Skoči na vsebino

Light kit


Climber116

Priporočene objave

Odločil sem se za "popolno preobrazbo" mopeda.

Tako sem kot prvo kupil Acerbis DHH Light kit:

IPB Slika

Vse lepo paše na motor, ustavilo pa se je ko je blo treba zvezat elekrtiko. Drugač ta tok po hiši pa to zvežem vse ni blema. Tu na motorju se pa ne spoznam velik.

In sicer stara luč je imela grlo na tri dele razdeljeno:

IPB Slika

Pri novi maski so pa dve luči, pa z vsake po dve žički.

Zdej pa me zanima če se komu sanja kok nej to zvežem???

Popravljeno . Popravil MmAaTtIiCc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

do zdaj si mel ti noter H4 žarnico, ki je dvopolna (kratka in dolga v eni, in tudi dve nitki ima), zdaj pa imaš vsako posebej

stara žarnica je imela dva + pola in enega -

zdaj moraš ti ugotovit, kateri je bil za dolgo žarnico (nitko) in kateri za kratko in pravilno priklopit na nove luči, minus pa je itak skupen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej se mi je posvetl to takoj po tistem ko sem napisal prispevek :OK:

Tak da sm zrihtu. Minusa povežeš na eno, plusa pa vsakega na svojga...

Hvala za odgovor vseeno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, tako kot je ze bilo napisano.

na hitro sem narisal eno shemo, ki ti bo mogoce pomagala.

na H4 zarnici nisem ziher kaksna je razporeditev kontaktov, narisano je le shematicno. H1 in H7 je pa narisano tako kot naj bi bilo. ;)

edit: vidim da si v casu pisanja mojega posta ze postimal zadevco... ql! ;)

untitled.bmp

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...
Ejga, kje si kupu to? Kolko te je pršlo? Predvsem pa, kako se je zadeva obnesla ponoči?

Nejc samo,da neboš tako zvezal kot je zgoraj narisano je namreč NAPAČNO.

Če gledaš zgornje tri priključke na žarnici (H-4) je vedno levi(vtič) minus,zgornji (vtič)+zasenčena in desni(vtič) +dolga.

Pri Japoncih in Korejcih pa je vedno levi vtič plus,zgornji minus kratka in desni minus dolga. :eek:

post-9445-1201720519_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, bom upošteval. Brumer, malo offtopica :) Glede na to da obvladaš vse v nulo sm mislu če bi lahko enkrat poleti, ko ti bo odgovarjalo mojo prednjo zavoro poskusila zrihtati da bi držalo tako kot mora vsaj nekaj časa? Bi se oglasil doli, pa je to to. :rolleyes: Za plačilo seveda :OK:

Torej Matic, kk se je obnesla stvar, glede na to da niti ni homologirana? Bi bilo po tvoje boljše vueti homologirano?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, bom upošteval. Brumer, malo offtopica :) Glede na to da obvladaš vse v nulo sm mislu če bi lahko enkrat poleti, ko ti bo odgovarjalo mojo prednjo zavoro poskusila zrihtati da bi držalo tako kot mora vsaj nekaj časa? Bi se oglasil doli, pa je to to. :rolleyes: Za plačilo seveda :OK:

Torej Matic, kk se je obnesla stvar, glede na to da niti ni homologirana? Bi bilo po tvoje boljše vueti homologirano?

Nejc ti samo pridi,iz AC prvi odcep za Nm in ko si na prvem rondoju zavij proti Metliki ca 300m in nato desno pa pokliči na Gsm do mene je samo še ca 300m OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok Hvala :worship: Se boma zmenila ko bo čas zato :OK: Že tako ti dolgujem pir za nalepke (akrapovič) :)

LP

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok Hvala :worship: Se boma zmenila ko bo čas zato :OK: Že tako ti dolgujem pir za nalepke (akrapovič) :)

LP

Nalepke sem že nove naročil :whistle:,glej da kmalu prideš,sicer bo toliko pira v dobrem,da se ga bova :drunk:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!