Cuzuki Objavljeno November 28, 2006 Deli Objavljeno November 28, 2006 Mislim da je čas da se v teh turobnih dneh, ko so naša brenkala večinoma pospravljena v garažah, pogovorimo o tem, kako optimalno nastaviti predvžig, prosti tek, mešanico, jet,... skratka vse kar je mogoče za najboljši izkoristek tiste peščice konj ki domujejo v 50ccm cilindru. :) Dobrodošle so vse mogoče povezave, osebne izkušnje, itd... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno November 28, 2006 Deli Objavljeno November 28, 2006 če nimaš kaj predelano nimaš kaj šarit po predvžigu prosti tek se nastavi tko da ne crkne mešanico tko da je sveča kavne barve, sem spada tudi prava diza Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StArII Objavljeno November 28, 2006 Deli Objavljeno November 28, 2006 samo nevem zakaj bi nastavljal, ce nimas cisto nic predelano, ker je skuter itak ko ga kupis ze optimalno nastavljen. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno November 28, 2006 Deli Objavljeno November 28, 2006 mah to bi bli vsi neki hard core tunerji pa sploh ne vejo zakaj se gre tukaj on bi kar nastavljal (predvidevam da, vsaj po izjavah sodeč), original skuter :headbang: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
StArII Objavljeno November 28, 2006 Deli Objavljeno November 28, 2006 mah to bi bli vsi neki hard core tunerji pa sploh ne vejo zakaj se gre tukaj on bi kar nastavljal (predvidevam da, vsaj po izjavah sodeč), original skuter :headbang: sej, in pol nekaj zajebejo pa ze tu sprasujejo joj kaj pa je narobe?.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Nshaq Objavljeno November 30, 2006 Deli Objavljeno November 30, 2006 Se mi zdi tema primerna za moje vprasanje, da ne bom nove odpiru. 1. Ko vzgem motor in se zacnem peljat, gre koncna do priblizno 70. Ce po par sto metrih spustim gas in ga spet zategnem, ne bo sel vec kot 65 in tako tudi ostane. 2. Ko motor pospesuje se slisi priblizno dolocene obrate (relativno visoke), ko pa doseze koncno hitrost, mam pa obcutek da so nizji. Ali je to zato, ker ima pri tistih obratih max moc, ali bi ga se lahko spravil na visje ( posredno visja koncna?)? Na motorju je vse originalno, samo izpuh je Leovince ZX. valjcki so zamenjani, samo se niso tapravi (pravi so naroceni). Motor je CPI Oliver City 50. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
replica Objavljeno April 11, 2007 Deli Objavljeno April 11, 2007 Se mi zdi tema primerna za moje vprasanje, da ne bom nove odpiru. 1. Ko vzgem motor in se zacnem peljat, gre koncna do priblizno 70. Ce po par sto metrih spustim gas in ga spet zategnem, ne bo sel vec kot 65 in tako tudi ostane. 2. Ko motor pospesuje se slisi priblizno dolocene obrate (relativno visoke), ko pa doseze koncno hitrost, mam pa obcutek da so nizji. Ali je to zato, ker ima pri tistih obratih max moc, ali bi ga se lahko spravil na visje ( posredno visja koncna?)? Na motorju je vse originalno, samo izpuh je Leovince ZX. valjcki so zamenjani, samo se niso tapravi (pravi so naroceni). Motor je CPI Oliver City 50. mislm da je to predvsem zato ker motor nima enake moci pri enakih hitrostih (ce si razumu). probej iz tistih 70 zaslajfat na 40, 50, pa pol spet potegn gas. bos vidu da bi moglo it do 70 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se