Tedybear Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 Se pri Oplu to dá nastavljati ali ne? Bratje Hrvatje imajo http://opelclub.hr/forum/ ..in tam boš sigurno izvedel. Bremzer in krava 1 1
simonsi Objavljeno Februar 1, 2011 Opozori Objavljeno Februar 1, 2011 No sicer se gre za VW, vendar bi ti vseeno vprašal za par stvari. Mogoče je pa enako. Torej: - zraven dnevnih luči bi rad vklopil tudi osvetlitev števca - odpiranje stekel z daljincem (zdaj deluje le z ključem) - coming/leaving home Se pri Oplu to dá nastavljati ali ne? to pa nič ne vem, me ne zanimajo take stvari, žal
Bremzer Objavljeno Februar 2, 2011 Opozori Objavljeno Februar 2, 2011 (popravljeno) No sicer se gre za VW, vendar bi ti vseeno vprašal za par stvari. Mogoče je pa enako. Torej: - zraven dnevnih luči bi rad vklopil tudi osvetlitev števca - odpiranje stekel z daljincem (zdaj deluje le z ključem) - coming/leaving home Se pri Oplu to dá nastavljati ali ne? Poleg dnevnih luči MORAJO goret vedno tudi parkirne luči(pozicijske) in če gorijo parkirne(pozicijske) luči potem ti je osvetljena TUDI armatura !!! Dnevne luči(led ali zasenčene-kratke) kot tudi dodatne (dolge - weitstralerji kot tudi meglenke - breitstralerji) pa brez pozicijskih (parkirnih)NESMEJO GORETI !!! Odpiranje stekel je vedno vezano na kontak ali na varnostno napravo in to tako, ko varnostno napravo vključiš,če je okno odprto zapre še okno-a NIKOLI pa ni vezano na stalni tok in to zaradi varnosti saj kodo daljinca ti lahko vsak prečita in ti odpre steklo. Popravljeno Februar 2, 2011. Popravil Bremzer MowzancR 1
LooLekSLO Objavljeno Februar 4, 2011 Opozori Objavljeno Februar 4, 2011 Poleg dnevnih luči MORAJO goret vedno tudi parkirne luči(pozicijske) in če gorijo parkirne(pozicijske) luči potem ti je osvetljena TUDI armatura !!! Dnevne luči(led ali zasenčene-kratke) kot tudi dodatne (dolge - weitstralerji kot tudi meglenke - breitstralerji) pa brez pozicijskih (parkirnih)NESMEJO GORETI !!! Odpiranje stekel je vedno vezano na kontak ali na varnostno napravo in to tako, ko varnostno napravo vključiš,če je okno odprto zapre še okno-a NIKOLI pa ni vezano na stalni tok in to zaradi varnosti saj kodo daljinca ti lahko vsak prečita in ti odpre steklo. Vem le da na Polotu letnik '99 poleg dnevnih luči gori tudi armatura, vendar ne vem kako je z pozicijskimi. Prav tako na identičnem vozilu pomok stekel deluje brez kontakta. Vse original, avto je bil kupljen nov z vsemi temi nastavitvami.
kamerad Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Bratje Hrvatje imajo http://opelclub.hr/forum/ ..in tam boš sigurno izvedel. Mi imamo pa TEAM VW LP
LooLekSLO Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Mi imamo pa TEAM VW LP Res je, vendar ne dobim nobenega odgovora, karkoli napišem. Zgleda odgovarjajo le poznanim forumašem , novince pa gladko ignorirajo.
kamerad Objavljeno Februar 5, 2011 Opozori Objavljeno Februar 5, 2011 Res je, vendar ne dobim nobenega odgovora, karkoli napišem. Zgleda odgovarjajo le poznanim forumašem , novince pa gladko ignorirajo. Tole nebo držalo kar se tiče poznanstev in ignoriranja Moram rečt,da je kar dosti napisanega v zvezi z tvojimi vprašanji sam treba je mal prečekirat forum kar pa se očitno mnogim ne da !!! Predvidevam,da imaš petko Da se vklopit željene funkcije vendar je vse odvisno od vgrajenega modula v tvojem vw-ju !!! Pa mal kontaktiraj koga z vag-com ki je v tvoji bližini pa bosta vidla kva se da !! Pa ne piš,da ni nobenga LP
LooLekSLO Objavljeno Februar 7, 2011 Opozori Objavljeno Februar 7, 2011 Tole nebo držalo kar se tiče poznanstev in ignoriranja Moram rečt,da je kar dosti napisanega v zvezi z tvojimi vprašanji sam treba je mal prečekirat forum kar pa se očitno mnogim ne da !!! Predvidevam,da imaš petko Da se vklopit željene funkcije vendar je vse odvisno od vgrajenega modula v tvojem vw-ju !!! Pa mal kontaktiraj koga z vag-com ki je v tvoji bližini pa bosta vidla kva se da !! Pa ne piš,da ni nobenga LP No glede nato, da sem napisal 2 temi z podobnima vprašanjema in ni bilo nobenega odgovora + dvema uporabnikoma, ki sta imela največ objav glede VAG-COM-a sem napisal PM, pa ni bilo odgovora, lahko sklepam, da je neko ignoriranje. Prebral sem vse o VAG-COM-u, vendar nikjer nič ne piše za moj model, ki pa ni petka Pisal sem tudi za informacije, če je kakšen kandidat v okolici s testerjem, pa ravno tako ni odgovoril nobeden. Sam pa ne poznam nobenega (če bi tudi ne bi spraševal tega na forumih)! Če pa imaš mogoče ti kaj več znanja v tem pa mi prosim piši na PM, pa se tam pogovoriva kaj več V zadnjem primeru pa bom peljal na pooblaščeni servis, vendar trenutno nimam časa in čakam na počitnice
Spider™ Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Imam passata tdi l.00, zadnje čase mi je začel hladen pri vžigu plavo kadit, pa tudi težje vžiga. So grelne svečke slabe?
