flight69 Objavljeno Februar 9, 2007 Deli Objavljeno Februar 9, 2007 Malo sem ze brskal po forumu, pa ne nasel - kako je najbolje privezat motor na kombiju, ki nima nobene posebne predpriprave za take prevoze- razen obrockov skozi katere gredo gurtne? Sej ga bom probal zvezat kot salamo :grim in vpet kamorkoli se bo ze dalo, sam ce ma kdo kak nasvet na kaj naj bom posebno pozoren, ga bom zelo vesel? Aja, verjetno najbolje da stoji na gumah in ne na kakem stojalu? Tks! Lp! Flight Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno Februar 9, 2007 Deli Objavljeno Februar 9, 2007 točno tako... motor v kombi brez stojala na obe gume... zavežeš z guntni in to je to...vmes med štrik pa motorjem daj cajtng, da ne boš plastik odrsu oz. polomu... nima kam da pade .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
flight69 Objavljeno Februar 9, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 9, 2007 Tks! .Sej vem, prevec se obremenjujem... :headbang: :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Februar 9, 2007 Deli Objavljeno Februar 9, 2007 motor postaviš noter na kolah more stat. spredi vilce probaš čist skupaj dat. pol pa ga malo nagneš na eno stran in pritrdiš pol pa iz druge še isto pritrdiš in tak dalgo španaš gurtno da bo motor raven. ko to narediš je motor zazihran da nebo padel levo desno. pol pa še ga samo pritrdiš odzadaj da nebo šel naprej pa nazaj pa je toto. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vulcan Objavljeno Februar 10, 2007 Deli Objavljeno Februar 10, 2007 Kadar sem vozil motor v kombiju sem ga ponavadi dal s sprednjim kolesom v sprednji desni kot kombija, ga položil na stransko stojalo, zadnji del motorja pa potisnil čim bolj h levi strani kombija. Potem sem z eno gurtno delno fiksiral levi konec mortorja (kjer je stranska tačka) in nato sem na desni strani čim bolj zategnil gurtno in nato še na levi. Motor je zmeraj stal kot pribit. Podobno sem ga fiksiral na prikolici, le da sem tu še ponavadi prej fiksral spredno kolo ob sprednjo stranico. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Februar 10, 2007 Deli Objavljeno Februar 10, 2007 (popravljeno) Kadar sem vozil motor v kombiju sem ga ponavadi dal s sprednjim kolesom v sprednji desni kot kombija, ga položil na stransko stojalo, zadnji del motorja pa potisnil čim bolj h levi strani kombija. Potem sem z eno gurtno delno fiksiral levi konec mortorja (kjer je stranska tačka) in nato sem na desni strani čim bolj zategnil gurtno in nato še na levi. Motor je zmeraj stal kot pribit. Podobno sem ga fiksiral na prikolici, le da sem tu še ponavadi prej fiksral spredno kolo ob sprednjo stranico. Na prikolici ni problem. V kombi ga postaviš na stransko stojalo tako, da je zagozden v kot (naprej) in se pri zaviranju ne more "zapeljati". Nato ga z gurtnami privežeš tako, da je našponan in se "štender" ne more premakniti. Ostale vrvi pa morajo motor šponati tako, da se ne more premakniti. Dobro je tudi zadnje kolo nekako fiksirati, da se ne izpodmakne. "Ognjenik", sicer pa pridi na pijačo, pa ti ob glažku rujnega pokažem v živo! LPM :yea1: Popravljeno Februar 10, 2007. Popravil moto rider Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
no_name Objavljeno Februar 10, 2007 Deli Objavljeno Februar 10, 2007 točno tako... motor v kombi brez stojala na obe gume... zavežeš z guntni in to je to...vmes med štrik pa motorjem daj cajtng, da ne boš plastik odrsu oz. polomu... nima kam da pade .) Gurtne se ne smejo dotikati plastik ! Moraš tko napelat... :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 Še en razlog v prid temu, da so nakedi zakon :D Drugače pa tako kot so napisali, v kombiju motor postaviš s prvo gumo v kot in ga zamakneš ter fajn vpneš z gurtnami. Sem že velikokrat tako vozil, pa ni bilo nikoli problemov :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Februar 11, 2007 Deli Objavljeno Februar 11, 2007 še nekaj... Jaz sem ga enkrat peljal z vlakom v vagonu 5.000 kilometrov daleč, kjer ni bilo možnosti nikamor privezati zverine, ker so bile stene vagona gladke kakor ritka. Zapeljal sem ga v levi kot zadaj, s sprednjim kolesom v zadnjo steno, (če gledamo v smeri vožnje - torej, se je peljal rikverc), ga zakajlal v kot, obrnil krmilo v levo, ga postavil na stransko stojalo in ga dvignil na vzmetenju!!! Le pod zadnje kolo sem podkajlal leseno kajlo. Nauš verjel... Po tridnevni vožnji je bil motor tako, kot sem ga zakajlal. Res pa je, da sem se v strahu tresel do zadnje železniške postaje! A zaman. Če ga pelješ s kombijem ni čisto nič drugače, le paziti moraš pri zaviranju, speljevanju in v ovinkih. Štrik pa dobro dene, definitivno! [attachmentid=91631] En primer LPM Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
flight69 Objavljeno Februar 23, 2007 Avtor Deli Objavljeno Februar 23, 2007 Fantje, pacijent prezivel (v bistvu oba-moped in jst) :D . Se enkrat hvala za nasvete! Lp! Flight Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CPU Objavljeno Februar 23, 2007 Deli Objavljeno Februar 23, 2007 (popravljeno) Fantje, pacijent prezivel (v bistvu oba-moped in jst) :D . Se enkrat hvala za nasvete! Lp! Flight Čestitam, lepo se vozi z monstrom!! P.S: Pozdrav v dispeč iz PVZ :ninja: :naughty: Popravljeno Februar 23, 2007. Popravil CPU Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se