dunker Objavljeno Junij 28, 2002 Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Koliko je razlike med 50cc (predelanim) skuterjem in 100cc oziroma 125cc skuterjem... Sedaj me lahko kdo napade kje sem videl 100cc skuter, ampak ravno Peugeot Speedfight 2 obstaja le v 50cc ali ap 100cc različici... Pa še nekaj povem teoretičnega: Če lahko ti BMWju 520 kupiš za par milijonov mašino in ga spremeniš v 530 (v 535 pa ne več), ali je teoretično mogoče kupit samo 100cc mašino za Speedfighta - ali pa je edina možnost menjava skuterja za novega? Kateri skuter bi bil najboljša izbira med 125cc?
dunker Objavljeno Junij 28, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 28, 2002 Fak, moderatorji, se opravičujem!!! A lahko tole prenesete med "SKUTERJE"? Očitno bom moral menjat očala...
Lupek Objavljeno Junij 30, 2002 Opozori Objavljeno Junij 30, 2002 Jest sn se pelu s enim skuterjem dailim (honda mašina) al neki tezga pa je biu 125 4-takten pa ma končno ene 90 km/h pospeške pa slabi kot tomos avtomatik :)
dunker Objavljeno Junij 30, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2002 Začetek torej ni preveč spodbuden... :)
Chebi Objavljeno Junij 30, 2002 Opozori Objavljeno Junij 30, 2002 Jest osebno mam rajši 100 oz. 125 ccm skuter kot pa 50ccm predelan na 70ccm. Razlogi??? +Izogneš se težavi z ilegalnostjo predelanega skuterja (sploh, ko bodo na tehničnem gledali tud končno hitrost) +70ccm mašina pri priganjanju trpi +125ccm je (ponavadi) 4 takten +razlika v ceni je zanemarljiva +s 125 ccm greš lahko na AC (pa tud na morje, kamor osebno z 50 ali z 70 ccm ne bi šel) -cena registracije je za 125 višja Zaenkrat je to vse...
Jason Objavljeno Junij 30, 2002 Opozori Objavljeno Junij 30, 2002 Bravo Chebi super si napisal. Dodal bo samo še en + : izogneš se neskončnim debatam in nakladanju kaj bi svojemu (u-bogemu) 50-70cc še naredil, da bi šel kakšen km/h hitreje. Skratka, lažje spiš.
dunker Objavljeno Junij 30, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Junij 30, 2002 Se strinjam... Ker pa sem kot 16-letnik zaletav, bi vseeno vprašal tisto "bistveno": Koliko km/h pa da od sebe taka 125 kubična reč? :))) Verjetno ne leti kot 125cc Cagiva mojega sošolca (kar krepko čez 180km/h), pa vseeno...
axxxi Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 Trenutno še vedno najboljši GILERA RUNNER 125 ali 180!!! Odlična vodljivost zelo dobra končna hitrost in pospeški! MOJ PREDLOG ČE JE ŽE TERBA KUPIT SKUTR POL GILERA RUNNER 180!!! :twisted: :twisted: :twisted:
Noise Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 Koliko je razlike med 50cc (predelanim) skuterjem in 100cc oziroma 125cc skuterjem... Sedaj me lahko kdo napade kje sem videl 100cc skuter, ampak ravno Peugeot Speedfight 2 obstaja le v 50cc ali ap 100cc različici... Samo za intermezzo - temo sem prestavil v kategorijo scooterji, ker "nekako" tukaj notri spada.
mare20 Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 kupi runnera 125, vrži not malossi 180 pa maš papire od 125, gre pa boljše od serijske 180(končna pri serijski je 130-popravte me če se motim, 125ka z malossijem pa gre 150-160 pospeški do 100 pa so okoli 8s)
dunker Objavljeno Julij 1, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 Uuuuuu... sliš se dobro! Kolk pa pride Malossi kit + vgradnja in koliko bencina požre pol?
Grilzz Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 Pa kaj ti bo skuter :?: Čisti dolgcajt pa tist variomat. :? Pejt pogledat raj MITO, RS in NSR so vsaj motorji (čeprav precej shujšani). Če ne druzga ti vsaj dolgcajt ne rata med voznjo. Če bi rad pa prtljago sabo nosu obstajajo pa tud nahrbtniki pa raznorazne torbe za na tank.
