vk21 Objavljeno Maj 11, 2006 Opozori Objavljeno Maj 11, 2006 Ah kar se mene tiče gre Tc iz ene skrajnosti v drugo, enkrat ful prjazni, drugič te ne j..... No zdej pa že 14 dni čakam original navodila za kawasaki, k so rekl da bojo to takoj zrihtal pa še zdej nč. no če bo tale objava pomagala da dobim navodila pol bo spet uredu TC:) lp No dons sm pa dobil po pošti navodila:) očitno je treba res sam tuki na forum napisat kej o motoshopu, pa pol hitr zrihtajo :OK:
vuk76 Objavljeno Maj 12, 2006 Opozori Objavljeno Maj 12, 2006 Bil danes tam,reševal reklamacijo pri Givi kovčku,z Blažem rešil zadevo v mojo korist,zelo neproblematično,če bi del imel na zalogi bi mi ga kar zmontiral,tako pa ga dobim po pošti.Zaenkrat zelo ok. lp vuk
MARE 65 Objavljeno Maj 12, 2006 Opozori Objavljeno Maj 12, 2006 Danes bil tam, rabil račune izpred dveh let zaradi zavarovalnice. Damjan se full potrudil brez problema. V glavnem jaz imam s TC same dobre izkušnje. Tudi takrat kadar samo pasem firbec se mi še ni zgodil, da me ne bi kdo vprašal če kaj rabim.
jezst Objavljeno Maj 13, 2006 Opozori Objavljeno Maj 13, 2006 Čakam čelado Schubert J1 XL mat črno od 28.12.2005.
SiR Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 Kot sem že večkrat pojasnil - glupo se mi zdi in ne verjamem, da se vsak, ki pljuva, zaveda, kaj to pomeni "poslovna škoda" in "negativna reklama" itd ... sploh, kadar gre za neke stvari, ki se jih kdo očitno ni znal z nekom zmenit na licu mesta ... vsak dan se pa zihr kdo najde, ki mu kaj ni pasalo in to malo izkrivljeno ali podkrepljeno z raznimi dodatki (pljuvanjem, psovanjem, ...) podaja na forumu kot sveto resnico ... le malokd ose zaveda, kako hitro drugi to kupijo kot suho zlato ... PS: sej ne bom več ... vi kar ... Ps2: ne, TC me nč ne plača... in tut nazadnje nism popusta dubu, k sm kupoval :P
Leteči Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 Saj poslovno škodo si naredi vsak povsem sam, z neresnostjo, dobavnim rokom za vizir ki znaša par mesecev, nestrokovnostjo ko pride do težav z robo kupljeno pri njih..........itd. Se je treba zavedat da bo dobro postrežena in ''servisirana'' stranka še prišla nazaj in ne bo kritizirala vse povprek, konec koncev zahteve narekuje tisti ki kupuje in ne kontra. Je povsod tako ne samo v moto industriji. Ti pa tole vse skup opisuješ kot zaroto proti TC-ju. Saj ima svojo temo tudi Habat, Laba, Compaco pa še kdo pa ne vem zakaj nikjer ne zasledim 90% negativnih mnenj kot za TC. Sem pa tja kaka negativna izkušnja, pač se na vsakih 100 strank najde tudi kdo, ki ni zadovoljen s postrežbo, nikdar ne bo za vse prav. Samo glede na odziv kot ga ima TC bi rekel da je nekaj hudo narobe z njimi. Glede psovk in podobno se pa vedno najdejo primitivci. Morda pa le ne gre za zaroto dragi Sym. Saj veš kako je tisto, ko vsi vozijo v drugo stran kot ti je velika verjetnost da si ti na napačni strani ceste. LP Leteči
TBoxer Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 ja kaj bomo pa zdaj? Ne vem kaj te žuli tukaj ??? Sem samo napisal, da so zame normalni trgovci, nič kaj posebnega. Saj je normalno da se ti posveti, če hoče kaj prodat. Vsak ima svoje delo. Če drugi tega ne počnejo, ne pomeni da so oni dobri, le drugi so toliko slabši. lp
