Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
ja to je res kurac jst mam tudi 100 130 in je ospedi do roba odzadi pa še manka sam sm furov eno z originalnimi pa se lažje nagnije...verjetn zato k je guma lepše oblikovana (ma pravo obliko)

ja original gume imajo večji lok. to sm tudi jaz opazil da je motor na original gumah sam "padel" v ovinek. ko pa sem zamenjal zadnjo gumo je motor rabil nekoliko prepričevanja za nagib

Objavljeno
to sliko sm mislu, prej sem ga mal usrau... :blush:

Kako je pa z zvokom. Kaj piska, žvižga, vibrira, ga v prostem teku mori?

lp

Scremer

Objavljeno
Druga blokada je fergi...sam zdei nwm če se to sploh da kako drgač sanirat kokr z menjavo fergija

pol je dobu odgovore ... krivina- katalizator

fergi- zato maš pa tudi večjega

16 vplinjač je po moji oceni že originalno nameščen na motor (nalepka na desni strani odprtine za dotok hladnega zraka v hladilnik omenja dellorto 16 vplinjač in apriliina navodila v tujih jezikih), je pa res, da je mehankar izrazil začudenje in je mnenja, da bi moral biti največ 14 ali 12. Motor je bil kupljen na autocommercu v LJU, slovenska navodila omenjajo dellorto 12/14 vplinjač, so pa priloženi še neki švabski papirji, kjer se ravnotako pojavi dellorto 16. Domnevam, da gre za neko odprto različico mopeda, ki bi ga moral po veljavni slovenski zakonodaji registrirati kot motorno kolo in ne kot kolo z motorjem. Nekaj podobnega kot Tomosov BT svoj čas.

Druga stvar... Iščem "lonec (slika 1)" izpuha z blokado, ki ga menjam s svojim brez blokad. Z omenjenim izpuhom je narejenih 1400 kilometrov, ima katalizator, na njem ni nobenih sledi o kakem rezanju in dodatnem varjenju, tako, da domnevam, da ta motor sploh ni imel blokad. Je pa res, da ne vem kje točno naj bi bila blokada in koliko bi se moralo poznati na izpuhu ob morebitnem odstranjevanju. Izpuh, ki bi ga vzel mora biti vsaj letnik '04 ali mlajši (zaradi kompatibilnosti) oz. lahko tudi starejši, če le-ta ustreza ter s čim manj kilometri.

post-15421-1182892451_thumb.jpg

post-15421-1182893055_thumb.jpg

post-15421-1182893111_thumb.jpg

post-15421-1182893121_thumb.jpg

Zaenkrat sprejemam ponudbe samo na zasebna sporočila v forumu.

lp

Scremer

Objavljeno

a kdo ve kje bi dobu tisto stikalo ki przge štop luč za prvi žlajf (zavoro)

Objavljeno
a kdo ve kje bi dobu tisto stikalo ki przge štop luč za prvi žlajf (zavoro)

pejt svojem najbližjem serviserju pa ti nej pove ceno, js sem menu zadno stikalo pa me je pršlo 15 eur

spredno pa nevem kuko je, ka mi jo je fotr zrihtu :worship:

Objavljeno
16 vplinjač je po moji oceni že originalno nameščen na motor (nalepka na desni strani odprtine za dotok hladnega zraka v hladilnik omenja dellorto 16 vplinjač in apriliina navodila v tujih jezikih), je pa res, da je mehankar izrazil začudenje in je mnenja, da bi moral biti največ 14 ali 12. Motor je bil kupljen na autocommercu v LJU, slovenska navodila omenjajo dellorto 12/14 vplinjač, so pa priloženi še neki švabski papirji, kjer se ravnotako pojavi dellorto 16. Domnevam, da gre za neko odprto različico mopeda, ki bi ga moral po veljavni slovenski zakonodaji registrirati kot motorno kolo in ne kot kolo z motorjem. Nekaj podobnega kot Tomosov BT svoj čas.

To je pa zlo zlo čudno.....do zdej so vsi lastniki RS50 ki jih poznam imel 12 fergi. Tko da to je neki novga.

Ko boš stran jemal plastike, poglej še fergi, kaj piše na njemu.

Objavljeno (popravljeno)
To je pa zlo zlo čudno.....do zdej so vsi lastniki RS50 ki jih poznam imel 12 fergi. Tko da to je neki novga.

Ko boš stran jemal plastike, poglej še fergi, kaj piše na njemu.

Motor je bil že razstavljen in prvo sem na vplinjaču opazil, da piše 16, kasneje pa sem bil bolj pozor in v uč so mi padli še ostali detajli (nalepka pri hladilniku in podatki v papirjih... ) ...

