matjazpro Objavljeno Oktober 25, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2011 Lepo pozdravljeni vsi skupaj (nov sem na forumu) Zanima me, če bi kdo lahko zame kje dobil vložek za ključavnico od voznikovih vrat? Gre se za avto Seat Ibiza 2000 letnik, 1.6, 3 vratni model. Vložek se je sesul in delčki so se poizgubili, tako da ni nič ostalo. Koliko bi to stalo? Nimam potrebe da bi bil ključavnica delala na isti ključ kot za vžig. Slišal sem, da imajo seat in VW IV enake ključavnice. Bi mi kdo to lahko zrihtal, ali pa mi podal kakšne informacije, kje bi to dobil? Če bi kompletno vse ključavnice + ključavnica za vžig menjal, bi bilo zelo drago. Aja..je slučajno možno da bi se dal vložek narediti po ključu tako, da nebi rabil 2 ključa.(ni nujno, samo zanima me). Imam pa še 1 vprašanje. Kako se odmontira ročaj za odpiranje vrat? Trenutni je zlomljen, in se težko odpira, tako da bom najverjetneje kupil tega z ebay-a (razen če kdo ve kje bi v sloveniji dobil ta ročaj za nizko ceno). http://www.ebay.it/itm/Handles-Inner-LEFT-door-handle-SEAT-IBIZA-CORDOBA-99-02-/260838243362?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbb2bbc22#ht_500wt_922 Hvala v navprej za vse informacije. Lp.
LooLekSLO Objavljeno Oktober 26, 2011 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2011 Imel isti problem na VW Polo 1999. Ko si odklepal/zaklepal vrata, je ključe ostal v tem položaju in se ni vrnil v nevtralni položaj. Problem je bil, ker se je ključavnica od znotraj razletela. Notranji deli so prišli na uradnem servisu okoli 10€. Da boš zamenjal ročico za odpiranje moraš sneti vratno tapeto. Tapeto pa boš moral sneti tudi za popravitev ključavnice, tako da boš ubil dve muhi na en mah.
Spider™ Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Pri vw passatu tdi mi temperatura vode zelo niha. Zdj ko so zunaj nizke temeperature, mi do 90°c redko kdaj pride, more bit že res klanc. Večinoma časa je okrog prvih črtic, to je okrog 70°c verjetno. Moti me, da ventilacija sploh ne piha vroče, čeprav dam čisto na HIGH, je to kaj povezano? Lani nism imel tega problema. Vode v kilerju je pa dovolj.
revival Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Pri vw passatu tdi mi temperatura vode zelo niha. Zdj ko so zunaj nizke temeperature, mi do 90°c redko kdaj pride, more bit že res klanc. Večinoma časa je okrog prvih črtic, to je okrog 70°c verjetno. Moti me, da ventilacija sploh ne piha vroče, čeprav dam čisto na HIGH, je to kaj povezano? Lani nism imel tega problema. Vode v kilerju je pa dovolj. Kaj pa poreče termostat,če ti kabine ne ogreje,je verjetno potrebna menjava
thumper Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Pri vw passatu tdi mi temperatura vode zelo niha. Zdj ko so zunaj nizke temeperature, mi do 90°c redko kdaj pride, more bit že res klanc. Večinoma časa je okrog prvih črtic, to je okrog 70°c verjetno. Moti me, da ventilacija sploh ne piha vroče, čeprav dam čisto na HIGH, je to kaj povezano? Lani nism imel tega problema. Vode v kilerju je pa dovolj. če je termostat takega tipa , da se odpre takrat ko " crkne" se potem avto težje segreva ( naprotni tip se zapre ko crkne in se ti avto pregreva) ... ga vzameš ven iz ležišča in daš v hladilnik - torej mora biti ohlajen (cca 0,5 - 1 ura ) zaprt ... potem ga vržeš v vrelo vodo in se mora odpret ... enostavno in preverjeno deluje ta preizkus ... če se ne zgodi nič je pokvarjen in ga zamenjaš z novim ...
TakeALookAround Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 Sej termostat ni tak strosek....pa verjetno je 100% to.
hajoktejn Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 strošek je odvisn od avta ... so termostati z vgrajenimi senzorji temperature k koštajo tud 100+ eur
thumper Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 to imaj strošek je odvisn od avta ... so termostati z vgrajenimi senzorji temperature k koštajo tud 100+ eur to imajo mitshubishi-ji pa še nekaj redkih drugih ... ja so pa res lahko kar soliden strošek ..
