Xzibit Objavljeno Oktober 15, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 15, 2009 (popravljeno) pa še končni setup moje rs: Cilinder: MHR Replica 80cc ALU Vplinjač: Dellorto 21 Lamelni ventil: Polini Evolution Koleno za vplinjač: Polini Evolution Kabl za svečko: NGK Racing Izpuh: Leovince V6 Vzmeti v sklopki: MHR Filter: MHR e13 Zobniki: 14-53 vse kaj bi lahko je naredo je še to, da dam spredaj večji zobnik če kje naletim na kakega bom menjal, če ne pa ne pospeški pa so ohoho obratomer pa sploh več ne dohaja obratov menda v kratkem video na mestu, ker je za vožnjo premrzlo če pa kdo rabi original izpuh - odblokiran, pa le naj reče Popravljeno Oktober 15, 2009. Popravil Xzibit
rs125black Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 pa še končni setup moje rs: Cilinder: MHR Replica 80cc ALU Vplinjač: Dellorto 21 Lamelni ventil: Polini Evolution Koleno za vplinjač: Polini Evolution Kabl za svečko: NGK Racing Izpuh: Leovince V6 Vzmeti v sklopki: MHR Filter: MHR e13 Zobniki: 14-53 vse kaj bi lahko je naredo je še to, da dam spredaj večji zobnik če kje naletim na kakega bom menjal, če ne pa ne pospeški pa so ohoho obratomer pa sploh več ne dohaja obratov menda v kratkem video na mestu, ker je za vožnjo premrzlo če pa kdo rabi original izpuh - odblokiran, pa le naj reče ja moj brat je mel tudi prvo v6 gor...ja se je pred 11000rpm stavil...potem pa smo kupili giannellia pa je vlekel na 12000rpm+...pospeški so se pobolšali nevejetno pa končna tudi za enih 10km/h ker mu ni zmanklo moči
Xzibit Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 meni je tudi samo do 11.000 vleklo, ko je še mel lijak blokado not... zdaj ko pa nimam pa vleče od 9.000 rpm naprej... v tretji prestavi (samo tukaj smo merli) je vleko do 14.500 obratov... samo to je že res too much.
Roky994 Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 meni je tudi samo do 11.000 vleklo, ko je še mel lijak blokado not... zdaj ko pa nimam pa vleče od 9.000 rpm naprej... v tretji prestavi (samo tukaj smo merli) je vleko do 14.500 obratov... samo to je že res too much. lol Dei saj 15, 16 zobnik gor Al pa 15 pa zad 52.. bajkr88 1
rs125black Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 meni je tudi samo do 11.000 vleklo, ko je še mel lijak blokado not... zdaj ko pa nimam pa vleče od 9.000 rpm naprej... v tretji prestavi (samo tukaj smo merli) je vleko do 14.500 obratov... samo to je že res too much. do kot pa nabere če ga šaltaš pri najbolj primrnih rpm?ko sem se z bratovo tzr igral sem jo v 1 in 2 prestavi spravil do igle (kdor pozna tzr-kin obratomer ve da je to 16000rpm-pa ni nič utrgalo )
Xzibit Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 najbolj primerni obrati za vožnjo so 9.000 - 11.000... @Roky: saj bom dal 16 zobnik če ga kje dobim poceni, trenutno €€ vlagam drugam
Roky994 Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 najbolj primerni obrati za vožnjo so 9.000 - 11.000... @Roky: saj bom dal 16 zobnik če ga kje dobim poceni, trenutno €€ vlagam drugam kam pa mau sm ferbčn bajkr88 1
Xzibit Objavljeno Oktober 16, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 16, 2009 pol high end aerox mašine že mam doma
Roky994 Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 pa še končni setup moje rs: Cilinder: MHR Replica 80cc ALU Vplinjač: Dellorto 21 Lamelni ventil: Polini Evolution Koleno za vplinjač: Polini Evolution Kabl za svečko: NGK Racing Izpuh: Leovince V6 Vzmeti v sklopki: MHR Filter: MHR e13 Zobniki: 14-53 vse kaj bi lahko je naredo je še to, da dam spredaj večji zobnik če kje naletim na kakega bom menjal, če ne pa ne pospeški pa so ohoho obratomer pa sploh več ne dohaja obratov menda v kratkem video na mestu, ker je za vožnjo premrzlo če pa kdo rabi original izpuh - odblokiran, pa le naj reče In kok zdej gre to ?
