Skoči na vsebino

Aprilia RS 50


Nik

Priporočene objave

pa še končni setup moje rs:

Cilinder: MHR Replica 80cc ALU

Vplinjač: Dellorto 21

Lamelni ventil: Polini Evolution

Koleno za vplinjač: Polini Evolution

Kabl za svečko: NGK Racing

Izpuh: Leovince V6

Vzmeti v sklopki: MHR

Filter: MHR e13

Zobniki: 14-53

vse kaj bi lahko je naredo je še to, da dam spredaj večji zobnik :) če kje naletim na kakega bom menjal, če ne pa ne :D pospeški pa so ohoho :D

obratomer pa sploh več ne dohaja obratov :D menda v kratkem video na mestu, ker je za vožnjo premrzlo :D

če pa kdo rabi original izpuh - odblokiran, pa le naj reče

Popravljeno . Popravil Xzibit
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še končni setup moje rs:

Cilinder: MHR Replica 80cc ALU

Vplinjač: Dellorto 21

Lamelni ventil: Polini Evolution

Koleno za vplinjač: Polini Evolution

Kabl za svečko: NGK Racing

Izpuh: Leovince V6

Vzmeti v sklopki: MHR

Filter: MHR e13

Zobniki: 14-53

vse kaj bi lahko je naredo je še to, da dam spredaj večji zobnik smile.gif če kje naletim na kakega bom menjal, če ne pa ne biggrin.gif pospeški pa so ohoho biggrin.gif

obratomer pa sploh več ne dohaja obratov biggrin.gif menda v kratkem video na mestu, ker je za vožnjo premrzlo biggrin.gif

če pa kdo rabi original izpuh - odblokiran, pa le naj reče

ja moj brat je mel tudi prvo v6 gor...ja se je pred 11000rpm stavil...potem pa smo kupili giannellia pa je vlekel na 12000rpm+...pospeški so se pobolšali nevejetno pa končna tudi za enih 10km/h ker mu ni zmanklo močiworship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je tudi samo do 11.000 vleklo, ko je še mel lijak blokado not... zdaj ko pa nimam pa vleče od 9.000 rpm naprej... v tretji prestavi (samo tukaj smo merli) je vleko do 14.500 obratov... samo to je že res too much.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je tudi samo do 11.000 vleklo, ko je še mel lijak blokado not... zdaj ko pa nimam pa vleče od 9.000 rpm naprej... v tretji prestavi (samo tukaj smo merli) je vleko do 14.500 obratov... samo to je že res too much.

lol :D Dei saj 15, 16 zobnik gor :D Al pa 15 pa zad 52.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je tudi samo do 11.000 vleklo, ko je še mel lijak blokado not... zdaj ko pa nimam pa vleče od 9.000 rpm naprej... v tretji prestavi (samo tukaj smo merli) je vleko do 14.500 obratov... samo to je že res too much.

do kot pa nabere če ga šaltaš pri najbolj primrnih rpm?ko sem se z bratovo tzr igral sem jo v 1 in 2 prestavi spravil do igle (kdor pozna tzr-kin obratomer ve da je to 16000rpm-pa ni nič utrgalowhistle.gif )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj primerni obrati za vožnjo so 9.000 - 11.000...

@Roky: saj bom dal 16 zobnik če ga kje dobim poceni, trenutno €€ vlagam drugam :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj primerni obrati za vožnjo so 9.000 - 11.000...

@Roky: saj bom dal 16 zobnik če ga kje dobim poceni, trenutno €€ vlagam drugam :)

kam pa :D mau sm ferbčn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še končni setup moje rs:

Cilinder: MHR Replica 80cc ALU

Vplinjač: Dellorto 21

Lamelni ventil: Polini Evolution

Koleno za vplinjač: Polini Evolution

Kabl za svečko: NGK Racing

Izpuh: Leovince V6

Vzmeti v sklopki: MHR

Filter: MHR e13

Zobniki: 14-53

vse kaj bi lahko je naredo je še to, da dam spredaj večji zobnik :) če kje naletim na kakega bom menjal, če ne pa ne :D pospeški pa so ohoho :D

obratomer pa sploh več ne dohaja obratov :D menda v kratkem video na mestu, ker je za vožnjo premrzlo :D

če pa kdo rabi original izpuh - odblokiran, pa le naj reče

In kok zdej gre to ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še končni setup moje rs:

Cilinder: MHR Replica 80cc ALU

Vplinjač: Dellorto 21

Lamelni ventil: Polini Evolution

Koleno za vplinjač: Polini Evolution

Kabl za svečko: NGK Racing

Izpuh: Leovince V6

Vzmeti v sklopki: MHR

Filter: MHR e13

Zobniki: 14-53

vse kaj bi lahko je naredo je še to, da dam spredaj večji zobnik :) če kje naletim na kakega bom menjal, če ne pa ne :D pospeški pa so ohoho :D

obratomer pa sploh več ne dohaja obratov :D menda v kratkem video na mestu, ker je za vožnjo premrzlo :D

če pa kdo rabi original izpuh - odblokiran, pa le naj reče

če hočeš kaki rezultat zamenjaj izpuh. Res da zdaj gre do 12k+ vendar pri končni nebo šlo. Če pa bo pravi ror pa bo vleklo. pa 16ka je veliko preveliki zobnik mogoče ti bo z njim 3jo nabilo do konca obratov 5-6 ziher ne več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če hočeš kaki rezultat zamenjaj izpuh. Res da zdaj gre do 12k+ vendar pri končni nebo šlo. Če pa bo pravi ror pa bo vleklo. pa 16ka je veliko preveliki zobnik mogoče ti bo z njim 3jo nabilo do konca obratov 5-6 ziher ne več.

