tako občutljive kot nekateri mislite... Dokler se avto rabi tako kot je namenjen, mislim da ni tezav. Če turbina crkne pri 200.000km to po moje ni slaba turbina ampak pricakovan strošek. Pride pa do odstopanj, znanec ima 320D od novega prvo je zamenjal pri 50.000km v garanciji druga mu še dela pri 150.000 km pa ga vozi kot bencinarja (mrzuga takoj pohodt...) , pac starejši vozniki niso garancija da se vozi lepo. Je pa bedno ko crkne :fredy: V glavnem že gledam po bencinarjih če kdo kupuje 320D 2001 Touring 1 letno garancijo na turbino ... Popravljeno Februar 2, 2010. Popravil T Miha27 in bajkr88 1 1
simonsi Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 (popravljeno) Vsaj včasih je bil problem pri crkavanju turbin to, da ko se vroč motor in turbino ugasne, se vsakič v oljnih kanalih za mazanje turbine zažge nekaj olja, ki zmanjša premer kanala in pretok olja. Sčasoma pa umre ležaj turbine zaradi premalo mazanja. Verjetno je zdaj z modernejšimi olji in tehnologijo izdelave ta problem manj izrazit. Zato so pa pomembna bolj kvalitetna oz. kar namenska olja za turbo motorje. Popravljeno Februar 2, 2010. Popravil simonsi
Lencdo Objavljeno Februar 2, 2010 Opozori Objavljeno Februar 2, 2010 jst mam pa alfo pa yamaho ne crkne nč ( če vse prej zamenjaš) hahhahhahaa thumper 1
T Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Evo zmaga Turbina, oljni separator, filtri (olj gorivo), olje, tesnila... 660€ jest sm kar zadovoln... pa 1 leto garancije na turbino
sesir Objavljeno Februar 6, 2010 Opozori Objavljeno Februar 6, 2010 Kolikor je meni znano, 110 kw mašina nima več "BOSCH" pumpe, kar pomeni, da ti ni mogla crkniti. Podobna "fama" kroži tudi okoli avtomatskih menjalnikov, ki so po 200000 km-jih že za na odpad (po besedah nekaterih). Noben pa ne menja olja in sita v menjalniku, to je tudi po moje napaka tovarne, ki propagira, da je polnitev olja v menjalniku lifetime. Potem pa me prosim razsvetli in mi ti povej kaj je na sliki?Sem shranil menjan del :naughty: Glede menjalnika pa tak.Kolegu je na 530d "crknil" avtomatski menjalnik na manj kot 10.000km...Na MB clk 320 pa na 125000km.Oba avta od prvega lastnika in seveda redno servisirana pri pooblaščenem serviserju.Na clk je šel po garanciji-nekaj malega.Tako,da so potem to nekak sporazumno rešili!Na a4 2,5tdi pa ima 300,000km pa dela ko nov... Ta teden pa je šla kolegu cela mašina na a4 tdi.En mesec po preteku garancije.Redno servisiran pri pooblaščenem serviserju in lepo vožen...čudno ful...ve kdo za kako celo mašino za nek normalen denar? @T ful poceni...nas je to prišlo 1350-no bi šlo cenej sam se je mudilo in je šel kr na servis... roko in thumper 1 1
fp4492 Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Potem pa me prosim razsvetli in mi ti povej kaj je na sliki?Sem shranil menjan del :naughty: Sam ti ne vem povedat, kaj je to, definitivno pa ni t.i. "Bosch pumpa", vsaj ne taka, kot ti misliš. 110 kw motor je že t.i. "commonrail" dizel in ti imajo za delovanje visokotlačno črpalko ter injektorje in ne te tvoje "Boschpumpe". Sem prav povprašal serviserja BMW-jev in se mi je nasmejal ob vprašanju, ali ima moj avto vgrajeno črpalko, kot praviš ti. Če je že crknila kakšna črpalka, je potem to ta visokotlačna črpalka. In je to prej izjema, kot pravilo (serviser je rekel, da je do zdaj menjal samo eno). Sam imam enak avto s prvo turbino in injektorji letnik 2004 in pri 214k km deluje brez problema. Je pa seveda avto s preverjeno zgodovino in ne "avto od prvega lastnika" kupljen od švercerja. carmagedon 1
