Skoči na vsebino

Formula 1 2007


Jure

Priporočene objave

Pa Singapur tudi. Bo pa vsaj nočna dirka, bojda.

Samo, da bo Bernie zadovoljen :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ukazi iz boksov?

Vir: F1magazin.com

Na podelitvi priznanj včerajšnje dirke za VN Monaka v Monte Carlu je žarel samo en voznik: Fernando Alonso. Felipe Massa po slabi predstavi svojega dirkalnika ni imel razloga za smeh, Lewis Hamilton pa bi raje zmagal svojo prvo Grand Prix dirko – ampak očitno ga je svoje moštvo zaustavilo v korist Alonsa.

Mladi Britanec je v prvem delu izgubljal v primerjavi s svojim moštvenim kolegom, vendar pa je svojo priložnost iskal v tem, da je imel za pet krogov več goriva kot Alonso, ki je na svoj postanek prišel v 26. krogu, Hamilton pa so poklicali v 29. krogu. Posebej žalostno za mladega novinca, saj je bil ravno v tej fazi ekstremno hiter in bi lahko v naslednjih dveh krogih pridobil nadaljnje odločilne sekunde.

"Pogovoriti se še moram s svojimi inženirju. Prepričan sem, da je bil možen prihod varnostnega avta razlog, zakaj sem prej zavil v bokse", je po dirki razočarano dejal Britanec. V obrazložitev: Če bi se na stezi zares pojavil varnostni avto, bi se lahko vodilni napotili v bokse šele takrat, ko bi se jim priključili tudi ostali dirkalniki – in potem bi imeli prednost vsi tisti, ki so bili na strategiji enega postanka.

Alonso, ki je na tiskovni konferenci z zanimanjem poslušal izjave svojega moštvenega kolega, je imel seveda svojo, povsem drugačno obrazložitev: "To moram pojasniti. Na prvi postanek v bokse sem prišel dva kroga kasneje kot načrtovano, ker sem privarčeval gorivo v ogrevalnem krogu in tako naprej. To so mi povedali tudi iz boksov. Zato je bil moj prvi del samo tri kroge krajši od Lewisovega", pravi Španec.

Še enkrat je dišalo po moštvenem ukazu, ko je bil Hamilton v zadnjem delu dirke ekstremno hiter in se nenadoma priključil vodilnemu moštvenemu kolegu. Hamilton je že prišel v zavetrje Alonsa, vendar pa se ni odločil za prehitevanje. Nekdanji voznik formule ena Hans Joachim Stuck ima sledečo razlago: "Lewis Hamilton je vojak generala Fernanda Alonsa! Če bi slučajno napadel Alonsa, bi verjetno Norbert Haug osebno skočil na stezo.."

Toda medtem ko predvsem britanski mediji kažejo kaj malo razumevanja za srebrno nenapadanje, pa šef moštva Ron Dennis zagovarja to strategijo. "V tej dirki je pri voznikih šlo samo za to, da vozita hitro in da nam omogočita, da določimo konec dirke – in to je moje delo", je bil jasen Dennis. V Monaku je potrebno v ospredje postaviti interes moštva in zato so se pri McLarnu odločili za takšno ravnanje.

"Sedaj si verjetno vsi mislijo, in v to sem prepričan, da favoriziramo Lewisa ali Fernanda oziroma ju kaznujemo, ampak dejansko smo bili zelo pošteni v načinu, kako smo vodili to dirko. Ne maram, da zaviram voznike in jih frustriram, ker sem absoluten dirkač, ampak v Monaku moraš ravnati tako, če želiš zmagati in zato se ne nameravam opravičevati."

Hamilton je seveda to videl nekoliko drugače, čeprav je ob tej hudobni igri kazal dobro razpoloženje in se v vseh intervjujih kazal kot pravi moštveni igralec. Da pa bi v resnici raje imel možnost, da svobodno dirka na zmago, pa je bilo zaznati na tem, da se pri podelitvi priznanj, po štirih zaporednih uvrstitvah na stopničke, na peti sploh ni pretirano veselil, čeprav je drugo mesto za novinca na dirki v Monaku zares zavidanja vreden rezultat.

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk bi kaznoval take dogovore :angry: :angry: :angry:

Prepovedat kakršne koli komunikacijske naprave med boksi in voznikom,sej majo table pa še na volanu mu vse piše...

McLarnu dat kazen in zbrisat vse točke do zdej osvojene v prvenstvu konstruktorjev,da dirkači niso oškodovani...tko bi mogl narest že pri ferrariju čeprov sm nijhov fan...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

brez veze brisat pike itak ne bodo prvaki :hmm:

hamilton bo pa itak kmalu pokazal bebcu fonziju bo kašno neumnost naredu, če ga bodo preveč komandiral iz boksov :lol1:

Popravljeno . Popravil alezzi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in vsi vi junaki, bi kot šefii moštva, reskirali da se vaša vodilna moža zaletita med seboj :slap:

Kolikor se spomnim, je bilo zelo malo prehitevanja (če ga je sploh kaj bilo) tudi med ostalimi vozniki, kateri sploh niso moštveni kolegi

Alonzo je zmagal že, ko je bil na vseh ttreningih in v kvalifikacijah najhitrejši. Monaco je pač pista, na kateri lahko zmagaš že v kvalifikacijah.

brez veze brisat pike itak ne bodo prvaki :hmm:

Prvaki pa itaq ne bodo, jim zaenkrat zelo slabo kaže :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in vsi vi junaki, bi kot šefii moštva, reskirali da se vaša vodilna moža zaletita med seboj :slap:

...