Tomosaki Objavljeno Julij 1, 2002 Opozori Objavljeno Julij 1, 2002 Najmanj stroškov glede na uporabnost boš mel pri Runnerju 180. Tut popije ne več kot 5 litrov. Jast sem ga sprobal in leti ko prasicngajst. Brez zajebancije. 1 leto rabljenega dobiš tut za 470.000 sit. To je res prava mašina. Tudi sam študiram o nakupu. 100 kubični skuterji so dobesedno zanič. Niti pospeški niso taki kot bi mogli bit, končna pa je ista kot odprta 50-etka. Tut če 50-ko odpreš (odvzameš blokade) te na tehničnem še do 2005 leta nebojo jebali zaradi tega, ker ga do takrat še ne rabiš dat na tehničnega, če je skuter mlajši od 1998. Tak, da se ni treba sekirat. Plicajev se tut ni treba bat. Taki, ki so na njih naleteli so redki primerki in bi jih bilo za moje pojme treba dat na dosjeje X. Mašina 70ccm pri priganjanju ne trpi (pa kaj vsi nekaj na pamet nekaj trobite naokol?!) pri vsakem skuterju. Če narediš samo osnovno potezo (cilinder + prenosi), se nimaš kaj bat. Razlika v ceni je zanemarljiva med 50 in 125 ali pa med 100 in 125? 125 so navadno 4t in so drage kot žafran z izjemo Daelima NS 125. Spet nevem odkod nekomu podatek, da potegne tako slabo kot Tomos Avtomatik. Najprej stvar sprobaj sam, pol se pa pogovarjaj. Mater ste pametni! 100ccm je res malo dražji od 50ccm, ampak končna je približno ista, popije pa malo več. Ni vredn nakupa. Kupi Runnerja 180. Z skuterjem sem prevozu že tut po 380km dnevno tako, da ne govorit, da se ne da potovat z njim. Če se tiste 20.000 tonske kripe vozijo po avtocesti pa ne grejo več kot 90km/h, zakaj se nebi še jast z 70ccm? Preverjeno. Pri cestninskih postajah nič ne serjejo. Policajev pa še nisem srečal na avtocesti pa sem se dostikrat peljal po njej. Pa kaj ti bo skuter? Odličen za vožnjo po prometnih središčih pa še hitrost pa pospeški so super za tako malo sranje. Bremze tudi seveda. Čisti dolgcajt pa tist variomat. Variomat je prihodnost miško. Če pa hočeš pretikat po tistem tvojem menjalniku pa kar, samo drugih ne zastrupljaj z neumnostmi. 125-ka pa menjalnik je ravno tako kot menjalnik na trakotrju, ko moraš za vsake 5 km/h menjat v višjo prestavo. Itak nima navora (125-ka namreč). Razlika je samo ta, da traktor se vrti do 2500 obratov, tvoja prdalica pa 9000. Pejt pogledat raj MITO, RS in NSR so vsaj motorji. To so prdeci od prvega do zadnjega, tako kot skuter. Če že mam prdec, mam raj skuter, si vsaj sramote ne delam, da nekaj zgleda kot motor, zveni pa kot prestrašen komar. Če ne druzga ti vsaj dolgcajt ne rata med voznjo. Res je. Še posebno na RS in Mitu te začne bolet hrbet tako, da se lahko presedaš celih 20km vožnje. Več itak ne vzdržiš. Če bi rad pa prtljago sabo nosu obstajajo pa tud nahrbtniki... Bravo! Ta je bla pa politična. Daj si 5kg nahrbtnik na hrbet pa se pelji z njim do Ljubljane po stari cesti pa boš vidu kak bo fajn. Drugi dan si idi po koznodrisk. ...pa raznorazne torbe za na tank. Ta je bla edina modra. Ampak zaradi tega si še ne rabiš premislit glede skuterja. Vedi da so s 125ccm še večji stroški kot s 50ccm al pa 70ccm (odvisno kolko ga friziraš). NSR je ponekod pač bolj izjema kot pravilo (da se nič ne pokvari). Mater, kak je bedno razlagat osnove.
Grilzz Objavljeno Julij 2, 2002 Opozori Objavljeno Julij 2, 2002 Vedi da so s 125ccm še večji stroški kot s 50ccm al pa 70ccm (odvisno kolko ga friziraš). NSR je ponekod pač bolj izjema kot pravilo (da se nič ne pokvari). Mater, kak je bedno razlagat osnove. Mel 70ccm polini in ugotovu da so stroski z mojo NSR-ko (ocitno si pregledal moj profil) precej manjsi kot s prej omenjenim skuterjem. Mater, kak je bedno brat razlagane osnove prepotentnih, pristasev skuterjev (ceprav nimam nic osebno proti 50ccm (70ccm), ki kljub kawi v garazi se vedno prevozijo s skuterjem vec kot 300 km na dan. Nothing personal!
