Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


Priporočene objave

Objavljeno

Imam Micro staro 2 leti. Pred letom sem imel lažjo čelno trčenje. Takrat mi je začel cviliti jermen. Pri popravilu so ga zetegnili in je bilo vredu. Po letu dni pa se je zopet pojavilo cviljenje. Jermen ima sedaj 55 000km. Ima kdo kako idejo zakaj? Ali bo potrebna manjava jermena?

Vem, avto je še v garanciji.

Scarabeo

Napiši kateri jermen cvili(avta še nisem videl pod havbo), po vsej verjetnosti imaš mikro jermen, sicer pa postojijo;Klinasti,mikro ali zobat.Če ti cvili klinasti ali mikro se ga lahko pošprica z sprejem proti cviljenju jermena sprey dobiš v trgovinah z avto opremo,nekateri mehaniki pa namažejo kar z milom (žajfo) ali tudi z lojem.Če pa ti cvili zobati pa bo treba jermen zamenjat.Šeprej bi bilo potrebno dobro pregledat šponer-je ali če ima alternator sklopko za prosti tek namreč tudi ti deli ti lahko povzročajo cviljenje!Sicer pa probaj namazat jermen z milom in boš takoj ugotovil ali je cviljenje res od jermena. :whistle:

Objavljeno

Meni je mehanik kar z WD-40 malo pospreyal, ko je cvilil klinasti... Dobro, kak teden je bilo tiho, potem pa spet. Pač tu in tam malo špricnem, pa je. Ko bo toplo, ga moram menjati. Jermen, ne mehanika.

Objavljeno

Meni je mehanik kar z WD-40 malo pospreyal, ko je cvilil klinasti... Dobro, kak teden je bilo tiho, potem pa spet. Pač tu in tam malo špricnem, pa je. Ko bo toplo, ga moram menjati. Jermen, ne mehanika.

Če je nasvet mehanika,da pošpricaš jermen z VD-ejem, potem zamenjaj tudi mehanika.VD-40 se nesme uporabljati kjer je prisotna guma, je agresiven na gumo!! :hmm:

Objavljeno

Bom vzel na znanje... Hvala za opozorilo. K sreči je govora o klinastem jermenu, z zobatim se ne bi tako igral.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Včeraj mi je na mojem meganu razneslo(počlo k svina) zadnji lonec. Kako je to možno ne vem.

Danes šel po novega in avto celo leti bolje :)

Objavljeno

Men pa turbino na 320 D :) JUPI!!!

Eh kurc pa dizi...

Objavljeno (popravljeno)

Meni pa akomulator, na avtu -precej let nazaj. Se mi je spraznil, dam polnit. Ko je bil napolnjen, pa takoj v avto in startat... Počilo, kot bi bombo vrgel... No, zdaj vem, da mora po polnjenju kako uro stati, da se plini ''pomirijo''... Bil je zaprt akomulator.

Popravljeno . Popravil motofrik
Objavljeno

Men pa turbino na 320 D :) JUPI!!!

Eh kurc pa dizi...

Nam tudi lani(320D 150konjev)...14dni po menjavi pa še "BOSCH" pumpa.Prijatelju pa že tretja v dveh letih.Ko je prva "šla"je kupo novo in še v garanciji "crkne"dobi kao nadomestno.Potem pa mu pravijo,da jo lahko kr ima gor...in ta nadomestna spet crkne,tako je poleti dobil novo in zaenkrat ta dela!Pravi,da od zdaj naprej samo BMW bencinar,kot vsi prej do tega!

Nekak imam občutek,da bmw ni glih za dizle :whistle:

Objavljeno

Teli BMWjevi dizli ga nekaj serjejo. Prijatelj ima oz. je imel :photo: 320 150ks, 120000km in mu je na avtocesti pri 120km/h razneslo motor.Verjetno je zagrabilo ojnični ležaj, odtrgalo je glavno gred, ki je lepo pogledala skozi blok motorja :whistle::headbang: :headbang: :headbang:

Objavljeno

Ti vaši prijatelji mogoče nimajo pravega avta za njihove "potrebe", ampak le za filat ego. Al pa ne vejo, da je dobro dizla pred "teranjem" ogret na delovno temperaturo.

