Lakotnik Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 (popravljeno) Čelada je bila cc 50k. Integralna dovolj za scooter. Reklamacije na tiste specifične čelade niso dajali, jaz pa žal nisem bil tako pameten, da bi to v naprej vprašal, ker se mi je zdelo samovmevno, da ima tak izdelek vsaj kak dan če ne že leto grancije. Prodajalec je to pri hvaljenju čelade seveda "pozabil" omeniti. So pa obljubili, da bodo na moje stroške, zračnik popravili. No poravilo oziroma del čakam že ob meseca marca. Lp Igor Popravljeno Junij 6, 2006. Popravil Lakotnik
solo Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Čelada je bila cc 50k. Integralna dovolj za scooter. Reklamacije na tiste specifične čelade niso dajali, jaz pa žal nisem bil tako pameten, da bi to v naprej vprašal, ker se mi je zdelo samovmevno, da ima tak izdelek vsaj kak dan če ne že leto grancije. Prodajalec je to pri hvaljenju čelade seveda "pozabil" omeniti. So pa obljubili, da bodo na moje stroške, zračnik popravili. No poravilo oziroma del čakam že ob meseca marca. Lp Igor Kolikor je meni znano mora imeti prav vsako NOVO blago minimalno 1 leto garancije, z izjemo kakega potrošnega materiala, recimo sponke za papir...rabljeno pa baje tudi, vendar ni določeno koliko časa, tako, da je to lahko 1 minuta :hmm:
Jure Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Garancija bi mogla bit.. Pokliči na zavod za varstvo potrošnikov, če ne bodo hotli poštimat..
Pravokotar Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Čelada je bila cc 50k. Integralna dovolj za scooter. Reklamacije na tiste specifične čelade niso dajali,... Morda bomo deležni še razlage TCja. Prav bi bilo.
Draksler Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 Zadevo s tesnili sem rešil (polovično) - sicer je bilo spodnje prekratko (bodo nabavili) ampak drugi je OK in zastonj. So mi rekli, da jih Schubert tala kar tako, ampak jaz sem to razumel, kot opravičilo za dolgo čakanje! Sem zadovoljen - sem! :grim Pri menjavi zgornjega tesnila sem opazil, da je staro tesnilo res ubogo in pričakujem manj prepiha v moji Schubertki..... še ni za odpad!
jezst Objavljeno Junij 6, 2006 Opozori Objavljeno Junij 6, 2006 rekel sem, da ne bom več ... pa moram požreti svoje besede. spoštovani TC, kako kaj kaže glede čelate Schubetrh J1 mat črne XXL?
pupa Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 Tudi sicer imaš 8. dnevno možnost vračilo izdelka zaradi tega, ker ni to, kar naj bi bil - seveda moraš utemeljiti zakaj ni ok. Tako sem jaz kupila kolo, se šla naslednji dan z njim voziti, mi je 5x padla dol ketna in še ostali problemi sem nesla kolo nazaj in zahtevala vračilo denarja. so rekli, da bodo popravili vzroke, pa sem rekla ne hvala, hočem denar - in so mi ga mogli dati........ Mene že ne bi domov poslali s tako izjavo.
Nagaya Objavljeno Junij 7, 2006 Opozori Objavljeno Junij 7, 2006 Tudi sicer imaš 8. dnevno možnost vračilo izdelka zaradi tega, ker ni to, kar naj bi bil - seveda moraš utemeljiti zakaj ni ok. Tako sem jaz kupila kolo, se šla naslednji dan z njim voziti, mi je 5x padla dol ketna in še ostali problemi sem nesla kolo nazaj in zahtevala vračilo denarja. so rekli, da bodo popravili vzroke, pa sem rekla ne hvala, hočem denar - in so mi ga mogli dati........ Mene že ne bi domov poslali s tako izjavo. ne bo držalo v osmih dneh ga lahko vrneš brez razloga...
