Skoči na vsebino

Aprilia RS 50


Nik

Priporočene objave

vse je ročno delo, drugače pa tista plastika k je pod poliestrom je pa original (čez sm dal glino k se jo fajn oblikuje pa poceni je, potem čez glino ko je oblikovana daš ta hitrostrdljiv gips in tako dobiš kolup-ga namažes z mastjo in vanj namažeš poliester to je pa to-pol pa še veliiik brusenja pa kitanja :D

evo tlele je pa ena slikca celega motorja zdele (ampak na njem trenutno manjka izpuh pod sedežem, in flamethrower pod tisto plastiko), aja pa zadnji amortizer se še raztegne tako da bo cel zadek vse skupaj višji...

[attachmentid=66583][attachmentid=66584]

p.s.: jah mal mi primankuje časa zato gre bolj počas :(

post-7765-1143747338_thumb.jpg

post-7765-1143747486_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne dvigavli!!!ni vse styling...razmišljaj malo kak se bo motor obnašal v ovinku...primer:

kaj je bojše v ovinek: Jeep ali Porsche? :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne dvigavli!!!ni vse styling...razmišljaj malo kak se bo motor obnašal v ovinku...primer:

kaj je bojše v ovinek: Jeep ali Porsche? :)

to se pa strinjam. drgač pa kr uredu ti gre če boš naredu. sam turbine useen neboš dubu... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

not mam trenutno mhr 80 kit...

...hm zanimivo razmišljanje...jeep ali porsche, nikol nism pomislu tako ampak sm mislil tudi na airodinamiko in je bistveno nisem spremenil...gre le za zo da je rezervar nekoliko širši da malce bolj odriva zrak mimo kolen ampak se sam zračni tok ne spremeni skoraj nič saj je prednja maska toliko široka da ko pride zrak do rezervarja zrak samo še malce dlje zadrži na strani, zadnji del pa more biti tako da imam hlajenje izpuha ki je sedaj postavljen pod sedež in cel zadnji del je še zaprt zaradi izgleda in lepšega pretoka zraka skozi reže vn... zrak v reže pa bo prihajal le izza moje riti saj tam sedim zato ne bi smelo bistveno povečati upora... tako sm razmišlal jast :D

p.s.: skoraj vsi cestni motorji ki imajo izpuh pod sedežem imajo zadaj zračnike, pa vsi motorji imajo precej široke rezervarje tako res mislim da ne bi smel biti problem še vedno pa je vse narejeno tako da lahko oboje spremenim nazaj v original obliki (vsaj rezervar, zadek dam pa itak samo dol saj se zapira na ključavnico in dan nazaj gor t stri zadek)

če imate še kaj za pokomentirat bom vesel saj re ne bi rad poslabšal voznih lastnosti!!! Ali pa če imate še kakšno idejo za styling... neke lučke itak še pridejo gor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za zračnike vzami neke cevi tam enih 5-10cm premer, in jih potegni od naprej do nazaj izpuha...odzadaj pa neko režo kjer se lahko ta topel zrak odvaja...seveda pa tudi naredi nad izpuhom, torej med sedežem in izpuhom neko izolacijo...

vozne lastnosti se ne poslabšajo zaradi aerodinamike,temveč zato ker je motor zadaj višji in z tem zgubiš stabilnost v ovinku...kolega dvignil runnera za 5cm in se je blo skoro nemogoče pelat normalno v ovinek...vsaka mala sprememba se kar precej pozna...

enako ko avtomobil spustiš dol za 3cm se pozna zelo!

sicer pa če ne verjameš probaj in potem sam presodi...

Popravljeno . Popravil blindek
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

višina se je zvišala samo ob strani zadaj ne pa na sredini, ampak vseeno upam da ne bo kakšnega posebnega vpliva na stabilnost v ovinkih... zdej naredil bom do konca upam da še jutri in potem sprobam pa vam povem.

Za izolacijo ne vem če bom kej dal ker poliester ni občutljiv ampak morda pa vseen še kakšno peno tiste ki so tudi za v avspuh in so "negorljiv" (upam pa da se bo ko bo zadek končan in zaprt ter od spodaj zvok izpuha bistveno stišal :) )

p.s: aja kero višino si ti mislil-a to ko sm rekel da bom podaljšal zadnji amortizer (gledal sm ene streetfighterje k so bli do "neba" :P dvignjeni pa jim ni dosti škodilo amapk iz lastnih izkušenj ne vem tako da bom povedal ko sprobam... zdej pa zaradi skuterja je pa vseeno malo drugače po moje ker s tem ko ga je dvignil je prestavil težišče motorja višje pri cestnih motorjih pa se to skoraj ne pozna saj je sedež še vedno podobne višine)?

kaj pa kako selletro si si omislo? drugače pa lepo da sam delaš :D :D

Selletro? misliš za bolši vžig svečke al imaš kaj drugega v mislih?

