Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


Priporočene objave

Objavljeno

imam eno težavo: včeraj speljujem na križišču in pod havbo nekaj poči (isti zvok kot bi ročna počila pozimi ko zmrzne in spelješ) in od takrat naprej avto trese, tudi v mirovanju, ko mašina laufa se vse skup trese, svečka ni, ker normalno dela samo trese, polosovine tudi niso ker trese tudi ko stojim in čakam zeleno, sumil sem nosilec motorja vendar ne miga nič bolj kot običajno, tudi pri zagonu ga ne razmeče po celem prostoru, naredil sem tudi test s speljevanjem pri zategnjeni ročni ampak motor se premakne samo za cca. 3cm od normalne lege ko hoče speljat.........kaka druga ideja, mogoče vztrajnik :hmm:, drugače pa vse deluje tako kot treba le od tistega poka pod pokrovom motorja, spušča vibracije, ki jih prej ni, avto je pa citroen saxo 1.6 16V...aja še to, tresenje narašča z obrati motorja in je po občutku enako številu vrtljajev motorja, med vožnjo pri spuščenem plinu in v prestavi tega ni tako zelo občutiti, bolj se čuti ko grem v ovinek in hkrati pospešujem ali pa ko samo pospešujem na ravnini

Objavljeno

imam eno težavo: včeraj speljujem na križišču in pod havbo nekaj poči (isti zvok kot bi ročna počila pozimi ko zmrzne in spelješ) in od takrat naprej avto trese, tudi v mirovanju, ko mašina laufa se vse skup trese, svečka ni, ker normalno dela samo trese, polosovine tudi niso ker trese tudi ko stojim in čakam zeleno, sumil sem nosilec motorja vendar ne miga nič bolj kot običajno, tudi pri zagonu ga ne razmeče po celem prostoru, naredil sem tudi test s speljevanjem pri zategnjeni ročni ampak motor se premakne samo za cca. 3cm od normalne lege ko hoče speljat.........kaka druga ideja, mogoče vztrajnik :hmm:, drugače pa vse deluje tako kot treba le od tistega poka pod pokrovom motorja, spušča vibracije, ki jih prej ni, avto je pa citroen saxo 1.6 16V...aja še to, tresenje narašča z obrati motorja in je po občutku enako številu vrtljajev motorja, med vožnjo pri spuščenem plinu in v prestavi tega ni tako zelo občutiti, bolj se čuti ko grem v ovinek in hkrati pospešujem ali pa ko samo pospešujem na ravnini

Na to je zelo težko odgovorit je pa absolutno stvar za v delavnico.Citroen servis Merkur na Ljubljanski cesti zraven (vulkanizerstva Vidic).Če im ta avto dvomasni vztrajnik potem je on crknil stvar pa ni poceni ker moraš menjat komplet s sklopko samo mat ca.600 € :whistle:

Objavljeno

ne, avto ima enomasni vztrajnik, tako da ta naj bi bil večen.........so mi pa na citroenu rekli (kolega je klical ki je včasih tam delal), da je precej verjetno, da je zobati jermen preskočil :hmm: .......zobati jermen mi je preskočil na prejšnjem 8 ventilcu vendar je imal avto samo cca. 25% manj moči, in ni nič tresel kot tale, ki trese kot hladen dizel

Objavljeno

ne, avto ima enomasni vztrajnik, tako da ta naj bi bil večen.........so mi pa na citroenu rekli (kolega je klical ki je včasih tam delal), da je precej verjetno, da je zobati jermen preskočil :hmm: .......zobati jermen mi je preskočil na prejšnjem 8 ventilcu vendar je imal avto samo cca. 25% manj moči, in ni nič tresel kot tale, ki trese kot hladen dizel

Jaz bi ti rad povedal samo to, da nese tako vozit dokler se neugotovi kaj se ti je to zgodilo.Če res kot praviš vibrira potem je sigurno nekaj na glavni gredi.Kajti zaradi jermena(če bi preskočil)nebi bilo vibracij izgubil bi samo na moči ali pa bi že bati poškodovali ventile.Če boš sam iskal najprej preveri jermenico,če ima selen block(vmes gumo)nato pa demontiraj karter(oljno posodo) in boš mogoče tam kaj opazil.

Objavljeno

dokler brni je v redu

ko ne bo več brnelo ...

Objavljeno

Prej še ZAROPOTA !!!

ups

sam se lahk zgodi da ne zaropota, al ?

Objavljeno

no.... odlomljen je bil šrauf nosilca motorja, 80€ me bo koštalo popravilo, dobro da ni kaj hujšega

Objavljeno (popravljeno)

no.... odlomljen je bil šrauf nosilca motorja, 80€ me bo koštalo popravilo, dobro da ni kaj hujšega

To je pa drag šrauf!Kdu ti pa rihta "Avbar" v Gaberju! ko nimate več Markota v Brsnicah!

Popravljeno . Popravil maco47
Objavljeno

zamenjan je bil kompleten nosilec motorja in ne samo šrauf

Objavljeno

AGR (ali EGR ventil), clio 1.5 dci. € 225.- z delom in kontrolo injektorjev.

Objavljeno

AGR (ali EGR ventil), clio 1.5 dci. € 225.- z delom in kontrolo injektorjev.

mken se nekako zdi, da je vzdrževanje dizlov izven garancijskega obdobja dražje od tankanja bencina :hmm:

Objavljeno

dizl se splača edino na večjih avtih in če se veliko kilometrov dela.

