Skoči na vsebino

Skuter italjet dragster 50/125/180


Shaq

Priporočene objave

:evil: KUPIM SKUTER ITALJET DRAGSTER,A IMA KOD KAK PREDLOG GLEDE TEGA SKUTERJA KAKO SE VAM ZDI, JST SM MEL DO ZDEJ PEUGEOT SPEEDFIGHTA S POLINI 70 EVOLUTION PA SM GA POL PRODAL(MAL MENJAVE). :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali si se sploh že odločil kakšnega hočeš? Med 50 in 125/180 je mal razlike. Pa za 125/180 rabiš A izpit. Drugače pa je Dragster 180 v primerjavi z Runnerjem 180 slabši v pospeških in končni hitrosti. Je tudi težji in več naj bi pokuril, pa še manj prtljažnika ima pod sedežem, če ga sploh ima. Edino lepši je od Runnerja. Glede handlinga pa ne vem kateri je bolši, samo če ja Dragstar podoben za vozit kot Formula 125, potem je tudi tu popuši pred Runnerjem.

Pa še uvoznika ima Italjet še bolj v ku.cu kot Gilera.

LP J.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:twisted: zaenkrat gledam 50 sam lahk da me bo pičl pa bom šel delat izpit za A. Kak je pa kej dragster 50? ka nima iste mašine kot gilera runner??Pa jst sm slišu da se da dragsterja pa formulo ful sfrizrat in da greta že dost hitr tud sam z odvzetimi blokadami! :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je kolega rekel da se da Italjet Formula 125ccm zfrizirat do konca. Baje, da so spremembe neverjetne. Povprašaj v Kopru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Povprašaj v Kopru.

Nevem če sploh vedo, da Italjete prodajajo, kaj šele kaj o friziranju Formule 125. Če pa kdo tukaj kaj ve o friziranju tega motorja, bom pa z veseljem prisluhnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne kupuj tega sranja, ker boš mogo po rezervne dele v Italijo.

Glede tega, da gre Italjet dost hitr - cajger tako svinjsko laže, da je lahko tiste sram, ki to govorijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsi skuterski števci lažejo, ampak eni za 5% (nekateri Malagutiji), eni pa za 20% (nekateri Italjeti).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najboljše, da si kupiš digitalni pecikl cajger. Glede delov pa ti resno govorim. Pozabi obliko pa šminko. Če karkoli zlomiš - nihajno roko recimo - si ga težko najebal. Pa nočem te strašit, ampak povem ti dejstvo, da Slovenija nima uvoznika za rezervne dele Italjeta. Frend je mel Formulo 50 pa je čisto počasi na robnik zapeljal in je zlomu roko. Hotu je kupit novo pa je niso meli. In potem je dal naredit odlitek, ki ga je koštal 70.000 sit. Potem mu je šou še amortizer, katerega še danes nima. Plastika pa tako šklepeta, da je lahko Italjane sram, da si upajo tako zanič plastiko nardit. Enkrat je zapljeljal preko gribne na cesti pa mu je kar odletel en del. Pa tudi lega skozi ovinke ni tako dobra kot na drugih skuterjih, ker je amortizer premehek in skuter preveč počepa. Moje priporočilo: Ne kupuj tega!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzam Aeroxa.

Vsi k jih poznam so z njim zadovoljni.

Kolega ma letnik 98 z 20000 km in generalko pa

se zmeri dela k nov. :D

Samo rabljenih je zelo malo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niti preveč dragi niso. Kolega je dobil 2 leti starega za 240k, se mi zdi. Sicer ni ravno med najhitrejšimi, no ja, mogoče samo naš zrak vpliva na skuterje da gredo hitreje...

Aerox od kolega gre več kot solidnih 95km/h po števcu... pa ga 80% folka pusti zadaj na Runnercah in... jest :)

Pa je vseeno zelo dober skuter in predvsem - LEP!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:twisted: kter skuter pa tko kr leti z odvzetimi blokadami,baje da je gilera runner ful hitr brez blokad se prav da je tud dragster pa formula kr majo enake mašine??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:twisted: kter skuter pa tko kr leti z odvzetimi blokadami,baje da je gilera runner ful hitr brez blokad se prav da je tud dragster pa formula kr majo enake mašine??

