Skoči na vsebino

dilema


d_r_e_j_c

Priporočene objave

Marsikaj sem prebral o obeh maxijih, a mi zadeve niste olajšali. Ali naj kupim (verjetno uvoz leto dni starega) xcitinga 500 ali atlantica 500?

Najbolj pomembna mi je veterna zaščita, potem pa avtonomija (poraba), cena vzdrževanja (servisi), zanesljivost... Povejte kak plus in minus za oba (cena je praktično enaka).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kratko povzamem pluse in minuse obeh skuterjev s revije SCOOTER&sport št.4,5/2005, kjer so naredili primerjavo potem bi zgledalo nekako takole:

1. Kymco Xciting 500

+ vožnja naravnost

+ kultiviran motor

+ zavore

- ogledala

- prostornost prtljažnika

- "nosilnost" (dovoljena obtežitev)

2. Aprilia atlantic500 Sprint

+ podvozje, odzivnost

+ motor

+ zavore

+ "nosilnost" (dovoljena obtežitev)

+ lahko postavljanje na centralno stojalo

- ogledala

- vzmetenje zadaj (trdo)

- plastika

- ključavnica na strani

- točenje goriva (zapiranje, odpiranje)

Kratek povzetek vsakega skuterja (žal v nemščini):

1. Kmyco Xciting - der Neuling aus Taiwan vermittelt satte Strasenlage bei jedem tempo

2. Aprilia Atlantic 500 Sprint - Sportlich dieser Italiener. Kein anderer 500er bietet seinen kurvenspas :OK:

Kot si že verjetno prebral v temi Moj maxiskuter se cene servisov za oba modela bistveno ne razlikujejo. Za porabo Xcitinga ne morem reči nič, moja aprilia pa je v zadnjih 6500km povprečno porabila 4,2 l/100km goriva.

Vetrna zaščita je zadovoljiva, sigurno pa ne tako dobra kot pri burgmanu 650, silver wingu 600 ali stari aprili atlantic.

Moja osebna ugotovitev po testni vožnji je bila da Kymco težje "pade" v zavoj kot Aprilia, je pa naravnost po občutku bolj stabilen (s tem pa nočem reči da aprilia ni dobra v vožnji naravnost, samo pozna se da je Kmyco težji in nekako bolj "sedi").

Kmyco je težji, kar se pozna pri počasni vožnji, vetrna zaščita primerljiva. Armaturno ploščo ima Xciting bolje opremljeno. Zapiranje pokrovčka za gorivo pri Atlanticu je včasih res nerodno :devil: .

Glede na to da ima Aprilia motor s koncerna Piaggio in da smo blizu Italjie, vsaj pri delih za motor nebi smelo biti problemov. Vendar je na testu zdržal 35.000km in ko so ga rastavili ni bilo nič narobe, tako da verjetno kaj več kot potrošni material tako ne boš rabil.

Skratka če povzamem besede novinarjev (imam enako mnenje): odločitev med obema skuterjema je v končni fazi prepuščena zgolj "okusu" kupca. Dejstvo je da gre v rezultatu lastnosti za zelo atraktivna skuterja.

Tako naj bo dovolj, izbrati boš moral sam.

LP

če si iz okolice Ce ti skopiram primerjalni test

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to, da ta model Xcitinga nima elektronsko reguliranega vbrizga goriva, predvidevam da ima slabši izkoristek in s tem tudi večjo porabo od Aprilie...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valentin. Xciting 2006 ima elektronski vbrizg.

Skuterist. Sem prebral veliko tvojih sestavkov in si se spet izkazal. Hvala.

Marsikaj sem še prebral na moto.it pa dilema počasi le kopni. Sem si kupil pantheona, da vidim, če me bo zagrablo. In me je. Sedaj je pa 150 ccm premalo.

Škoda samo, da so pri atlanticu glede na prejšnji model, tako oskubili armaturko. Ampak alarm vendarle omogoča bolj brezskrbne ločitve pa tudi kak liter prtljažnika več je pri atlanticu. Vsaj zdi se mi zdi tako.

Se mi zdi, da bodo ta mladi bolj za xciting, starejši pa bolj za atlantic, kakor namigujeta tudi imeni, čeprav so motorne zmogljivosti ravno obratne od videza.

Glede na vreme mi ostaja vse manj časa za odločitev B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valentin. Xciting 2006 ima elektronski vbrizg.

Aha. Ok.

Da je še tastar model, sem sklepal zaradi datuma revije, iz katere je povzel test skuterist.

Pa veliko užitkov s tvojim bodočim maxijem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Valentin. Xciting 2006 ima elektronski vbrizg.

Skuterist. Sem prebral veliko tvojih sestavkov in si se spet izkazal. Hvala.

Marsikaj sem še prebral na moto.it pa dilema počasi le kopni. Sem si kupil pantheona, da vidim, če me bo zagrablo. In me je. Sedaj je pa 150 ccm premalo.

Škoda samo, da so pri atlanticu glede na prejšnji model, tako oskubili armaturko. Ampak alarm vendarle omogoča bolj brezskrbne ločitve pa tudi kak liter prtljažnika več je pri atlanticu. Vsaj zdi se mi zdi tako.

