k0ci Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 imam eno težavo: včeraj speljujem na križišču in pod havbo nekaj poči (isti zvok kot bi ročna počila pozimi ko zmrzne in spelješ) in od takrat naprej avto trese, tudi v mirovanju, ko mašina laufa se vse skup trese, svečka ni, ker normalno dela samo trese, polosovine tudi niso ker trese tudi ko stojim in čakam zeleno, sumil sem nosilec motorja vendar ne miga nič bolj kot običajno, tudi pri zagonu ga ne razmeče po celem prostoru, naredil sem tudi test s speljevanjem pri zategnjeni ročni ampak motor se premakne samo za cca. 3cm od normalne lege ko hoče speljat.........kaka druga ideja, mogoče vztrajnik , drugače pa vse deluje tako kot treba le od tistega poka pod pokrovom motorja, spušča vibracije, ki jih prej ni, avto je pa citroen saxo 1.6 16V...aja še to, tresenje narašča z obrati motorja in je po občutku enako številu vrtljajev motorja, med vožnjo pri spuščenem plinu in v prestavi tega ni tako zelo občutiti, bolj se čuti ko grem v ovinek in hkrati pospešujem ali pa ko samo pospešujem na ravnini
simonsi Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 mogoče je s sklopko kej narobe. bajkr88 1
maco47 Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 imam eno težavo: včeraj speljujem na križišču in pod havbo nekaj poči (isti zvok kot bi ročna počila pozimi ko zmrzne in spelješ) in od takrat naprej avto trese, tudi v mirovanju, ko mašina laufa se vse skup trese, svečka ni, ker normalno dela samo trese, polosovine tudi niso ker trese tudi ko stojim in čakam zeleno, sumil sem nosilec motorja vendar ne miga nič bolj kot običajno, tudi pri zagonu ga ne razmeče po celem prostoru, naredil sem tudi test s speljevanjem pri zategnjeni ročni ampak motor se premakne samo za cca. 3cm od normalne lege ko hoče speljat.........kaka druga ideja, mogoče vztrajnik , drugače pa vse deluje tako kot treba le od tistega poka pod pokrovom motorja, spušča vibracije, ki jih prej ni, avto je pa citroen saxo 1.6 16V...aja še to, tresenje narašča z obrati motorja in je po občutku enako številu vrtljajev motorja, med vožnjo pri spuščenem plinu in v prestavi tega ni tako zelo občutiti, bolj se čuti ko grem v ovinek in hkrati pospešujem ali pa ko samo pospešujem na ravnini Na to je zelo težko odgovorit je pa absolutno stvar za v delavnico.Citroen servis Merkur na Ljubljanski cesti zraven (vulkanizerstva Vidic).Če im ta avto dvomasni vztrajnik potem je on crknil stvar pa ni poceni ker moraš menjat komplet s sklopko samo mat ca.600 € SCORPIONS 1
k0ci Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 ne, avto ima enomasni vztrajnik, tako da ta naj bi bil večen.........so mi pa na citroenu rekli (kolega je klical ki je včasih tam delal), da je precej verjetno, da je zobati jermen preskočil .......zobati jermen mi je preskočil na prejšnjem 8 ventilcu vendar je imal avto samo cca. 25% manj moči, in ni nič tresel kot tale, ki trese kot hladen dizel
maco47 Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 ne, avto ima enomasni vztrajnik, tako da ta naj bi bil večen.........so mi pa na citroenu rekli (kolega je klical ki je včasih tam delal), da je precej verjetno, da je zobati jermen preskočil .......zobati jermen mi je preskočil na prejšnjem 8 ventilcu vendar je imal avto samo cca. 25% manj moči, in ni nič tresel kot tale, ki trese kot hladen dizel Jaz bi ti rad povedal samo to, da nese tako vozit dokler se neugotovi kaj se ti je to zgodilo.Če res kot praviš vibrira potem je sigurno nekaj na glavni gredi.Kajti zaradi jermena(če bi preskočil)nebi bilo vibracij izgubil bi samo na moči ali pa bi že bati poškodovali ventile.Če boš sam iskal najprej preveri jermenico,če ima selen block(vmes gumo)nato pa demontiraj karter(oljno posodo) in boš mogoče tam kaj opazil. SCORPIONS 1
stuhec Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 dokler brni je v redu ko ne bo več brnelo ...
