Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Gumo dej kr 130 zadi, zaradi izgleda če ne drugega.....na izbiro maš malo morje znamk.

Me pa zanima če so pirelli gume kej dobre?

Objavljeno

js mam tut 130 uzad pa se drži ceste normalno kulk lahk pričakuješ od takega motorja .)

znamk maš pa malo morje ja :)

kiro svećko naj dam pol gor mam pa dellorto 19 hebo lamel block pa nič druga original ror sam odprt .) kiro naj dam

sm ga probu tut na porivanje užgat pa ni hotu s to svečko :BUA:

Objavljeno

Ah sej 70kiti držijo dolg...en tuki ma z njim narejenih več kot 10k km.

eni majo z 80 več kot 10k km :P

heh če je naenkrat palo obrati potem ziher ni ferg

izpuh daj dol pa poglej bat, če je opraskan potem je ribnu

:grim :grim

Objavljeno

eni majo z 80 več kot 10k km :P

Se številke še precej višje sukajo ane :naughty:

Objavljeno

za vec kot 10k mors imet sreco pa motr rabi met pravga lastnika .)

Objavljeno

Se številke še precej višje sukajo ane :naughty:

glejte z 80ko oz. 70ko se da naredit veliko km samo vzdrževanje mora bit primerno.

recimo alu celinder ti ko so do 15 konjev furaš 3000km menjaš batne obročke pa še do 6 tisoč niam kaj bit.

pri gusih pa pri 6 menjaš batne pa furaš do deset nekje.

potem kaj so hige end celindri 20 in več konjev pri 1500 menjaš batne pri 3 pa celi bat.

saj nerečem da ti bati nebi zdržali več km samo pri takih kilometrih jih je dobro menjat. da potem nezagrabi in ata kupi novi celinder

Objavljeno

STROJ,

PIRELLI, GLEDE TEG GUM BOM TAKO REKEL, DRUGIH ŠE NISEM MEL GOR, TAKO PRIMERAJTI JIH Z NEKIMI DRUGIMI NE MOREM, LAHKO PA REČEM, DA SEM BIL Z NJIMI KAR ZADOVLJEN, KAR VREDU SE DRZIJO, PA SO TUDI FAJN MEHKE SO. ZDAJ PA BI RAD ŠE PROBAL KAJ DRUGEGA, TAK DA ZDAJ BON DAL NEKEJ DRUGEGA GOR, PA RAD BI MEL NEKEJ BOL ŠPORTNI PROFIL, TE PIRELLI SE MI ZDI SO BOLJ ZA

DEŽ, TAKI "OSTER" PROFIL JE...

HVALA ZA NASVET, BOM DAL KAR 130 GOR...

Objavljeno

Sej jst mam tud pirelli gor že neki časa tko da so že kr fino trde :P samo na dežju pa niso nwm kaj...hitr spodnese gumo.

ampak polet če so ogrte se pa držijo ceste ko klop :OK:

Objavljeno

Ali ima kdo sprednje vilice za aprilio rs.

V glavnem morajo biti ravne

Objavljeno

glejte z 80ko oz. 70ko se da naredit veliko km samo vzdrževanje mora bit primerno.

recimo alu celinder ti ko so do 15 konjev furaš 3000km menjaš batne obročke pa še do 6 tisoč niam kaj bit.

pri gusih pa pri 6 menjaš batne pa furaš do deset nekje.

potem kaj so hige end celindri 20 in več konjev pri 1500 menjaš batne pri 3 pa celi bat.

saj nerečem da ti bati nebi zdržali več km samo pri takih kilometrih jih je dobro menjat. da potem nezagrabi in ata kupi novi celinder

dobr jst sm mojih 14.000km z mhr80 naredil z samo eno menjavo bata in batnega obrocka ampak ok :P (uprasite denza :P ) nakonc mi je pa ribnil zaradi slabih dihtung (beri-neoriginal) katere je dal denz no3 in je voda prisla do cilindra ter vse skupaj zaribnila... mah sej ni panike k mi je on skupaj dal je se najdlje drzalo... 8000km se mi zdi :OK:

STROJ,

KOLEGA ALENN,

TAKOLE BOM REKEL, NA LEVI STRANI TIPKOVNICE IMAS TIPKO NA KATERI PISE "CAPS LOCK" PREDEN NAPIŠEŠ TU NA MOTOSVETU KAKŠEN POST, SE POTRUDI IN JO UPORABI, POMAGA :D , pa brez zamere :)

Ali ima kdo sprednje vilice za aprilio rs.

