Stroj Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 Gumo dej kr 130 zadi, zaradi izgleda če ne drugega.....na izbiro maš malo morje znamk. Me pa zanima če so pirelli gume kej dobre?
DIESEL Objavljeno Februar 28, 2007 Opozori Objavljeno Februar 28, 2007 js mam tut 130 uzad pa se drži ceste normalno kulk lahk pričakuješ od takega motorja .) znamk maš pa malo morje ja :) kiro svećko naj dam pol gor mam pa dellorto 19 hebo lamel block pa nič druga original ror sam odprt .) kiro naj dam sm ga probu tut na porivanje užgat pa ni hotu s to svečko :BUA:
FlamE#7 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Ah sej 70kiti držijo dolg...en tuki ma z njim narejenih več kot 10k km. eni majo z 80 več kot 10k km :P heh če je naenkrat palo obrati potem ziher ni ferg izpuh daj dol pa poglej bat, če je opraskan potem je ribnu :grim :grim
Stroj Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 eni majo z 80 več kot 10k km :P Se številke še precej višje sukajo ane :naughty:
Fric Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 za vec kot 10k mors imet sreco pa motr rabi met pravga lastnika .)
norc 16 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Se številke še precej višje sukajo ane :naughty: glejte z 80ko oz. 70ko se da naredit veliko km samo vzdrževanje mora bit primerno. recimo alu celinder ti ko so do 15 konjev furaš 3000km menjaš batne obročke pa še do 6 tisoč niam kaj bit. pri gusih pa pri 6 menjaš batne pa furaš do deset nekje. potem kaj so hige end celindri 20 in več konjev pri 1500 menjaš batne pri 3 pa celi bat. saj nerečem da ti bati nebi zdržali več km samo pri takih kilometrih jih je dobro menjat. da potem nezagrabi in ata kupi novi celinder
alenn Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 STROJ, PIRELLI, GLEDE TEG GUM BOM TAKO REKEL, DRUGIH ŠE NISEM MEL GOR, TAKO PRIMERAJTI JIH Z NEKIMI DRUGIMI NE MOREM, LAHKO PA REČEM, DA SEM BIL Z NJIMI KAR ZADOVLJEN, KAR VREDU SE DRZIJO, PA SO TUDI FAJN MEHKE SO. ZDAJ PA BI RAD ŠE PROBAL KAJ DRUGEGA, TAK DA ZDAJ BON DAL NEKEJ DRUGEGA GOR, PA RAD BI MEL NEKEJ BOL ŠPORTNI PROFIL, TE PIRELLI SE MI ZDI SO BOLJ ZA DEŽ, TAKI "OSTER" PROFIL JE... HVALA ZA NASVET, BOM DAL KAR 130 GOR...
Stroj Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Sej jst mam tud pirelli gor že neki časa tko da so že kr fino trde :P samo na dežju pa niso nwm kaj...hitr spodnese gumo. ampak polet če so ogrte se pa držijo ceste ko klop :OK:
megator Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Ali ima kdo sprednje vilice za aprilio rs. V glavnem morajo biti ravne
FlamE#7 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 glejte z 80ko oz. 70ko se da naredit veliko km samo vzdrževanje mora bit primerno. recimo alu celinder ti ko so do 15 konjev furaš 3000km menjaš batne obročke pa še do 6 tisoč niam kaj bit. pri gusih pa pri 6 menjaš batne pa furaš do deset nekje. potem kaj so hige end celindri 20 in več konjev pri 1500 menjaš batne pri 3 pa celi bat. saj nerečem da ti bati nebi zdržali več km samo pri takih kilometrih jih je dobro menjat. da potem nezagrabi in ata kupi novi celinder dobr jst sm mojih 14.000km z mhr80 naredil z samo eno menjavo bata in batnega obrocka ampak ok :P (uprasite denza :P ) nakonc mi je pa ribnil zaradi slabih dihtung (beri-neoriginal) katere je dal denz no3 in je voda prisla do cilindra ter vse skupaj zaribnila... mah sej ni panike k mi je on skupaj dal je se najdlje drzalo... 8000km se mi zdi :OK: STROJ, KOLEGA ALENN, TAKOLE BOM REKEL, NA LEVI STRANI TIPKOVNICE IMAS TIPKO NA KATERI PISE "CAPS LOCK" PREDEN NAPIŠEŠ TU NA MOTOSVETU KAKŠEN POST, SE POTRUDI IN JO UPORABI, POMAGA :D , pa brez zamere :) Ali ima kdo sprednje vilice za aprilio rs. V glavnem morajo biti ravne so lahk tut mal skrivlene?, bi te pa rad se videl voziti z njimi ja... ko spustiš balanso v prvi graben :worship: Ok, to so bli sami komenti, zdej pa da se jest neki uprašam :P, danes sem dal dol jollya in zobnik 13 (gresta k drugemu lastniku :cry: :cry: ) sedaj mam v glavnem stock edino še moj zvesti filter e13 se bori :worship: no sedaj pa vprašanje, na originalnem avspuhu na začetku nek kura* ven "štrli" in vem da se da lahko nanj neko cev katera vodi do neke železne aparature... Zdaj če tega nimam gor je zvok tak BOBBOBO pa smrdi mi gor iz une cevke u faco direkt, če pa je gor tist je pa tak zaprt zvok. VPRAŠANJE: ima ta "železni aparatek" poleg zvoka tudi kakšno drugo uporabno funkcijo (performance pa to B) ). no če kdo ve naj mu najlepša da :grim LP