Ja to je relativno, predvsem zato, ker runnerji pa italjeti fejst lažejo. Če boš že vzel kakega aeroxa glej predvsem na to, da še ni bil razbit, ker je dosti takih, ki so bli zaleteni od spredaj predvsem. Okvir bo zdržal, ker je močn k prasica (nisem še vidu na nobenem skuterju takega okvirja razen na SR 50 mislim da), ampak poglej kako je z vilcami. Če so fejst mastne, potem je bil skuter verjetno karamboliran. Priporočam ti, da vzameš nekoga zraven, ki ta skuter ima in bo on povedal, če je kaj narobe z njim. Če ti bo lastnik dovolil napraviti kakšen krog pa probaj spustit belanco in če bo se skuter peljal naravnost pomeni, da je nepoškodovan. Če bo pa probal zavit v kakšno smer pol pa je verjetno bil vdarjen. Ves "keč" je v krmilu. Če boš kupoval 98 letnik bo se znalo zgodit, da bo letel 95 km/h, če boš vzel pa mlajšega pa okol 85 km/h (to je runnerjevih 95km/h po števcu). Pospeški so dobri (upam, da nimaš preko 80kg drugače bo melo tistih 6 konjev - pri odprtem seveda - več dela) in lahko konkuriraš ostalim skuterjem. Tut če se boš spravu polagat kake ovinke skuter sam pade noter, medtem ko runnerja je treba malo prisilit, ker maš občutek, da hoče naravnost. Vendar, če boš polagal pazi, da ne zgubiš meje (tako kot sem jo jast), ko nasedeš na centralno stojalo (vendar kolo ne zdrsne, ker se stojalo podaja). Plastika je pomoje najcenejša od vseh skuterjev in ni je potrebno vozit na barvanje, ker so že pobarvani. Tudi X8R nima dragih delov in so konkurenčni (tako sem zasledil v eni avtoreviji). Okej, zdaj bo marsikdo spet reku, da kujem Aeroxa v zvezde. Ni res. Tukaj obstoja še Aprilia SR 50, ki je za moje pojme tudi super skuter. Vsaj za tiste nekaj kilometrov sem dobil kar dober občutek (samo za polaganje pa ni). X8R-ja nisem peljal, vendar sem bral pozitivne kritike o njemu in je dobil zelo dobre ocene (Honda pač ne razočara). Vprašaj tudi X8R-sa za njegovo mnenje. Speed Fight je tudi dober skuter, vendar še nisem videl nobenega, ki nebi bil vsaj malo počohan po plastiki. Baje vsem delajo probleme Hutchingsonove gume, ki se jih bojijo vsi, ki imajo Speed Fighte. Jast sem peljal vodno haljeno 1-ko in moram rečt, da leti kar dobro. Končna je okol 90km/h, pospeški pa so tudi solidni. Polagal pa z njim nisem, ker nisem mel dobrega občutka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx tomosaki, ki me delaš konkurenco :D Glede tega skuterja brez blokad mi je letel 80km/h. Ni nevem kaj, vendar ta števec naj ne bi lagal tolko kot ostali. Glede polaganja ti ne bi znal povedat, ker še nisem proval do kje drži :wink: . Drugače sem z njim zelo zadovolen, pa še lep je (vsaj meni). Jaz sem vzel cross verzijo. To sem naredil zaradi barve in zaradi feltn. Pri navadni različici so črne, pri tej pa metalne barve. Zdaj, ko sem ko sem dal gor gladke gume, pa skuter zgleda tipo KTM DUKE, saj ima skuter zaradi kros verzije višji blatnik. :D Peljal sem tudi veliko drugih, vendar tega ne bi zamenjal za nobenega drugega (skuterja seveda :D ).

P.S. : Tomosaki, če boš kdaj na naši obali se mi javi. Tko da boš proval tudi hondin skuter. :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

P.S. : Tomosaki, če boš kdaj na naši obali se mi javi. Tko da boš proval tudi hondin skuter. :twisted:

Zaenkrat nebom verjetno nič na tistem koncu. Delaš mi pa neznanske lušte. Ful rad bi se peljal z njim. Glede designa je skuter res 1A (kabuki look - narejen po izgledu japonskega hrošča). Mislim, da ima Exciter najtočnejši števec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:twisted: No jst sem mel speedfighta 1 pa notr polini 70ccm kit pa giannelli izpuh pa je skuter šel do 110km/h,tko da sm bil s tem skuterjem ful zadovoljen pa tud pol ko sm dal kit ven je šel brez blokad pa original izpuh 85km/h,sploh pa je brez veze menjat izpuh,kit pa kr prav pride. Jst s m slišu da je honda kao ful zaribana za odblokirat,drugač je pa lep skuter ni kaj. Jst še zmeraj najbolj cepam na dragsterja kr mi je ful všeč pa če ma še isto mašino kot runner pol more tud kr it al ne? Aeroxi so pa ful dragi, da se o aprilli sploh ne pogovarjamo. A pozna kdo kerga ki prodaja dragsterja?

Ka mislte bi blo mogoče prikrit, da bi kupu recimo 125ccm al pa 180ccm skuter pa dal gor nalepke od 50ccm? :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, jaz glede izpuga mislim enako. Dosti delov imam zamenjanih, izpuha pa ne mislim. Originalen mi je ful všeč. Honda je bla zaribana za odblokirat ja, ampak vse se da :D . Glede dragsterja, v salamonovem nisi našu nič?? Glede nalepk, tudi če daš gor nalepke od 50ccm, v dokumentih bo vedno pisalo 125ccm/180ccm. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:twisted: ja sm gledu sam jih je ful mal,pa rdečga ali rumenga bi rad pa jih je ful mal pa ful mal dobro ohranjenih :twisted:

No sej jst bom tko kupu rabljenga,eno vprašanje: ali je pametno kupt rabljen skuter ki ma gor izpuh, v mojem primeru ima gor leovinci???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj ne? Samo peljat se pojdi prej...

Em, fantje, še nekaj: če v Runnerco 125 vržeš 176cc Malossi kit, ali prideš skozi tehnično, registracijo in podobno nepotrebno sranje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S tistimi 37konji bi se blo lepo peljat pol ja! :twisted: Po moje bi pa tehnični naredil brez kakšnih velikih problemov. Ki hitrosti ti ne gleda, kolko kw pa še manj. :D :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko gre, koliko ima do 80/100, koliko pokuri? Koliko stane predelava?

Očitno sem zelo vedoželjen otrok. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stari, ne kupi dragstarja, ker ti bo žal. Skuter je lep, vendar praksa trpi. Predvsem mislim na njegovo sprednjo roko, ki je obenem najbolj občutljiv del skuterja. Čelade ne moreš pospravit pod sedež, sedež je dokaj neudoben in najhujše - rezervnih delov ni nikjer. Btw - nalepke se ti ne splačajo, ker oni tipi (policemani) so tako ali tako slepi. Mene so vprašali, če mam piaggiota :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!