andro007 Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 In ka je to pol mašine?:evilgrin:
norc 16 Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 pa še končni setup moje rs: Cilinder: MHR Replica 80cc ALU Vplinjač: Dellorto 21 Lamelni ventil: Polini Evolution Koleno za vplinjač: Polini Evolution Kabl za svečko: NGK Racing Izpuh: Leovince V6 Vzmeti v sklopki: MHR Filter: MHR e13 Zobniki: 14-53 vse kaj bi lahko je naredo je še to, da dam spredaj večji zobnik če kje naletim na kakega bom menjal, če ne pa ne pospeški pa so ohoho obratomer pa sploh več ne dohaja obratov menda v kratkem video na mestu, ker je za vožnjo premrzlo če pa kdo rabi original izpuh - odblokiran, pa le naj reče če hočeš kaki rezultat zamenjaj izpuh. Res da zdaj gre do 12k+ vendar pri končni nebo šlo. Če pa bo pravi ror pa bo vleklo. pa 16ka je veliko preveliki zobnik mogoče ti bo z njim 3jo nabilo do konca obratov 5-6 ziher ne več.
rs125black Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 če hočeš kaki rezultat zamenjaj izpuh. Res da zdaj gre do 12k+ vendar pri končni nebo šlo. Če pa bo pravi ror pa bo vleklo. pa 16ka je veliko preveliki zobnik mogoče ti bo z njim 3jo nabilo do konca obratov 5-6 ziher ne več. 16 zobnik pa ni nikakor prevelik,ker mam jas zdaj 14 gor...sicer pa nova rs nima ozadaj 47 zobnika,pač pa 53...po mojih izračunih bi bli prenosi 16-53 isti kot 14-47...sicer pa mam jas zdaj 14 gor pa mam na 10000rpm 90,ko pa je še 666 mel tzr pa je mel tudi na 10000rpm 90...tako da je isto blo
Roky994 Objavljeno Oktober 20, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 20, 2009 (popravljeno) 16 zobnik pa ni nikakor prevelik,ker mam jas zdaj 14 gor...sicer pa nova rs nima ozadaj 47 zobnika,pač pa 53...po mojih izračunih bi bli prenosi 16-53 isti kot 14-47...sicer pa mam jas zdaj 14 gor pa mam na 10000rpm 90,ko pa je še 666 mel tzr pa je mel tudi na 10000rpm 90...tako da je isto blo če ma kdo preveč časa, se loh poigra s temle... Ker so not sam za tastaro rs vnešeni podatki za tanovo pa ne http://www.gearingcommander.com/ Popravljeno Oktober 20, 2009. Popravil Roky994
Xzibit Objavljeno Oktober 21, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 21, 2009 In ka je to pol mašine?:evilgrin: Metrakit Pro race 70cc Malossi rhq Dellorto 21 (stage 2 tuning by tcr) Stage6 Vforce by moto tassinari Polini Ignition NGK Racing kabl orginal koleno (predelano by tcr)
Stirkac Objavljeno Oktober 25, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2009 Danes sm ZOPET šraufau motor... Pa sm gledau ce je kakšna blokada na Fergazerju (Kot sm že omenil diza je 86) Pogledal sm tudi Lamele... Osta ne sam avspuh v katerem jes trdim da ni blokade...JU3 DOBITE SLIKO Pa bote vidli da ni nic... Danes sm ZOPET šraufau motor... Pa sm gledau ce je kakšna blokada na Fergazerju (Kot sm že omenil diza je 86) Pogledal sm tudi Lamele... Osta ne sam avspuh v katerem jes trdim da ni blokade...JU3 DOBITE SLIKO Pa bote vidli da ni nic... Ostal je le še