Stroj Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 Nima to blage veze s performancem....to je za odvajanje nečesa, samo se ne spomnem zdele imena. Bom pol dal eno sliko gor...zdele nimam dostopa do nje
k0ci Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 dobr jst sm mojih 14.000km z mhr80 naredil z samo eno menjavo bata in batnega obrocka ampak ok :P (uprasite denza :P ) nakonc mi je pa ribnil zaradi slabih dihtung (beri-neoriginal) katere je dal denz no3 in je voda prisla do cilindra ter vse skupaj zaribnila... mah sej ni panike k mi je on skupaj dal je se najdlje drzalo... 8000km se mi zdi :OK: KOLEGA ALENN, TAKOLE BOM REKEL, NA LEVI STRANI TIPKOVNICE IMAS TIPKO NA KATERI PISE "CAPS LOCK" PREDEN NAPIŠEŠ TU NA MOTOSVETU KAKŠEN POST, SE POTRUDI IN JO UPORABI, POMAGA :D , pa brez zamere :) so lahk tut mal skrivlene?, bi te pa rad se videl voziti z njimi ja... ko spustiš balanso v prvi graben :worship: Ok, to so bli sami komenti, zdej pa da se jest neki uprašam :P, danes sem dal dol jollya in zobnik 13 (gresta k drugemu lastniku :cry: :cry: ) sedaj mam v glavnem stock edino še moj zvesti filter e13 se bori :worship: no sedaj pa vprašanje, na originalnem avspuhu na začetku nek kura* ven "štrli" in vem da se da lahko nanj neko cev katera vodi do neke železne aparature... Zdaj če tega nimam gor je zvok tak BOBBOBO pa smrdi mi gor iz une cevke u faco direkt, če pa je gor tist je pa tak zaprt zvok. VPRAŠANJE: ima ta "železni aparatek" poleg zvoka tudi kakšno drugo uporabno funkcijo (performance pa to B) ). hja eni pravjo da je za nadtlak v tanku, drugi pa da zraven meša čist zrak da je izpuh čistejši zaradi teh EURO normativov, zdaj kaj je pa res pa ne vem no če kdo ve naj mu najlepša da :grim LP najdet si jo bo mogu pa sam ne :devil:
FlamE#7 Objavljeno Marec 1, 2007 Opozori Objavljeno Marec 1, 2007 fantje se link, kje je ta aparat malo bolj predstavljen KLIK
Stroj Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 (popravljeno) Evo vam....by zeko. Sam jst nisem nobene črne stvarce opazu Popravljeno Marec 2, 2007. Popravil Stroj
Fric Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 WTF kaj je to?? dej ti lepo odrezi to cevko pa zašvasi neki cez pa bo, jebes ti evro normative :P :P
Stroj Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 Sej te cevke so samo na orginal auspuhih......na "sport" auspuhih pa tega ni...
norc 16 Objavljeno Marec 2, 2007 Opozori Objavljeno Marec 2, 2007 na moji tega niti na orginal ni blio
FlamE#7 Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 ok fantje hvala za tele odgovore, sedaj pa novo vprasanje. Kaj naredijo na servisu z tvojim avspuhom, ko pravijo da ga boo "odblokiral" ce kdo ve prosim :? aja pa jolly je danes sel k novemu lastniku :cry:
Stroj Objavljeno Marec 3, 2007 Opozori Objavljeno Marec 3, 2007 Tele šraugi na slikah so zavarjeni in se vare stran pobrusi, razmontira auspuh in blokade ven pobere. Za kok keša si prodal jollya?
fossil Objavljeno Marec 5, 2007 Opozori Objavljeno Marec 5, 2007 po dougem cajti spet na forumu.... učer po dougem cajti dalša tura... informativno, motor je na prodaj, več na PM...
FlamE#7 Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 evo pa je še original cly zaribal.. :cry: danes ob 8:07 u jutro pri 100 na uro skor zletel u graben... :cry: če nebi poznal 2t.... :BUA:
reesko Objavljeno Marec 12, 2007 Opozori Objavljeno Marec 12, 2007 jp..pa mene si klicu sred popravlanja NMS-ja...se ji je sfukal k sm meu telefon u roki :BUA: drgač pa upam da boš čimprej zrihtu :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se