Bremzer Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 to imaj to imajo mitshubishi-ji pa še nekaj redkih drugih ... ja so pa res lahko kar soliden strošek .. Saj je soliden avto, temu razmerno tudi strošek, ki ni odvisen samo od cene termostata, ampak tudi od kvalitete servisa-vgradnje.Namreč nekdo bo zamenjal termostat in nalil nazaj staro umazano hladilno tekočino, dober mehanik bo poleg menjanja termostata še spral sistem in šele nato dal novo tekočino, ki naj bi se menjala vsaj na štiri leta !
Spider™ Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 No sj ni tako da nebi čisto nič grel, včeraj zvečer je zelo slabo grel, dns spet normalno. Temperatura vode pa vedno niha, to sem že prej opazil. Ima to kaj stem veze?
bishoff Objavljeno November 19, 2011 Opozori Objavljeno November 19, 2011 No sj ni tako da nebi čisto nič grel, včeraj zvečer je zelo slabo grel, dns spet normalno. Temperatura vode pa vedno niha, to sem že prej opazil. Ima to kaj stem veze? menjaj termostat pa bo. če pa še to ne pomaga, pa lahko da je zanič senzor temp. vode.
TakeALookAround Objavljeno November 20, 2011 Opozori Objavljeno November 20, 2011 Ja no, 100 flik napram 10.000 tut ni tok
k0ci Objavljeno November 27, 2011 Opozori Objavljeno November 27, 2011 No sj ni tako da nebi čisto nič grel, včeraj zvečer je zelo slabo grel, dns spet normalno. Temperatura vode pa vedno niha, to sem že prej opazil. Ima to kaj stem veze? sosed je imel na stilotu jtd probleme z ogrevanjem kabine, krivec je bil zračni filter kabine....ker sčasoma sploh ne opaziš da se zabije..piha že piha, ampak šele potem ko ga menjaš vidiš da nastane prepih v avtu na ful ventilaciji....od takrat teh problemov ni več imel
Spider™ Objavljeno November 27, 2011 Opozori Objavljeno November 27, 2011 Temp vode skače ful, tak da drugo kot termostat skor res ne more bit, nabavljen je že, sm zamenat še treba.
Cartman Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Vprašanje. mam star avto, in nima nobene knjige-navodil. Kje lahko zvem, kakšna kolesa ima? rad bi dobil ene feltne za letne gume. pa ne vem, na kaj moram bit pozoren. tiste cifre J pa številke? pa mi lahko kdo pove kaj tale J pomeni?
Ruf Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Vprašanje. mam star avto, in nima nobene knjige-navodil. Kje lahko zvem, kakšna kolesa ima? rad bi dobil ene feltne za letne gume. pa ne vem, na kaj moram bit pozoren. tiste cifre J pa številke? pa mi lahko kdo pove kaj tale J pomeni? na homolagaciji ti pišejo vse dimenzije, drugače pa greš do prvega prodajaica feltn ali vulkanizerja in ti bo takoj povedal, kaj gre lahko na tvoj avto, drugače gre pa takole: Napis na radialni pnevmatiki - primer: 225 / 55 R16 96 W 225: širina v milimetrih 55: presečno razmerje v odstotkih R: črka za označevanje jeklenih pasov pri radialnih pnevmatikah 16: premer platišča v colah / palcih (1 palec = 2.54 mm) 96: številka, ki označuje težnostni razred (obremenitev na posamezno kolo) W: črka za označevanje najvišje dovoljene hitrosti Oznake na platiščih iz lahke litine - primer 7 J x 16 H2 ET20 7: širina platišča v colah / palcih J: črka za obliko roba na platišču x: simbol za poglobljeno platišče 16: premer platišča v colah / palcih H2: grba na dveh ramenih platišča ET: razdalja v milimetrih od razpolovišča platišča do prijemališča (označeno tudi kot IS20) Cartman in gsxf750 2
simonsi Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 Vprašanje. mam star avto, in nima nobene knjige-navodil. Kje lahko zvem, kakšna kolesa ima? rad bi dobil ene feltne za letne gume. pa ne vem, na kaj moram bit pozoren. tiste cifre J pa številke? pa mi lahko kdo pove kaj tale J pomeni? pri feltnah je poleg razmaka lukenj pa une luknje kjer pesto pride gor važna tudi neka ET oznaka. Kolikor sem razumel je to nek offset centra feltne od centra pesta, torej kolk feltne ven ali pa noter gledajo.
