Skoči na vsebino

Izpuh Arrow


Izpuhi Katerega Izbrat  

32 članov je glasovalo

  1. 1. Po Vasem kateri so Boljsi izpuhi??

    • Malossi
      5
    • Polini
      5
    • Gianelli
      4
    • Yasuni
      5
    • Arrow
      7
    • Technigas
      4
    • MF
      2
    • Lipnik
      0


Priporočene objave

Objavljeno

Polini EVO ali Malossi MHR

Objavljeno

manjkajo še:

-hebo

-roost

-stage6

-laser

-leovince

-top performances

-doppler

-metrakit

-tjt

-2fast

-kundo

............pa sigurno še kakšen

Objavljeno

saj bodo že napisali

Objavljeno

ti bi mogu dat v anketo, da bi dobil prave rezultate, ker dodajati se ne da v anketo

Objavljeno

pa povej za kako predelavo rabis izpuh, itd.. za 50cc na minarelli npr. je najbolsi laser xpro, na piaggio/gilera pa RR/ZX alpa next-r.. pol mas mid race izpuhe.. na minarelli je najbolsi giannelli shot oz. TP nardo izpuh, na piaggio gilera pa recimo kaki polini 4race.. pol mas pa high end izpuhe.. na piaggio gilera so dobri roost, team, DPR c30, yasuni c21/c30.. na minarelli pa je zlo dober npr. kundo f1, medtem ko team ni nekaj dober ror.. pac vse odvisno od predelave in tipa agregata

Objavljeno

kwa pa na sportu Polini 4 race? (minareli)

Objavljeno

kwa pa na sportu Polini 4 race? (minareli)

ka slučajno ne znaš brat :?

pa povej za kako predelavo rabis izpuh, itd.. za 50cc na minarelli npr. je najbolsi laser xpro, na piaggio/gilera pa RR/ZX alpa next-r.. pol mas mid race izpuhe.. na minarelli je najbolsi giannelli shot oz. TP nardo izpuh, na piaggio gilera pa recimo kaki polini 4race.. pol mas pa high end izpuhe.. na piaggio gilera so dobri roost, team, DPR c30, yasuni c21/c30.. na minarelli pa je zlo dober npr. kundo f1, medtem ko team ni nekaj dober ror.. pac vse odvisno od predelave in tipa agregata

Objavljeno

glej, na sportu, sploh pa na tunanem bi jas definitivno shota vzel..kr je dober tako za sport kot za mid race..

Objavljeno

jst bom predelu arrowa(njegovo krivino) pa vm bom povedu kako gre=)

Objavljeno

jst bom predelu arrowa(njegovo krivino) pa vm bom povedu kako gre=)

nic bolse :lol1:

Objavljeno

no bos vidu pol se bom pa jat lahko mau smeju vn=) :)

Objavljeno

ti se bos smejo? zakaj ze? kaj mislis da bo tak slo al kaj? daj prosim te lepo no.. bos priso na mb miting drugo leto, jas bom tut mel gusa, pa to DRa pa grem stavit da bos na 150m za 50m vzadi ostal, hvala ;)

Objavljeno

ce bi mel kaj pojma o vsem, bi vedo npr. tut to da lahko iz TP trophy kita dobis dueka ven.. zaj pa se vprasaj, kaj pomeni ce mas DRa ko je identicen trophyju .)

Objavljeno

sej vem jst toi ves...hvala sam bom najprej se votu s tem okol pol bom pa predelvou a ves=) pa to spet ni tok zajeban narest(na ja je kr =)) sam ne spet uno fulll

Hvala usen :)

Objavljeno

sej vem jst toi ves...hvala sam bom najprej se votu s tem okol pol bom pa predelvou a ves=) pa to spet ni tok zajeban narest(na ja je kr =)) sam ne spet uno fulll

Hvala usen :)

me zanima ce bos znal ti cilinder podrejat zgoraj takko treba ja :lol1: :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Objavljeno

ne jst ga bom nesu frendu pa bom gledu da se bom naucu =) /enkrat sm ze vidu kako se to nardi =)/ pa ni spet tok zajeban=)

Objavljeno

cilinder dej povej kaj točn misliš ti predelat na izpuhu pa kaj misliš naredit

Objavljeno

ne jst ga bom nesu frendu pa bom gledu da se bom naucu =) /enkrat sm ze vidu kako se to nardi =)/ pa ni spet tok zajeban=)

za to rabis posebno orodje tak btw.. in mors tocno vedet kolko pobrusit zgoraj ker zunanja pa notranja stena nista isto visoki, in pol se lahko zgodi da glava nebo sedla gor..

Objavljeno (popravljeno)

A vids kako ma arrow krivino vn zavito mem vodne pumpe...pa k ma na zacetku tako mau mejhno cev...pa v tej cevi k gre iz celindra je se en tak mejhn zepk not ...BEDARIJA kao ojacan!! Dzabe ze žc mi je pocu! no kle bom dou eno vecjo cev in jo spelu pod vodno pumpo....tko da bo sla debela cev direkt iz celindra v auspuh pol pa takoj vn..cim prej da grejo plini stran...tko k majo te evolution pa 4 RACE PA mALOSSI mHR REPLICA A RAZUMES KAJ HOCM RECT=)?

[attachmentid=85649][attachmentid=85650]

Pa dusilc bom vidu ce bom naredu ..Zviu alumunij pa not dou od akrapovica peno=)(al pa kr stekleno vouno..sam to je se use v zraku)

ce mi pa ne bo slo dobr bom pa sam nazaj prsvasu=) sam bo slo bol ker je logicno da grejo plini cin prej vn...pa ce majo tko narjen teli mau bolsi auspuhi ....a ne =) In hruske se nam nc dotiku Zaenkrat=) tko da nimam nc za sfukat sam mau bom mogu pazt kje vozn ..nc vec cez robnike...=) drgac bo pa uredu ...je en prjatu ze to naredu na ZXu pa je reku da gre mau bol sam da se pa velik pozna na odzivnosti motorja..bomo vidl=)nekje se bo poznal na bol al pa na slabs=)

Lp

za to rabis posebno orodje tak btw.. in mors tocno vedet kolko pobrusit zgoraj ker zunanja pa notranja stena nista isto visoki, in pol se lahko zgodi da glava nebo sedla gor..

vem vem sm ze gledu ..ni tk simpl sam ni pa uno res zafukan ce lepo pocas delas gre=)

ceprou sm jst se ze 1x zajebu pr original celindru k sm su blokado pr kanalu brust ..pa sm mau prevec prebrusu ...sam sm pol zavariu=) ...s tem se bom igrou se cez zimo ..original predelavu pa pretocne kanale pa vecji bat..zbrusu ga bom na max=)

post-8793-1163003384_thumb.jpg

post-8793-1163003420_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Cilindr
Objavljeno

bos mel ja edino odzivnost mogoce malo bolsi ce mislis to vse menjat, moc bo pa se vedno ista pa to zarat enake resonance.. pa mhr replica nima ravno nareto kr je to izpuh za en DREK takko kaki zx pa to..

Objavljeno

sej jst nism mislu nevem kaj pridobit iz tega auspuha...valda se ne mors nevem kok istisnt vn=) sam to da bo mogoce slo za ksn KM hitrej pa k odprem gas se odpelem ne pockam ksno sekundo=) usaj neki bo ne =) in to se splaca narest=) :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!