Lakotnik Objavljeno Junij 8, 2006 Opozori Objavljeno Junij 8, 2006 Žal ni tako enostavno. Preberite si malo zakone o zaščiti potrošnikov. Čelada ne rabi imeti garancije. Mora zgolj imeti ustrezna dokazila, da ustreza predpisanim normam in te žal ne vključujejo zračnika. Kar se tiče pa vračila v osmih dneh --> velja le in samo za izdelke kupljene na daljavo. Ima zavod za zaščito potrošnikov to lepo razloženo na domači strani. Pa tudi inšpektrojev odgovor je bil tak. Mi je to bila lekcija, da se njihove trgovine izogibam na široko. Tudi ostalim svetujem podobno, ker vas bodo slej kot prej nasuho nategnili. LP
Vikking Objavljeno Junij 9, 2006 Opozori Objavljeno Junij 9, 2006 Žal ni tako enostavno. Preberite si malo zakone o zaščiti potrošnikov. Čelada ne rabi imeti garancije. Mora zgolj imeti ustrezna dokazila, da ustreza predpisanim normam in te žal ne vključujejo zračnika. Kar se tiče pa vračila v osmih dneh --> velja le in samo za izdelke kupljene na daljavo. Ima zavod za zaščito potrošnikov to lepo razloženo na domači strani. Pa tudi inšpektrojev odgovor je bil tak. Mi je to bila lekcija, da se njihove trgovine izogibam na široko. Tudi ostalim svetujem podobno, ker vas bodo slej kot prej nasuho nategnili. LP
gebre Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 OK, ne vem ali imam jaz samo srečo ali pa (ste) ostali..... Bil v četrtek v TCju, sam šel k Grajzerju po novo baterijo pa sem se še v TC oglasil. Pridem notri, takoj eden od prodajalcev do mene in vpraša, če je kaj za pomagat. Malo še pogledam okoli (ves razočaran ker so v salonu skoraj same yamahe :angry: ) nato pride še drugi prodajalec...Bil sem pa notri kakih 5min, res paje to, da ni bilo gneče v trgovini.
janih Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 vse je odvisno od gužve, tud jaz sem bil danes v tc-ju, bilo nas je kar nekaj potrošnikov, pa moram reč, da sem kar na hitro opravil in šel zadovljen iz trgovine janih
Vojč Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Pri njih naročil Akrapoviča :D zdaj je že na konjičku :OK: Moja izkušnja pozitivna :OK:
čuk Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 pred leti sem kupil rokavice, takrat so bili še na vojkovi.ko so se preselili so postali draguljari. :BUA:
lenči Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Lani sem tam kupila ledvični pas, pa so bili ok. Res, da sem čakala kako minuto, ampak je bila kar gužva. Drugače pa sem jakno, hlače, čelado in ostalo kupila drugje.... Nimam pripomb...zaenkrat.
Petzl Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 (popravljeno) imajo tudi veliko draguljarno, kjer načeloma lahko povprečen in ne preveč zahteven motorist najde čisto vse, kar potrebuje ... tudi to je nekaj vredno.... Tuki se pa s tabo ne bi ravno strinjal.. primer: Pozimi sem kupoval komplet (kovcek, plata, nosilci pa tist pritrditveni set), V TC-ju je bila cena Givijevega 46L kovcka 38.000sit (beri: BREZ PLATE!!), ko sem vprasal za kak procent popusta sem dobil nazaj tak odgovor da nisem vedel kaj bi si mislil, ampak pustimo to... za ta denar sem dobil v Nitrotu Kappin kovcek s plato (isto 46L), givijeve nosilce (ki so bili brez popusta cenejsi za 3k kot pa v TC-ju) in pritrditveni set. Povrh vsega je bil prodajalec v Nitro motoshopu zelo prijazen, vse je prislo po posti v casu, za katerega mi je rekel. Povrh vsega sem dobil se 10% popusta!!!! Zal, konkurenca je danes huda, sam imam slabe izkusnje v TC-ju in me tam sigurno ne bodo videli, mogoce so se stvari do danes nekoliko spremenile, ampak prvi vtis je vecni vtis... Je pa tko kot pravjo avstrijci: Der Künde ist König ;) Popravljeno Junij 13, 2006. Popravil Langus