SiR Objavljeno Maj 14, 2006 Opozori Objavljeno Maj 14, 2006 (popravljeno) Ti pa tole vse skup opisuješ kot zaroto proti TC-ju. ... Morda pa le ne gre za zaroto dragi Sym. Saj veš kako je tisto, ko vsi vozijo v drugo stran kot ti je velika verjetnost da si ti na napačni strani ceste. Ne govorim, da gre za zaroto - samo pravim, da naj vsak neajkrat premisli in nekajkrat prebere za seboj, kadar namerava kaj tako zelo negativnega objaviti ... malo samokritike pa tudi ne škodi pri razmisleku. in tukaj še zdaleč ne moremo govoriti o "vsi", kajne? Tudi 90% je verjetno rahlo pretiravanje ... mah, no, saj nima veze - vi kr ... Popravljeno Maj 14, 2006. Popravil SymRu
tati Objavljeno Maj 15, 2006 Opozori Objavljeno Maj 15, 2006 Čakam čelado Schubert J1 XL mat črno od 28.12.2005. je že ne rabiš :eek: vsi v TC ste face na kvadrat - vredu tim, ponudba, postrežba, pa še kaj bi lahko napisala... :worship: :worship: :worship: , pozdravček vsem, :yea1: :grim :grim :cry: aja saj moram še to dopisati, da nimam lulčka, zato ste prijazni do mene, če ne bodo spet komentarji padali........
robberrt Objavljeno Maj 19, 2006 Opozori Objavljeno Maj 19, 2006 (popravljeno) kva zdej a dajejo v TC čelado za probat za en krog a ne, danes sem klical so rekli da ne, ko sem lani gledal so rekli da ni problema, mislim da isto tud decembra ko sem xeno kupoval tam...ne vem...a je kdo dobu SCHUBERT čelado na test za 1 uro??? Glede na to da so/ste uvoznik ne vem v čem je problem??? Popravljeno Maj 19, 2006. Popravil robberrt
Fos Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 Jest sem bil pa včeraj v TCju zaradi reklame za žensko jakno First Lady! Odpravili smo se kar s celo družino z otroki! Pa moram pošteno povedati, da včeraj prvič nisem imel dobrega občutka. Hčerka mi je mal dala nogo na eno tačko, pa sem že imel občutek, da bo zdajzdaj kdo kaj rekel. Jakne so imel ene 5-6 komadov. Samo eno črno in to žal nepravo številko. Mislim da je to razprodaja neprodanih posameznih eksponatov in nikakor ne akcija kot jo oglašujejo. Pri njih sem si sicer kupil motor. In ko sem kupil pri njih še škornje, mislim da so se me tudi še spomnili da sem pri njih že pustil kar nekaj denarja. No včeraj tega pač ni bilo občutiti! Tudi s pozdravi so bili precej skopi, prav tako ob odhodu. Mogoče slab dan, pa vseeno! :(
yuki Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 Moja izkušnja s TC je, da se obnašajo kakor vreme....enkrat OK, drugič katastrofalno. Pri tem ne gre za to, kateri prodajalec te postreže, ali si z njim v OK odnosu ali ne. Dobro ali slabo mnenje o neki prodajalni se ustvari s skupnim trudom ali pa neresnostjo vseh tam zaposlenih, ker koneckoncev ne greš kupovat k "prijatelju v TC" ampak v trgovino TC. TC pa se še verjetno ni točno odločil, kakšno mnenje naj bi imeli kupci o njih. Morda je sedaj čas, po vsem tem vlečenju te teme preko nekaj let.... Primer: lani kupoval hlače za sopotnico-postrežba brez problema. Prejšnji teden pa sem se zanimal za dodatno opremo za motor, najprej osebno, kjer sva s prodajalcem mukoma našla pravo kodo iz kataloga (ta katalog izgleda bolj malo odpirajo, ker se nikakor ni znašel v podatkih), ker je zadevo potrebno naročiti. Prodajalec si zapiše kodo, za ceno le tega pa je moral povprašati dobavitelja, ker je sam ni našel v svojem računalniku. OK. Pokličem naslednji dan in mi lepo sporočijo ceno za željeni del, ki ga po telefonu želim tudi naročiti. Po prepričevanju prodajalca da sem resen kupec!!!! (že to zveni zelo neresno) in da bom željeno aro prinesel naknadno, mi zagotovi, da bo naročilo dal takoj naprej. FUL DOBR'. Ko pridem čez dva dni z željeno aro izvem, da tega sploh še niso