Skoči na vsebino

transalp ali KLE 500


otog

Priporočene objave

Vsi vi, ki imate bogate izkušnje kaj menite ali je nakup novega KLE-ja boljši od cca 40k ( l.95 )prevoženih in dobro ohranjenih na transalp-u. Skratka ali se bolj splača kupiti rabljen tarnsalp ali KLE ?

Thanks. :oops:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLE bo imel mogoče eno leto, dve max.

Mašina ni glih najmočnejša, pa če ima kej več kot 40 kil, bo že kmalu premalo.

Če bo nov, bo v teh dveh letih izgubil bistveno več na ceni kot TA.

TA ima dražje dele

S TA se lahko odpraviš tudi kam dalj, pa ne bo tak safr.

Če se ne dobi lepe rabljene TA, potem malce novejšega rabljenega KLE... raje rabljenega pa za manj denarja, da ne izgubiš toliko pri prodaji.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thanks company!

Še vedno sem v dilemi, ker na nagledanem TA-ju je zemenjana guma, veriga, zavorne ploščice. Kaj me sedaj pri teh kilometrih ( 40K )lahko približno čaka ? Ali je meja za registracijo res 500ccm, ker TA registracija stane cca 75K ?

Lp

Oto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Thanks company!

Še vedno sem v dilemi, ker na nagledanem TA-ju je zemenjana guma, veriga, zavorne ploščice. Kaj me sedaj pri teh kilometrih ( 40K )lahko približno čaka ? Ali je meja za registracijo res 500ccm, ker TA registracija stane cca 75K ?

Lp

Oto

Stane brez bonifikacije cca 93 k SIT. KLE pa je v enem registracijskem razredu nižje, in mislim, da je cena registracije za KLE cca 75 k SIT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz bi ti priporočal Transalp (jasno... :D ). 40k km ni za TA nič posebnega, če so seveda z njo "lepo ravnali". Tudi kake posebne okvare ni pričakovati, mogoče bodo prvi na vrsti kaki ležaji (kolesni ali pa tisti iz vrtišča prednjih vilic), vendar to ni pravilo.

Glede cene registracije imaš prav. Transalp pade v razred 500ccm-750ccm, ki je res precej dražji kot en razred niže, če se ne motim od 250cmm do 500ccm, v katerega spada KLE. Tudi deli za TA so razmeroma dragi - le redki niso dražji kot za Kawasaki ali so morda celo cenejši, večina delov pa je nerazumljivo (pre)dragih. Sicer pa rezervnih delov pri TA k sreči ne rabiš veliko... :wink: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če si single na zicu in nisi modri dirkač KLE. Sicer pa transalp ni nekam ful močnejša. Če si modri dirkač pol pa TDM :)

El B.

p.s. le kje je mojster z radirko??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TA je dobro ohranjen, nekaramboliran, letnik 95 (? ), izgleda dobro. Vožen je bil samo po asfaltu- skoraj. Z kovčkom Givi ga ceni na 89k in noče nič spustiti. Ali meniš, da je za moped to preveč cvenka ?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KLe je sicer čist všečen bicikl... ma pa star agregat od GPZ-ja, ki zelo rad pade v resonanco, trese balanco in je precej neudoben za daljša potovanja... vsi moji kolegi (4) k so jih kdaj imel... so jih zamnejali naslednjo sezono... TA je po mojem precej boljši bicikl in ne spada v isti razred endur... je precej bolj potovalna, predvsem ima boljšo aerodinamoko (višjo šipco) in precej bolj zanesljivo drobovje (Honda je ipak Honda), to boš videl predvsem pri porabi olja.... da ne govorim kakšne so razlike če boš potoval v dvoje...

Je pa res, da če si želiš kompromis bolj v smeri fun bike-a si bliže kle-ju...

