Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
mali, pozabi o malossi 90ccm

Obstaja pa simonini 90ccm -----> Klik <-------------

Popravljeno . Popravil Fric
Objavljeno (popravljeno)
Obstaja pa simonini 90ccm -----> Klik <-------------

vem, samo mali mojster je nakladu da ima malossija :rolleyes:

aja, pa kolk konju ma simonini ?

Popravljeno . Popravil replica
Objavljeno
vem, samo mali mojster je nakladu da ima malossija :rolleyes:

aja, pa kolk konju ma simonini ?

neki čez 20....isti kurac ko malosi mhr team 80 pomojm

Objavljeno
neki čez 20....isti kurac ko malosi mhr team 80 pomojm

Dobr sam pr takih predelavah se ne govori več samo o kitih, ampak se spremeni tud elektronika, fergazer, ojnica, itd..... Komplet team naj bi razvil med 22-24 KM

Objavljeno
Dobr sam pr takih predelavah se ne govori več samo o kitih, ampak se spremeni tud elektronika, fergazer, ojnica, itd..... Komplet team naj bi razvil med 22-24 KM

ja to itak da za tako moč morš menjat še use drugo na mašini kr drugače ne gre

Objavljeno
Dobr sam pr takih predelavah se ne govori več samo o kitih, ampak se spremeni tud elektronika, fergazer, ojnica, itd..... Komplet team naj bi razvil med 22-24 KM

edit: 22-28

  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno
Dobr sam pr takih predelavah se ne govori več samo o kitih, ampak se spremeni tud elektronika, fergazer, ojnica, itd..... Komplet team naj bi razvil med 22-24 KM

sm bral opozorilo pr njih na strani da je dejansko na gumi veliko manj, ker prenosi niso nastavljeni za tako moc...

seprav pod 20 na kolesu 100%

jst ce sm jih 15 dubu sm biu zadovoln k K* :closedeyes:

Objavljeno
to sem jaz sam doživel da je možno. mel en predelano na 25hp jev. šla lepih 150 z dolgimi prenosi drugače je pa mel na 125km/h naštimano 1-2 ko kroska samo v zrak metalo. ribnala pa enih 3-4 krat v 500-800km. pa me je v pospeški zadi postil

samo dvomim da ima on to vse zrihtano

ce bi tok dnarja pa volje zmetu jst v mojo 125ko pa mel cca 405 vecjo kubikazo (skor 200cc) pa predelan pa vejt redakšn bi mi šla tut hitrej ko 600cc (usaj kksn tastr model :D (-00) .

pa + tega mislm da ni v sloveniji predelane 50ke k bi me dol pihlna

to sem jaz sam doživel da je možno. mel en predelano na 25hp jev. šla lepih 150 z dolgimi prenosi drugače je pa mel na 125km/h naštimano 1-2 ko kroska samo v zrak metalo. ribnala pa enih 3-4 krat v 500-800km. pa me je v pospeški zadi postil

samo dvomim da ima on to vse zrihtano

ce bi tok dnarja pa volje zmetu jst v mojo 125ko pa mel cca 405 vecjo kubikazo (skor 200cc) pa predelan pa vejt redakšn bi mi šla tut hitrej ko 600cc (usaj kksn tastr model :D (-00) .

pa + tega mislm da ni v sloveniji predelane 50ke k bi me dol pihlna

Objavljeno

samo morete vedet da to je manjšo od rske 16 colo gume. pa cca 60KG

zgledas pa tut k na minimototu gor :D

zleht.press

Termični kit alu, mx mhr

uplinjač phbg 21 ds

izspuh GP mhr rep.

.......

ves stavt grem 100€ mas 14 zobnik uspredi da ti negre vec k 120 realnih :winkiss:

kok se ti pa vrti pa ti bom prec povedu kok ti gre.

men je su cca 2 prsta pod 12.000 dol do konca na ravnem brez zavetrja pa sm meu 129 po gps not.

Objavljeno

Alo fantje a mi lahk en pove kje bi se dal arrow exhaust nabavt za aprilio RS 50 2006/2007 ???

Objavljeno

fantje prodajam stvari od rs50.. mam ribnen kit MHR 80 tuned pa original filter pa nevem ene špegle pa take stvari točno še napišem sam ce kdo kej rab mu lahk prodam tko da kr poklicte na 041 541 535!

lp FlamE

Objavljeno

tudi mene zanima za izpuh arrow, mam tanovo aprilio.

