Skoči na vsebino

Vzdrževanje in fine-tuning motorja


Cuzuki

Priporočene objave

Mislim da je čas da se v teh turobnih dneh, ko so naša brenkala večinoma pospravljena v garažah, pogovorimo o tem, kako optimalno nastaviti predvžig, prosti tek, mešanico, jet,... skratka vse kar je mogoče za najboljši izkoristek tiste peščice konj ki domujejo v 50ccm cilindru. :)

Dobrodošle so vse mogoče povezave, osebne izkušnje, itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če nimaš kaj predelano nimaš kaj šarit po predvžigu

prosti tek se nastavi tko da ne crkne

mešanico tko da je sveča kavne barve, sem spada tudi prava diza

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah to bi bli vsi neki hard core tunerji pa sploh ne vejo zakaj se gre tukaj

on bi kar nastavljal (predvidevam da, vsaj po izjavah sodeč), original skuter :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mah to bi bli vsi neki hard core tunerji pa sploh ne vejo zakaj se gre tukaj

on bi kar nastavljal (predvidevam da, vsaj po izjavah sodeč), original skuter :headbang:

sej, in pol nekaj zajebejo pa ze tu sprasujejo joj kaj pa je narobe?..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se mi zdi tema primerna za moje vprasanje, da ne bom nove odpiru.

1. Ko vzgem motor in se zacnem peljat, gre koncna do priblizno 70. Ce po par sto metrih spustim gas in ga spet zategnem, ne bo sel vec kot 65 in tako tudi ostane.

2. Ko motor pospesuje se slisi priblizno dolocene obrate (relativno visoke), ko pa doseze koncno hitrost, mam pa obcutek da so nizji. Ali je to zato, ker ima pri tistih obratih max moc, ali bi ga se lahko spravil na visje ( posredno visja koncna?)?

Na motorju je vse originalno, samo izpuh je Leovince ZX. valjcki so zamenjani, samo se niso tapravi (pravi so naroceni). Motor je CPI Oliver City 50.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Se mi zdi tema primerna za moje vprasanje, da ne bom nove odpiru.

1. Ko vzgem motor in se zacnem peljat, gre koncna do priblizno 70. Ce po par sto metrih spustim gas in ga spet zategnem, ne bo sel vec kot 65 in tako tudi ostane.

2. Ko motor pospesuje se slisi priblizno dolocene obrate (relativno visoke), ko pa doseze koncno hitrost, mam pa obcutek da so nizji. Ali je to zato, ker ima pri tistih obratih max moc, ali bi ga se lahko spravil na visje ( posredno visja koncna?)?

Na motorju je vse originalno, samo izpuh je Leovince ZX. valjcki so zamenjani, samo se niso tapravi (pravi so naroceni). Motor je CPI Oliver City 50.

mislm da je to predvsem zato ker motor nima enake moci pri enakih hitrostih (ce si razumu). probej iz tistih 70 zaslajfat na 40, 50, pa pol spet potegn gas. bos vidu da bi moglo it do 70

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!