DIESEL Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 hehe zaj mam hondo :D zej bom taprav :grim :P
JeRn3j Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 hehe zaj mam hondo :D zej bom taprav :grim :P :grim :grim :OK: :devil: :grim :yes:
FlamE#7 Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 flame a dizo si menju??? ja itak da sm sej moraš... Dej povejte mal prednosti RS od TZR. Ker se ne morm odločit kerga bi uzeu. Ker gre lepše v ovinke, speljevanje...Položaj na motorju.? probaj pa poglej... pa poglej si malo zadnjih 300 strani te teme pa teme TZR rska se je men zdela bol masivna pa tut plastike so res bol kvalitetne sam tu se pa menda tut končajo moje pohvale .) najboljš boš vidu če peleš obe ;) tut moje se kle končajo :headbang: ne dajat večje gor... s tem boš jo prekomerno uniču pa še vožnja skozi ovinke bo "manj" varna .) kr po original dimenzijah je najbolš :) to pa ni res mam jst 110 pa 130 pa negre nc mn varno v ovinek.... bol pa je to da leps zgleda pa da bl neravnine pobira saj je s tistimi gumami od ponya bla bl slaba k si su prehitevat ob kksnemu stičišču dveh cest... pa še bl ga lahko zalagaš....
Roky Objavljeno Maj 4, 2007 Opozori Objavljeno Maj 4, 2007 Oj, mi lahko kdo pove kje bi se dalo čimbolj ugodno dobiti gume za RSko (splet, Gorenjska, Ljubljana) in kateri vulkanizerji delajo tudi na motorjih. Mogoče ldo ve ali je lahko na zadnjem kolesu guma mogoče kaj širša (morda kaki tehnični zadržki - premalo prostora)? lp Scremer Pojdi do Vombergarja pogledat, ki ima tudi servis za Aprilio.Sedaj imajo neke -30% akcije Dunlopk (Qualifier,D208,D208RR,...) nevem pa, če imajo dimenzije za RS50,bo treba prašat ;) Vsekakor je pa bolje dat, kar originalno širino gume gor saj tovarna verjetno ni predpisala dimenzije kar na oko :) Mislim, da se jo tudi z originalnimi da kar lepo zalagat.Zakaj pa bi sploh spreminjal širino,a sine tako hoče? :)
rosse20 Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 hehe zaj mam hondo :D zej bom taprav :grim :P :topic: kako pa? :P
Fric Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Pojdi do Vombergarja pogledat, ki ima tudi servis za Aprilio.Sedaj imajo neke -30% akcije Dunlopk (Qualifier,D208,D208RR,...) nevem pa, če imajo dimenzije za RS50,bo treba prašat ;) Vsekakor je pa bolje dat, kar originalno širino gume gor saj tovarna verjetno ni predpisala dimenzije kar na oko :) Mislim, da se jo tudi z originalnimi da kar lepo zalagat.Zakaj pa bi sploh spreminjal širino,a sine tako hoče? :) qualifier je najmanjsa 120 se mi zdi original mere pa so spredi 90 zadi pa 110 ce das serse 130 110 lohk das zadnjo qualifier prvo pa arowmax sam pomojm je bolse met obe enaki tko da das kr arowmax 110 130 pa je reseno :OK: :OK:
Aless Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 qualifier je najmanjsa 120 se mi zdi original mere pa so spredi 90 zadi pa 110 ce das serse 130 110 lohk das zadnjo qualifier prvo pa arowmax sam pomojm je bolse met obe enaki tko da das kr arowmax 110 130 pa je reseno :OK: :OK: qualifier se dobi tudi 110.....