16 zobnik pa ni nikakor prevelik,ker mam jas zdaj 14 gor...sicer pa nova rs nima ozadaj 47 zobnika,pač pa 53...po mojih izračunih bi bli prenosi 16-53 isti kot 14-47...sicer pa mam jas zdaj 14 gor pa mam na 10000rpm 90,ko pa je še 666 mel tzr pa je mel tudi na 10000rpm 90...tako da je isto blowhistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 zobnik pa ni nikakor prevelik,ker mam jas zdaj 14 gor...sicer pa nova rs nima ozadaj 47 zobnika,pač pa 53...po mojih izračunih bi bli prenosi 16-53 isti kot 14-47...sicer pa mam jas zdaj 14 gor pa mam na 10000rpm 90,ko pa je še 666 mel tzr pa je mel tudi na 10000rpm 90...tako da je isto blowhistle.gif

če ma kdo preveč časa, se loh poigra s temle... Ker so not sam za tastaro rs vnešeni podatki za tanovo pa ne biggrin.gifhttp://www.gearingcommander.com/

Popravljeno . Popravil Roky994
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In ka je to pol mašine?:evilgrin:

Metrakit Pro race 70cc

Malossi rhq

Dellorto 21 (stage 2 tuning by tcr)

Stage6 Vforce by moto tassinari

Polini Ignition

NGK Racing kabl

orginal koleno (predelano by tcr)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sm ZOPET šraufau motor... Pa sm gledau ce je kakšna blokada na Fergazerju (Kot sm že omenil diza je 86)

Pogledal sm tudi Lamele...

Osta ne sam avspuh v katerem jes trdim da ni blokade...JU3 DOBITE SLIKO

Pa bote vidli da ni nic...

Danes sm ZOPET šraufau motor... Pa sm gledau ce je kakšna blokada na Fergazerju (Kot sm že omenil diza je 86)

Pogledal sm tudi Lamele...

Osta ne sam avspuh v katerem jes trdim da ni blokade...JU3 DOBITE SLIKO

Pa bote vidli da ni nic...

Ostal je le še

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sm ZOPET šraufau motor... Pa sm gledau ce je kakšna blokada na Fergazerju (Kot sm že omenil diza je 86)

Pogledal sm tudi Lamele...

Osta ne sam avspuh v katerem jes trdim da ni blokade...JU3 DOBITE SLIKO

Pa bote vidli da ni nic...

Ostal je le še

Am, kok ti pa gre motor?

Drgač je pa ta diza kr precej velka, tko da je vrjetn brez blokad :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sm ZOPET šraufau motor... Pa sm gledau ce je kakšna blokada na Fergazerju (Kot sm že omenil diza je 86)

Pogledal sm tudi Lamele...

Osta ne sam avspuh v katerem jes trdim da ni blokade...JU3 DOBITE SLIKO

Pa bote vidli da ni nic...

heh lahko pa ti zaribuje,kot kolegu ki je kupil rablen bat pa mu je zaribaval pa motor ni hotel čez 70000rpm....a si se vprašal zakaj se je tvoja rs prodajalawhistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sm menjau Ferg...sm daug gor od štirke

pa se motor zavrti do 9 tisoč obratov

Pol pa zacne zabijavat motor (Elektronska blokada)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sm menjau Ferg...sm daug gor od štirke

pa se motor zavrti do 9 tisoč obratov

Pol pa zacne zabijavat motor (Elektronska blokada)

glih danes sva z 666 odblokiravala eno tzr letnik 2008----ni nobene el. blokade...rabiš kladivo,izbijač pa 85-95 dizowhistle.gifworship.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sm menjau Ferg...sm daug gor od štirke

pa se motor zavrti do 9 tisoč obratov

Pol pa zacne zabijavat motor (Elektronska blokada)

????mojo rs pa 666 tzr sva spravila na 12000rpm----ko je bila zablokiranawhistle.gif je nekje na youtubu pa sva videti kot osla,držiš poln gas enih 15s pa pride počasi so 12000rpmheadbang.gif ...že zaradi tega bi ti pamet morala kazati da ni el. blokade...npr. cbr 125 ma el. blokado pa ga za nič na svetu na spraviš čez 11500rpm...no ti pa verjemi komur hočešwhistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

????mojo rs pa 666 tzr sva spravila na 12000rpm----ko je bila zablokiranawhistle.gif je nekje na youtubu pa sva videti kot osla,držiš poln gas enih 15s pa pride počasi so 12000rpmheadbang.gif ...že zaradi tega bi ti pamet morala kazati da ni el. blokade...npr. cbr 125 ma el. blokado pa ga za nič na svetu na spraviš čez 11500rpm...no ti pa verjemi komur hočešwhistle.gif

www.youtube.com /user/vogricevci18#p/a/f/1/TqCQp_nmfk8 ---- zablokirana rs-ka

www.youtube.com/user/vogricevci18#p/a/f/2/k7ColIICg8I-------- zablokirana tzr-ka

pa ne se smejat trance_21_laughing1.giftrance_21_laughing1.gif

čez 12 000 da ne bo pomote evilgrin.gif

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!