Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pismo, vsi gobe nabirajo, ti pa smeti.......

Šala, vsa čast za tole, (pre)malo je takih. Verjamem, da ti je živc ven stopu!

• Všeč mi je 1
  • Hvala 2
Objavljeno

Smola enega Hrvata (Rajka) na veslaškem svetovnem prvenstvu.

Objavljeno

...... da se bliža konc dopusta.....:cry:

..... pa da sem spet leto dni starejša..... :ninja:

Objavljeno
pred 9 minutami, dr.looney pravi:

birthday_cake.gif

Objavljeno
pred 1 uro, VS800 pravi:

birthday_cake.gif

pred 37 minutami, HD-Dyna pravi:

Vse tanartabulše !!!

torta.jpg

Hvala..... :blush:

Objavljeno
pred 16 urami, MdAzz pravi:

Pismo, vsi gobe nabirajo, ti pa smeti.......

Šala, vsa čast za tole, (pre)malo je takih. Verjamem, da ti je živc ven stopu!

Ni bilo težko pobrat....itak tam španciram skoraj vsak dan....ampak takih posek je na Pokljuki in Mežakli se nešteto...

Objavljeno

kr neki sem nervozan ... komi čakam da osedlam motorčka :dry: 

Objavljeno
pred eno uro, maus pravi:

kr neki sem nervozan ... komi čakam da osedlam motorčka :dry: 

js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, js tut, koooooooooooooooooooomi čakam, da zajaham beštjo od naranče :P

Objavljeno

Štekr v kuhni... menjam varcne zarnice na pol leta :sleep2: :dry: mogoce sam sporoca, da se veliko v njej zadrzujem... no, sej kuham ne, sam je pa fajn svetloba po celem fletu...

Objavljeno
Ob ‎28‎.‎9‎.‎2017 ob 9:46, dr.looney pravi:

Vse naj naj,pa take pa to...:004

Objavljeno

Stara moja... vse najboljše! Še na mnoga leta :P

• Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno
Ob 24. 9. 2017 ob 16:56, maiden pravi:

Po pički bi ga kresnu kretena mejhnga...sej pri nas so samo ljudje z IQ na ravni gozdnih sadežev lahko policaji....na žalost.

....pri nas to tudi drži kot pribito...si ga najebo ko te dobi še tak z naglasom... :D če nisi njegove vere.... joj

Objavljeno (popravljeno)

IPhone. Zgleda da sem ga z navigacijo preveč matral po nekih rovtah. Me je revež pripeljal do poznane ceste, potem pa obupal in se poslovil (med vožnjo skočil iz tank torbe... :( ). Kupim 6s, če kdo prodaja.      

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno

To da sem včeri pozabu doma dokumente od motorja:slap:.Od hrvaške istre ni blo pol nič.V Kozini obrneva in gas po krasu gledat kje bo pravi teran.V Ajdovščini tankanje in ena cocta potem pa čez Razdrto domov (ves razočaran in jezen sam nase)20170930_140029.thumb.jpg.0f38807fc88c14d7b9dc7855d6f46900.jpg

Objavljeno
Ob 24. 9. 2017 ob 23:28, pik1 pravi:

.

... se mi ne ljubi jebat s celotnim "aparatom", ki je itak čist razštelan ...  :D

men tud ne.. mi je dons en vzel pasoš iz ovitka da ga je dal skenirat- btw ne hrvati ne bosanci mi ga niso vzeli ven iz ovitka ko so ga skenirali - pa še režal se je zraven.. 

Objavljeno

.

... to, da ne vem kakšne so kej kazni za prekoračitev brzine na Jadranki ... Crikvenica in Novi Vinodolski ... 60 omejitev ... :eek: :eek: :eek:

Objavljeno
pred 7 minutami, pik1 pravi:

.

... to, da ne vem kakšne so kej kazni za prekoračitev brzine na Jadranki ... Crikvenica in Novi Vinodolski ... 60 omejitev ... :eek: :eek: :eek:

crikvenica 50, radar pri šparu, vinodolec 50 (nima radarja), jadranovo, kjer je radar pa 60 če se ne motim, kazni so, no sej boš videl :P vzgojne.

Objavljeno
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

crikvenica 50, radar pri šparu, vinodolec 50 (nima radarja), jadranovo, kjer je radar pa 60 če se ne motim, kazni so, no sej boš videl :P vzgojne.

.

... ja, sej ta pri Šparu me mal bega ... :eek:sem ga šele nazaj grede opazil ... :slap:

... dol sem šel pa kar razigran ... tko da ... :(

Objavljeno (popravljeno)
pred 19 minutami, pik1 pravi:

Dobr ti to delaš na spoznavanju kazni zadnje čase :blush:

Popravljeno . Popravil HD-Dyna
Objavljeno
pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

po pošti?

• Všeč mi je 2
Objavljeno
pred 2 urami, HD-Dyna pravi:

Dobr ti to delaš na spoznavanju kazni zadnje čase :blush:

.

... jaz si samo širim obzorje ... :dry:

Objavljeno

da moram po 2 tednih zelo zjutraj vstat 

Objavljeno

Da morem pospravt zračno udobno lahkotno obleko in vn zvlečt uno z termo podlogam uwekkk pujjjjj  

• Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Da je od  pondelka do petka tko daleč, od petka do pondelka pa si dok trepneš. :angryrant1:

Popravljeno . Popravil Frenk 67

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

• Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!