dr.looney Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Na avteku imam naslednji problem ne vžge v prvo, ko je hladen. MB A160 Avantgarde letnik 1998 . Ali je kriv vžig, ali je kriv merilec pretoka zraka, ali mogoče kaj drugega? Akomulator je nov.
Bremzer Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Na avteku imam naslednji problem ne vžge v prvo, ko je hladen. MB A160 Avantgarde letnik 1998 . Ali je kriv vžig, ali je kriv merilec pretoka zraka, ali mogoče kaj drugega? Akomulator je nov. Nevem a je to benzinar ali dizel,če je dizel je potrebno izmerit žarilne svečke,če so vse vredu in to tako,ko daš kontakt mora imeti porabo toka 80A predno verglaš (izmeriš z induktivnim A-metron) na minus kablu akumulatorja,če je benzinar pa moraš z avtom na računalnik in bo pokazal napako lahko je vsemogoče še najprej bi lahko bilo kako tipalo temperature in neobagati mešsanice za hleden vžig !
dr.looney Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 Nevem a je to benzinar ali dizel,če je dizel je potrebno izmerit žarilne svečke,če so vse vredu in to tako,ko daš kontakt mora imeti porabo toka 80A predno verglaš (izmeriš z induktivnim A-metron) na minus kablu akumulatorja,če je benzinar pa moraš z avtom na računalnik in bo pokazal napako lahko je vsemogoče še najprej bi lahko bilo kako tipalo temperature in neobagati mešsanice za hleden vžig ! Hvala. Je pa bencinar.
thumper Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 lahko ga pa priklopiš ba EOBDII ..Ta pokaže kar veliko napak ..je pa res da mora nekdo vedeti kaj piše in kje iskati napako ..pri meni na xari je recimo pisalo napaka tokokroga senzorja pretoka zraka v sesalnem kolektorju - napaka je bil slab stik pinov na konektorju ...
Nemirni Duh Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 Pozdravljeni @dr.looney Malo več opišite, kako je motor servisiran. Kdaj so bile menjane svečke, ščiščena dušilna loputa, koliko prevoženih KM ima, se servisi delajo redno letno ali ko nekaj odpove..................................................Kako prižiga topel motor?? Na MBu univerzalni tester ne pokaže zadovoljive informacije, je potrebno uporabiti namenski tester, v koliko se hoče imeti resen pristop k popravilu/servisu. Lep pozdrav dore 1
dr.looney Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 Pozdravljeni @dr.looney Malo več opišite, kako je motor servisiran. Kdaj so bile menjane svečke, ščiščena dušilna loputa, koliko prevoženih KM ima, se servisi delajo redno letno ali ko nekaj odpove..................................................Kako prižiga topel motor?? Na MBu univerzalni tester ne pokaže zadovoljive informacije, je potrebno uporabiti namenski tester, v koliko se hoče imeti resen pristop k popravilu/servisu. Lep pozdrav Servisiran je redno, topel vžiga ok. prevoženih okrog 198 000 km, Na zadnjem servisu je pokazalo napako na merilcu pretoka zraka. Če je vzrok za to merilec potem ni kaj ga bo pač treba menjati.
Nemirni Duh Objavljeno April 24, 2014 Opozori Objavljeno April 24, 2014 Pozdravljeni V koliko imate možnost, vozilo priklopite na tester ( mrzel motor ) in spremljajte pravilno delovanje senzorja temperature motorja. V koliko ga za trenutek vrže na -40, je senzor zanič Kako obrača zaganjač hladen motor, lepo ali se matra?? Lep pozdrav
dr.looney Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 Pozdravljeni V koliko imate možnost, vozilo priklopite na tester ( mrzel motor ) in spremljajte pravilno delovanje senzorja temperature motorja. V koliko ga za trenutek vrže na -40, je senzor zanič Kako obrača zaganjač hladen motor, lepo ali se matra?? Lep pozdrav Nič se ne matra, avto vžge lepo, ampak še isti trenutek ugasne,kot da bi mu nečesa zmanjkalo, tudi če dodam plin to nič ne pomaga.V drugo gre brez problema. Ali pa če dam kontakt in malo počakam kake pol minute tut vžge v prvo, a to ni vedno.