Vale Objavljeno Junij 13, 2006 Opozori Objavljeno Junij 13, 2006 :OK: :OK: :OK: se tud jaz strinjam s teboj :grim Villach je prekleto blizu :D pa vsaj 3x ceneje skoz prideš :P če kdo kej rab ga zaston gor pelem sam da na Leskovškovi ne pušča cekinov :grim 3x ceneje je tisto kar je tudi 3x manj kakovostno. Velikih cenovnih razlik v istem kakovostnem razredu. Tudi v TCju dobiš jakne po 100 €, ampak še vedno sem mnenja, da je jakna za 100 € bore slaba in jo kupiš, če se res nimaš rad. Sploh pa je ocenjevat trgovine in trgovce isto kot mesnico in mesarje. Eni dobijo dobro, sveže in lepo meso od prijaznega mesarja, drugi pa pa od takistega mesarja, ki ni več prijazen smrdljivo sranje, ki že nekaj dni leži v hladilniku ... Sama kupujem stvari tako v TCju, kot v Luisu, Heingericku in Pignolu ... pa nikjer še nisem bila nezadovoljna ...
janih Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 živjo bil danes v tc-ju, kupoval dežni kombinezon, prodajalec prijazen, a kaj mu to nuca, če pa je cena kombinezona neprijazna(17000 sit), zanimal sem se še za windstoper, pa je bila zopet cena neprijazna(cca 19000 sit), za znort :cry: :cry: janih
Frips Objavljeno Junij 14, 2006 Opozori Objavljeno Junij 14, 2006 dober kišnjak..."dobra" cena .) Jst dal za svojega 18k, pa ga ne zamenjam za nobenga tipa "šušmuš" za par ojrov....
flight69 Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Vceraj bil prvic tam-glede na to, da sem cisti vajenec in sem prisel sploh prvic probat, kako zgleda, ce obleces pravo motoristicno jakno, plus, da me je zanimalo mali miljon stvari :whistle: , lahko samo recem svaka cast tistemu mlademu visokemu prodajalcu, ki si je vzel cas za vsa moja vprasanja, brez kakih znakov navelicanosti-kot se to kdaj zgodi pri kakih trgovcih, ce stranka prevec sprasuje. Robe se mi zdi, da imajo dosti, priznam pa, da nisem videl veliko moto trgovin(vsaj ne podrobno). Vsekakor se bom oglasil tam, ko zacnem z resnimi nakupi.
pupa Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Vale ima zelo prav....... težko bodo vse stvari za enako dovolj dobre. Koliko prijaznosti in ustrežljivosti pa dobite v Mercator trgovini ali katerkoli drugi (da ne govorim o trgovinah alla Zara, H&M, itd...), ki te še povohajo ne, če jih pa vprašaš te pa grdo pogleda, pa še vedno kupuješ tam. Ok, če te nategnejo oz. da je res kaka večja napka še razumem, da se razburjate, ampak da se pa razburjate samo zato, ker vas prodajalec tri minute ni pogledal je pa tudi malo preveč. In tisti, ki se pritožujete nad njimi, ker se niso smehljali non stop in vam lizali čevljev - pojdite delat v trgovino za eno leto, po enem letu jih 80% ne bo zdržalo, ker je delo s strankami naporno in vedno pač nimaš energije. Sploh če je malo pred tem, ko si prišel v trgovino zapustil trgovino en, ki je prodajalcu dobesedno kri spil....... Se strinjam, da je tema odprta za take (če mene vprašate) natega, kot je tista čelada, ki kvazi nima garancije in je tudi zamenjati nočejo... .ampak da se pa razburjate zato, ker vas niso s kavico postregli, ker se niso sehljali itd, je pa tudi malo preveč...... In tudi nemogoče je pričakovati, da boste v eni trgovini našli vse, kar bi si zaželeli........ samo moje mnenje....
