BEliEVER Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 vse je ročno delo, drugače pa tista plastika k je pod poliestrom je pa original (čez sm dal glino k se jo fajn oblikuje pa poceni je, potem čez glino ko je oblikovana daš ta hitrostrdljiv gips in tako dobiš kolup-ga namažes z mastjo in vanj namažeš poliester to je pa to-pol pa še veliiik brusenja pa kitanja :D evo tlele je pa ena slikca celega motorja zdele (ampak na njem trenutno manjka izpuh pod sedežem, in flamethrower pod tisto plastiko), aja pa zadnji amortizer se še raztegne tako da bo cel zadek vse skupaj višji... [attachmentid=66583][attachmentid=66584] p.s.: jah mal mi primankuje časa zato gre bolj počas :(
k0ci Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 :eek: k maš tisto na zadni feltni slučajno neonko :lol1:
BEliEVER Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 :eek: k maš tisto na zadni feltni slučajno neonko :lol1: ah ne tist sm neki probavu - tist je sam en kabel in gre dol... mah nima veze
denZ Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 vah tiste spodne žmigavce dol vrži aja ker cilinder maš?
blindek Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 ne dvigavli!!!ni vse styling...razmišljaj malo kak se bo motor obnašal v ovinku...primer: kaj je bojše v ovinek: Jeep ali Porsche? :)
FlamE#7 Objavljeno Marec 30, 2006 Opozori Objavljeno Marec 30, 2006 ne dvigavli!!!ni vse styling...razmišljaj malo kak se bo motor obnašal v ovinku...primer: kaj je bojše v ovinek: Jeep ali Porsche? :) to se pa strinjam. drgač pa kr uredu ti gre če boš naredu. sam turbine useen neboš dubu... :D
BEliEVER Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 not mam trenutno mhr 80 kit... ...hm zanimivo razmišljanje...jeep ali porsche, nikol nism pomislu tako ampak sm mislil tudi na airodinamiko in je bistveno nisem spremenil...gre le za zo da je rezervar nekoliko širši da malce bolj odriva zrak mimo kolen ampak se sam zračni tok ne spremeni skoraj nič saj je prednja maska toliko široka da ko pride zrak do rezervarja zrak samo še malce dlje zadrži na strani, zadnji del pa more biti tako da imam hlajenje izpuha ki je sedaj postavljen pod sedež in cel zadnji del je še zaprt zaradi izgleda in lepšega pretoka zraka skozi reže vn... zrak v reže pa bo prihajal le izza moje riti saj tam sedim zato ne bi smelo bistveno povečati upora... tako sm razmišlal jast :D p.s.: skoraj vsi cestni motorji ki imajo izpuh pod sedežem imajo zadaj zračnike, pa vsi motorji imajo precej široke rezervarje tako res mislim da ne bi smel biti problem še vedno pa je vse narejeno tako da lahko oboje spremenim nazaj v original obliki (vsaj rezervar, zadek dam pa itak samo dol saj se zapira na ključavnico in dan nazaj gor t stri zadek) če imate še kaj za pokomentirat bom vesel saj re ne bi rad poslabšal voznih lastnosti!!! Ali pa če imate še kakšno idejo za styling... neke lučke itak še pridejo gor...
blindek Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 (popravljeno) za zračnike vzami neke cevi tam enih 5-10cm premer, in jih potegni od naprej do nazaj izpuha...odzadaj pa neko režo kjer se lahko ta topel zrak odvaja...seveda pa tudi naredi nad izpuhom, torej med sedežem in izpuhom neko izolacijo... vozne lastnosti se ne poslabšajo zaradi aerodinamike,temveč zato ker je motor zadaj višji in z tem zgubiš stabilnost v ovinku...kolega dvignil runnera za 5cm in se je blo skoro nemogoče pelat normalno v ovinek...vsaka mala sprememba se kar precej pozna... enako ko avtomobil spustiš dol za 3cm se pozna zelo! sicer pa če ne verjameš probaj in potem sam presodi... Popravljeno Marec 31, 2006. Popravil blindek
dj_runner Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 kaj pa kako selletro si si omislo? drugače pa lepo da sam delaš :D :D
BEliEVER Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 (popravljeno) višina se je zvišala samo ob strani zadaj ne pa na sredini, ampak vseeno upam da ne bo kakšnega posebnega vpliva na stabilnost v ovinkih... zdej naredil bom do konca upam da še jutri in potem sprobam pa vam povem. Za izolacijo ne vem če bom kej dal ker poliester ni občutljiv ampak morda pa vseen še kakšno peno tiste ki so tudi za v avspuh in so "negorljiv" (upam pa da se bo ko bo zadek končan in zaprt ter od spodaj zvok izpuha bistveno stišal :) ) p.s: aja kero višino si ti mislil-a to ko sm rekel da bom podaljšal zadnji amortizer (gledal sm ene streetfighterje k so bli do "neba" :P dvignjeni pa jim ni dosti škodilo amapk iz lastnih izkušenj ne vem tako da bom povedal ko sprobam... zdej pa zaradi skuterja je pa vseeno malo drugače po moje ker s tem ko ga je dvignil je prestavil težišče motorja višje pri cestnih motorjih pa se to skoraj ne pozna saj je sedež še vedno podobne višine)? kaj pa kako selletro si si omislo? drugače pa lepo da sam delaš :D :D Selletro? misliš za bolši vžig svečke al imaš kaj drugega v mislih? Popravljeno Marec 31, 2006. Popravil BEliEVER
maher Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 :P drugače pa končna če ne piha preveč veter nasprot nekje do 140km/h, z dodatkom nitra pa še kaj več :D LP daj še slikice od nitra gor
Stroj Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 Obvladaš ti svoj posel ni kaj! :worship: Kok si dal pa denarja za nitro sistem in za koliko časa imaš eno bombo nitrota
blindek Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 če boš dvignil zadnji amortirez se bo celi motor zadaj dvignil...govorim samo iz lastnih izkušenj...
