Skoči na vsebino

Težave in okvare z vašimi jeklenimi kočijami


Priporočene objave

Objavljeno

eh dejte si že italjane nabavit tam al dela al ne dela umesne stopnje ni :D

Objavljeno

ne ni glih tko.. lahko že cela armaturka sveti kot novoletna jekla pa še kr dela.. lahko pa nič ne sveti pa ne gre nikamor.. tako da pr taljanih.. usaj ena rdeča al pa rumena lučka more svetit nekje na armaturki da dela uredu :D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Meni ga je pa menjalnik začel nekaj srat :blush:  Sicer je bil že od samega začetka zelo trd ampak ni bilo težav. Začelo se je s škrtanjem pri prestavljanju navzdol v 3. prestavo. Zdaj pa škrtne že pri prestavljanju navzgor v 3. prestavo :closedeyes:  Zaenkrat pač 3. prestave ne uporabljam, ima avto čez glavo navora :OK: Je pa res da je sklopka že bolj na koncu, zdrsne pri pospeševanju sem ter tja.

 

So šli sinhroni? :blush:

 

Je pa avto kar eksotika in cena za rabljene menjalnike se giblje od 800 pa do 1600€ :BUA:  :BUA:  Samo popravilo pa verjetno ni kaj dosti cenejše :blush:  :blush:

Govora je pa o Voyagerju 2,5CRD.

Objavljeno

Verjetno trese zaradi dvomasnega vztrajnika (ponavadi fedre dobijo luft)... Samo ugibam.

Se pa meni že dve leti tu in tam pojavlja nek zvok, kot bi pločevinasta vetrnica ventilatorja tolkla ob železo... Odprem pokrov motorja, v prostem teku ne tolče. Z zviševanjem vrtljajev pa se zvok pojača. Na spodnjem delu motorja nekje se sliši. To dela par kilometrov in neha. Pa je mir par mesecev ali več in se spet pojavi za minuto ali dve. Sem pregledal vse -nič ni odtegnjenega. Je možno, da katalizator jemlje slovo, ko se sesipa v loncu? Pred leti je sosed z Escortom obstal, ker ni šlo več, kot 2000 obratov. Doma je potem katalizator nadomestil s kosom cevi. Je bil sesut in zamašil izhod.

Objavljeno

 Je možno, da katalizator jemlje slovo, ko se sesipa v loncu? 

 

Pozdravljeni

 

V koliko se bi napisalo za katero vozilo se to sprašuje ( znamka, tip, motor................ ) bi bilo lažje pravilno odgovoriti ...........................

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Verjetno trese zaradi dvomasnega vztrajnika (ponavadi fedre dobijo luft)... Samo ugibam.

Se pa meni že dve leti tu in tam pojavlja nek zvok, kot bi pločevinasta vetrnica ventilatorja tolkla ob železo... Odprem pokrov motorja, v prostem teku ne tolče. Z zviševanjem vrtljajev pa se zvok pojača. Na spodnjem delu motorja nekje se sliši. To dela par kilometrov in neha. Pa je mir par mesecev ali več in se spet pojavi za minuto ali dve. Sem pregledal vse -nič ni odtegnjenega. Je možno, da katalizator jemlje slovo, ko se sesipa v loncu? Pred leti je sosed z Escortom obstal, ker ni šlo več, kot 2000 obratov. Doma je potem katalizator nadomestil s kosom cevi. Je bil sesut in zamašil izhod.

 

 

Pozdravljeni

 

V koliko se bi napisalo za katero vozilo se to sprašuje ( znamka, tip, motor................ ) bi bilo lažje pravilno odgovoriti ...........................

 

Lep pozdrav

če se ti katalizator posuje nima veze kera znamka je ... men je delal "tk tk tk tk tk " do ene 15km/h... vse smo prečekiral pol smo pa avto dal na dvigalo pa ko smo desno prednje kolo dol jemal je utež za centriranje padla na tla...radkapa jo je glih tolk držala na robu da je tleckala p***************** *** **** *** na ....

 

ko se je katalizator posul je ene 20.000km cingljalo spodaj...no potem mi je pa eno od gumi cevk začelo dol metat iz egr ventila.... zabasan z enim jajčkom od satovja ....kat dol pa cev uštukali... 

Objavljeno

Meni ga je pa menjalnik začel nekaj srat :blush:  Sicer je bil že od samega začetka zelo trd ampak ni bilo težav. Začelo se je s škrtanjem pri prestavljanju navzdol v 3. prestavo. Zdaj pa škrtne že pri prestavljanju navzgor v 3. prestavo :closedeyes:  Zaenkrat pač 3. prestave ne uporabljam, ima avto čez glavo navora :OK: Je pa res da je sklopka že bolj na koncu, zdrsne pri pospeševanju sem ter tja.