Popravljeno . Popravil BEliEVER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P drugače pa končna če ne piha preveč veter nasprot nekje do 140km/h, z dodatkom nitra pa še kaj več :D

LP

daj še slikice od nitra gor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Obvladaš ti svoj posel ni kaj! :worship: Kok si dal pa denarja za nitro sistem in za koliko časa imaš eno bombo nitrota

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fuah ne, neki hard tuner pa neve kaj je selletra :OK:

ker avspuh te maš da prije pod sedežom? ali maš home made varianto skup nareto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DenZ nemorejo vsi samo mašine rihtat...nekateri pač samo kit in fergi in je to to... :)

ostalo je za nekatere že "hight tech" :)

o selletri tukaj nebom razpravlal...so druge teme za to

sicer pa selletra itak špica...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fuah ne, neki hard tuner pa neve kaj je selletra :OK:

ker avspuh te maš da prije pod sedežom? ali maš home made varianto skup nareto

drugač maš tut selletra rotor za bolši vžig!

drugače pa avspuh je home-made

p.s.: slikce pridejo ker zdej mi je pa res crknla digitalka :( :( :(

Obvladaš ti svoj posel ni kaj! :worship: Kok si dal pa denarja za nitro sistem in za koliko časa imaš eno bombo nitrota

z nitrom je pa tko da cene ne vem ker je blo neki original kuplen neki ne, inštalacija je dost na izi tko da so eni deli tut home-made (evo če koga zanima inštalacija: http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...hl%3Dsl%26lr%3D ), bomba pa pride okol 2-3k sit, zdrži pa bore malo - ampak se da naštimat pritisk sam potem je tut od tega odvisno kolk moči dejansko pridobiš!

več pa do naslednjič ko bo spet digitalka, pa ko pridem iz tekmovanja...

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neke me samo zanima...kak maš hlajenje?izbolšal?ker več z nitrom je večja moč...ampak večja moč pomeni da se bol segreva vse skup...ker sem že veliko mašin videl da se je kar raztopilo kak so dodali plin...tudi 2f4r se je raztopil...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

drugače pa avspuh je home-made

LP

po kerih merah delaš to?

drugače pa malo povej predelavo tvojo ne ;)

Popravljeno . Popravil denZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

neke me samo zanima...kak maš hlajenje?izbolšal?ker več z nitrom je večja moč...ampak večja moč pomeni da se bol segreva vse skup...ker sem že veliko mašin videl da se je kar raztopilo kak so dodali plin...tudi 2f4r se je raztopil...

Hm glej sej nitro se uporablja samo občasno in še to ni dolgotrajno ker ga dokaj hitro zamnjka tako da s hlajenjem nimam nekih problemov-hlajenje še vedno vodno in original je pa mogoče malenkost bolši pretok zraka do hladilnika kot pri ta novih rs-kah (moja je le letnik 1996/1997) in ima še dodatna dva zračnika spredaj in dve veliki špranji ob strani ki zelo povečata pretok zraka mimo hladilnika kot pri ta novih rs-kah, drugače imam pa nekoliko manj antifriza ker slabše odvaja toploto kot voda... drugače če je pa kriza se pa zraven nalije še malo tekočega dušika (ampak v zelo majhnih količinah ker če ne bi materijal lahko začel pokati!)

po kerih merah delaš to?

hm... glej jast nimam posebnih mer ker ga ubistvu ne delam sam, imam prijatelja ki se zelo dobro pozna z akrapovičem in vse gre preko njega, do končne izdelave pa je to šlo preko enga druzga frenda k ma delavnico pa itd... doma, ker bi akrapoviča ta izdelava prišla predrago ker ima vse naprave nastavljene na tiste izpuhe ki jih izdeluje serijsko!

p.s.1.: zdej me pa res neki časa ne bo ker bom odsoten in sicer zaradi tekmovanja tako da se bo na žalost tut ne bo mogl delat naprej tako da več čez nekaj časa :D

p.s.2.:drugače pa kar dajte še kakšno idejo ali vprašanja ki mi dajo malo misliti da ne bom na koncu kaj zeznil :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

em pa digiča si zrihtaj, dokler nebom vido tega nitra & turbine pa ostalih fint pa ne verjamem, besede so eno dejanja pa drugo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh to itak da baše. no sej je useen

jst mam en problemček, ugotovil sem da mi rsa bolj vleče, če imam ročico za gas manj odprto kot pa na ful, zakaj to?!?

hvala :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh to itak da baše. no sej je useen

jst mam en problemček, ugotovil sem da mi rsa bolj vleče, če imam ročico za gas manj odprto kot pa na ful, zakaj to?!?

hvala :OK:

zgleda da prevelka diza oz. premalo zraka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kdo kako gred za minarelli am6, za prodat, vseeno je al je original al ne :?

ti že vnaprej povem da boš to težko dobil..ker jih ni veliko ko šraufajo te am6-tke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!