trojan69 Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Imam passata tdi l.00, zadnje čase mi je začel hladen pri vžigu plavo kadit, pa tudi težje vžiga. So grelne svečke slabe? Uff tole je pa možno da je šlo tesnilo glave oz. se je glava pokrivila. Upam da se motim pa je kej bol preprostega.
revival Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Imam passata tdi l.00, zadnje čase mi je začel hladen pri vžigu plavo kadit, pa tudi težje vžiga. So grelne svečke slabe? Svečke 98% :naughty:
Spider™ Objavljeno Februar 22, 2011 Opozori Objavljeno Februar 22, 2011 Tud men se zdi da so svečke, ker ko je v garaži, zlo mal pokadi. Morm to zdj menat, glede na to da bo pomlad, itak mislim da nad 10°c ne rabi gretja več.
revival Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 Tud men se zdi da so svečke, ker ko je v garaži, zlo mal pokadi. Morm to zdj menat, glede na to da bo pomlad, itak mislim da nad 10°c ne rabi gretja več. Jaz bi jih zamenjal,pa je pol mir :naughty:
Bremzer Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 (popravljeno) Kaj se vam vsem ZDI sploh ni pomembno,pri takem/starejšem) avtu,če kadi plavo je potrebno NAJPREJ demontirat žarilne svečke, izmerit kompresijo,ki mora biti pri hladni mašini vsaj 28(At)+ in nato se zamenja svečke !!! :hmm: Popravljeno Februar 23, 2011. Popravil Bremzer
revival Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 Kaj se vam vsem ZDI sploh ni pomembno,pri takem/starejšem) avtu,če kadi plavo je potrebno NAJPREJ demontirat žarilne svečke, izmerit kompresijo,ki mora biti pri hladni mašini vsaj 28(At)+ in nato se zamenja svečke !!! :hmm: Pri passatu ne rabiš merit kompresije,saj nima 500000km,to so simptomi svečk!!!
Spider™ Objavljeno Februar 23, 2011 Opozori Objavljeno Februar 23, 2011 No sj bom zamenjal, ker bo zunaj itak še en cajt minus.
dive Objavljeno September 8, 2011 Opozori Objavljeno September 8, 2011 Pri Peugeotu 306 pri speljevanju oz. rahlem dodajanju plina obrati nihajo. Kot da bi se motor zaganjal. Drugače pri štandgasu lepo dela, tudi pri višjih vrtljajih ni čututi nič posebnega. Čudi me le to 'zaganjanje' pri rahlem dodajanju plina. Sumim, da je kriva lambda sonda, vendar nisem prepričan. Ve kdo kaj več?
hajoktejn Objavljeno September 8, 2011 Opozori Objavljeno September 8, 2011 Pri Peugeotu 306 pri speljevanju oz. rahlem dodajanju plina obrati nihajo. Kot da bi se motor zaganjal. Drugače pri štandgasu lepo dela, tudi pri višjih vrtljajih ni čututi nič posebnega. Čudi me le to 'zaganjanje' pri rahlem dodajanju plina. Sumim, da je kriva lambda sonda, vendar nisem prepričan. Ve kdo kaj več? ti to dela tud v leru? kter motor?