 

So šli sinhroni? :blush:

 

Je pa avto kar eksotika in cena za rabljene menjalnike se giblje od 800 pa do 1600€ :BUA:  :BUA:  Samo popravilo pa verjetno ni kaj dosti cenejše :blush:  :blush:

Govora je pa o Voyagerju 2,5CRD.

 

Pozdravljeni

 

Sama obnova/popravilo menjalnika na voyagerju, naj ne bi prišlo več kot 500-600€ ( preverjeno ), je pa problem s čakanjem rezervnih delov (mopar), to pa lahko traja tudi 30 dni. Da bi pa iskal aftermarket dele, so sicer kakšne 10-20% cenejši, vendar nekvalitetni. Veliko pa pripomore tudi uničena sklopka - lamela + potisni ležaj cca 300€, sama košara in vstrajnik - neuničljivo.

 

@trumper

- pa še kako je važna znamka vozila, samo sesutje katalizatorja se različno kaže, nekje lahko daš vmes cev in malo igranja s testerjem, drugje je potrebno menjati katalizator. Pri nekaterih motorjih/znamka vozil, pa če se kaj dosti uporablja vozilo s omenjeno okvaro - poči glava motorja ................... stroški samega servisa se enormno poveča.

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Pozdravljeni

@trumper

- pa še kako je važna znamka vozila, samo sesutje katalizatorja se različno kaže, nekje lahko daš vmes cev in malo igranja s testerjem, drugje je potrebno menjati katalizator. Pri nekaterih motorjih/znamka vozil, pa če se kaj dosti uporablja vozilo s omenjeno okvaro - poči glava motorja ................... stroški samega servisa se enormno poveča.

 

Lep pozdrav

saj se strinjam ... kaj čem ko sem navajen na japončka sto let starga ki noče crknit .. ups vzamem nazaj - druga prestava po 40.000km mojega priganjanja kaže znake nepokorščine ... bo treba en menjalnik dobit za 30 nekje...problem je k je gorivo za iskat ga dražje....pa malca pa pir ko se menja... mah sam stroški ...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

saj se strinjam ... kaj čem ko sem navajen na japončka sto let starga ki noče crknit .. ups vzamem nazaj - druga prestava po 40.000km mojega priganjanja kaže znake nepokorščine ... bo treba en menjalnik dobit za 30 nekje...problem je k je gorivo za iskat ga dražje....pa malca pa pir ko se menja... mah sam stroški ...

Se popolnoma strinjam   :OK:

Objavljeno

Pozdravljeni

 

V koliko se bi napisalo za katero vozilo se to sprašuje ( znamka, tip, motor................ ) bi bilo lažje pravilno odgovoriti ...........................

 

Lep pozdrav

Lanos, '00, 160 Tkm. Zdaj je že pol leta brez tistega kovinskega zvoka.

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Osebno bi najprej preveril toplotno zaščito ( pleh ), se lahko malo odvije in pri mrzlem motorju grdo cingla. Drugo, kar bi preverjal je spodnja jermenica ( mikro jermen ), če ne opleta ................................... se bi samo vozil ( ob rednem letnem servisiranju + točenju goriva ) naslednjih 100 tisoč. Lanos je hvaležno vozilce.

 

lep pozdrav

Objavljeno (popravljeno)

*Zbrisal*

Nevem zakaj sem šel spraševat, preden sem sploh pogooglal.

Popravljeno . Popravil Urke Zakelinho
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Vprašanje... Imam passata 2000 in mi počasi živci popuščajo pri menjavah rok podvozja :) Imamo pač zjahane ceste in mi redne menjave ne uidejo. Torej gledam kaj bi bila dobra menjava. Volvo v70, bmw 5? Seveda mora bit velik pa karavan :) Kako je z vdrževanju pri volvu in bmw? Veliko dražje kot za vw?

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Vse je odvisno kakšno kvaliteto materiala se vgrajuje in kako se vgradi. Pravilo je, da se menja v kompletu, menjava posameznih delov je polovičarstvo, prav tako pa se življensko dobo vgrajenega dela skrajša za cca3x. Torej komplet menjava, pa bo nekaj let mir! Je pa res, da je to dražja varianta - dolgoročno še zmeraj ceneje!

 

Obe omenjeni znamki vozil, so veliko dražji za vzdrževanje.

