Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Vglavnem imam skuterja zongshen wind 50...to je dejansko isti skuter kot sprint model,Skuter YY50QT Classic vglavnem isti ksuter kot zgoraj nasteti samo firma je druga. Zdaj pa k problemu.

Spredja je disk zavora ki pa deluje zelo slabo. Zadnji boben prime odlicno. Spredna zavora pa za 1k...tudi ce jo stisnem dokonca se sprednje kolo se vedno vrti. Olja jv zavorah je dovolj, ploscic je se ogormno. Sem scistil ploscice in disk z razredcilom ker sem menil da je sigurno kako olje gor prislo ampak se vedno prime zelo zelo slabo v % bi reku da zadnja prime 80% prednja pa 20%.,...Ima kdo kaksen nasvet? Ni mi treba govorit to je kitajec itd...Zanima me samo kaj naj naredim kupim boljse proscice? Ce je to problem katere naj kupim?

hvala ze za vnaprej.

Objavljeno

Verjetno imaš zrak notri.. ;)

Zato ker same sprednje rocken ne morem stisnit dokonca. SE pravi kaj naredim sedaj?spustim olje ven? Oz kako to resit?

Objavljeno (popravljeno)

ja, na balanci maš uno škatlco k je olje not. Nared pa tkle (meni povedal k0ci heh :P )

-razšraufaš plastke na balanci, da prideš do one škatle..

-odrraufaš un kabl za olje k gre na bremzo

-stisneš bremzo do konca da gre olje vn

-bremze pol ne spustit, z salotejpu magar zalep, da ne gre nazaj..

-pršraufi un kabl nazaj

-dolij novo olje

-zašraufaš un pokrovček škatlce za olje nazaj

In bi mogli štimat. Mogoče ne takoj, sam pa bo, verjem, smo mi to že vse delali :D Hehe. Srečno ;)

Ajde

edit: bremz olje pa kupiš na pumpi ;)

Popravljeno . Popravil NejcZ
Objavljeno

a ročica se kej upira, mislm a feeling na prstih je tak kot da bremza? pol bi mogl bremzat, vsaj mal... pol je problem drugje. sicer majo pa skuterji garancijo, a nimajo?

Objavljeno

No tist kar sm js napisu je za primer da nič ne prime, pa lahko do konca stisneš..

Objavljeno

ja, na balanci maš uno škatlco k je olje not. Nared pa tkle (meni povedal k0ci heh :P )

-razšraufaš plastke na balanci, da prideš do one škatle..

-odrraufaš un kabl za olje k gre na bremzo

-stisneš bremzo do konca da gre olje vn

-bremze pol ne spustit, z salotejpu magar zalep, da ne gre nazaj..

-pršraufi un kabl nazaj

-dolij novo olje

-zašraufaš un pokrovček škatlce za olje nazaj

In bi mogli štimat. Mogoče ne takoj, sam pa bo, verjem, smo mi to že vse delali :D Hehe. Srečno ;)

Ajde

edit: bremz olje pa kupiš na pumpi ;)

eh tko ko je tle ti pa že ne bi mogu jst povedat :D

dol na čeljusti odpreš un šrauf za odzračevat, potem stisneš bremzo in jo držiš stisnjeno ter nazaj zašraufaš vijak,....to ponavljaš toliko časa, da ven skozi vijak teče olje brez mehurčkov....pa sproti je treba olje dolivat v posodico, da na novo ne potegne mehurčkov noter

Objavljeno

Sicer je tko nekaj malega prime ampak res zelo zelo slabo..Crap potem mroam se bremz olje kupit..Brez nakupa olja verjetno nebo slo crap.Glede garancije je tako da sme ga tako smesno poceni dobil da ce bi dobi lse garancijo bi bilo ze smesno. Samo cudn ose mi je zdelo disk zavra pa prime ua 1k.....obcutek na sami rocki je ok ravno tako kot mora biti sem imel ze velioko motorjev samo z nobenim se nisem imel tezave glede bremz. Mogoce veste katero olje naj kupim oz kolik stane.

Objavljeno

No fantje vzel sem odl celjust. Zdaj me pa zanima zakaj se uporablja tisti zgornji sravfek ki ima gumjasto kapico? Tisti tavecji sravf je verjetno da spustim olje=?