mopedist5 Objavljeno September 8, 2011 Opozori Objavljeno September 8, 2011 Pri Peugeotu 306 pri speljevanju oz. rahlem dodajanju plina obrati nihajo. Kot da bi se motor zaganjal. Drugače pri štandgasu lepo dela, tudi pri višjih vrtljajih ni čututi nič posebnega. Čudi me le to 'zaganjanje' pri rahlem dodajanju plina. Sumim, da je kriva lambda sonda, vendar nisem prepričan. Ve kdo kaj več? francozi delajo parfume, japonci pa avte... bajkr88 1
Bremzer Objavljeno September 8, 2011 Opozori Objavljeno September 8, 2011 francozi delajo parfume, japonci pa avte... Slabo si seznanjen!!! Japonci so najprej po Evropi vse avte poslikali in šele nato naredili avto za v Evropo.Prvi Japonski avto v Evropi v (Švici)okoli leta 1965 je bila Toyota z modeli: Corola,Carina,Krown in okoli leta 1970 Celica. bmw, dotem, trebor in 1 other 3 1
Bremzer Objavljeno September 8, 2011 Opozori Objavljeno September 8, 2011 Pri Peugeotu 306 pri speljevanju oz. rahlem dodajanju plina obrati nihajo. Kot da bi se motor zaganjal. Drugače pri štandgasu lepo dela, tudi pri višjih vrtljajih ni čututi nič posebnega. Čudi me le to 'zaganjanje' pri rahlem dodajanju plina. Sumim, da je kriva lambda sonda, vendar nisem prepričan. Ve kdo kaj več? Sumit,mislit,nisem prepričan,to je vse NIČ VEDETI Ne pričakuj pametnega odgovorja,avto z tako napako mora obvezno na delavniški računalnik in to takoj pokaže, brez kakršnega koli ugibanja.Kajti tudi,če je nekdo imel na avtu enak simpton ni rečeno,da je ista napaka. PS:Na žalost je tudi samo ena nedelja na teden !! bajkr88 in dotem 1 1
hajoktejn Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 tud računalniki, sploh na teh tastarih motorjih 1.4, 1.6 ne pokažejo vsega, pravzaprav bore malo; kšno lambdo še, pol pa že konc počas bajkr88 1
Bremzer Objavljeno September 9, 2011 Opozori Objavljeno September 9, 2011 tud računalniki, sploh na teh tastarih motorjih 1.4, 1.6 ne pokažejo vsega, pravzaprav bore malo; kšno lambdo še, pol pa že konc počas Ni konec pokažejo tudu;termotipalo,potenciometer plina,gostoto in temperaturo vsesanega zraka,halodajalec(inpulzator),autput vbrizgalnih šob,pa še kaj bi se našloNpr;senzor odmične gredi(če ga ima)pa delovanje modula vžiga itd.itd.Seveda govorim o dobrem delavniškem testerju ne z nekimi improvizacijami pod kozolcem ! bmw in bajkr88 1 1
dive Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Torej, gre se za 1.4 bencinski motor. Pod štandgasom avto lepo laufa, težave se pojavijo ob čisto rahlem dodajanju plina, kar pomeni da dvignem obrate za cca 500 o/min. Takrat začnejo obrati motorja nihati, tako da normalno speljevanje ni mogoče. Če speljem z več plina, potem tega ni čutiti. Je pa avto precej dolgo stal in se ga ni uporabljalo. Ima pa 80000 km prevoženih. @brumer kdo ima v nm ali okolici tester za priklop na peugeota, poleg pooblaščenega servisa?
Bremzer Objavljeno September 13, 2011 Opozori Objavljeno September 13, 2011 Torej, gre se za 1.4 bencinski motor. Pod štandgasom avto lepo laufa, težave se pojavijo ob čisto rahlem dodajanju plina, kar pomeni da dvignem obrate za cca 500 o/min. Takrat začnejo obrati motorja nihati, tako da normalno speljevanje ni mogoče. Če speljem z več plina, potem tega ni čutiti. Je pa avto precej dolgo stal in se ga ni uporabljalo. Ima pa 80000 km prevoženih. @brumer kdo ima v nm ali okolici tester za priklop na peugeota, poleg pooblaščenega servisa? Ima jih veliko, samo koliko kdo zna ocenjevati ni v moji pristojnosti. Univerzalne testerje imajo:Udovč Jože Gotna vas,Kavšek Robert Gotna vas,TPV-avto Karlovška cesta 60,Belšak Robi Mali slatnik(nasproti Reno servisa Timi),Šenica Andrej Dol. toplice, Markovič Franc dol.toplice ( Na griču) Podržaj Robert iz Straše proti Dol.toplicam Rumanja vas,Avtoservis Parkelj Mirna Peč itd.Moje priporočilo Parkelj ali Udovč Ps: po opisu napake bi bilo lahko: Lambda,potenciometer lopute plina ali kak drug IMPUT,ki ga bo pokazal računalnik lahko je pa samo kak fovš zrak (dihtunga kolektorja ali kaka gumi cev porozna) Nebi pa bilo napačno pregledat tudi elektriko;kable,svečke, rotor, kapo razdelilca z osciloskopom !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se