denZ Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 fuah ne, neki hard tuner pa neve kaj je selletra :OK: ker avspuh te maš da prije pod sedežom? ali maš home made varianto skup nareto
blindek Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 DenZ nemorejo vsi samo mašine rihtat...nekateri pač samo kit in fergi in je to to... :) ostalo je za nekatere že "hight tech" :) o selletri tukaj nebom razpravlal...so druge teme za to sicer pa selletra itak špica...
BEliEVER Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 fuah ne, neki hard tuner pa neve kaj je selletra :OK: ker avspuh te maš da prije pod sedežom? ali maš home made varianto skup nareto drugač maš tut selletra rotor za bolši vžig! drugače pa avspuh je home-made p.s.: slikce pridejo ker zdej mi je pa res crknla digitalka :( :( :( Obvladaš ti svoj posel ni kaj! :worship: Kok si dal pa denarja za nitro sistem in za koliko časa imaš eno bombo nitrota z nitrom je pa tko da cene ne vem ker je blo neki original kuplen neki ne, inštalacija je dost na izi tko da so eni deli tut home-made (evo če koga zanima inštalacija: http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...hl%3Dsl%26lr%3D ), bomba pa pride okol 2-3k sit, zdrži pa bore malo - ampak se da naštimat pritisk sam potem je tut od tega odvisno kolk moči dejansko pridobiš! več pa do naslednjič ko bo spet digitalka, pa ko pridem iz tekmovanja... LP
blindek Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 neke me samo zanima...kak maš hlajenje?izbolšal?ker več z nitrom je večja moč...ampak večja moč pomeni da se bol segreva vse skup...ker sem že veliko mašin videl da se je kar raztopilo kak so dodali plin...tudi 2f4r se je raztopil...
denZ Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 (popravljeno) drugače pa avspuh je home-made LP po kerih merah delaš to? drugače pa malo povej predelavo tvojo ne ;) Popravljeno Marec 31, 2006. Popravil denZ
BEliEVER Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 neke me samo zanima...kak maš hlajenje?izbolšal?ker več z nitrom je večja moč...ampak večja moč pomeni da se bol segreva vse skup...ker sem že veliko mašin videl da se je kar raztopilo kak so dodali plin...tudi 2f4r se je raztopil... Hm glej sej nitro se uporablja samo občasno in še to ni dolgotrajno ker ga dokaj hitro zamnjka tako da s hlajenjem nimam nekih problemov-hlajenje še vedno vodno in original je pa mogoče malenkost bolši pretok zraka do hladilnika kot pri ta novih rs-kah (moja je le letnik 1996/1997) in ima še dodatna dva zračnika spredaj in dve veliki špranji ob strani ki zelo povečata pretok zraka mimo hladilnika kot pri ta novih rs-kah, drugače imam pa nekoliko manj antifriza ker slabše odvaja toploto kot voda... drugače če je pa kriza se pa zraven nalije še malo tekočega dušika (ampak v zelo majhnih količinah ker če ne bi materijal lahko začel pokati!) po kerih merah delaš to? hm... glej jast nimam posebnih mer ker ga ubistvu ne delam sam, imam prijatelja ki se zelo dobro pozna z akrapovičem in vse gre preko njega, do končne izdelave pa je to šlo preko enga druzga frenda k ma delavnico pa itd... doma, ker bi akrapoviča ta izdelava prišla predrago ker ima vse naprave nastavljene na tiste izpuhe ki jih izdeluje serijsko! p.s.1.: zdej me pa res neki časa ne bo ker bom odsoten in sicer zaradi tekmovanja tako da se bo na žalost tut ne bo mogl delat naprej tako da več čez nekaj časa :D p.s.2.:drugače pa kar dajte še kakšno idejo ali vprašanja ki mi dajo malo misliti da ne bom na koncu kaj zeznil :P LP
denZ Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 drugače pa malo povej predelavo tvojo ne ;)
denZ Objavljeno Marec 31, 2006 Opozori Objavljeno Marec 31, 2006 em pa digiča si zrihtaj, dokler nebom vido tega nitra & turbine pa ostalih fint pa ne verjamem, besede so eno dejanja pa drugo
FlamE#7 Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 eh to itak da baše. no sej je useen jst mam en problemček, ugotovil sem da mi rsa bolj vleče, če imam ročico za gas manj odprto kot pa na ful, zakaj to?!? hvala :OK:
denZ Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 eh to itak da baše. no sej je useen jst mam en problemček, ugotovil sem da mi rsa bolj vleče, če imam ročico za gas manj odprto kot pa na ful, zakaj to?!? hvala :OK: zgleda da prevelka diza oz. premalo zraka
maher Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 ma kdo kako gred za minarelli am6, za prodat, vseeno je al je original al ne :?
denZ Objavljeno April 1, 2006 Opozori Objavljeno April 1, 2006 ma kdo kako gred za minarelli am6, za prodat, vseeno je al je original al ne :? ti že vnaprej povem da boš to težko dobil..ker jih ni veliko ko šraufajo te am6-tke
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se