Se mi zdi, da bodo ta mladi bolj za xciting, starejši pa bolj za atlantic, kakor namigujeta tudi imeni, čeprav so motorne zmogljivosti ravno obratne od videza.

Glede na vreme mi ostaja vse manj časa za odločitev B)

Pa tudi akcije pri Aprili-ji bodo končane. Glede velikosti prtljažnika si ne delaj utvar, pri obeh gre notri 1 zaprta čelad, jakna ter kakšna malenkost. Pa še glede servisa Kymco ima interval na 5000km Aprilia pa na 6000km.

Dobre opise najdeš tudi na naslednjem linku:testi skuterjev by Okapi

Vendar boš moral prevajati s Yahoo-jem.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Se mi zdi, da bodo ta mladi bolj za xciting, starejši pa bolj za atlantic, kakor namigujeta tudi imeni, čeprav so motorne zmogljivosti ravno obratne od videza.

...

Jaz bi pa prej rekel obratno. Mlajši bodo prej izbrali Sprinta, ker ima boljše zmagljivosti zaradi manjše teže, bolj živahnega agregata in boljše ciklistike :OK: . Kymco je pa le na pogled bolj živahen, sploh če je v oranžni barvi, sicer pa je v vožnji bolj umirjen :BUA: .

V končni fazi pa je vse odvisno od tvojega načina vožnje. Nekdo ima lahko bolj živahen motor pa bo vozil umirjeno in tudi slučajno ne bo izkoriščal prednosti svojega motorja in obratno. .)

Pa veselo nakupovanje želim! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sj zato sem omenil imeni. Vozita pa se zgleda ravno obratno. Ravno na moto.it pravijo, da je masiven prenos na xcitingu 500 kar nerodna reč (na 250 je malo bolje), če predivje voziš leve ovinke. Sam sem sicer bolj zmeren voznik, ampak z mojim v krožiščih pridno brusim stojalo.

Nakupovanje bo pa spet avantura (če boom šel v I). Morda bom pa vseeno izkoristil akcijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"Deklc", po domače, je pri xcitingu res nekam blizu asfaltu. To je, poleg nizkega položaja ogledal, prva stvar, ki sem jo videl kot moteči dejavnik na tem skuterju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pri Xcitingu najbolj moti preveč štrleč variomat, drugo je pa za to ceno dobro izdelano. Aprilije sicer nisem vozil (moj test od Xcitinga se pa valja nekje po forumu), bi jo pa tudi rad sprobal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si kupil pantheona, da vidim, če me bo zagrablo. In me je. Sedaj je pa 150 ccm premalo.

Glede na vreme mi ostaja vse manj časa za odločitev B)

Samo ne mi o tem govorit, ker sem jaz na isti način nabavo 150 ccm skuter, v bistvu kopijo patheona od yiyinga. Zaenkrat se še nisem povsem navadil skuterskega načina pospeševanja (ni tako lepo zvezno, kot pri motorju), ampak sem pa tudi navozil zelo malo km. Saj je skuter jako udobna zadeva s fantastično vetrno zaščito, ampak vseeno me ne mika, da bi dal 2 mio za moped čez nekaj časa...

Za vreme pa se ne bat. Naslednji vikend bom jaz svojega spravil iz dedkove kleti nazaj v garažo in posledično na prosto, kar pomeni, da bo takrat padel sneg .)

LP,

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1: ja teli 150ccm skutrji so tut neki posebnga pol pa gledajo kako mim letijo 50-70 ccm skutrji ...na mitingu sm gledu dreg 150 VS 50

50 ccm ga je tko pocu na pospeskih da mu je bla sramota :lol1: :lol1:

pa 50 ccm je sam auspuh zamenu... :lol: :lol:

50 ccm mau zrihtat se bl splaca :yes: :yes: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 ccm mau zrihtat se bl splaca :yes: :yes: :evilgrin:

Sicer je to čist off-topic, ampak ne morem si kaj, da ti ne bi odgovoril: tisti, ki vozimo 4t 150 ccm namesto 2T 50 ccm že vemo, zakaj to počnemo. Ker pa je to že x-krat obdelana tema, ne bom na dolgo in široko razpredal o plusih in minusih našega početja.

LP,

Matic

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cilindr nekateri nimajo skuterov za v šolo pa malo za po mestu se peljat. S maxiji se da dolge ture delat, ima veliko več prtljažnega prostora, je veliko bolj udoben za dolge vožnje in poraba je "normalna" proti 50ccm predelanim skutejem, ki so tudi dosti manjši od maxijov.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Marsikaj sem prebral o obeh maxijih, a mi zadeve niste olajšali. Ali naj kupim (verjetno uvoz leto dni starega) xcitinga 500 ali atlantica 500?

Najbolj pomembna mi je veterna zaščita, potem pa avtonomija (poraba), cena vzdrževanja (servisi), zanesljivost... Povejte kak plus in minus za oba (cena je praktično enaka).