Popravljeno . Popravil Scremer
Objavljeno (popravljeno)
Druga stvar... Iščem "lonec (slika 1)" izpuha z blokado, ki ga menjam s svojim brez blokad. Z omenjenim izpuhom je narejenih 1400 kilometrov, ima katalizator, na njem ni nobenih sledi o kakem rezanju in dodatnem varjenju, tako, da domnevam, da ta motor sploh ni imel blokad. Je pa res, da ne vem kje točno naj bi bila blokada in koliko bi se moralo poznati na izpuhu ob morebitnem odstranjevanju. Izpuh, ki bi ga vzel mora biti vsaj letnik '04 ali mlajši (zaradi kompatibilnosti) oz. lahko tudi starejši, če le-ta ustreza ter s čim manj kilometri.

lp

Scremer

Zakaj pa iščeš zaprt izpuh?Bolj pametno bi bilo samo vstavit "podložko", katero lahko odstraniš, ko bo sin želel nekaj več od mopeda, ker je zaprt precejšnja žalost :hmm:

Popravljeno . Popravil Roky
Objavljeno
To je pa zlo zlo čudno.....do zdej so vsi lastniki RS50 ki jih poznam imel 12 fergi. Tko da to je neki novga.

Ko boš stran jemal plastike, poglej še fergi, kaj piše na njemu.

js sem meu pr svojem preed menjavo 14, gor je pisal dellorto 14 :unsure:

Objavljeno
Zakaj pa iščeš zaprt izpuh?Bolj pametno bi bilo samo vstavit "podložko", katero lahko odstraniš, ko bo sin želel nekaj več od mopeda, ker je zaprt precejšnja žalost :hmm:

Razmišljam v tej smeri, vendar kljub vsemu ako bi kdo imel še originalni izpuh z blokado in ga je pripravljen menjati z odprtim... Zakaj pa ne? Oseba se reši stroška za odstranjevanje blokade, sam pa nimam stroška z "vgradnjo" blokade.

lp

Scremer

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

evo pa je šla aprilia od bajte

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno
evo pa je šla aprilia od bajte

js sm biu veseu ko je šla :whistle:

Objavljeno

js sm dal za mašo :D

pa reku sm si nikol več aprilie oziroma italijana :whistle:

Objavljeno
js sm dal za mašo :D

pa reku sm si nikol več aprilie oziroma italijana :whistle:

jst pa spet silm u težave (kajti prihaja cagiva mito)

pač morm neki šravfat drgač ni zanimivo hehe (pizda sam ta temaod rs-k je prov izumrla odkar smo šli mi stran hehehe)

Objavljeno
jst pa spet silm u težave (kajti prihaja cagiva mito)

pač morm neki šravfat drgač ni zanimivo hehe (pizda sam ta temaod rs-k je prov izumrla odkar smo šli mi stran hehehe)

zakaj ne kupiš samo mašine daš na ponk in vsak dan razdreš in spet sestaviš :grim

tema je pa res mrtvilo :headbang:

Objavljeno
zakaj ne kupiš samo mašine daš na ponk in vsak dan razdreš in spet sestaviš :grim

tema je pa res mrtvilo :headbang:

hehe dobra zamisu sam problem je k je treba pol probat če si popravu pa se jit zgont tako da ti spet crkne da maš drugi dan kej za delat hehe

Objavljeno
hehe dobra zamisu sam problem je k je treba pol probat če si popravu pa se jit zgont tako da ti spet crkne da maš drugi dan kej za delat hehe

zakaj more neki crknt da jo raztavš,...saj jo lahko tudi tako, mal za brezveze

Objavljeno
zakaj more neki crknt da jo raztavš,...saj jo lahko tudi tako, mal za brezveze

tak psiho pa še nism postau hehe(bom pa hmal hehe)

Objavljeno
tak psiho pa še nism postau hehe(bom pa hmal hehe)

nč bat, vsazga doleti :evilgrin:

Objavljeno
jst pa spet silm u težave (kajti prihaja cagiva mito)

pač morm neki šravfat drgač ni zanimivo hehe

ni rečen da bo tak :D je pa verjetnost dokaj velika :P

Objavljeno
70-80%

ja no od d€nzyja je naredu 55k kilometrov z original cilindrom nikol ribnu :worship: :worship:

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

kupm aprilio rs50, ponudbe prosim na PM

Objavljeno
kupm aprilio rs50, ponudbe prosim na PM

na avtonetu ih maš en kup tle na forumu pa ni velik rs driverjov več

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!