maco47 Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 dokler brni je v redu ko ne bo več brnelo ... Prej še ZAROPOTA !!! DESIM 1
stuhec Objavljeno April 21, 2010 Opozori Objavljeno April 21, 2010 Prej še ZAROPOTA !!! ups sam se lahk zgodi da ne zaropota, al ?
k0ci Objavljeno April 23, 2010 Opozori Objavljeno April 23, 2010 no.... odlomljen je bil šrauf nosilca motorja, 80€ me bo koštalo popravilo, dobro da ni kaj hujšega
maco47 Objavljeno April 26, 2010 Opozori Objavljeno April 26, 2010 (popravljeno) no.... odlomljen je bil šrauf nosilca motorja, 80€ me bo koštalo popravilo, dobro da ni kaj hujšega To je pa drag šrauf!Kdu ti pa rihta "Avbar" v Gaberju! ko nimate več Markota v Brsnicah! Popravljeno April 26, 2010. Popravil maco47 DESIM 1
k0ci Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 zamenjan je bil kompleten nosilec motorja in ne samo šrauf
Ice Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 AGR (ali EGR ventil), clio 1.5 dci. € 225.- z delom in kontrolo injektorjev.
Cartman Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 AGR (ali EGR ventil), clio 1.5 dci. € 225.- z delom in kontrolo injektorjev. mken se nekako zdi, da je vzdrževanje dizlov izven garancijskega obdobja dražje od tankanja bencina
simonsi Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 dizl se splača edino na večjih avtih in če se veliko kilometrov dela. Majhen dizel avto je pa velika traparija. Frips, halls in Tomozuki 3
RHonda Objavljeno April 28, 2010 Opozori Objavljeno April 28, 2010 Se popolnoma strinjam. Se čudim kolegu, ko se mu astra cdti, ki jo je mastno plačal na kredit kar naprej kvari, pije pa liter manj ko men megan (bencinar). Gre pa za tisto porabo glih tolk manj, kolkor ropota k traktor Sedi se pa not ko v cerkveni klopi :lol: Mal heca more bit.. suhi, thumper, Fritz in 1 other 2 2
Cartman Objavljeno April 29, 2010 Opozori Objavljeno April 29, 2010 dizl se splača edino na večjih avtih in če se veliko kilometrov dela. Majhen dizel avto je pa velika traparija. moj "mali dostavnik" kangoo furgon je po meri za to kar ga rabim, in vozim cca 55000 na leto. žali boga, not je cliotov motor. . . .dokler je delalo, je blo fajn, ni pa trajalo dolgo.
Ice Objavljeno April 30, 2010 Opozori Objavljeno April 30, 2010 mken se nekako zdi, da je vzdrževanje dizlov izven garancijskega obdobja dražje od tankanja bencina ce vzamemo v ozir, da je avto prakticno stal dve leti in ima trenutno preko 70k km prevozenih, niti ni cudno, da se je AGR ventil zapacal. BTW vzdrzevanje dizlov ni nic drazje od bencinca. ali ne znate voziti, imate samo smolo, prodajajo v sloveniji samo skart ostanek s tekocih trakov ali....... beats me. ne vem. vozim 4. dizla zapored in razen normalne obrabe in rednih servisov nic narobe. izjema starostne okvare zaradi dotrajanosti (=obraba). ergo?
TakeALookAround Objavljeno April 30, 2010 Opozori Objavljeno April 30, 2010 Ja odvisno kok je star avto....ce ga od novega vozis, se ne kvari kej dost ob rednem vzdrzevanju. Ce je pa rabljen, je pa loto, pa po 300k je treba kej posraufat tud....