Scremer Objavljeno Maj 5, 2007 Opozori Objavljeno Maj 5, 2007 Pojdi do Vombergarja pogledat, ki ima tudi servis za Aprilio.Sedaj imajo neke -30% akcije Dunlopk (Qualifier,D208,D208RR,...) nevem pa, če imajo dimenzije za RS50,bo treba prašat ;) Vsekakor je pa bolje dat, kar originalno širino gume gor saj tovarna verjetno ni predpisala dimenzije kar na oko :) Mislim, da se jo tudi z originalnimi da kar lepo zalagat.Zakaj pa bi sploh spreminjal širino,a sine tako hoče? :) Ne noče sine. Enostavno me zanima če je kdo na ta platišča namestil širše gume, tako, da vem kako velik maneverski prostor imam pri izbiri. Načeloma sem za predpisane dimenzije, a če ni nekih zadržkov potem bi razmišljal tudi o večjih, ako se izkaže, da jih je lažje in ceneje dobiti. Se mi pa porajajo še dodatna vprašanje in ako je kdo imel kako izkušnjo s tem mu bom zelo hvaležen za informacije. Kako je s cenami menjave in centriranja prednje ter zadnje gume (bojda te vulkanizer olajša za cca. 10.000 nekdanjih tolarjev). Je kdo izmed vas že menjal sklopko in kakšen strošek je je to? Sicer sem pa našel naslov in telefon od Vombergerja iz Britofa, tako, da bom za podrobnejše informacije moral kar tja poklicati (za info bom vseeno hvaležen). lp Scremer
Roky Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Ne noče sine. Enostavno me zanima če je kdo na ta platišča namestil širše gume, tako, da vem kako velik maneverski prostor imam pri izbiri. Načeloma sem za predpisane dimenzije, a če ni nekih zadržkov potem bi razmišljal tudi o večjih, ako se izkaže, da jih je lažje in ceneje dobiti. Se mi pa porajajo še dodatna vprašanje in ako je kdo imel kako izkušnjo s tem mu bom zelo hvaležen za informacije. Kako je s cenami menjave in centriranja prednje ter zadnje gume (bojda te vulkanizer olajša za cca. 10.000 nekdanjih tolarjev). Je kdo izmed vas že menjal sklopko in kakšen strošek je je to? Sicer sem pa našel naslov in telefon od Vombergerja iz Britofa, tako, da bom za podrobnejše informacije moral kar tja poklicati (za info bom vseeno hvaležen). lp Scremer Zdravo! Mislim, da so gume stvar pri kateri bi morali najmanj šparat saj so edini stik s podlago poleg tega pa sta samo dve tako, da sta po mojem mnenju deležni še večje pozornosti.Kar se cen tiče povprašaj pri Vombergarju,ampak mislim, da centriranje in zamenjava gum ne predstavlja nevem kako visokega stroška. Na bivši AM6 sem menjal sklopko in sicer za športno Polinijevo na rednem servisu,stala me je pa mislim, da bivših 15.000sit ampak nisem 100% kajti tega je že več kot leto nazaj :hmm: Pa lep pozdrav ;)
Fric Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 zakaj bi pa menju celo sklopko menjas pac sam lamele pa fedre
cheff Objavljeno Maj 6, 2007 Opozori Objavljeno Maj 6, 2007 Kako je s cenami menjave in centriranja prednje ter zadnje gume (bojda te vulkanizer olajša za cca. 10.000 nekdanjih tolarjev). Felme samo dol zmontiraj pa nesi tja naj ti dajo druge gume gor, jas sem enkrat šel menjavat gume pa mi je zaračunal 500 sit B)
fossil Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 ko glih govorimo o dimenzijah gum, spredi mam original dimenzijo, zadi 130, obedve arowmax-a! v ovinkih s spredno gumo pridem do roba, na zadnji mi pa ostane cca. dober 1cm do roba gume! parkrat sm že lovu in ulovu spredn konc! a bi v mojem primiru kdo od vas razmišljau o menjavi zadnje ali sprednje gume? gume so ble menane istočasno, so pa še zlo nove...
