Skoči na vsebino

Aprilia RS 50


Nik

Priporočene objave

turbo se dobi različni...neki "novi" turbo bi naj bil na ventilatorček ki deluje pri 28k obratih...to je zaj v "modi" za avte...vendar dejansko pravijo da ni nekega opaznega učinka, ker električni motorček tudi porablja energijo in mora to energijo nekje vzet,to se pa zopet pozna pri moči in porabi...tako da dejansko mogoče kaka 2HP dobiš...sicer se pa taki turbo tudi dobi za 800k kateri pa ti da 40-60hp :OK:

mogoče bi šlo kaj podobnega pri skuterju?nevem...dan danes nemoreš več rečt NE obstaja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo tuki so ene slikce, una stran k sm hotu dat link, ma zdej neki druzga gor :S ker menajo tko na neki cajta-uglavm ene novosti majo skos gor itd...

[attachmentid=66427][attachmentid=66428][attachmentid=66429][attachmentid=66430][attachmentid=66431][attachmentid=66432][attachmentid=66426]

post-7765-1143558282_thumb.jpg

post-7765-1143558308_thumb.jpg

post-7765-1143558322_thumb.jpg

post-7765-1143558329_thumb.jpg

post-7765-1143558336_thumb.jpg

post-7765-1143558346_thumb.jpg

post-7765-1143558353_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

smo vidli tote slike že..ti rajši kaži svoje

ja ja dobite no, pa še kkšn filmčk :) (ampak turbine še nimam no-to sm pa že povedu k se ne da z unimi italjani nč zment, sam počas bo no :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali lahko kdo prosim na moj post odgovori, ker me res zanima zakaj motor nad 7k obratov va 3+ prestavi trokera??? a pol ko dam na 1/4 obrata ročice za gas mi vleče normalno- tja do 10k...

jaooooooo jst mam probleme z tem mopedom... :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej zaj pa brez zamere vse skup...

probaj z večjo dizo...mogoče ne dobi dovol bencina

lahko pa je tudi svečka hin...ali pa kje kaj zaštopfano in ko motor ne rabi veliko bencina gre vredu,ko pa rabi več pa ne

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šoba je bila.... zamenjana in sedaj :OK: . glihkar sem po toči ga 90 žgal mim kolone pa čez rdečo :blink: . pa še z motoristom sm se pozdravu hehe. careeeee

komi čakam na kit... aja še eno vprašanje se mi pojavlja- zakaj ko speljem al pa ko pri visokih obratih menjam se mi prižge lučka za olje?

moram dodat. btw mam castrol ful sintetike, ga zamenam??

hvala za odgovore

syu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej lep pozdrav vsem skuoaj!

Na mojo rs-ko sem si nabavil malossi kit, sedaj pa nevem kako dolgo ga naj "einfaram". :hmm:

Zanima me koliko kilometrov ste einfaral vi svoj kit, in koliko je sploh priporočeno od proizvajalca. :?

hvala za odgovor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej lep pozdrav vsem skuoaj!

Na mojo rs-ko sem si nabavil malossi kit, sedaj pa nevem kako dolgo ga naj "einfaram". :hmm:

Zanima me koliko kilometrov ste einfaral vi svoj kit, in koliko je sploh priporočeno od proizvajalca. :?

hvala za odgovor!

ker kit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naj bi bilo tako...prvih 40km ne gnat nad 6-7k obratov...al pa še majn...potem postopoma višaš obrate vsakih 10km...tako da se motor lepo privadi

te informacije sem videl na nekem nizozemskem forumu...

pa tudi lipnik je en čas nazaj tak rekel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da citiram kolega, ker se mi neda pisat

AJNFARANJE

ZAČETNO POJASNILO:

Bat se v cilindru premika z veliko hitrostjo.Zato bi mogli bat,cilinder in batni obročki bit drug na drugega prilagojeni oz. bi mogli dobro skupaj pasati(beri: mogli bi imeti identično obliko pa gladkost površine)

Ti deli nažalost nemorjo biti tako izdelani saj so tukaj področja izpod 1/1000 mm.To je glavni vzrok ajnfaranja.

