Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


Priporočene objave

Objavljeno

Lepo pozdravljeni vsi skupaj :) (nov sem na forumu)

Zanima me, če bi kdo lahko zame kje dobil vložek za ključavnico od voznikovih vrat? Gre se za avto Seat Ibiza 2000 letnik, 1.6, 3 vratni model. Vložek se je sesul in delčki so se poizgubili, tako da ni nič ostalo. Koliko bi to stalo?

Nimam potrebe da bi bil ključavnica delala na isti ključ kot za vžig. Slišal sem, da imajo seat in VW IV enake ključavnice. Bi mi kdo to lahko zrihtal, ali pa mi podal kakšne informacije, kje bi to dobil? Če bi kompletno vse ključavnice + ključavnica za vžig menjal, bi bilo zelo drago.

Aja..je slučajno možno da bi se dal vložek narediti po ključu tako, da nebi rabil 2 ključa.(ni nujno, samo zanima me).

Imam pa še 1 vprašanje. Kako se odmontira ročaj za odpiranje vrat? Trenutni je zlomljen, in se težko odpira, tako da bom najverjetneje kupil tega z ebay-a (razen če kdo ve kje bi v sloveniji dobil ta ročaj za nizko ceno).

http://www.ebay.it/itm/Handles-Inner-LEFT-door-handle-SEAT-IBIZA-CORDOBA-99-02-/260838243362?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cbb2bbc22#ht_500wt_922

Hvala v navprej za vse informacije.

Lp.

Objavljeno

Imel isti problem na VW Polo 1999. Ko si odklepal/zaklepal vrata, je ključe ostal v tem položaju in se ni vrnil v nevtralni položaj. Problem je bil, ker se je ključavnica od znotraj razletela. Notranji deli so prišli na uradnem servisu okoli 10€.

Da boš zamenjal ročico za odpiranje moraš sneti vratno tapeto. Tapeto pa boš moral sneti tudi za popravitev ključavnice, tako da boš ubil dve muhi na en mah.

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno

Pri vw passatu tdi mi temperatura vode zelo niha. Zdj ko so zunaj nizke temeperature, mi do 90°c redko kdaj pride, more bit že res klanc. Večinoma časa je okrog prvih črtic, to je okrog 70°c verjetno. Moti me, da ventilacija sploh ne piha vroče, čeprav dam čisto na HIGH, je to kaj povezano? Lani nism imel tega problema. Vode v kilerju je pa dovolj.

Objavljeno

Pri vw passatu tdi mi temperatura vode zelo niha. Zdj ko so zunaj nizke temeperature, mi do 90°c redko kdaj pride, more bit že res klanc. Večinoma časa je okrog prvih črtic, to je okrog 70°c verjetno. Moti me, da ventilacija sploh ne piha vroče, čeprav dam čisto na HIGH, je to kaj povezano? Lani nism imel tega problema. Vode v kilerju je pa dovolj.

Kaj pa poreče termostat,če ti kabine ne ogreje,je verjetno potrebna menjava :book:

Objavljeno

Pri vw passatu tdi mi temperatura vode zelo niha. Zdj ko so zunaj nizke temeperature, mi do 90°c redko kdaj pride, more bit že res klanc. Večinoma časa je okrog prvih črtic, to je okrog 70°c verjetno. Moti me, da ventilacija sploh ne piha vroče, čeprav dam čisto na HIGH, je to kaj povezano? Lani nism imel tega problema. Vode v kilerju je pa dovolj.

če je termostat takega tipa , da se odpre takrat ko " crkne" se potem avto težje segreva ( naprotni tip se zapre ko crkne in se ti avto pregreva) ... ga vzameš ven iz ležišča in daš v hladilnik - torej mora biti ohlajen (cca 0,5 - 1 ura ) zaprt ... potem ga vržeš v vrelo vodo in se mora odpret ... enostavno in preverjeno deluje ta preizkus ... če se ne zgodi nič je pokvarjen in ga zamenjaš z novim ...

Objavljeno

Sej termostat ni tak strosek....pa verjetno je 100% to.