Objavljeno

Ti vaši prijatelji mogoče nimajo pravega avta za njihove "potrebe", ampak le za filat ego. Al pa ne vejo, da je dobro dizla pred "teranjem" ogret na delovno temperaturo.

delovno temperaturo olja ..!!!!! ko je voda na delovni temperaturi je olje še kar daleč nižje od delovne T ...kar pa je prav pri turbinah pomembno ....na žalost danes malokatera armaturka vsebuje ta podatek..

pa saj niso samo bmw-ji občutljivi..poglej renaulte .. jih imamo v službi pa imajo vsi okoli 150.000 km že nove turbine...

Objavljeno

Včeraj mi je na mojem meganu razneslo(počlo k svina) zadnji lonec. Kako je to možno ne vem.

Danes šel po novega in avto celo leti bolje :)

Očitno se je v loncu šikana (pregrada)odtrgala in zamašila izhod plinov iz lonca (dušilca) in zato ti ga je razneslo - počilo !:hmm:

Objavljeno

Ti vaši prijatelji mogoče nimajo pravega avta za njihove "potrebe", ampak le za filat ego. Al pa ne vejo, da je dobro dizla pred "teranjem" ogret na delovno temperaturo.

Za mojga frenda ne rečem,ker res ne dela glih lepo z avtom!Spet pa ne neki grdo,če so mu prejšnji bencinarji vsi normalno šli!

Kar se pa našega tiče,pa je bil ves čas ljubiteljsko vožen!Po board comp tudi ni nikoli pokazal več kot 5,6l porabe,niti ni bil nikoli teran ali karkoli takega!V bistvu do 4prestave ni videl več kot 4000rpm-max!Že to sem reku velik!

P.S Kako si pa lahko kdo fila ego z avtom za par jurčkov????????Saj pa to ni Fer,Lamb,Bent,RR...

Objavljeno

P.S Kako si pa lahko kdo fila ego z avtom za par jurčkov????????Saj pa to ni Fer,Lamb,Bent,RR...

Resnici na ljubo, sem malo posplošil. Ampak tu okoli je kar nekaj tipov v zgodnjih 20-ih, ki kupijo BMW za par jurčkov, pa še tolk zmečejo gor (feltne, plastika, pol prtljažnika boxov, temno folijo čez zadnje šipe...).

Kaj to ni zaradi ega???

Bi se recimo namesto v 8 let starem The BMW kaj slabše peljal v tri leta mlajšem Korejcu ali Francozu..Oplu...

Objavljeno

Bi se recimo namesto v 8 let starem The BMW kaj slabše peljal v tri leta mlajšem Korejcu ali Francozu..Oplu...

Resnici na ljubo?1000% ja veliko slabše!Sem imel mesec nazaj nadomestnega "Hundaja"-I20 novega z 5000km.Pa ni delal radijo oziroma mi je pojedel cd,potem menjalnik je štekal,ogledalo na senčniko je štekalo...na armaturka-plastična,če pustima porabo in lego na cesti!

Objavljeno

,niti ni bil nikoli teran ali karkoli takega!V bistvu do 4prestave ni videl več kot 4000rpm-max!Že to sem reku velik!

potem je turbina crknila zaradi pomankljivega mazanja .. to se zgodi , če zaradi prenizkih obratov oljna črpalka ne daje dovolj pritiska... :lol1:

Objavljeno

Tudi naš dizlo ima neke težave - še posebej zdaj, ko je mrzlo (saj so sicer tudi, samo ni tako očitno).

In sicer je tako, da prvi vžig (ko ugasne lučka za predgretje) praviloma uspe in motor dela nekaj sekund do cca. pol minute, nakar začne izgubljat obrate in crkne (čez poletje včasih tudi ni crknil). Po tem pa več ne vžge oz. ga je treba verglat minuto, dve, tri (seveda s premori), potem 'kao' vžge, ampak če takoj spustim kontakt zaganjača, spet ugasne. Če pa ga pa v tej fazi še 'silim' z zaganjačem in obenem pohodim gas, pa potem vžge in dela normalno (torej - zdaj se več ne ugasne).