IPB Slika

Objavljeno

No fantje vzel sem odl celjust. Zdaj me pa zanima zakaj se uporablja tisti zgornji sravfek ki ima gumjasto kapico? Tisti tavecji sravf je verjetno da spustim olje=?

IPB Slika

dej čeljust nazaj...

na tisti vijak daj prozorno cevko, cevko na drugi strani v kozarec, kjer je malo bremz olja (da ne bo vlekel zraka). v posodo za bremz olje nalij nov bremz olje do maximuma. sedaj sinhrono stiskaj ročko in odvijaj 'tisti' vijak, da staro bremz olje po cevki odteka v kozarec. ko ročko stisneš do konca, zavij vijak nazaj, spusti ročko, z njo nekajkrat napumpaj in ponovi vajo. PAZI: ne sme ti zmanjkati olja v posodici!

to ponavljaj toliko časa, da priteče iz čeljusti čisto olje, če pa razlike ne vidiš, se boš moral zanesti na občutek oziroma poglej, če je približna količina olja kje zavedena. ko enkrat priteče novo olje, preveri koliko si zategnil 'tisti' vijak, vrni gumijasti čep na svoje mesto, nalij olje v posodo do maksimuma, zapri posodo in to je to. (najboljš pa je, če ti kdo pomaga pri odzračevanju)

se opravičujem, bolj preprosto ne znam napisati

Objavljeno

dej čeljust nazaj...

na tisti vijak daj prozorno cevko, cevko na drugi strani v kozarec, kjer je malo bremz olja (da ne bo vlekel zraka). v posodo za bremz olje nalij nov bremz olje do maximuma. sedaj sinhrono stiskaj ročko in odvijaj 'tisti' vijak, da staro bremz olje po cevki odteka v kozarec. ko ročko stisneš do konca, zavij vijak nazaj, spusti ročko, z njo nekajkrat napumpaj in ponovi vajo. PAZI: ne sme ti zmanjkati olja v posodici!

to ponavljaj toliko časa, da priteče iz čeljusti čisto olje, če pa razlike ne vidiš, se boš moral zanesti na občutek oziroma poglej, če je približna količina olja kje zavedena. ko enkrat priteče novo olje, preveri koliko si zategnil 'tisti' vijak, vrni gumijasti čep na svoje mesto, nalij olje v posodo do maksimuma, zapri posodo in to je to. (najboljš pa je, če ti kdo pomaga pri odzračevanju)

se opravičujem, bolj preprosto ne znam napisati

se pravi cevko dam na manjsi vijak in gasa grem kupit olje...

Objavljeno

:headbang:

človek ti skoraj nariše kako treba delat, potem pa take glumiš :grrr

Objavljeno (popravljeno)

:headbang:

človek ti skoraj nariše kako treba delat, potem pa take glumiš :grrr

Jao clovek fora je bila samo v tem ker nisem imel kam cevko nataknit...sem moral cel sravf ven vzet..zato sme vprasal...Zdaj j sicer prime boljse ampak se mi se vseeno zdi da n i to to mogoce pa sem samo prevec razvajen ...glede na to da je to moj prvi kitajcek. Sicer je pa tutdi sam disk manjsi kot

ga ima kaksna runnerca temu priemrno tudi manj prime ali pa me je samo moja ninja razvadila.

zdaj pa naslednje vprasanje kje dobiti ploscice za tega kitajca nikjer jih ne najdem sumim da so one krive :D

Popravljeno . Popravil aselak
  • 9 let pozneje...
Objavljeno

Rabim pomoč če se kdo spozna na zavore. In sicer ročka za sprednjo zavoro se mi zdi rahlo trda nima dosti hoda kar hitro zagrabi.. Problem pa je v tem da mi bremza med samo vožnjo... Kaj bi lahko bilo narobe kako bi to porihtal? To se mi je začelo dogajati po rahlem padcu na zavorno ročico kjer mi je tudi prijelo kolo tako močno da ga tudi obrnit nisem mogel :(

Objavljeno

na 2 mestih ne rabiš isto pisat ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!