Objavljeno

strošek je odvisn od avta ... so termostati z vgrajenimi senzorji temperature k koštajo tud 100+ eur ;)

Objavljeno

to imaj

strošek je odvisn od avta ... so termostati z vgrajenimi senzorji temperature k koštajo tud 100+ eur ;)

to imajo mitshubishi-ji pa še nekaj redkih drugih ... :P ja so pa res lahko kar soliden strošek ..

Objavljeno

to imaj

to imajo mitshubishi-ji pa še nekaj redkih drugih ... :P ja so pa res lahko kar soliden strošek ..

Saj je soliden avto, temu razmerno tudi strošek, ki ni odvisen samo od cene termostata, ampak tudi od kvalitete servisa-vgradnje.Namreč nekdo bo zamenjal termostat in nalil nazaj staro umazano hladilno tekočino, dober mehanik bo poleg menjanja termostata še spral sistem in šele nato dal novo tekočino, ki naj bi se menjala vsaj na štiri leta !

Objavljeno

No sj ni tako da nebi čisto nič grel, včeraj zvečer je zelo slabo grel, dns spet normalno. Temperatura vode pa vedno niha, to sem že prej opazil. Ima to kaj stem veze?

Objavljeno

No sj ni tako da nebi čisto nič grel, včeraj zvečer je zelo slabo grel, dns spet normalno. Temperatura vode pa vedno niha, to sem že prej opazil. Ima to kaj stem veze?

menjaj termostat pa bo. če pa še to ne pomaga, pa lahko da je zanič senzor temp. vode.

Objavljeno

Ja no, 100 flik napram 10.000 tut ni tok :P

Objavljeno

No sj ni tako da nebi čisto nič grel, včeraj zvečer je zelo slabo grel, dns spet normalno. Temperatura vode pa vedno niha, to sem že prej opazil. Ima to kaj stem veze?

sosed je imel na stilotu jtd probleme z ogrevanjem kabine, krivec je bil zračni filter kabine....ker sčasoma sploh ne opaziš da se zabije..piha že piha, ampak šele potem ko ga menjaš vidiš da nastane prepih v avtu na ful ventilaciji....od takrat teh problemov ni več imel

Objavljeno

Temp vode skače ful, tak da drugo kot termostat skor res ne more bit, nabavljen je že, sm zamenat še treba.

  • 5 mesecev pozneje...
Objavljeno

Vprašanje. mam star avto, in nima nobene knjige-navodil. Kje lahko zvem, kakšna kolesa ima? rad bi dobil ene feltne za letne gume. pa ne vem, na kaj moram bit pozoren. tiste cifre J pa številke? pa mi lahko kdo pove kaj tale J pomeni?

Objavljeno

Vprašanje. mam star avto, in nima nobene knjige-navodil. Kje lahko zvem, kakšna kolesa ima? rad bi dobil ene feltne za letne gume. pa ne vem, na kaj moram bit pozoren. tiste cifre J pa številke? pa mi lahko kdo pove kaj tale J pomeni?

na homolagaciji ti pišejo vse dimenzije, drugače pa greš do prvega prodajaica feltn ali vulkanizerja in ti bo takoj povedal, kaj gre lahko na tvoj avto, drugače gre pa takole:

Napis na radialni pnevmatiki - primer: 225 / 55 R16 96 W

225:

trancepr.gifširina v milimetrih

55:

trancepr.gifpresečno razmerje v odstotkih

R:

trancepr.gifčrka za označevanje jeklenih pasov pri radialnih pnevmatikah

16:

trancepr.gifpremer platišča v colah / palcih (1 palec = 2.54 mm)

96:

trancepr.gifštevilka, ki označuje težnostni razred (obremenitev na posamezno kolo)

W:

trancepr.gifčrka za označevanje najvišje dovoljene hitrosti Oznake na platiščih iz lahke litine - primer 7 J x 16 H2 ET20

7:

trancepr.gifširina platišča v colah / palcih

J:

trancepr.gifčrka za obliko roba na platišču

x:

trancepr.gifsimbol za poglobljeno platišče

16:

trancepr.gifpremer platišča v colah / palcih

H2:

trancepr.gifgrba na dveh ramenih platišča

ET:

trancepr.gifrazdalja v milimetrih od razpolovišča platišča do prijemališča (označeno tudi kot IS20)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Vprašanje. mam star avto, in nima nobene knjige-navodil. Kje lahko zvem, kakšna kolesa ima? rad bi dobil ene feltne za letne gume. pa ne vem, na kaj moram bit pozoren. tiste cifre J pa številke? pa mi lahko kdo pove kaj tale J pomeni?

pri feltnah je poleg razmaka lukenj pa une luknje kjer pesto pride gor važna tudi neka ET oznaka. Kolikor sem razumel je to nek offset centra feltne od centra pesta, torej kolk feltne ven ali pa noter gledajo.