thumper Objavljeno Februar 9, 2010 Opozori Objavljeno Februar 9, 2010 Sam ti ne vem povedat, kaj je to, definitivno pa ni t.i. "Bosch pumpa", vsaj ne taka, kot ti misliš. 110 kw motor je že t.i. "commonrail" dizel in ti imajo za delovanje visokotlačno črpalko ter injektorje in ne te tvoje "Boschpumpe". Sem prav povprašal serviserja BMW-jev in se mi je nasmejal ob vprašanju, ali ima moj avto vgrajeno črpalko, kot praviš ti. Če je že crknila kakšna črpalka, je potem to ta visokotlačna črpalka. In je to prej izjema, kot pravilo (serviser je rekel, da je do zdaj menjal samo eno). Sam imam enak avto s prvo turbino in injektorji letnik 2004 in pri 214k km deluje brez problema. Je pa seveda avto s preverjeno zgodovino in ne "avto od prvega lastnika" kupljen od švercerja. stvar je malce relativna ... bosch pumpa je pumpa - katerakoli nizkotlačna ali visokotlačna - narejena v BOSCH-u ... mi klošarji pa rečemo bošpumpa vsaki pumpi za nafto ,ki skrbi za dovajanje dizelskega goriva v motor - pod nizkim ali visokim tlakom... ne bodimo tako dlakocepski... ali je to - to ??? http://www.bosch-kra...en/pumpen_1.asp injektorji pa so lahko tudi mehansko gnani - pumpdize se jim reče...tam prihaja nafta pod nizkim pritiskom do injektorja, potem pa se pritisk ustvari s stiskanjem goriva v dizi-injektorju , ki je gnan z odmično gredjo.. so pa zelo glasni in je večina motorjev sedaj na commonrail-u.. samo crkavanje stvari v veji dovoda goriva pa je v veliki meri odvisno od kvalitete,mazalnih sposobnosti in čistosti goriva... dotem in carmagedon 2
danci1973 Objavljeno Marec 3, 2010 Opozori Objavljeno Marec 3, 2010 Tudi naš dizlo ima neke težave - še posebej zdaj, ko je mrzlo (saj so sicer tudi, samo ni tako očitno). In sicer je tako, da prvi vžig (ko ugasne lučka za predgretje) praviloma uspe in motor dela nekaj sekund do cca. pol minute, nakar začne izgubljat obrate in crkne (čez poletje včasih tudi ni crknil). Po tem pa več ne vžge oz. ga je treba verglat minuto, dve, tri (seveda s premori), potem 'kao' vžge, ampak če takoj spustim kontakt zaganjača, spet ugasne. Če pa ga pa v tej fazi še 'silim' z zaganjačem in obenem pohodim gas, pa potem vžge in dela normalno (torej - zdaj se več ne ugasne). Grelne svečke bom sicer zamenjal, ker so dokaj poceni. Vseeno pa imam občutek, da za tako čudno obnašanje te niso krive... A je razen črpalke za gorivo lahko krivo še kaj drugega (cenejšega)? D. ena od možnosti je, da ti nafta steče nazaj proti tanku - na nepovratnem ventilu ki zadržuje nafto pred in v črpalki se nabere svinjarija ali pa se obrabi tesnilo..a ti je slučajno kdaj nafte zmanjkalo ?? neprezračen sistem dovoda goriva - zračni mehurčki.. vsak dizel ima pod pokrovom motorja pumpico za prezračevanje sistema za dovod goriva, malo poglej okoli mašine pa jo boš