Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
black diablo? a maš kake slike?

Slike so te, ki jih je pokazal XeNon.

jpeg081.jpg

Samo poslikave, so pomojem drugačne. Ima pa Dellorto 16 frgazer, kar se mi zdi precej nenavadno. Slovenska navodila navajajo, da bi moral biti na motorju fergazer 12/14, dočim v tujih pišejo o 16-ki. Je ta frgazer običajen za te motorje?

Me pa zelo zanima kako je z blokadami? Kje ima ta motor blokade? V izpuhu? Če ja, kje točno je blokada in na kakšen način je izvedena (morda kaka slikica)? Motor gre z menoj 90 km/h (+- cca. 5km/h), z malim bi šel verjetno še kakih 10 km/h več. Cilinder je original, je pa lastnik predmenoj precej veselo silikonal izpuh pri izhodu iz cilindra in po prvi krivini, kjer se znova "štuka" z loncem oz. katalizatorjem. Je normalno, da imam motor takšen "nenavaden" izhod iz cilindra, ko je viden na priloženih slikah?

post-15421-1182083634_thumb.jpg

post-15421-1182083641_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Scremer
Objavljeno

fergazer je 14, zaprt na 7

a mu je ole vn butu?

Objavljeno
fergazer je 14, zaprt na 7

a mu je ole vn butu?

Nisem povsem razumel odgovora? Frgazar bi morali biti 14 ali me prepričuješ, da je na motorju frgazar 14. Mogoče nisem bil dovolj jasen. Na motorju je frgazar 16 v SLO navodilih pa piše, da je 12/14 dočim v tuji, neprevedeni verziji "use+maintanance book" piše, da je na motor nataknjen Dellorto 16.

Kar se metanja olja oz. butanja tiče pa mislim, da ne. Striček mi je povedal, da blokad v motorju ni več in domnevam, če seveda so v izpuhu, da je ta vročinski silikon posledica domačega odstranjevanja blokad, brez da bi po razdrtju in uničenju tesnil le-te nadomestil z originalnimi. Rad bi si namreč ustvaril sliko kje so blokade in ali je normalno, da je cev tako šalambajzersko porinjena v blok motorja (vam da mora biti celotno vpetje gibljivo). APN6 ima namreč lepo oblikovano ležišče na cilindru, na katerega gre tesnilo in nato izpuh, tukaj pa nič...

Motor ima 1400 km, letnik 05, je zelo lepo ohranjen, kar se vidi umazanije na njem je uglavnem prah od prej in blato od mojih voženj v zadnjih 14-ih dneh.

lp

Scremer

Objavljeno

za tvojega nevem kak ferg ma, lhka da je prejšn lastnik enu

RS 50 l.05

Objavljeno (popravljeno)
Cilinder je original, je pa lastnik predmenoj precej veselo silikonal izpuh pri izhodu iz cilindra in po prvi krivini, kjer se znova "štuka" z loncem oz. katalizatorjem. Je normalno, da imam motor takšen "nenavaden" izhod iz cilindra, ko je viden na priloženih slikah?

mal maš pomešane vse besede oz. ne veš kako je kj sestavljeno... oz. si se narobe izrazu

katalizator je v krivini notr... lonec oz. dušilc je pa sam tisti kurac na koncu... skoraj 100% je silikoneran točno zarad tega kot je fossil reko... ole mu je ven butalo pa mu je šlo na kurac... ubistvu pameten dečko :) tud če ti je reku da mu ni butal mu je... ker jst mam vse dihtunge nove pa useen vsakič po furanju kaplca mešance na tleh ostane :) da ne rečem kak je blo k sm biu brez dihtunge pri krivini-cilider :wacko: za ta drugo blokado pa ne vem...

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno
mal maš pomešane vse besede oz. ne veš kako je kj sestavljeno... oz. si se narobe izrazu

katalizator je v krivini notr... lonec oz. dušilc je pa sam tisti kurac na koncu... skoraj 100% je silikoneran točno zarad tega kot je fossil reko... ole mu je ven butalo pa mu je šlo na kurac... ubistvu pameten dečko :) tud če ti je reku da mu ni butal mu je... ker jst mam vse dihtunge nove pa useen vsakič po furanju kaplca mešance na tleh ostane :) da ne rečem kak je blo k sm biu brez dihtunge pri krivini-cilider :wacko: za ta drugo blokado pa ne vem...

Druga blokada je fergi...sam zdei nwm če se to sploh da kako drgač sanirat kokr z menjavo fergija

Objavljeno
Druga blokada je fergi...sam zdei nwm če se to sploh da kako drgač sanirat kokr z menjavo fergija

pol je dobu odgovore ... krivina- katalizator

fergi- zato maš pa tudi večjega

Objavljeno

men sicer na tleh ni ostaju flek ola oz. kaplca, ampak je blo v plastik use masn (kar me čudva da ni vn steku) :wallbash:

Objavljeno
Pozna kdo ta motor: <a href="http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1495666" target="_blank">http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1495666</a>

Pa zakaj je cena taksna?

em nekoč jaz bil lastnik tega motorja. cena je pa tašna trenutno ker je res vse novo v mašini in celinder je predelan na nekje 20 konjev na gredi ker motor doseže 18 konjev na zadnjem kolesu na daynotu. v mojih časih je šel 120 zdaj gre 135-140

Objavljeno
A prodaja kdo aprilio rs 50 mogoce? Jo kupujem:)

So to mali oglasi???

Objavljeno

ne, ženitveni :lol1:

Objavljeno
Sam to prov za bv brisejo kr neki :headbang:

jap :grim , glih tko je kukr je bv da mečkator nedela reklame za tuš al pa špar :grrr

Objavljeno
jap :grim , glih tko je kukr je bv da mečkator nedela reklame za tuš al pa špar :grrr

jaja to bo to :naughty:

Objavljeno

Sam newem če majo oni ker to je scooter kit v6 pa ni za skuterje k na scooter attacku tud nimajo za motocikle 50ccm majo sam za scoote

Objavljeno
Sam newem če majo oni ker to je scooter kit v6 pa ni za skuterje k na scooter attacku tud nimajo za motocikle 50ccm majo sam za scoote

ce bolse pogledas (primer - Cenik&Nakup -> Gianelli) bos vidu da majo tudi za RS50, rx50, itd..... pa za scooterkit zdej govorim.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!