Objavljeno

pri feltnah je poleg razmaka lukenj pa une luknje kjer pesto pride gor važna tudi neka ET oznaka. Kolikor sem razumel je to nek offset centra feltne od centra pesta, torej kolk feltne ven ali pa noter gledajo.

ET je oznaka, ki v milimetrih predstavlja razdaljo od sredine platišča po širini do notranje naležne površine platišča oziroma do površine, ki je namenjena za privijanje in kjer primejo vijaki pesto.

Manjša kot je vrednost ET, bolj je platišče pomaknjeno navzven in obratno: večja je vrednost ET, bolj je platišče pomaknjeno navznoter v notranjost koloteka.

Razlika med ET 39 in ET 45 je torej 6 milimetrov. Platišča z ET 39 bodo v primerjavi s platiščem z ET 45 pomaknjena 6 milimetrov bolj navzven.

Objavljeno

na avtonetu, ko greš pod rubriko oprema--->platišča, imaš na uvodni strani platišč razloženo skoraj vse kar se tiče dimenzij na platiščih.....pazit moraš samo še center luknjo, če dobiš enako si skoraj zadel na loteriji, če je prevelika ni problema ker se kupi centrirne obročke (strošek par €), če pa je premajhna pa je večji problem, ker je treba dat postružit feltno

Objavljeno

hvala vsem za temeljite inštrukcije, in res, na avto netu je kr lepo razloženo. Ampak. . .. po liniji najmanjšega napora sm mal zatežil.

  • 7 mesecev pozneje...
Objavljeno

problem. Moj kontejner se nenormalno rosi. Klimo vrtim več kot poleti. Brez nje, vožnja ni mogoča. Našel sem vodo v rezervni gumi, in jašek res temeljito očistil/osušil. Je boljše, ampak daleč od vzdržnega. pregledal sem tale filter, ni moker. Tudi jašek kjer je montiran, ni vlažen. Da bi stala voda ni opaziti.

A je to edini filter za klimo/kabino al je še kje kak? In predvsem, kaj laghko človek pogleda/popravi/zamenja, da bi se zadeva vrnila neko znosno stanje?

Tenx.

Objavljeno

problem. Moj kontejner se nenormalno rosi. Klimo vrtim več kot poleti. Brez nje, vožnja ni mogoča. Našel sem vodo v rezervni gumi, in jašek res temeljito očistil/osušil. Je boljše, ampak daleč od vzdržnega. pregledal sem tale filter, ni moker. Tudi jašek kjer je montiran, ni vlažen. Da bi stala voda ni opaziti.

A je to edini filter za klimo/kabino al je še kje kak? In predvsem, kaj laghko človek pogleda/popravi/zamenja, da bi se zadeva vrnila neko znosno stanje?

Tenx.

Preveri ali vsi motorčki za avtomatsko klimo zapirajo, da ni kateri zablokiral. Meni se to dogaja odkar mi je zablokiral en izmed motorjev na vroči poziciji, ki ga bom v kratkem zamenjal in zgleda, da ko je mašina topla in če je dež, motor upari vodo in se lepo nabere na steklu, ko avto stoji in se ohlaja mašina, vodna para pa se lepo šverca v kabino ter na šipo, kjer naposled kondenzira.

Objavljeno

če imaš nastavljeno kroženje notranjega zraka odpri zunanji dotok ...

Objavljeno

nimam automatske klime in nimam užganga notranjega cirkuliranja.

Objavljeno

Je kontejner garažiran tako, da lahko čez noč pustiš okna odprta? Če ne, je možno, da kje kaj pušča (voda v rezervni gumi že kaže na to) in imaš vlažno izolacijo, ali pa se se pač ne uspe posušit vlaga, ki jo v avto prineseš z zasneženimi / mokrimi čevlji.

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!