V času ajnfaranja se ti deli med seboj ''ribajo'' in zaradi tega dobijo popolnoma drug drugemu prilagojeno obliko.Zato se pri ajnfaranju ne gre da bi dosegli čimbolj gladke oblike ampak čimbolj prilagojene oblike drug drugemu.

Zato je treba tudi če kupimo nove batne obročke ajnfarat.Vendar novi batni obročki na že ajnfaranem cilindru niso za priporočat iz enega čisto logičnega razloga,saj nebo prišlo do tistega ''ribanja'' saj so preostali deli že gladki.Zato nebojo batni obročki nikoli ''harmonirali'' s cilindrom.

PRVO KOT PRVO RAZLIKE MED GUS IN ALU:

Gus cilindre se bi naj dlje ajnfaralo,so pa potem zato tolko bolj robustni in zdržljivi.

ALU cilindre ni treba tako dolgo ajnfarat,vendar so potem tolko bolj občutljivi(rec. mrzli štart)

NASPLOŠNO:

-Raje pri ajnfaranju premasno voziti(prevlka diza) kot presuho (premala diza),in nastavit na prenizke obrate(pretežke valčke),kuplungo raje nastavit da hitro spelje(mehke fedre)

-Pol gasa

-Pred vsako vožnjo 10min pustiti laufati

ALU:

-200km

-Po vgraditvi cilindra pustiti 40min laufati,temperaturo kontrolirati!!!

-20minutni turni; 20min se voziti(max. pol gasa) 10min stati,20min voziti,10min stati

-od 100km dalje lahko vozite kako dolgo hočete

-od 150km dalje lahko tu pa tam zategnete za kratek čas poln gas za par sekund

-od 200km lahko norite

GUS:

-400km

-Po vgraditvi pustiti 40min laufati,temperaturo kontrolirati

-20minutni turni; 20min se voziti(max. pol gasa) 10min stati,20min voziti,10min stati itd...

-od 150km dalje lahko vozite kak dolgo hočete

-od 350km dalje lahko tu pa tam zategnete za kratek čas poln gas za par sekund vendar ne prehitro zategnit gasa

-od 400km dalje lahko norite

Nekateri mislijo da je majn časa za ajnfaranje potrebno,vendar kdo se bo držal teh navodil bo imel potem dobro ajnfaran cilinder.

VAŽNO:

Če rečem pol gasa,ne mislim da naj celi čas s pol gasa se vozite,saj je to zlo škodljivo!!!

Najbolj škodljivo pr ajnfaranju je celi čas vozit se s polnim gasom,2. najbolj škodljivo je se vozit celi čas z pol gasa.

To pomeni,da nesmete celi čas na istih obratih voziti!!!

Zelo važno je tudi,da vsakič ko se peljete pustite da se cilinder segreje in prvih par metrov zelo počasi vozite.

Omejevalec obratov je med časom ajnfaranja TABU!!!

Pri ajnfaranju vam toplo priporočam Stage6 merilec obratov.Zelo vam pomaga pr ajnfaranju.

TOREJ NA KRATKO:

Po montaži motor prižgemo ter ga ogrejemo skoraj na delovne temperaturo, za tem motor ugasnemo ter počakamo da se ohladi. Sledi 0 Km - 20 Km počasna vožnja z minimalnimi odprtji plina ter z nizkimi obrati. 20 Km - 100 Km vozimo z 1/3 do 1/2 plina ter z rednimi presledki vsake 5 - 10 Km ko plin odpremo do konca za trajanje 3-4 sekund. Po opravljenih 100 Km se smatra utekanje končano, vendar od takrat je potrebno obremenitev povečat postopoma. Priporočena uporaba kvalitetnega dvotaktnega olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ene dve slikci d bote vidl kaj delam trenutno na moji rs-ki... (obrazložu sm pa že zakaj :) )

Cele slikce še pridejo ko bo sestavljena... :)

p.s.: oprostite za bl slabe slikce ker me digitalka en malček zeza :(

[attachmentid=66578][attachmentid=66579][attachmentid=66580]

P.S.: zavzemam se za vse avtorske pravice :P :P :P če pa želi kdo kaj podobnega ali bi kdo rad spremenil videz svoje aprilie ali keregadrugega motorja me lahko kontaktirate.

LP

post-7765-1143734862_thumb.jpg

post-7765-1143734888_thumb.jpg

post-7765-1143735355_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!