Robyy Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 drgač dizli so dražje za servisirat ker ima dosti več gibajočih delov kot bencinar, use dela pod višjim tlakom... drgač so dobri in tud ne crkavajo ampak ponavadi ko se začne jebat se za prov
maco47 Objavljeno Maj 1, 2010 Opozori Objavljeno Maj 1, 2010 (popravljeno) drgač dizli so dražje za servisirat ker ima dosti več gibajočih delov kot bencinar, use dela pod višjim tlakom... drgač so dobri in tud ne crkavajo ampak ponavadi ko se začne jebat se za prov Če bi res šel štet gibajoče dele jih mora biti teoretično ENAKO pri benzinskem in dizelskem motorju saj sta oba OTO motorja.Res je, da danes ima vsak dizel vsaj en turo,če ne celo dava(bi turbo)in imajo po 200Ks + že 2-literske mašine,delujejo pa z višjimi pritiski na bat ojnice in glavno gred zato se pa mašine vrtijo vsaj za 50% počasneje kot benzinarji,kar daje dizlu z vožnjami na daljše razdalje tudi daljšo življensko dobo in manjšo porabo goriva. Popravljeno Maj 1, 2010. Popravil maco47 dotem, DESIM, Prix in 1 other 1 3
Robyy Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 (popravljeno) bi te sam mau popravu Dizel motor je izumu stric Rudolf Diesel Bencinarja je pa izumu stric Nikolaus Otto Popravljeno Maj 2, 2010. Popravil Robyy maco47 in suhi 1 1
babilon Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Res je, da danes ima vsak dizel vsaj en turo,če ne celo dava(bi turbo)in imajo po 200Ks + že 2-literske mašine,delujejo pa z višjimi pritiski na bat ojnice in glavno gred zato se pa mašine vrtijo vsaj za 50% počasneje kot benzinarji,kar daje dizlu z vožnjami na daljše razdalje tudi daljšo življensko dobo in manjšo porabo goriva. Potem pa primerjamo vzdrževanje dizla proti bencinarju in turbodizla proti turbo bencinarju
maco47 Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 Potem pa primerjamo vzdrževanje dizla proti bencinarju in turbodizla proti turbo bencinarju "Lahko" samo primerjavo moraš delat, ko je avto nov in ne, ko nekdo kupi staro kračo pregonjeno z nerealnimi kilometri, nevzdrževan, brez servisne knjige itd.itd. :hmm: DESIM in bajkr88 1 1
maco47 Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 bi te sam mau popravu Dizel motor je izumu stric Rudolf Diesel Bencinarja je pa izumu stric Nikolaus Otto "Me nerabiš popravljat",govor je ja o količini sestavnih delov pri benzinarju in dizlu in ne o načinu delovanja.Oba motorja imata enako število delov celo oba imata svečke samo ene so žarilne(dizel) pri benzinarju pa so vžigalne,tudi vbrizgalne šobe imata oba.Praktično je razlika samo v kompresiji,ki je pri benzinarju ca 1:12 pri dizlu pa ca 1:28 in v pritisku goriva,času vbrizga,načinu doziranja itd. Gloga, TBoxer, suhi in 2 others 5
thumper Objavljeno Maj 2, 2010 Opozori Objavljeno Maj 2, 2010 (popravljeno) "Lahko" samo primerjavo moraš delat, ko je avto nov in ne, ko nekdo kupi staro kračo pregonjeno z nerealnimi kilometri, nevzdrževan, brez servisne knjige itd.itd. :hmm: pri rednem servisu za xsaro picasso je samo olje za dizla dražje 18 € ... nabavna za iste konje ( 108 ) je pa večja za dizla 3525 € .... za 90 konjev ( ki ne gre - ampak res nikoli in nikdar - nikamor) dizla pa 2200 € ... v prid bencinarju... ostalo pa kakor se komu zaželi .... Popravljeno Maj 2, 2010. Popravil thumper maco47 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se