Objavljeno

Prosm za nasvete ja.....Kje se da to narocit !! Za ta novo Aprilio RS 50.....

Objavljeno
ce bi tok dnarja pa volje zmetu jst v mojo 125ko pa mel cca 405 vecjo kubikazo (skor 200cc) pa predelan pa vejt redakšn bi mi šla tut hitrej ko 600cc (usaj kksn tastr model :D (-00) .

pa + tega mislm da ni v sloveniji predelane 50ke k bi me dol pihlna

em to je od denzota rska bila. ko še je tvojo mašino skupaj sestavljal

Objavljeno

tist je mel useen ene 10sek do 100. sam zdel se je k je pr 100na uro ze glatko pr useh 50kah za 10kmh lagal stevc. pa se treslo je vse k si pr 14.000 saltal..

eh spomini :rolleyes:

  • 2 tedne pozneje...
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

na ta star akumulator poglej, al pa na aprilio poklič, men so zmer ustregel ko sm se prhojsu s kakemuprašanjam

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Vidim da vas je tule kar nekaj mačkov na področju RSke 50. Imam pa eno vprašanje. Razmišljam o nakupu rabljene RS-ke pa me zanima, do koliko prevoženih kilometrov se še splača zadevo kupit? Pa nekak cenovni rang, ciljam pa na letnike od 1999 do 2003. Kolikor sem gledal po oglasnikih, so cene od 800 EUR pa tja do 2700 EUR (2003 letnik, 80ccm kit).

Hvala za odgovore! :worship:

LP

Objavljeno
Vidim da vas je tule kar nekaj mačkov na področju RSke 50. Imam pa eno vprašanje. Razmišljam o nakupu rabljene RS-ke pa me zanima, do koliko prevoženih kilometrov se še splača zadevo kupit? Pa nekak cenovni rang, ciljam pa na letnike od 1999 do 2003. Kolikor sem gledal po oglasnikih, so cene od 800 EUR pa tja do 2700 EUR (2003 letnik, 80ccm kit).

Hvala za odgovore! :worship:

LP

Pozdravljen,

seveda vzemi najnovejši letnik, katerega ti finance omogočajo. Priporočam tudi, da vzameš nepredelano, brez kakšnih kitov in podobno. Kilometri so pa zelo relativna stvar, ker je vprašljivo, če so realni. Poglej ohranjenost motorja, pelji se pa poskusi precenit, če vse deluje tako kot mora. AM6 mašine so precej vzdržljive in, če le ne delaš z njo kot svinja z mehom te zna prevažati dolgo časa.

LP,

Rok

Objavljeno

Živjo :)

Jest bi ti samo še to rekel, da ne kupi tako, da boš dal ves denar samo za motor. Ker, lahko se ti zgodi, da zariba, pa boš potem mel 200€ stroškov, preden se boš lahko vozil. Tudi na to mal misli k boš kupoval :)

Drugače se pa strinjam z Rokyjem, če je še nepredelana, brez kitov je sploh supr. Z blokadami jo pa težko najdeš, ker itak vsi odblokirajo.

Mal poglej po tem, potrošnem materialu, kot so zavorne ploščice, zobniki, ketna... kako je z batom, pa cilindrom lih ne morš vidt, tle gre lahko samo vrjeti lastniku na besedo, če je kej menjal pa to.

Objavljeno
Živjo :)

Jest bi ti samo še to rekel, da ne kupi tako, da boš dal ves denar samo za motor. Ker, lahko se ti zgodi, da zariba, pa boš potem mel 200€ stroškov, preden se boš lahko vozil. Tudi na to mal misli k boš kupoval :)

Drugače se pa strinjam z Rokyjem, če je še nepredelana, brez kitov je sploh supr. Z blokadami jo pa težko najdeš, ker itak vsi odblokirajo.

Mal poglej po tem, potrošnem materialu, kot so zavorne ploščice, zobniki, ketna... kako je z batom, pa cilindrom lih ne morš vidt, tle gre lahko samo vrjeti lastniku na besedo, če je kej menjal pa to.

Eh, če nima kita gor bo težko zaribala.

Objavljeno
Eh, če nima kita gor bo težko zaribala.

sam brez olja furi pa hitr zariba....drgači pa kokr pravjo uzemi nepredelano (no če ma menjan avspuh je uredu sam kit pa dej sam gor je bol sigurno ker tiste so use zgonjene ki ga majo gor ko se prodajajo)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!