Roky994 Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Danes sm ZOPET šraufau motor... Pa sm gledau ce je kakšna blokada na Fergazerju (Kot sm že omenil diza je 86) Pogledal sm tudi Lamele... Osta ne sam avspuh v katerem jes trdim da ni blokade...JU3 DOBITE SLIKO Pa bote vidli da ni nic... Ostal je le še Am, kok ti pa gre motor? Drgač je pa ta diza kr precej velka, tko da je vrjetn brez blokad
rs125black Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Danes sm ZOPET šraufau motor... Pa sm gledau ce je kakšna blokada na Fergazerju (Kot sm že omenil diza je 86) Pogledal sm tudi Lamele... Osta ne sam avspuh v katerem jes trdim da ni blokade...JU3 DOBITE SLIKO Pa bote vidli da ni nic... heh lahko pa ti zaribuje,kot kolegu ki je kupil rablen bat pa mu je zaribaval pa motor ni hotel čez 70000rpm....a si se vprašal zakaj se je tvoja rs prodajala
krava Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 ...a si se vprašal zakaj se je tvoja rs prodajala ...zato ki je kurba
Stirkac Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Danes sm menjau Ferg...sm daug gor od štirke pa se motor zavrti do 9 tisoč obratov Pol pa zacne zabijavat motor (Elektronska blokada)
rs125black Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Danes sm menjau Ferg...sm daug gor od štirke pa se motor zavrti do 9 tisoč obratov Pol pa zacne zabijavat motor (Elektronska blokada) glih danes sva z 666 odblokiravala eno tzr letnik 2008----ni nobene el. blokade...rabiš kladivo,izbijač pa 85-95 dizo
rs125black Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 Danes sm menjau Ferg...sm daug gor od štirke pa se motor zavrti do 9 tisoč obratov Pol pa zacne zabijavat motor (Elektronska blokada) ????mojo rs pa 666 tzr sva spravila na 12000rpm----ko je bila zablokirana je nekje na youtubu pa sva videti kot osla,držiš poln gas enih 15s pa pride počasi so 12000rpm ...že zaradi tega bi ti pamet morala kazati da ni el. blokade...npr. cbr 125 ma el. blokado pa ga za nič na svetu na spraviš čez 11500rpm...no ti pa verjemi komur hočeš
rs125black Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 ...zato ki je kurba kdo je kurba:D...motor ali prodajalec:D? bajkr88 1
666 Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 ????mojo rs pa 666 tzr sva spravila na 12000rpm----ko je bila zablokirana je nekje na youtubu pa sva videti kot osla,držiš poln gas enih 15s pa pride počasi so 12000rpm ...že zaradi tega bi ti pamet morala kazati da ni el. blokade...npr. cbr 125 ma el. blokado pa ga za nič na svetu na spraviš čez 11500rpm...no ti pa verjemi komur hočeš www.youtube.com /user/vogricevci18#p/a/f/1/TqCQp_nmfk8 ---- zablokirana rs-ka www.youtube.com/user/vogricevci18#p/a/f/2/k7ColIICg8I-------- zablokirana tzr-ka pa ne se smejat čez 12 000 da ne bo pomote bajkr88 in xceno 2
rs125black Objavljeno Oktober 26, 2009 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2009 www.youtube.com /user/vogricevci18#p/a/f/1/TqCQp_nmfk8 ---- zablokirana rs-ka www.youtube.com/user/vogricevci18#p/a/f/2/k7ColIICg8I-------- zablokirana tzr-ka pa ne se smejat čez 12 000 da ne bo pomote kolko lepega je blo z to rs... (in še bo...da bi šla vsaj 150km/h ) grafika pa rula
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se