SiR Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Se strinjam, da je tema odprta za take (če mene vprašate) natega, kot je tista čelada, ki kvazi nima garancije in je tudi zamenjati nočejo... . Pupa, ne tako domnevat, da je nateg - morda pa res nima garancije? Morda tudi kros motorji nimajo garancije, kot jo imajo recimo cestni?
pupa Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Pupa, ne tako domnevat, da je nateg - morda pa res nima garancije? Morda tudi kros motorji nimajo garancije, kot jo imajo recimo cestni? nateg ni, da nima garancije, ampak da ne more vrniti čelade, čeprav je pokvarjena.... to je pa zame hud nateg......... Jaz sem svoje kolo vrnila, ko sem ga kupila, se šla voziti in mi je 5x ketna dol padla (pa še druge stvari so bile narobe), sem prišla nazaj v štacuno in rekla, da ga nočem imeti, da ni to to, kar so prodajali. So obljubljali, da bodo popravili sem samo rekla: ne hvala, hočem denar nazaj....... in sem ga dobila.... V končni fazi bi morala biti prodajalčeva korist, da pregleda kaj proda. Še vedno je ustna reklama najboljša reklama......
jezst Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 Vale ima zelo prav....... težko bodo vse stvari za enako dovolj dobre. Koliko prijaznosti in ustrežljivosti pa dobite v Mercator trgovini ali katerkoli drugi (da ne govorim o trgovinah alla Zara, H&M, itd...), ki te še povohajo ne, če jih pa vprašaš te pa grdo pogleda, pa še vedno kupuješ tam. Ok, če te nategnejo oz. da je res kaka večja napka še razumem, da se razburjate, ampak da se pa razburjate samo zato, ker vas prodajalec tri minute ni pogledal je pa tudi malo preveč. In tisti, ki se pritožujete nad njimi, ker se niso smehljali non stop in vam lizali čevljev - pojdite delat v trgovino za eno leto, po enem letu jih 80% ne bo zdržalo, ker je delo s strankami naporno in vedno pač nimaš energije. Sploh če je malo pred tem, ko si prišel v trgovino zapustil trgovino en, ki je prodajalcu dobesedno kri spil....... Se strinjam, da je tema odprta za take (če mene vprašate) natega, kot je tista čelada, ki kvazi nima garancije in je tudi zamenjati nočejo... .ampak da se pa razburjate zato, ker vas niso s kavico postregli, ker se niso sehljali itd, je pa tudi malo preveč...... In tudi nemogoče je pričakovati, da boste v eni trgovini našli vse, kar bi si zaželeli........ samo moje mnenje.... imaš prav ... toda to, da ne povejo kupcu, da artikla ne bo, ker ga ne morejo zagotovit ampak ga nategujejo 5 mesecev in več češ, čelada bo najkasneje naslednji teden, je pa milo rečeno neprofesionalno, da ne rečem butasto. Ali nebi bilo bistveno bolje kupcu povedat: čelade ne bo, pojdite ponjo tja, kjer jo imajo na zalogi, pa jo boste sigurno dobili. Siguren sem, da bi kupec to razumel in vsaj jaz bi z veseljem prišel nazaj k njim. Tako pa so ostali na suhem, kar se mojih obiskov tiče in verjamem, da tudi kak znanec zaradi moje izkušnje ne bo šel k njim ampak h konkurenci. Pa tako malo je treba ...
Vale Objavljeno Junij 15, 2006 Opozori Objavljeno Junij 15, 2006 živjo bil danes v tc-ju, kupoval dežni kombinezon, prodajalec prijazen, a kaj mu to nuca, če pa je cena kombinezona neprijazna(17000 sit), zanimal sem se še za windstoper, pa je bila zopet cena neprijazna(cca 19000 sit), za znort :cry: :cry: janih Windstoper v Louisu 80€ (če govoriš o puloverju) ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se