videl, in ko jo stiskaš glej cevko za nafto, če so noter mehurčki je nekaj narobe in bo verjetno res to kar je thumper napisal.......dokler pa ne boš dal popravit tega pa samo odpri havbo ter pumpico stiskaj toliko časa, da v cevki ne bo mehurčkov (10 ali 20 stiskov), in avto bi moral normalno vžgati Evo, izkazalo se je, da je (glavni) problem bil v slabem kablu za grelne svečke. Ob menjavi smo zmerili še napetost na svečkah, ki je bila = 0V. Ugotovili smo, da je dovodni kabel ves napokan, izolacija preperela itd., tako da je zelo verjetno kje prekinjen. Ker se nam ni dalo razturat obstoječih snopov kablov, smo napeljali novega (10mm2). Se je pa kmalu po tem pojavila nova težava - slaba masa za starter. Ko smo zmontirali kabel za grelne svečke in smo testno zagnali motor, so se pri ploščatem kablu (neka pletenica), ki gre iz menjalnika na karoserijo, videle iskre. Ker je bila že tema, tega nismo takoj popravili... Naslednji dan pa se je zgodilo, da se zaganjač včasih sploh ni zavrtel - ko pa sem ključ držal v 'start' poziciji nekaj sekund, se je začelo kaditi iz armaturke... Pregled je pokazal, da je tista pletenica tako oksidirana, da dejansko nima kontakta - spet smo napeljali novi, še debelejši kabel in zamenjali tistega, ki se je pod armaturko zasmodil. Zdaj kombi vžiga boljše kot kadarkoli. Pa še to - po dolgi vožnji je v tanku nastal konkreten podtlak. Včasih je bilo že prav težko odpreti tank, ker tudi ko si odvil čep, ga je podtlak še močno držal. V čep sem zvrtal eno mini luknjico in zdaj teh težav ni več - čisto možno, da je to rešilo tudi težavo z 'odtekanjem' nafte iz sistema... D. sesir, Gregc, thumper in 1 other 2 2
thumper Objavljeno Marec 4, 2010 Opozori Objavljeno Marec 4, 2010 Evo, izkazalo se je, da je (glavni) problem bil v slabem kablu za grelne svečke. Ob menjavi smo zmerili še napetost na svečkah, ki je bila = 0V. Ugotovili smo, da je dovodni kabel ves napokan, izolacija preperela itd., tako da je zelo verjetno kje prekinjen. Ker se nam ni dalo razturat obstoječih snopov kablov, smo napeljali novega (10mm2). Se je pa kmalu po tem pojavila nova težava - slaba masa za starter. Ko smo zmontirali kabel za grelne svečke in smo testno zagnali motor, so se pri ploščatem kablu (neka pletenica), ki gre iz menjalnika na karoserijo, videle iskre. Ker je bila že tema, tega nismo takoj popravili... Naslednji dan pa se je zgodilo, da se zaganjač včasih sploh ni zavrtel - ko pa sem ključ držal v 'start' poziciji nekaj sekund, se je začelo kaditi iz armaturke... Pregled je pokazal, da je tista pletenica tako oksidirana, da dejansko nima kontakta - spet smo napeljali novi, še debelejši kabel in zamenjali tistega, ki se je pod armaturko zasmodil. Zdaj kombi vžiga boljše kot kadarkoli. Pa še to - po dolgi vožnji je v tanku nastal konkreten podtlak. Včasih je bilo že prav težko odpreti tank, ker tudi ko si odvil čep, ga je podtlak še močno držal. V čep sem zvrtal eno mini luknjico in zdaj teh težav ni več - čisto možno, da je to rešilo tudi težavo z 'odtekanjem' nafte iz sistema... D. kul da si zrihtal in ga nisi skuril do konca. a je res mogoče, da je podtlak potegnil nafto nazaj v rezervoar ?