[/quote

Nimaš kaj za razmišljat. Kupi Aprilio Atlantica - to je moje mnenje. Poznam serviserja, ki šraufa Kymco. Veliki problemi z tesnili na glavi valja, ključavnicami za vžig in zelo zelo dragi rez.deli(xciting 500). Samo jermen za Xcitinga stane skoraj blizu 43.000 sit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ROBČEK

Verjetno res. Ampak ko sem se že skoraj odločil, sem nekje zasledil slike prostora pod atlanticovim sedežem in sem spet v dilemi če ne bi raje kar Malagutija Spider500 GT. Sam me moti ocena zanesljivosti na moto.it. Mislim, da je 6 ali pa celo 5. Najnižja med maxiji.

MATIC7

Tk kot si reku. Fantje mislijo, da kupujemo 150ccm zarad hitrosti :slap: , ampak mi vemo zakaj :whistle: Pa upam, da bo vreme res tako kot si napovedu, da bom še lahk potegnu pancarje iz arhive. Ampak vreme pa res pritiska.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ROBČEK

Verjetno res. Ampak ko sem se že skoraj odločil, sem nekje zasledil slike prostora pod atlanticovim sedežem in sem spet v dilemi če ne bi raje kar Malagutija Spider500 GT. Sam me moti ocena zanesljivosti na moto.it. Mislim, da je 6 ali pa celo 5. Najnižja med maxiji.

MATIC7

Tk kot si reku. Fantje mislijo, da kupujemo 150ccm zarad hitrosti :slap: , ampak mi vemo zakaj :whistle: Pa upam, da bo vreme res tako kot si napovedu, da bom še lahk potegnu pancarje iz arhive. Ampak vreme pa res pritiska.

Če rabiš veliko prostora, kupi starega atlantica ali pa majesty 400, pri obeh imaš prostora za dve čeladi in drobnarije. Drugače pa lahko maxije preveriš še na cyberscooter.

LP

Popravljeno . Popravil skuterist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj všeč mi je Atlantic sprint. Ta star model Atlantica je pa čist 'prelen'. Nasploh mi je 'italo design' najboljši - najlepši. Japonci mi enostavno niso všeč, čeprav so tehnološko res špica.

V 'dokumentaciji' vaših izletov pa sploh nisem opazil kakšnega spiderja. Pa tudi prevedel sem narobe tisto o zanesljivosti, kar mi je glede na skupni agregat z ostalimi modeli motorjev, bilo takoj čudno. Verjetno so s slabo oceno mislili karakteristike vožnje za sovoznika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz Malaguti Spiderja v živo še sploh nisem videl :huh: A so sploh vozi kakšen po naših cestah :? Jaz se za Malagutija ne bi odločil, ker je malo teh skuterjev, malo servisov, serviserji imajo manj izkušenj, vprašljiva hitrost dobavljivosti in cena rezervnih delov... Bolje je vzeti tak skuter, ki se po naših cestah vozi v večjem številu. Pravzaprav pa ni nobenega maxija na naših cestah v res večjem številu :BUA:

Najbolj všeč mi je Atlantic sprint. Ta star model Atlantica je pa čist 'prelen'...

Vprašaj @Zvoneta500 kako len je tastar Atlantic :xx: Sploh je zakon z namontiranim mp3 playerjem in zvočniki :OK: Je pa res, da se pritožuje nad prenizko namontiranim izpuhom > v dvoje pri večjih nagibih podrsa. Moj X9 podrsa s centralnim stojalom, v dvoje seveda. Ampak pri obeh maxijih ga moraš res kar pošteno nagnit, da pride do "podrsa" :D

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ROBČEK

Verjetno res. Ampak ko sem se že skoraj odločil, sem nekje zasledil slike prostora pod atlanticovim sedežem in sem spet v dilemi če ne bi raje kar Malagutija Spider500 GT. Sam me moti ocena zanesljivosti na moto.it. Mislim, da je 6 ali pa celo 5. Najnižja med maxiji.

MATIC7

Tk kot si reku. Fantje mislijo, da kupujemo 150ccm zarad hitrosti :slap: , ampak mi vemo zakaj :whistle: Pa upam, da bo vreme res tako kot si napovedu, da bom še lahk potegnu pancarje iz arhive. Ampak vreme pa res pritiska.

Kakšen Malaguti neki. Mal preveri kako je z deli. V SLO skrbi za Malaguti Trgoavto v supermarketih. Upam, da sem ti vse povedal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da je off topic ampak mogoče bi pa lahko pogledal tudi za kakšnim drugim recimo Xmaxom ali pa Burgmanom glede na to da se ne moreš odločit med dvema in si nekje potegnil še tretjega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da je off topic ampak mogoče bi pa lahko pogledal tudi za kakšnim drugim recimo Xmaxom ali pa Burgmanom glede na to da se ne moreš odločit med dvema in si nekje potegnil še tretjega.

Ampak oba sta dražja od omenjenih modelov vsaj za 1500 EUR :blush: (nova seveda).

Cenovno ugoden je trenutno tudi Scarabeo, ki ga prodajajo po akcijskih cenah.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

X-Max ni dražji, saj ima le 250ccm. Cena je tam okrog 4500€. T-Max je pa druga pesem... cca 8000€, ampak je pa taprav :OK:

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!