danci1973 Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 To bi pa znala biti kakšna težava z imobilizatorjem oz. njegovo 'anteno'.
motozajebant Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 Nič se ne matra, avto vžge lepo, ampak še isti trenutek ugasne,kot da bi mu nečesa zmanjkalo, tudi če dodam plin to nič ne pomaga.V drugo gre brez problema. Ali pa če dam kontakt in malo počakam kake pol minute tut vžge v prvo, a to ni vedno. podobne primer sem imel jaz... mi je serviser spucal lopute (ne me spraševat kaj in kako, ker sem laik) in zadeva dela normalno naprej
Nemirni Duh Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 Najceneje bo priklop na tester, seveda pogoj, da ga zna uporabljati, ta ki ga drži v roki
Nemirni Duh Objavljeno April 27, 2014 Opozori Objavljeno April 27, 2014 V koliko ti Ljubljana/Vič ni predaleč, se lahko oglasiš, pa bomo priklopili tester ( strošek 0€ )
Bremzer Objavljeno April 27, 2014 Opozori Objavljeno April 27, 2014 V koliko ti Ljubljana/Vič ni predaleč, se lahko oglasiš, pa bomo priklopili tester ( strošek 0€ ) To mora biti strašen tester,da lahko delaš z njim test za 0 € Nemirni Duh 1
macak333 Objavljeno April 27, 2014 Opozori Objavljeno April 27, 2014 (popravljeno) Heh z njim ugotovi napako, računa pa popravilo, to je mende vsakemu jasno . Pa predvidevam da to ni tista HI-TECH varjanta kjer lahko gledaš vse parametre vozila in z njimi manipuliraš (te so bolj redkost), ampak navden tester, ki ti pokaže napako in mogoče tudi nekaj parametrov pokaže med obratovanjem vozila. Lahko pa da se motim, ne bi blo prvič . Sicer pa na avtohiši Moste so očetu dvakrat zastonj priklopili avto na tester, da so povedali napako in jo kasneje tudi odpravili; mastno zračunali ampak odpravili . Popravljeno April 27, 2014. Popravil macak333
dr.looney Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 V koliko ti Ljubljana/Vič ni predaleč, se lahko oglasiš, pa bomo priklopili tester ( strošek 0€ ) Se zahvaljujem za ponudbo, a mi je malo predaleč.
Nemirni Duh Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 To mora biti strašen tester,da lahko delaš z njim test za 0 € Pozdravljeni To je originalni tester. Vsi testerji, ki jih imam v delavnici so tovarniški - namenski za določeno znamko vozil, tako nisem omejen z delom ( preprogramiranje, kalibriranje, izklopi.................. ), kar se za univerzalce to ne more trditi, pa naj bodo še tako dobri. Sedaj koliko obračunavam priklop testerja in postavitev diagnoze, je to moja osebna stvar, nihče ni dal pri nakupu nič zraven, da bi mi lahko pametoval. Lep dan MteByKer82, dore, ZdenkoK in 5 others 8
hajoktejn Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 Lepo da je nekdo pripravljen neki zastonj narest; sam slovenski debilizem in mešanje dreka ne morta preko tega ... NX650, cikadina, MteByKer82 in 2 others 5
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 10, 2014 Opozori Objavljeno Junij 10, 2014 Pri servisiranju Nissan micre sem ugotovil, da zaščita katalizatorja (vsaj upam, da je res, ker se ne spoznam kaj mnogo) ne drži več. Dobesedno je odpadla, slika. Problem je, da bi jo naredil nazaj, pa se ne dajo odšravfato vijaki - trije. Zarustano in malo je prostora. Ali je sploh pomembna ta zaščita? Kaj sploh varuje pred temperaturo, itak je vse vroče. Kaj menite, ali se lahko brez problema vozim brez nje? Naj komentirajo tisti, ki se na to spoznajo, hvala? Scarabeo