Tomosaki Objavljeno Julij 2, 2002 Opozori Objavljeno Julij 2, 2002 Ok, vidim, da te daje slovenščina. Zato sem v besedilu zgoraj vnesel besedo "sem prevozu", kar pomeni preteklost. Torej to je nekoč bilo in ni več. Getit? Od kod tebi to da sem pristaš skuterjev nimam pojma. Si je pač lepo zmišljevat stvari. 2T mašine ne glede na kobaturo niso vredne pol pi*de mrzle vode, če gledaš dolgotrajno. Je pa letel in še vedno leti in mam 70ccm že 14.000 km (ja spet moram povdarit) in ni ga blo ku*ca palca, ki bi lahko po enakih stroških vozu svojo 125. Vsaj kolkor sem jih jaz poznal. Že za bencin več ven vržeš. En tip je na Mitu plačal za menjavo zobnikov pa ostale šare okol 20.000 sit, jast pa jermen pa ono pa tretje pa ni prišlo čez 10.000. Letelo je pa ravnotak.
Grilzz Objavljeno Julij 2, 2002 Opozori Objavljeno Julij 2, 2002 To da si pristaš skuterjev sem sklepal iz tega da so tvoji posti namalani po celem forumu o skuterjih in večina ima ponavadi vsebino kako se najbolj predela skuter in oh in sploh o sesalcih. S skuterjem sem prevozu že tut po 380 km dnevno tako, da ne govorit, da se ne da potovat z njim. Glede moje slovenščine pa, če si ta stavek ene parkrat preberes ga lahko razumes tut tko kt da se ti se zmeri vozis okol s skuterjem. Pa kolkr se spomnim si imel v profilu se pred kratkim zapisan tudi Aerox 70 (ce me spomin ne vara). ...tvoja prdalica pa 9000. Opa, moja prdalica se zavrti cez 10000. Če že mam prdec, mam raj skuter, si vsaj sramote ne delam, da nekaj zgleda kot motor, zveni pa kot prestrašen komar. Zakaj sramota :?: Če si pač lahko privoščim vsake dve leti nov motor nevem zakaj nebi tega izkoristil. Res je. Še posebno na RS in Mitu te začne bolet hrbet tako, da se lahko presedaš celih 20km vožnje. Več itak ne vzdržiš. Nebi vedu. RS-ko sem pelu le 200m. Na NSR-ki pa te prej kot hrbet začne boleti rit, ceprav do začetka bolečin prevoziš že čez 200 km in moraš itak na bencinsko. En tip je na Mitu plačal za menjavo zobnikov pa ostale šare okol 20.000 sit. JE NA MITU PLAČAL... Pokliči in poglej kako delujejo zastopniki in prodajalci Cagiv. (mene osebno so več kot 14 dni za nos vlekl ko sm klicaru zaradi mitota (plesko cars)). Letelo je pa ravnotak. Če je bil mito blokiran te je lahko sram da ga nisi vsaj do 60 km/h dol poču. Moderatorjem se iskreno opravičujem, ker sem se malo oddaljil od teme samo je bilo dons bolj v ku.cu vreme pa sem mogu nekje mal zluftat.
dunker Objavljeno Julij 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 Dobr, no, ne se zdej tle kregat in primerjat muhe s čebelo... Skuter malo manj brenči, Mito pa bolj renči pa še nekoliko bolj strupen zgleda... :) Čeprav je res, da se Mitota nikakor ne bi branil, saj je nekje nad 150 km/h nad motorju tako ali tako nevzrdžno... Pospeški pa so tudi več kot solidnih 6 s do 100 km/h... Vendar pa, če bi mislil biti res šravi motorist in bi ti izpit&finance to dopuščali, pa nista dovolj ne še tako spedenan skuter ne Cagiva... Potem se je smiselno pogovarjati nekje od 500cc dalje, ne pa da se tepemo okrog 50/70/125. Torej, še nekaj bi vprašal: koliko je razlike v pospeških med navadno in Polinijevo fedro?
Grilzz Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 Jst sem samo povedal svoje mnenje. :D Pr tistih 500ccm+ je pa pac zakon naredu svoje. :evil:
Tomosaki Objavljeno Julij 3, 2002 Opozori Objavljeno Julij 3, 2002 koliko je razlike v pospeških med navadno in Polinijevo fedro? Probi pa boš vidu. Kake so razlike ti objektivno ne znam povedat. Subjektivno pa - ko boš jo dal noter in boš še vse skupaj skalibriral s valjčki boš mel pospešek da bo trgalo gate. Jast mam približno 5 sek do 65km/h. Pa že to je slabo. Baje se ga da vtrgat da ma do 50km/h tri sekunde.