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Vprašanje... Imam passata 2000 in mi počasi živci popuščajo pri menjavah rok podvozja :) Imamo pač zjahane ceste in mi redne menjave ne uidejo. Torej gledam kaj bi bila dobra menjava. Volvo v70, bmw 5? Seveda mora bit velik pa karavan :) Kako je z vdrževanju pri volvu in bmw? Veliko dražje kot za vw?

 

Mercedes E-250 karavan...

Objavljeno

Mondeo? Gledam pa bencinarje...

Veš kaj pravi Nemec,če nebi Forda delal nebi imeli "Turki" v Nemčiji kaj vozit !

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Me bolj zanima vzdržljivost pa kvaliteta, kot pa kdo ga vozi :-) so kakšni veliki minusi pri mondeu bencinarju?

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Manj pisanja bi bilo, če bi napisali samo pluse.

V koliko imate res tako cestišče, kot ga opisujete ........................... potrebujete traktor ali Jeep, vse ostalo normalno, bo enako kot VW. Druga zgodba pa je, če je bil VW slabo vzdrževan - malo po domače, ja potem pa možno, da so roke stalni hin. Po možnosti, še stalno naložen. 

Skratka, današnja vozila so narejena za lepo cestišče, vse kar je klancev ali slabih cest ....................... je katastrofa ( beri nehuman strošek ).

 

Lep pozdrav

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima kdo tukaj Renault (po možnosti Clio) iz okolice leta 2004/2005?

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Bom še tukaj vprašal, če kdo kaj ve....na golfu plus letnik 2011 je crknila vsa notranja osvetlitev. Preden je nehala delovat, je utripala, tudi gorela je ko so bila vrata zaprta.

 

Varovalke so OK, morda bi moral preveriti še rele, vendar ne vem, kateri naj bi bil za notranjo osvetlitev, če sploh je kateri.

Objavljeno

Pozdravljeni

 

V koliko imate možnost, priklopite vozilo na tester, možno je, da nagaja mikro stikalo v ključavnici vrat - katerih, bo pokazal tester.

Če vas pot zanese v Ljubljana/Vič, se lahko oglasite pri meni in bova priklopila.

 

Lep pozdrav

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Pozdravljeni

 

Manj pisanja bi bilo, če bi napisali samo pluse.

V koliko imate res tako cestišče, kot ga opisujete ........................... potrebujete traktor ali Jeep, vse ostalo normalno, bo enako kot VW. Druga zgodba pa je, če je bil VW slabo vzdrževan - malo po domače, ja potem pa možno, da so roke stalni hin. Po možnosti, še stalno naložen. 

Skratka, današnja vozila so narejena za lepo cestišče, vse kar je klancev ali slabih cest ....................... je katastrofa ( beri nehuman strošek ).

 

Lep pozdrav

S tem se nebi strinjal, vw in audi imata toliko nekih kompliciranih rok, ki resnično redno crkavajo. Začne nekaj ropotati, je popravilo le-tega podobno igri na srečo. Nikoli neveš če prav delaš, in upaš na najbolje. Kar se pa tiče mondeota, je pa malo odvisno od modela. Jaz imam mk2 (1996-2000), pa se pelje veliko bolje kot marsikateri veliko novejši avtomobili v istem razredu. Tehnika in motor so zanesljivi, razen pleha, ki je pa res slab. Pa glede motorjev je tako: če bo enkrat zakuhal, nebo nikoli več dober. Drugače je pa motor dober z ne preveliko porabo (govorim za 1.8 bencinar z črnim pokrovom ventilov) Novejši mondeoti, z oznako mk3, pa niso tako odlični. PLeh imajo sicer malo boljši, ampak 1.8 bencinar pa ni tako odličen. Sicer tisti motor, ki je redno uzdrževan, pa nikoli preteran, je odličen, kakšni zgonjeni pa znajo piti olje da je kar grdo. Pa ročna rada šteka, pa pri dizlih so šobe, pumpe, in dvomasni uztrajniki na udaru... Ampak za moje pojme še kar dosti boljši avto kot passat, čeprav se večina ne strinja z mano. Ampak ko ford crkne, so to jajca svetovna, skret hudičev, kurc od ovce, itd.., ko pa crkne vw, ali pa audi, bmw, meca, je pa to ponavadi nekaj normalnega, pač je avto že toliko star.. malo offtopic, ampak hočem povedati da je mondeo odličen avto, sploh za ta denar.

Objavljeno

Vsa vozila se kvarijo, ne glede na znamko...............................

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

s tem da če crkne ford je to nekaj čisto normalnega , če pa crkne vw je pa to velika sramota .... :P 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!