k0ci Objavljeno Februar 27, 2006 Deli Objavljeno Februar 27, 2006 tts ti je za original premasten, zapacalo bo ti vse skup, ne zdaj da bi po enem tednu se to poznalo, ampak čez čas ko ti celega izpušnega in avspuh zapaca tts je specialka za kroske ker se vrtijo na iber obratih kaki valvoline, motul600 to je boljša izbira motul je bolj masten od tts-a, vrjemi ker sem meu na bivšem ditehu ogromno škode zarad motula, dokler pa sem tts not vlivu je pa lpo delal Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Februar 27, 2006 Deli Objavljeno Februar 27, 2006 Men je pa MOTUL ravno ta bolš :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Marec 2, 2006 Deli Objavljeno Marec 2, 2006 (popravljeno) priporočam valvoline ki se dobi v sparu za 1500sit 1l :) to sem zasledil čist po naključju... pa ne šinfat motula!!! motul 600 bi dal bol na predelane motorje...kaki navaden motul pa je meni služil 4leta.Cilinder je bil brez praske(zato je olje,da maže :) ),tudi kadilo se ni(to je odvisno od koliko procentna je mešanca),pa tudi izpuh ni bil masten,skoraj ko nov... Popravljeno Marec 2, 2006. Popravil blindek Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Student81 Objavljeno Marec 26, 2006 Deli Objavljeno Marec 26, 2006 In pri katerem olju se najmanj KADI ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ćardak Objavljeno Marec 26, 2006 Deli Objavljeno Marec 26, 2006 Odvisno....JS mam MOTUL pa mi nč ne kadi :OK: ...Eni so za valovoline, eni za castrol sej pravim odvisno od vsega ane :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Marec 26, 2006 Deli Objavljeno Marec 26, 2006 In pri katerem olju se najmanj KADI ? Neposluš nobenga ,zmiraj kupi raje malo dražje olje ,res je malo plačaš tudi ime firme,ampak samo dražje olje ima dobre drage takoimenovane dodatke ali (aditive )in ti naredijo ceno olja zato, ko kupuješ olje skrbno preberi kakšna aditive vsebuje in koliko je notri sintetičnega olja (npr če vsebuje teflon) tako olje je vedno dražje in boljše,zelo važno je, da se olje z benzinon samo meša in čim manj stopi in samo tako olje dobro maže zilinder gl. ležaje in ojnico.Če malo podkadi pa ni problema vsaj veš ,da je dovolj podmazano,auspuh mora biti pri dvotaktnih motorjih zadaj vedno malo mastan v nasprotnam primiru bo življenska doba motorja zelo kratka.Benzin pa zmiraj tankaj s čim manjšo oktansko vrednostjo,motor se manj greje učinek je enak do klenkanja pa ne prihaja pri dvotaktnih motorjih, zaradi večjega št. obratov,manjše kompresije(kot pri 4 taktnih)in slabšega polnenja. Zato je brez veze kupovati dražji benzin.voziš se ca 10% ceneje z isto hitrostjo pa še za motor je boljše.Drži se mojih navodil,da ne bo motor vzel :devil: :devil: :devil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blindek Objavljeno Marec 26, 2006 Deli Objavljeno Marec 26, 2006 točno tako! :) maš pa tudi razne dodatke za olje...motor up :) poglej malo tu metabond.si jaz še sicer tega probal nisem,sem pa slišal same pozitivne stvari...kupil bom za motor in za avto... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se