LooLekSLO Objavljeno Marec 5, 2010 Opozori Objavljeno Marec 5, 2010 Je mogoče na forumu kakšen lastnik Golfa IV 1,4 do letnika 2000? Berem, da je zelo veliko težav pa me zanima, če ima kdo izkušnje s tem...
danci1973 Objavljeno Marec 6, 2010 Opozori Objavljeno Marec 6, 2010 kul da si zrihtal in ga nisi skuril do konca. a je res mogoče, da je podtlak potegnil nafto nazaj v rezervoar ? Verjetno že... V nobenem primeru pa najbrž ni preveč dobro za pumpo, če se mora 'matrat' še s tem podtlakom v rezervoarju. D. Gregc in thumper 1 1
LooLekSLO Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Torej sedaj imam na vtičnici za vžigalnik narejeno tako, da deluje le ob kontaktu. Kako lahko spremenim, da bo stalno tok v njej?
royal Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Teli BMWjevi dizli ga nekaj serjejo. Prijatelj ima oz. je imel 320 150ks, 120000km in mu je na avtocesti pri 120km/h razneslo motor.Verjetno je zagrabilo ojnični ležaj, odtrgalo je glavno gred, ki je lepo pogledala skozi blok motorja :headbang: Še zdaj je vse razmetano po avtocesti allbash: Vse ki jih poznam nimajo nikakršnjih problemov z BMW dieseli pa se eni bližajo 500tkm le zadevo je potrebno redno servisirat ne samo terat, sicer itak nisem privrženec dieslov, ni ga čez svilen zvok šestvaljnika seveda bmw :yes:
k0ci Objavljeno April 6, 2010 Opozori Objavljeno April 6, 2010 Torej sedaj imam na vtičnici za vžigalnik narejeno tako, da deluje le ob kontaktu. Kako lahko spremenim, da bo stalno tok v njej? poveži na rumeno žico na konektorju za avtoradio, še prej se pa prepričaj da sta avtoradio in vtičnica napajana preko iste varovalke, najbolj enostavno in brez kasnejših komplikacij pregrevanja kablovja pod armaturo pa bo, da narediš novo povezavo direkt na akumulator preko ene varovalke, katero montiraš zraven ostalih
maco47 Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 poveži na rumeno žico na konektorju za avtoradio, še prej se pa prepričaj da sta avtoradio in vtičnica napajana preko iste varovalke, najbolj enostavno in brez kasnejših komplikacij pregrevanja kablovja pod armaturo pa bo, da narediš novo povezavo direkt na akumulator preko ene varovalke, katero montiraš zraven ostalih Neuči ga elektrike,če nisi elaktričar.Namreč to je najenostavneje, da odklopi sedanji kabel +15 in potegne nov kabel iz varovake katera ima stalni tok ali pa,če nebo uporabljal šteker za močnejše porabnike nad 10A kar iz stikala za vse štiri žmigavce, tam imaš že + stalni in je že preko varovalke ponavadi je rudeče barve. malakai, dotem in Kosho 3
Cartman Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 AAAAAAAA!!!!! 120 000, prvi lastnik, 2007 letnik, vsi servisi na uradnem servisu, zdej pa so rekli poravilo 2500€!!!!! Kango 1.5dci. okvara vseha povezanega z vbrizgom. jemem mu mater francosko. A je mel še kdo kak podoben srečen dogodek? in kako ste to rešli. ker 2500 je mal preveč. . . .
thumper Objavljeno April 12, 2010 Opozori Objavljeno April 12, 2010 AAAAAAAA!!!!! 120 000, prvi lastnik, 2007 letnik, vsi servisi na uradnem servisu, zdej pa so rekli poravilo 2500€!!!!! Kango 1.5dci. okvara vseha povezanega z vbrizgom. jemem mu mater francosko. A je mel še kdo kak podoben srečen dogodek? in kako ste to rešli. ker 2500 je mal preveč. . . . moj bratranec ga ima... pri 78000km zamenjali vse šobe in turbino....pri 210000 km totalno riknil motor... so mu našli mašino iz povaljanega megana 6000 km..pa je bila že ena šoba zanič.... zadnjič tudi clio z isto mašino in cirka tvojimi km tudi riknil- šobe po 400€ komad = 1600 + pumpa 400 in tako dalje....pri nas v firmi pri vseh meganih zamenjane turbine na cca 150-180000km ... ostalo po par sto € komad se pa itak smatra pri renaultu kot potrošni material...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se