Tomosaki Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 To da si pristaš skuterjev sem sklepal iz tega da so tvoji posti namalani po celem forumu o skuterjih in večina ima ponavadi vsebino kako se najbolj predela skuter in oh in sploh o sesalcih. Sej smo na skuterskem forumu valjda. Poleg tega sem samo en post izdal o predelavi skuterjev. Če si jih ti videl več se ti iskreno opravičujem. Glede moje slovenščine pa, če si ta stavek ene parkrat preberes ga lahko razumes tut tko kt da se ti se zmeri vozis okol s skuterjem. Pa kolkr se spomnim si imel v profilu se pred kratkim zapisan tudi Aerox 70 (ce me spomin ne vara). Sej se še zmeraj vozim. Ampak ne več na take relacije. Stavek pa je bil zapisan v pretekliku, "da sem se vozu". Torej ni potrebno filozofirat. Opa, moja prdalica se zavrti cez 10000. Uf... Zakaj sramota :?: Če si pač lahko privoščim vsake dve leti nov motor nevem zakaj nebi tega izkoristil. Kolko motorjev si pa že zamenjal? Nebi vedu. RS-ko sem pelu le 200m. Na NSR-ki pa te prej kot hrbet začne boleti rit, ceprav do začetka bolečin prevoziš že čez 200 km in moraš itak na bencinsko. Za NSR-ko nevem, ker se mi zdi, da ma dokaj udobnen sedež, je pa res, da je cvaj takter tako, da se mi zdi, da je 13 litrov na 200 km vseeno malo pretirano. JE NA MITU PLAČAL... Pokliči in poglej kako delujejo zastopniki in prodajalci Cagiv. (mene osebno so več kot 14 dni za nos vlekl ko sm klicaru zaradi mitota (plesko cars)). Seveda to ni kupu v Sloveniji. Tu še Tomosovih delov ni. Šou je v Italijo po njih. Kar se pa Cagivinih uvoznikov tiče, ti pa verjamem, da je žalost. Če je bil mito blokiran te je lahko sram da ga nisi vsaj do 60 km/h dol poču. Nikol nisem delal burnouta proti mitotu. Moderatorjem se iskreno opravičujem, ker sem se malo oddaljil od teme samo je bilo dons bolj v ku.cu vreme pa sem mogu nekje mal zluftat. Ti se kar lufti. Zato pa je forum. :D
mare20 Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 jas sem mel ziher 3s do 50 če ne še celo manj. pol pa sem dal ta kurčevi jermen not pa zdaj ne gre nikam. morm dat še fedre not pa upam da bo boljše. valjčkov pa itak nemrem dat lažjih ker mam 2,8 gramske pa skuter ne dobi obratov spljoh do 60.
Tomosaki Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 ...valjčkov pa itak nemrem dat lažjih ker mam 2,8 gramske pa skuter ne dobi obratov spljoh do 60. To ni pravilo, da lažje kot imaš, boljši je pospešek. Moj je najboljše potegnu z 6 gramskimi. Bolj kot sem šou na lažje, slabše je vleku, bolj kost sem šou na težje slabše je vleku. Treba je torej poiskat eno optimalno težo. Fedre pa moraš dat noter, če daš širši jermen. Da ne začnem jast razlagat kakšne glavobole sem preživljal ob kalibriranju novega jermena.
Grilzz Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 Sej smo na skuterskem forumu valjda. Poleg tega sem samo en post izdal o predelavi skuterjev. Če si jih ti videl več se ti iskreno opravičujem. Mislu sm na neverending story o raznoraznih valjckih pa fedrckih pa itd. Kolko motorjev si pa že zamenjal? Zaenkrat je to šele drugi ker sm pac star 17 in nimam izpita za neomejeno. se mi zdi, da je 13 litrov na 200 km vseeno malo pretirano. Pr 200 je treba prestavt na rezervo. Na rezervi se mi je pa glupo vozt ker se zna zgodit, da ni crpalke dalec na okoli. No pa pustmo zdej to k bom se živce zgubu če se ne bo hmal cesta posušila. :D
x8r-x Objavljeno Julij 4, 2002 Opozori Objavljeno Julij 4, 2002 Bi bil že čas ja, da nehata opravljat en odgovore drugega, sej je že cela 2. stran vajina! Kaj ni škoda živcev? :D :wink:
dunker Objavljeno Julij 5, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Julij 5, 2002 Dejte raje men povedat kolk pride kit Malossi 176cc skupaj z vgradnjo - in a je treba dokupit še kaj in koliko stane tisti še kaj. Koliko leti potem Runnerca in pribl. koliko ima do 80, 100 km/h? Hvala lepa, Anže
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se