Seveda pa pri nabavi rabljenega bicikla, daj prioriteto ohranjenosti, servisiranju in ceni :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri meni je bil ob nakupu tudi KLE v igri, ampak ko sem zagledala TA, sem pozabila na vse ostalo. In moram reči da mi ni žal. Ob nakupu je sicer največ reklo oko, ki je reklo: 'uf kako je lepa'. Ampak dlje ko jo vozim bolj mi je všeč. In v tem času sem vozila že precej drugih motorjev pa sem vsakokrat najbolj srečna ko sedem nazaj na svoj motor. Kawasakija sicer še nikoli nisem vozila, samo ko sem jaz kupovala, mi je prodajalec rekel, da se bom KLEja zelo hitro naveličala (ga prerasla). Takrat mu sicer nisem čisto verjela, ker sem bila totalni začetnik, ampak zdaj pa mu čist verjamem (po 17k km). Ker se svoje nisem nikakor naveličala.

Deli in servisi (As v Trzinu) so pa svinjsko dragi (originalna nalepka je 7k SIT!!! kaj šele ostalo). Kako je pri Kawi pa ne vem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D veš Macica, da sem že imel predračun in sem skoraj naročil KLE-ja. Pol pa sem šel gledat enega rablljenega TA. V trenutku mi je bil všeč in sem se zatrapal vanj in sem sedaj v hudi dilemi ali pamet ali racionalnost.

Moti me,da je TA letnik 95, ampak kakor mi vsi pravite za TA ni pomembna starost ampak ohranjenost in predvsem motor je boljši.

Veš tudi jaz sem začetnik pri motoristiki in je to moj prvi motor.

Se ti smehlja glede na tvoje spomine ?

CIAO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je srce reklo da, pol vzami :!: :!: :!: Sploh ne razmišljaj. Ti jaz garantiram, da ti ne bo žal. Tudi starejše TA se vozijo po naših cestah popolnoma BP (ane transalp?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi starejše TA se vozijo po naših cestah popolnoma BP (ane transalp?)

Eeeeee..... Nooooo..... Mnja.... :twisted: :wink: :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pa jest tud... Vozim Transo letnik 1988, imam jo že deveto leto, servisiram jo večinoma sam, o prodaji ne razmišljam... Je pa z letnikoma 1987 in 1988 potencialno nekaj več težav kot z novejšimi, ko je Honda nekatere dele stroja temeljito spremenila... Kot pravijo, do 80.000km niti pod razno ni treba posegati v mašino ("bulletproof engine"), razen če z njo res huronsko grdo ne ravnaš... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P :P :P :new-bday:

Mačica, Transalp, and comp. !

Sporočam vam, da sem kupil TA l.95 in imate enega člana skupine več.

Ob druženju v naravi bomo nazdravili.

LP in hvala za pripombe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P :P :P :new-bday:

Mačica, Transalp, and comp. !

Sporočam vam, da sem kupil TA l.95 in imate enega člana skupine več.

Ob druženju v naravi bomo nazdravili.

LP in hvala za pripombe.

TO, Otog. Welcome to the club. Jaz tudi mislim, da ti ne bo niti pod razno žal. Proslavimo pa lahko že jutri v Bovcu, če se nam boš pridružil. Saj stroj zdaj imaš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8)

veš mMačica, toliko sem previden, da vem, da moram imeti nekaj km v riti in obnašanje motorja v glavi, preden se odločim za daljšo vožnjo.

Hvala za vabilo se pa vidimo prihodnjič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8)

veš mMačica, toliko sem previden, da vem, da moram imeti nekaj km v riti in obnašanje motorja v glavi, preden se odločim za daljšo vožnjo.

Hvala za vabilo se pa vidimo prihodnjič.

Predvsem najprej popravi podatke v profilu, ker zdaj pa bosopetec nisi več spljoh.

Kolk kilometrov pa misliš nardit preden boš šel na 'daljšo' vožnjo. Trikrat okrog bajte. Ma saj to lahko zelo hitro opraviš. Še danes. Jutri pa gasa pa na Sočo. Saj mamo tut čoperiste in skuteriste zraven, tko da boš lahko počasi vozu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj je to zdaj? forum TA ali primerjava med TA in KLE?! mars v svojo temo TA hvaliti! :x :P :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!