Ruf Objavljeno Maj 14, 2012 Opozori Objavljeno Maj 14, 2012 pri feltnah je poleg razmaka lukenj pa une luknje kjer pesto pride gor važna tudi neka ET oznaka. Kolikor sem razumel je to nek offset centra feltne od centra pesta, torej kolk feltne ven ali pa noter gledajo. ET je oznaka, ki v milimetrih predstavlja razdaljo od sredine platišča po širini do notranje naležne površine platišča oziroma do površine, ki je namenjena za privijanje in kjer primejo vijaki pesto. Manjša kot je vrednost ET, bolj je platišče pomaknjeno navzven in obratno: večja je vrednost ET, bolj je platišče pomaknjeno navznoter v notranjost koloteka. Razlika med ET 39 in ET 45 je torej 6 milimetrov. Platišča z ET 39 bodo v primerjavi s platiščem z ET 45 pomaknjena 6 milimetrov bolj navzven. Cartman 1
k0ci Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 na avtonetu, ko greš pod rubriko oprema--->platišča, imaš na uvodni strani platišč razloženo skoraj vse kar se tiče dimenzij na platiščih.....pazit moraš samo še center luknjo, če dobiš enako si skoraj zadel na loteriji, če je prevelika ni problema ker se kupi centrirne obročke (strošek par €), če pa je premajhna pa je večji problem, ker je treba dat postružit feltno
Cartman Objavljeno Maj 15, 2012 Opozori Objavljeno Maj 15, 2012 hvala vsem za temeljite inštrukcije, in res, na avto netu je kr lepo razloženo. Ampak. . .. po liniji najmanjšega napora sm mal zatežil. trebor 1
Cartman Objavljeno December 27, 2012 Opozori Objavljeno December 27, 2012 problem. Moj kontejner se nenormalno rosi. Klimo vrtim več kot poleti. Brez nje, vožnja ni mogoča. Našel sem vodo v rezervni gumi, in jašek res temeljito očistil/osušil. Je boljše, ampak daleč od vzdržnega. pregledal sem tale filter, ni moker. Tudi jašek kjer je montiran, ni vlažen. Da bi stala voda ni opaziti. A je to edini filter za klimo/kabino al je še kje kak? In predvsem, kaj laghko človek pogleda/popravi/zamenja, da bi se zadeva vrnila neko znosno stanje? Tenx.
bikez Objavljeno December 27, 2012 Opozori Objavljeno December 27, 2012 problem. Moj kontejner se nenormalno rosi. Klimo vrtim več kot poleti. Brez nje, vožnja ni mogoča. Našel sem vodo v rezervni gumi, in jašek res temeljito očistil/osušil. Je boljše, ampak daleč od vzdržnega. pregledal sem tale filter, ni moker. Tudi jašek kjer je montiran, ni vlažen. Da bi stala voda ni opaziti. A je to edini filter za klimo/kabino al je še kje kak? In predvsem, kaj laghko človek pogleda/popravi/zamenja, da bi se zadeva vrnila neko znosno stanje? Tenx. Preveri ali vsi motorčki za avtomatsko klimo zapirajo, da ni kateri zablokiral. Meni se to dogaja odkar mi je zablokiral en izmed motorjev na vroči poziciji, ki ga bom v kratkem zamenjal in zgleda, da ko je mašina topla in če je dež, motor upari vodo in se lepo nabere na steklu, ko avto stoji in se ohlaja mašina, vodna para pa se lepo šverca v kabino ter na šipo, kjer naposled kondenzira.
thumper Objavljeno December 27, 2012 Opozori Objavljeno December 27, 2012 če imaš nastavljeno kroženje notranjega zraka odpri zunanji dotok ...
Cartman Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 nimam automatske klime in nimam užganga notranjega cirkuliranja.
danci1973 Objavljeno December 28, 2012 Opozori Objavljeno December 28, 2012 Je kontejner garažiran tako, da lahko čez noč pustiš okna odprta? Če ne, je možno, da kje kaj pušča (voda v rezervni gumi že kaže na to) in imaš vlažno izolacijo, ali pa se se pač ne uspe posušit vlaga, ki jo v avto prineseš z zasneženimi / mokrimi čevlji. D.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se