Grelne svečke bom sicer zamenjal, ker so dokaj poceni. Vseeno pa imam občutek, da za tako čudno obnašanje te niso krive...

A je razen črpalke za gorivo lahko krivo še kaj drugega (cenejšega)?

D.

Objavljeno

Tudi naš dizlo ima neke težave - še posebej zdaj, ko je mrzlo (saj so sicer tudi, samo ni tako očitno).

In sicer je tako, da prvi vžig (ko ugasne lučka za predgretje) praviloma uspe in motor dela nekaj sekund do cca. pol minute, nakar začne izgubljat obrate in crkne (čez poletje včasih tudi ni crknil). Po tem pa več ne vžge oz. ga je treba verglat minuto, dve, tri (seveda s premori), potem 'kao' vžge, ampak če takoj spustim kontakt zaganjača, spet ugasne. Če pa ga pa v tej fazi še 'silim' z zaganjačem in obenem pohodim gas, pa potem vžge in dela normalno (torej - zdaj se več ne ugasne).

Grelne svečke bom sicer zamenjal, ker so dokaj poceni. Vseeno pa imam občutek, da za tako čudno obnašanje te niso krive...

A je razen črpalke za gorivo lahko krivo še kaj drugega (cenejšega)?

D.

ena od možnosti je, da ti nafta steče nazaj proti tanku - na nepovratnem ventilu ki zadržuje nafto pred in v črpalki se nabere svinjarija ali pa se obrabi tesnilo..a ti je slučajno kdaj nafte zmanjkalo ?? neprezračen sistem dovoda goriva - zračni mehurčki..

Objavljeno

ena od možnosti je, da ti nafta steče nazaj proti tanku - na nepovratnem ventilu ki zadržuje nafto pred in v črpalki se nabere svinjarija ali pa se obrabi tesnilo..a ti je slučajno kdaj nafte zmanjkalo ?? neprezračen sistem dovoda goriva - zračni mehurčki..

Meni še ni zmanjkalo, je pa prejšnjim lastnikom.

Torej zaradi slabega tesnenja nepovratnega ventila nafta steče nazaj in v cevki je namesto nafte zrak. Nekaj nafte ostane v sami črpalki, zaradi česar je prvi zagon uspešen, potem pa zadeva potegne zrak in crkne...

Zveni čisto možno, hvala za predlog.

D.

Objavljeno

Men pa turbino na 320 D :) JUPI!!!

Eh kurc pa dizi...

Če še nisi opazil oglasa na BMW forumu, nekdo jo prodaja za 260 EUR.

...14dni po menjavi pa še "BOSCH" pumpa.Prijatelju pa že tretja v dveh letih.Ko je prva "šla"je kupo novo in še v garanciji "crkne"dobi kao nadomestno.Potem pa mu pravijo,da jo lahko kr ima gor...in ta nadomestna spet crkne,tako je poleti dobil novo in zaenkrat ta dela!Pravi,da od zdaj naprej samo BMW bencinar,kot vsi prej do tega!

Nekak imam občutek,da bmw ni glih za dizle :whistle:

Kolikor je meni znano, 110 kw mašina nima več "BOSCH" pumpe, kar pomeni, da ti ni mogla crkniti. :whistle: Če ti crknejo tri turbine v dveh letih, delaš nekaj narobe. Ali ne znaš vozit, ali pa uporabljaš neustrezno olje in neustrezne intervale servisiranja.

To, da BMW ni za dizle, so velike buče, k temu pa v veliki meri pripomore tudi dejstvo, da je velika večina teh avtov iz uvoza s "tachotuningom". Potem se pa ljudje čudijo, ko jim pri "120000 km" crkne turbina. Podobna "fama" kroži tudi okoli avtomatskih menjalnikov, ki so po 200000 km-jih že za na odpad (po besedah nekaterih). Noben pa ne menja olja in sita v menjalniku, to je tudi po moje napaka tovarne, ki propagira, da je polnitev olja v menjalniku lifetime.