naročili, ker takih kupcev kakor sem bil jaz je kar precej in si oni tega ne morejo privoščiti....Tudi to sem nekako požrl (sicer težko) in se sprijaznil s tem, da bom pač počakal nekoliko dlje...No, na kratko...ob plačilu are s kartico mi je prodajalec brez vprašanja potegnil s kartice 5000,00 SIT. Lep odnos, ni kaj. Želel bi pa samo naslednje pojasnilo: zakaj mi prodajalec že po telefonu ni preprosto povedal, da se MORAM oglasiti pri njih in najprej plačati aro, temveč me je preprosto nategnil, češ "ti kar blebetaj in obljubljaj, mi že vemo kakšen si..." In zakaj nisem šel drugam? Hm, morda zato, ker sem že tako ali tako bil tam, se nisem želel prerekati in so bili nekako "pri roki". Bom sedaj videl, ali se bodo vsaj držali obljube glede roka dobave...nekje konec tega tedna oz. začetek naslednjega naj bi bilo....
Kawl Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 V TC-ju je zame edini problem, ker prodajalci mislijo da ko se vsedeš na motor da ti ga bodo še ta isti trenutek prodali.Imam izkušnjo da sem šel probavat kako se sedi na novi xt660x.Pokazal sem verjetno za odtenek preveč zanimanja in že so bili trije prodajalci okoli mene.Ko sem sestopil pa me je eden izmed njih suvereno vprašal "a pol damo kr tega" ! Debil ! :D
Gregc Objavljeno Maj 23, 2006 Opozori Objavljeno Maj 23, 2006 (popravljeno) V TC-ju je zame edini problem, ker prodajalci mislijo da ko se vsedeš na motor da ti ga bodo še ta isti trenutek prodali.Imam izkušnjo da sem šel probavat kako se sedi na novi xt660x.Pokazal sem verjetno za odtenek preveč zanimanja in že so bili trije prodajalci okoli mene.Ko sem sestopil pa me je eden izmed njih suvereno vprašal "a pol damo kr tega" ! Debil ! :D Zakaj debil? Pač on je tam da proda... Če pa nočeš prevelike pozornosti pa rečeš: samo gledam, danes žal ne bom nič kupil, in deluje :D Popravljeno Maj 23, 2006. Popravil Gregc
honda636 Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 če vam je dolgčas in nimate drucga dela ,ste brez motorja in si ga želite,al pa nimate pravega motorja.dejte se vozit,uživat v vožnji pa boste pozabil na vse težave.sej to je smisel motorizma.fantje so normalni ljudje,ki majo včasih slabši dan,ste pomislili da so lahko tudi kdaj preobremenjeni,utrujeni in da si zaslužijo tudi naše spoštovanje in razumevanje.z denarjem kupiš izdelek ne prodajalca,še manj pa trgovine.nergači so pa povsod,je pa ćist jasno da jih je već tam kjer je več ljudi.torej je to samo odraz da je na veliko število nergačev še večje število zadovoljnih strank.jaz mam pozitivne izkušnje z vsemi v tc-ju,sam razumet je treba da je glavno vodilo posel,saj je treba preživet.tko kot povsod.men so omogočili cel dan uživanja na novem motorju,brez prosjačenja in BREZPLAČNO :eek:,tko da se bom lažje odločil za nakup novega motorja.zato še enkrat HVALA vsem v TC ju,posebno pa g.Direktorju ki si kljub vsem telefonom najde čas tudi za stranke.Če maš pa srečo ti pa še kavo skuhajo.O drugih salonih ne bom govoril,vsak naj hodi kjer mu je všeč in kjer se mu zdi da za svoj denar dobi največ.saj bistvo vsega tega našega športa so kilooooooooooooooooooooometri brez nesreč in okvar.pa srečno :OK:
yuki Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 " ... tc-ju,sam razumet je treba da je glavno vodilo posel,saj je treba preživet ..." Glavno vodilo je korekten odnos do vseh strank, saj šele z zadovoljnimi strankami pride pravi posel in kvalitetno preživetje... česar koli že.