Kot šef moštva normalno da bi delal iste stvari ampak zaenkat še nisem tko da sem za to da se spodbuja čimvečja zanimivost dirk ne pa zazihranost in režija iz boksov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot šef moštva normalno da bi delal iste stvari ampak zaenkat še nisem tko da sem za to da se spodbuja čimvečja zanimivost dirk ne pa zazihranost in režija iz boksov...

Najbolj zanimivo bi bilo, če bi imeli vsi Toyote. Pa jih nimajo :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj zanimivo bi bilo, če bi imeli vsi Toyote. Pa jih nimajo :rolleyes:

Najbolj zanimivo bi blo da jim komplet elektronko ukinejo v avtu pa eno roko na šaltkeber prlimajo pa da ga vidmo junaka...čeprov jst sm še zmer za mal močnejše avte ki delajo PSSSSSSSSSSSSSSSSS ko rukneš eno viši :kva2: :devil: :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo, zanimivo.

Lahko se motim, ampak dvomim, da bi si upal Hamilton na svoji četrti dirki dajati take izjave, če ne bi bilo na tem kaj resnice.

tud js to mislm...vsi pa vemo, da se v formuli dogajajo svinjarije, tako, da mu kar verjamem...poba se zaveda, da ma potencial in, da bi lahko mel vsaj možnost napadat, zato se je tud pobuniu, kar brezveze se po moje nebi, ker kot napisano, že stopničke pomenijo ogromno oz. največ, sploh za začetnika...sej verjetno mu bodo zdej mastno plačal da bo v nadaljne tiho...pr ferrariju se je dogajalo isto; kot omenjeno v članku :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj zanimivo bi blo da jim komplet elektronko ukinejo v avtu pa eno roko na šaltkeber prlimajo pa da ga vidmo junaka...čeprov jst sm še zmer za mal močnejše avte ki delajo PSSSSSSSSSSSSSSSSS ko rukneš eno viši :kva2: :devil: :yea1:

ja sej...sej še mal, pa bo že gas dajalo in bremzalo vse samo...to skor ni več dirkanje...sploh nimaš občutka, da voziš avto po moje... :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ne sej formulo je že treba znat peljat,ukinili so tud že avtomatske menjalnike,ampak vsejen je še vedno računalnik tisti ki vse kontrolira in rešuje včasih iz nerešljivih situacij...kot pri motoGPju bi tut v tej F1 mogli prvo kot prvo ukinit traction control :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me prov zanima kaj se bo izcimilo iz tega :closedeyes:

ja upam da nebo spet kot pri ferariju

drgac glede te elektronike bi blo pa 100x bl zanimivo ce bi bli dirkalniki brez use te elektronike kokr ucasih, tisto sop ble sele zanimive dirke :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

me prov zanima kaj se bo izcimilo iz tega :closedeyes:

Hamilton v FERRARI :OK: (dobr bi blo :P :P :P )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede preiskave FIE o moštvenih ukazih na VN Monaka... mislim, da kakšne drastične kazni ne bo, verjetno samo kakšno opozorilo ali pa globa.

Sicer pa njihov odgvor že nestrpno pričakujem!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na uredništvo poptv sem že 3x poslal mail, ker me res fulll zanima, kdo financira oz. plačuje potovanja in akreditacije "strokovnemu komentatorju" Jerančiču. Eno leto se spomnem, je biu Jefra celo v Avstraliji, vemo pa, da je kar nekajkrat takole prisoten na dirkah F1. Vem, da je skoraj nemogoče kar tako dobiti akreditacijo za F1, samo z uredništva nisem dobil niti odgovora naj neham težit, kaj šele, da bi mi odgovorili.

Mogoče kdo od tu ve, kako se tem stvarem streže okoli jefre?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na uredništvo poptv sem že 3x poslal mail, ker me res fulll zanima, kdo financira oz. plačuje potovanja in akreditacije "strokovnemu komentatorju" Jerančiču. Eno leto se spomnem, je biu Jefra celo v Avstraliji, vemo pa, da je kar nekajkrat takole prisoten na dirkah F1. Vem, da je skoraj nemogoče kar tako dobiti akreditacijo za F1, samo z uredništva nisem dobil niti odgovora naj neham težit, kaj šele, da bi mi odgovorili.

Mogoče kdo od tu ve, kako se tem stvarem streže okoli jefre?

akreditacijo dobiš če izkažeš da delaš za (FIA) pomemben medij in da pokrivaš določeno tematiko. ponavadi zahtevajo potrdilo medija (recimo POP-a) in še kak tvoj prispevek iz katerega se vidi da si že pokrival temo, pri tiskanih medijih tako pošlješ kako kopijo tvojih člankov pri tv pa nevem kako to gre.

glede na to da je POP odkupil TV pravice in jih plačal jim verjetno pripada določeno število novinarskih in verjetno tudi VIP akreditacij, kdo krije stroške pa se morajo zmenit na POP-u. verjetno pa ima Jerančič tudi pri ferrariju kakšno zvezo glede na to da hčerka dirka, tako da mu pomoje ni problem prit noter preko POP-a ali ferrarija.

ena varianta so tudi sponzorji, pred leti je recimo tobačna LJ povabila nekatere SLO novinarje na motoGP v Barcelono kot je bil Galuossis sponzor yamahe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Jure007, kaj pa te v zvezi s tem tišči :? Samo vprašam.

Sicer pa se je Eklstoun že oglasil, da zahteva strogo kazen za McLaren. Finančna kazen naj ne bi bila dovolj, prej izključitev iz prvenstva. :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!