Skoči na vsebino

wv polo 1.0


zupi

Priporočene objave

Vžigalne kable si že stestiral, če je pretok OK?

Računalnik?

KKšna varovalka?

Mal opiši kaj si vse že probal, v kakšnem stanju je bil, ko je vžgal?

Ali ga kupuješ pa je samo ta info od dotičnega lastnika?

Zjasni se na dolgo in široko! To bo bolje pomagalo!

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto sem kupil za punco in je deloval B.P sedaj ne vžge več pa sem mislu da bi mi tle gor lahk na hitr kdo kej pomagu.Če kdo ve kakšne so pogostejše napake?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avto sem kupil za punco in je deloval B.P sedaj ne vžge več pa sem mislu da bi mi tle gor lahk na hitr kdo kej pomagu.Če kdo ve kakšne so pogostejše napake?

Defektne so lahko dve stvari in sicer v razdelilcu impulzator(halodajalec),če so iz razdelilca dva kabla lahko izmeriš upornost ali verglaš in moraš ven dobiti izmenični tok,če grejo ven tri žice nemoreš merit(samo lahko probaš z drugim razdelilcem). Druda napaka je lahko vžigalna tuljava z modulom vžiga-pri starejših izvedbah se lahklo modul zamenja pri novejših je vse v enem kosu(tuljava in modul) in moraš vse skupaj zamenjet. Cena samega modula vžiga je ca 9000 sit ,kompletna vžigalna tuljeva z modulom vžiga stane ca 15000 Sit halodajalec na tri priključke ,ki ga nemoreš izmerit stane z montažo 13000 Sit.Jaz imam vse to na zalogi upam,da tudi v Celju najgeš kakšnega mojstra.Pazi samo,da ti nebodo menjali kompleten razdelilec stana kar ca 70K. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi mamo doma tud 1.0 polota, pa se nm je isto nrdil...ni hotu vžgat, si ga lohka porivou, karkol delou...ni šanse de bi užgau...pregledal svečke če so uredu...delajo, iskre še zmer ni......na konc smo zamenal razdelilno kapo, pa je užgau brez problema...

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojdi rajš na kak avto forum.......

tule najbrž ne boš prežiwel :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mi mamo doma tud 1.0 polota, pa se nm je isto nrdil...ni hotu vžgat, si ga lohka porivou, karkol delou...ni šanse de bi užgau...pregledal svečke če so uredu...delajo, iskre še zmer ni......na konc smo zamenal razdelilno kapo, pa je užgau brez problema...

lp

Če eden reče,da ni iskre zame poznavalca to pomeni,da ni iskre iz vžigalne tuljave ,če je iskra iz vžigalne tuljave in je ni na svečki-kah potem je rotor ali razdelilna kapa,če ni iskre samo na eni svečki je skoraj vedno kabel (lahko je tudi kapa).Na daljavo je avto zelo težko (skoraj )nemogoče popravljat,Namreč vsak da premalo podatkov. Najbolje je, da se gre od začetka, velikokrat se odtrga zobati jermen (pri določenih modelih)bat nepoškoduje ventilov in ker se odmična gred ne vrti ni impulza in tudi iskre ni.Seveda obstajajo tudi drugačne izvedbe z večimi vžigalnimi tuljavami(ali celo vsak cilinder s svojo tuljavo) takrat se nahaja senzor na motorni gredi(vztrajnik ali jermenica)in še na odmični gredi za krmiljenje ubrizga in same odmične gredi. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Brumer

lej jest nism nek poznavalc avtomobilov, tko de sm sklepov če je reku de ni iskre, de je ni na svečkah ane... in k se je to lih nm nrdil, sm povedou ane de je ta možnost, k pr nm je blo v razdelilni kapi vse prežgan notr.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.K. Zdej pa takole!DA SE MI NE POBIJETE! Polota smo oživel (vžigalna tuljava). BRUMER:hvala za namig če bom še kej rabu te zvrcnem na mbt. L.P :yea1: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O.K. Zdej pa takole!DA SE MI NE POBIJETE! Polota smo oživel (vžigalna tuljava). BRUMER:hvala za namig če bom še kej rabu te zvrcnem na mbt. L.P :yea1: :yea1:

To ti je najbolj pametno in boš vedno dobil pravi odgovor brez polemik in natolcevanja po internetu kajti vedno kadar kaj napišem se nekdo najde ,da se ob nekaj spodtakne. K sreči imam precej debelo kožo :OK: Moram pazit kaj napišem nad mano BDI ICE in me takoj izključi za kakšen teden. :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

polo 1.2 12V, problem sledec: motor trese in trokira, gori lucka za okvaro na motorju, ga s kolegom prklopva na racunalnik in javi napako na drugem cilindru, cylinder 2 missfire, pogledava zadeva in sva mislna da je cingšpula sla, svecke so ok, zamenjava cingšpulo ni efekta, potem sva zmerla kompresijo in ugotovila da drugi cilinder kompresije sploh nima, to bi lahko potem pomenilo samo se, da so sli ventili ne? zdaj me zanima koliko me bo stala zamenjava, samo okvirna cena?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

polo 1.2 12V, problem sledec: motor trese in trokira, gori lucka za okvaro na motorju, ga s kolegom prklopva na racunalnik in javi napako na drugem cilindru, cylinder 2 missfire, pogledava zadeva in sva mislna da je cingšpula sla, svecke so ok, zamenjava cingšpulo ni efekta, potem sva zmerla kompresijo in ugotovila da drugi cilinder kompresije sploh nima, to bi lahko potem pomenilo samo se, da so sli ventili ne? zdaj me zanima koliko me bo stala zamenjava, samo okvirna cena?

Ni nujno da so šli ventili...pri nas se je isto naredilo na puntotu in je prebilo tesnilo glave. Ko je bil motor prižgan se je slišalo kot traktor in zelo težko je prišel v obrate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!