V glavnem morajo biti ravne

so lahk tut mal skrivlene?, bi te pa rad se videl voziti z njimi ja... ko spustiš balanso v prvi graben :worship:

Ok, to so bli sami komenti, zdej pa da se jest neki uprašam :P, danes sem dal dol jollya in zobnik 13 (gresta k drugemu lastniku :cry: :cry: ) sedaj mam v glavnem stock edino še moj zvesti filter e13 se bori :worship: no sedaj pa vprašanje, na originalnem avspuhu na začetku nek kura* ven "štrli" in vem da se da lahko nanj neko cev katera vodi do neke železne aparature... Zdaj če tega nimam gor je zvok tak BOBBOBO pa smrdi mi gor iz une cevke u faco direkt, če pa je gor tist je pa tak zaprt zvok. VPRAŠANJE: ima ta "železni aparatek" poleg zvoka tudi kakšno drugo uporabno funkcijo (performance pa to B) ). no če kdo ve naj mu najlepša da :grim

LP

Objavljeno

Nima to blage veze s performancem....to je za odvajanje nečesa, samo se ne spomnem zdele imena. Bom pol dal eno sliko gor...zdele nimam dostopa do nje

Objavljeno

dobr jst sm mojih 14.000km z mhr80 naredil z samo eno menjavo bata in batnega obrocka ampak ok :P (uprasite denza :P ) nakonc mi je pa ribnil zaradi slabih dihtung (beri-neoriginal) katere je dal denz no3 in je voda prisla do cilindra ter vse skupaj zaribnila... mah sej ni panike k mi je on skupaj dal je se najdlje drzalo... 8000km se mi zdi :OK:

KOLEGA ALENN,

TAKOLE BOM REKEL, NA LEVI STRANI TIPKOVNICE IMAS TIPKO NA KATERI PISE "CAPS LOCK" PREDEN NAPIŠEŠ TU NA MOTOSVETU KAKŠEN POST, SE POTRUDI IN JO UPORABI, POMAGA :D , pa brez zamere :)

so lahk tut mal skrivlene?, bi te pa rad se videl voziti z njimi ja... ko spustiš balanso v prvi graben :worship:

Ok, to so bli sami komenti, zdej pa da se jest neki uprašam :P, danes sem dal dol jollya in zobnik 13 (gresta k drugemu lastniku :cry: :cry: ) sedaj mam v glavnem stock edino še moj zvesti filter e13 se bori :worship: no sedaj pa vprašanje, na originalnem avspuhu na začetku nek kura* ven "štrli" in vem da se da lahko nanj neko cev katera vodi do neke železne aparature... Zdaj če tega nimam gor je zvok tak BOBBOBO pa smrdi mi gor iz une cevke u faco direkt, če pa je gor tist je pa tak zaprt zvok. VPRAŠANJE: ima ta "železni aparatek" poleg zvoka tudi kakšno drugo uporabno funkcijo (performance pa to B) ).

hja eni pravjo da je za nadtlak v tanku, drugi pa da zraven meša čist zrak da je izpuh čistejši zaradi teh EURO normativov, zdaj kaj je pa res pa ne vem

no če kdo ve naj mu najlepša da :grim

LP

najdet si jo bo mogu pa sam ne :devil:

Objavljeno

sej to je pr tzrki neki podobnga :)

Objavljeno (popravljeno)

Evo vam....by zeko. Sam jst nisem nobene črne stvarce opazu

post-3961-1172832358_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Stroj
Objavljeno

WTF kaj je to?? dej ti lepo odrezi to cevko pa zašvasi neki cez pa bo, jebes ti evro normative :P :P

Objavljeno

Sej te cevke so samo na orginal auspuhih......na "sport" auspuhih pa tega ni...

Objavljeno

na moji tega niti na orginal ni blio

Objavljeno

na mojmu tudi ne :) :)

Objavljeno

ok fantje hvala za tele odgovore, sedaj pa novo vprasanje. Kaj naredijo na servisu z tvojim avspuhom, ko pravijo da ga boo "odblokiral" ce kdo ve prosim :? aja pa jolly je danes sel k novemu lastniku :cry:

Objavljeno

Tele šraugi na slikah so zavarjeni in se vare stran pobrusi, razmontira auspuh in blokade ven pobere.

Za kok keša si prodal jollya?

post-3961-1172936899_thumb.jpg

post-3961-1172936922_thumb.jpg

post-3961-1172936937_thumb.jpg

Objavljeno

po dougem cajti spet na forumu....

učer po dougem cajti dalša tura...

informativno, motor je na prodaj, več na PM...

Objavljeno

evo pa je še original cly zaribal.. :cry: danes ob 8:07 u jutro pri 100 na uro skor zletel u graben... :cry: če nebi poznal 2t.... :BUA:

Objavljeno

jp..pa mene si klicu sred popravlanja NMS-ja...se ji je sfukal k sm meu telefon u roki :BUA:

drgač pa upam da boš čimprej zrihtu :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!