thumper Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 (popravljeno) Pri servisiranju Nissan micre sem ugotovil, da zaščita katalizatorja (vsaj upam, da je res, ker se ne spoznam kaj mnogo) ne drži več. Dobesedno je odpadla, slika. images.jpeg Problem je, da bi jo naredil nazaj, pa se ne dajo odšravfato vijaki - trije. Zarustano in malo je prostora. Ali je sploh pomembna ta zaščita? Kaj sploh varuje pred temperaturo, itak je vse vroče. Kaj menite, ali se lahko brez problema vozim brez nje? Naj komentirajo tisti, ki se na to spoznajo, hvala? Scarabeo vzameš malo fleksarco (kotno brusilko ) z rezalko in odrežeš tiste tri privarjene matice kakšem 1mm nad površino katalizatorja...vzameš tri nove matice , priviješ noter TRI vijake ( zato da ti talina ne pade v luknjo z navojem !!!) in jih privariš na isto mesto odrezanih ...odviješ vijake daš gor pločevino podložke na vijake in vijake priviješ ...vse skupaj 20min če vmeš še kavo spiješ... aja pločevina pa naj bi bila zaradi toplotne zaščite okolice ... priporočam ... aja očal pa rokavic pa to ti nisem pisal ker je pri takem delu samoumevno.... da o dolžini vijakov pa to ...no ja ... drugič če misliš biti tako malenkosten boš moral vprašat na nissan micra forum samo dvomim da boš lahko odgovore prebral tam ker majo zlo micro črke ... Popravljeno Junij 11, 2014. Popravil thumper trebor 1
danci1973 Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Ali je sploh pomembna ta zaščita? Kaj sploh varuje pred temperaturo, itak je vse vroče. Kaj menite, ali se lahko brez problema vozim brez nje? Ta zaščita ima praviloma dve funkciji - ena je, da ščiti okolico pred vročino, druga pa je, da zadržuje toploto v katalizatorju, saj ta dela najbolje, ko je vroč (in s to zaščito se prej segreje, torej začne prej dobro delati). Konkretne situacije pri tem avtomobilu ne poznam, tako da boš moral sam oceniti, ali je tam v okolici kaj takšnega, kar bi lahko bilo občutljivo na vročino... Naj komentirajo tisti, ki se na to spoznajo, hvala? Aja... Pol pa ignoriraj zgornje.
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Hvala za odgovora. Nikjer nisem napisal, da naj komentira mehanik, ampak tisti, ki se na to spoznajo. Precej berem naše forume in se hitro spremenijo v nabijanje in podjebavanje. Tudi jaz nisem strokovnjak z moto področja, pa lahko vseeno podam kakšno pametno iz izkušenj. LP Scarabeo
thumper Objavljeno Junij 11, 2014 Opozori Objavljeno Junij 11, 2014 Hvala za odgovora. Nikjer nisem napisal, da naj komentira mehanik, ampak tisti, ki se na to spoznajo. Precej berem naše forume in se hitro spremenijo v nabijanje in podjebavanje. Tudi jaz nisem strokovnjak z moto področja, pa lahko vseeno podam kakšno pametno iz izkušenj. LP Scarabeo itak da lahko...odkar s moped kupu
smasher Objavljeno Januar 15, 2015 Opozori Objavljeno Januar 15, 2015 Torej mislim da kakšen mesec zdej mi avto odseka gorivo pri 4500 obr, torej kot da bi prišel do blokade ampak ima samo 4500 obratov blokada pa je na 7000 obratih. Ve kdo kakšna bi lahko bila težava? (avto fiat brava 1.6 predelana na plin ampak težava je ista ne glede na to ali vozi na bencin ali na plin, računalnik od avta odklopi odreže pri 4500 obratih)
thumper Objavljeno Januar 15, 2015 Opozori Objavljeno Januar 15, 2015 Torej mislim da kakšen mesec zdej mi avto odseka gorivo pri 4500 obr, torej kot da bi prišel do blokade ampak ima samo 4500 obratov blokada pa je na 7000 obratih. Ve kdo kakšna bi lahko bila težava? (avto fiat brava 1.6 predelana na plin ampak težava je ista ne glede na to ali vozi na bencin ali na plin, računalnik od avta odklopi odreže pri 4500 obratih) mogoče tester alI OBDII ? mogoče kakšen senzor na odmični ali glavni gredi ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se