klimbra Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Ne morem razumet vseh teh besed.......pizdu mater......še nikol nisem meu problemov v TC-ju......... Mal se vprašte.....morda je pa problem pri VAS??????? BTW......nimam nobenih dodatnih popustou!!!!!!
jezst Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Zdej bo kmalu 5 celih mesecev, odkar sem naročil pri TCju čelado, ki jo še niso uspeli nabavit. V Louisu v Beljanu sem vprašal in je dobavni rok za isto čelado 3 dni.
Jure Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Kako pa opravičujejo tako dolg dobavni rok?
SiR Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Zdej bo kmalu 5 celih mesecev, odkar sem naročil pri TCju čelado, ki jo še niso uspeli nabavit. V Louisu v Beljanu sem vprašal in je dobavni rok za isto čelado 3 dni. si že kej plačal, avans, celo?
jezst Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 so poklicali dobavitelja in jim je rekel, pride že jutri ... Razumel bi, če bi rekli "sory, ampak dobavitelj je neresen" in mi ponudili kako drugo čeldo. Tako so mi pa vsakič, ko sem vprašal kako je s čelado, zagotovili, d jutri ... pojutrišnjem ... naslednji teden "sigurno" "ziher" "100%" zagotovo pride. Ker nakup ni bil nujen (vmes sem kupil drugo čelado, ki jo sedaj uporabljam kot "taglavno"), sem se odločil, da bom počakal. (bila je zima) toda, kar je preveč je preveč.
Brrrm Objavljeno Maj 24, 2006 Opozori Objavljeno Maj 24, 2006 Zakaj bi plačal avans? Saj ne naroča gradnje stanovanjskega bloka ali izdelavo atomske bombe. Samo eno usrano čealdo je potrebno spraviti i skladišča A v trgovino B. That is not rocket science, pravijo amerikanarji za zadeve, ki so čisto enostavne in samoumevne.
SiR Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 (popravljeno) Zgolj moje mnenje, na katerega sem se adaptiral - če gre samo za ustni, telefonski, kakršenkoli dogovor, in ni bilo avansa, ni predračuna, naročilnice, karkoli papirnatega, dejansko nimaš prodajalca s čim 'za jajca držat' in ti res ostane samo žgoljanje po forumih in v domači gostilni... Seveda bi bilo lepo, če bi se vsi trgovci držali ustnih dogovorov (in tudi, če bi bili kupci malo manj limoze - limonaste mimoze), a doslej je verjetno lahko že vsem državljanom, ki se poslužujejo koncepta tržnega gospodarstva, jasno, da temu ni tako. Zato bo ta tema (in tista o serviserjih) vedno polna 'prvih razočaranj' in izjav v stilu 'tja ne grem nikoli več, ker sem užaljen'. V petih mesecih bi, če bi res hotel tisto čelado, sedel v avto in šel po njo kamorkoli drugam. @Brrrm - ja, res ni muvanje čelade nek velik projekt, a Schuberth je pač taka firma, ki ji je Slovenija peto kolo, dokler ne zadovoljijo domačega trga... Težave z dobavami so že odkar pomnim(o). V Avstriji imajo teh čelad ogromno, ampak so malo dražje (kolikor vem). V petih mesecih bi, če bi res hotel tisto čelado, sedel v avto in šel po njo kamorkoli drugam. @Ice - načeloma v novinarstvu ne teoretiziram kaj dosti. In meni je vse kristalno jasno. :P Popravljeno Maj 25, 2006. Popravil SymRu
Frips Objavljeno Maj 25, 2006 Opozori Objavljeno Maj 25, 2006 OK zdej pa tako...Pred točno enim mesecem sem naročil Arlen Ness jakno, pustil avans 20k, na predračunu piše dobavljivo v maju,torej imajo še par dni....me zanima, če jim bo "uspelo" :hmm: V Firenzah (distributer) mi zagotovili, da je dobavni rok 14 dni..... :closedeyes:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se