Stroj Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 Spredi dej večjo......Zaenkrat jst nism mel problemov da bi mi spredno gumo odnašal
Fric Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 jst mamspredi arowmax 110 pa glih tko pridm do roba na zadnji arowmax 130 pa mamsekakepou centina od roba drgac pa je tut men eneparkrat odneslo sprednjo gumo. bajeda bi se to dalo rest ce vilce mal dvignes gor :? :? drgaci so pa zakon gume :OK: :OK: :OK:
Roky Objavljeno Maj 7, 2007 Opozori Objavljeno Maj 7, 2007 jst mamspredi arowmax 110 pa glih tko pridm do roba na zadnji arowmax 130 pa mamsekakepou centina od roba drgac pa je tut men eneparkrat odneslo sprednjo gumo. bajeda bi se to dalo rest ce vilce mal dvignes gor :? :? drgaci so pa zakon gume :OK: :OK: :OK: Zakaj pa bi z dvigom vilc to rešu :hmm: Kolk ga pa nagneš v nagib pa glej na sprednji gumi in ne zadnji,ko je na sprednji do roba, ne pretiravi preveč ;)
Layyko Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 No da še v tej temi povem,Moja RS-ka se prodaja,vse drugo pa na PM! pa še slika
fossil Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 (popravljeno) Zakaj pa bi z dvigom vilc to rešu :hmm: Kolk ga pa nagneš v nagib pa glej na sprednji gumi in ne zadnji,ko je na sprednji do roba, ne pretiravi preveč ;) če vilce dvigneš pride več teže na sprednjo gumo, kar jo pritiska bol h tlom, rezultat boši oprijem! nekater rad pretiravamo :evilgrin: pa ja arowmax so zakon gume za ta cenovni razred!!! :kva2: ......tut moja je naprodaj..... Popravljeno Maj 8, 2007. Popravil fossil
Fric Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Aja drgac se pa tut moja prodaja ze neki casa hehe :OK: :OK: :OK:
Roky Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 če vilce dvigneš pride več teže na sprednjo gumo, kar jo pritiska bol h tlom, rezultat boši oprijem! nekater rad pretiravamo :evilgrin: Ampak potem posledično zadnja zgubi oprijem,kar je pa spet slabo :hmm: Zato pa je potrebno pred ovinkam glavo,in čimveč telesa nagnit naprej nad rezervoar.Že samo,če glavo pred ovinkom nagnemo nad tank obremenimo sprednjo gumo z ~9kg.
Roky Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 (popravljeno) daš pa mal več gasa v ovinku pa je :D Hehe,sej ga nemorš bistveno več dodat na 50ccm,ker morš itak skoz v obratih imet motor,če sploh hočš "dost hitro" odpeljat :) Tko, da na odprtih ovinkih se gasa sploh ne spušča :P Sam to kombinacijo z gasom in obremenitvijo zadnjega kolesa bi mal težk najdu,pomoje taprvič k bi ga preveč dodal bi šu sam naravnost v maline,drugič ko bi ga premal dodal bi se pa podrsov :D Pomoje najbol pustit originalne nastavitve,dobre in ogrete gume pa gasa :) Popravljeno Maj 8, 2007. Popravil Roky
pinktomos Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 daš pa mal več gasa v ovinku pa je biggrin.gif točno tako če ne pa dajte si kit70 če ne stegne :OK: :OK:
FlamE#7 Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 Je kdo izmed vas že menjal sklopko in kakšen strošek je je to? Scremer ja vejšde smo, stane kakih 50 evrov maxxx ce so res dobre lamele... dela je pa še ne za eno urco... .)
Fric Objavljeno Maj 8, 2007 Opozori Objavljeno Maj 8, 2007 kja bos ti delu eno uro pr sklopki hehe drgac pa pinkitomos verjetn ma se usak kit :OK: :OK: :OK: ti pa pejt rajs mal popilt kanale na temu tvojmu "friky" tomosu :OK: :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se