Objavljeno

Meni še ni zmanjkalo, je pa prejšnjim lastnikom.

Torej zaradi slabega tesnenja nepovratnega ventila nafta steče nazaj in v cevki je namesto nafte zrak. Nekaj nafte ostane v sami črpalki, zaradi česar je prvi zagon uspešen, potem pa zadeva potegne zrak in crkne...

Zveni čisto možno, hvala za predlog.

D.

vsak dizel ima pod pokrovom motorja pumpico za prezračevanje sistema za dovod goriva, malo poglej okoli mašine pa jo boš videl, in ko jo stiskaš glej cevko za nafto, če so noter mehurčki je nekaj narobe in bo verjetno res to kar je thumper napisal.......dokler pa ne boš dal popravit tega pa samo odpri havbo ter pumpico stiskaj toliko časa, da v cevki ne bo mehurčkov (10 ali 20 stiskov), in avto bi moral normalno vžgati

Objavljeno

Resnici na ljubo?1000% ja veliko slabše!Sem imel mesec nazaj nadomestnega "Hundaja"-I20 novega z 5000km.Pa ni delal radijo oziroma mi je pojedel cd,potem menjalnik je štekal,ogledalo na senčniko je štekalo...na armaturka-plastična,če pustima porabo in lego na cesti!

Heheh...sej me ni treba tolk dobesedno držat za besedo. :huh: Sem mislil bolj na splošno.

Glede Hyundaia...tudi sam imam slabe izkušnje :BUA: . Ga nočem zastonj. (no, pri novem Santa Feju bi se pustil pregovorit :rolleyes::rolleyes: ..

Objavljeno

vsak dizel ima pod pokrovom motorja pumpico za prezračevanje sistema za dovod goriva, malo poglej okoli mašine pa jo boš videl, in ko jo stiskaš glej cevko za nafto, če so noter mehurčki je nekaj narobe in bo verjetno res to kar je thumper napisal.......dokler pa ne boš dal popravit tega pa samo odpri havbo ter pumpico stiskaj toliko časa, da v cevki ne bo mehurčkov (10 ali 20 stiskov), in avto bi moral normalno vžgati

Moral bi dodat vsak starejši dizel ima pumpico, novejši je nimajo ! ! :whistle:

Objavljeno

Heheh...sej me ni treba tolk dobesedno držat za besedo. :huh: Sem mislil bolj na splošno.

Glede Hyundaia...tudi sam imam slabe izkušnje :BUA: . Ga nočem zastonj. (no, pri novem Santa Feju bi se pustil pregovorit :rolleyes: :rolleyes: ..

jst sem predlani kupil accenta1,5 90 konj ..nakup avta 206€ . popravilo 280€ - menjava vodne pumpe z zobatim jermenom, zamenjava polosovin za dobre, olje ,filtri , ena sprednja roka ter disk ploščice... med lansko zimo razočaral 2x , obakrat sem moral v drugo ključ obrniti... :P... vozil 15 mesecev brez težav , razen ene žarnice h4.. aja pa notri sem dobil no name mp3 ,ki je celo delal, gume nove zimske...

Objavljeno

Če še nisi opazil oglasa na BMW forumu, nekdo jo prodaja za 260 EUR.

Če ti crknejo tri turbine v dveh letih, delaš nekaj narobe. Ali ne znaš vozit, ali pa uporabljaš neustrezno olje in neustrezne intervale servisiranja.

To, da BMW ni za dizle, so velike buče, k temu pa v veliki meri pripomore tudi dejstvo, da je velika večina teh avtov iz uvoza s "tachotuningom". Potem se pa ljudje čudijo, ko jim pri "120000 km" crkne turbina. Podobna "fama" kroži tudi okoli avtomatskih menjalnikov, ki so po 200000 km-jih že za na odpad (po besedah nekaterih). Noben pa ne menja olja in sita v menjalniku, to je tudi po moje napaka tovarne, ki propagira, da je polnitev olja v menjalniku lifetime.

a 260€ za celega s turbino vred ?

tri v dveh letih ??? a je enkrat lahko material zanič ?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!