Majhen dizel avto je pa velika traparija.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se popolnoma strinjam.

Se čudim kolegu, ko se mu astra cdti, ki jo je mastno plačal na kredit kar naprej kvari, pije pa liter manj ko men megan (bencinar).

Gre pa za tisto porabo glih tolk manj, kolkor ropota k traktor :rolleyes:

Sedi se pa not ko v cerkveni klopi :lol:

Mal heca more bit..

Objavljeno

dizl se splača edino na večjih avtih in če se veliko kilometrov dela.

Majhen dizel avto je pa velika traparija.

moj "mali dostavnik" kangoo furgon je po meri za to kar ga rabim, in vozim cca 55000 na leto. žali boga, not je cliotov motor. . . .dokler je delalo, je blo fajn, ni pa trajalo dolgo.

Objavljeno

mken se nekako zdi, da je vzdrževanje dizlov izven garancijskega obdobja dražje od tankanja bencina :hmm:

ce vzamemo v ozir, da je avto prakticno stal dve leti in ima trenutno preko 70k km prevozenih, niti ni cudno, da se je AGR ventil zapacal.

BTW vzdrzevanje dizlov ni nic drazje od bencinca. ali ne znate voziti, imate samo smolo, prodajajo v sloveniji samo skart ostanek s tekocih trakov ali....... beats me. ne vem.

vozim 4. dizla zapored in razen normalne obrabe in rednih servisov nic narobe. izjema starostne okvare zaradi dotrajanosti (=obraba). ergo?

Objavljeno

Ja odvisno kok je star avto....ce ga od novega vozis, se ne kvari kej dost ob rednem vzdrzevanju. Ce je pa rabljen, je pa loto, pa po 300k je treba kej posraufat tud.... :D

Objavljeno

drgač dizli so dražje za servisirat ker ima dosti več gibajočih delov kot bencinar, use dela pod višjim tlakom...

drgač so dobri in tud ne crkavajo ampak ponavadi ko se začne jebat se za prov :D

Objavljeno (popravljeno)

drgač dizli so dražje za servisirat ker ima dosti več gibajočih delov kot bencinar, use dela pod višjim tlakom...

drgač so dobri in tud ne crkavajo ampak ponavadi ko se začne jebat se za prov :D

Če bi res šel štet gibajoče dele jih mora biti teoretično ENAKO pri benzinskem in dizelskem motorju saj sta oba OTO motorja.Res je, da danes ima vsak dizel vsaj en turo,če ne celo dava(bi turbo)in imajo po 200Ks + že 2-literske mašine,delujejo pa z višjimi pritiski na bat ojnice in glavno gred zato se pa mašine vrtijo vsaj za 50% počasneje kot benzinarji,kar daje dizlu z vožnjami na daljše razdalje tudi daljšo življensko dobo in manjšo porabo goriva. :hmm:

Popravljeno . Popravil maco47
Objavljeno (popravljeno)

bi te sam mau popravu

Dizel motor je izumu stric Rudolf Diesel

Bencinarja je pa izumu stric Nikolaus Otto

Popravljeno . Popravil Robyy
Objavljeno
Res je, da danes ima vsak dizel vsaj en turo,če ne celo dava(bi turbo)in imajo po 200Ks + že 2-literske mašine,delujejo pa z višjimi pritiski na bat ojnice in glavno gred zato se pa mašine vrtijo vsaj za 50% počasneje kot benzinarji,kar daje dizlu z vožnjami na daljše razdalje tudi daljšo življensko dobo in manjšo porabo goriva. trance_19_hmm.gif

Potem pa primerjamo vzdrževanje dizla proti bencinarju in turbodizla proti turbo bencinarjutrance_25_naughty.giftrance_25_naughty.gif

Objavljeno

Potem pa primerjamo vzdrževanje dizla proti bencinarju in turbodizla proti turbo bencinarjutrance_25_naughty.giftrance_25_naughty.gif

"Lahko" samo primerjavo moraš delat, ko je avto nov in ne, ko nekdo kupi staro kračo pregonjeno z nerealnimi kilometri, nevzdrževan, brez servisne knjige itd.itd. :hmm: :hmm:

Objavljeno

bi te sam mau popravu

Dizel motor je izumu stric Rudolf Diesel

Bencinarja je pa izumu stric Nikolaus Otto

"Me nerabiš popravljat",govor je ja o količini sestavnih delov pri benzinarju in dizlu in ne o načinu delovanja.Oba motorja imata enako število delov celo oba imata svečke samo ene so žarilne(dizel) pri benzinarju pa so vžigalne,tudi vbrizgalne šobe imata oba.Praktično je razlika samo v kompresiji,ki je pri benzinarju ca 1:12 pri dizlu pa ca 1:28 in v pritisku goriva,času vbrizga,načinu doziranja itd. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

"Lahko" samo primerjavo moraš delat, ko je avto nov in ne, ko nekdo kupi staro kračo pregonjeno z nerealnimi kilometri, nevzdrževan, brez servisne knjige itd.itd. :hmm: :hmm:

pri rednem servisu za xsaro picasso je samo olje za dizla dražje 18 € ... nabavna za iste konje ( 108 ) je pa večja za dizla 3525 € .... za 90 konjev ( ki ne gre - ampak res nikoli in nikdar - nikamor) dizla pa 2200 € ... v prid bencinarju... ostalo pa kakor se komu zaželi ....

Popravljeno . Popravil thumper

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!