Skoči na vsebino

Kateri bencin in katero olje?


mare20

Priporočene objave

ja sj pr pospeških al pa končni vem d se nebi velik poznal sam kolk je pa razlike pr obrabi bata pa cilindra?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za motul 600 ne vem pride pa pomojem podobno kot motul scooter power,kr kolkr jst vem je isto olje motul scooter power je pa mene pršov 3.499 al 3.600

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No zdej pa tisti ki delate direkt mešanco v kesl, sepravi nimate oljne pumpe!

Kolk procentno mešanco delate?

Js jo 4% mam pa olje Agip Racing al ka je uglavnem liter je okol 3k je pa seveda ful sintetic!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11.05.2004 207,300 SIT

27.04.2004 200,300 SIT

14.04.2004 197,400 SIT

30.03.2004 195,900 SIT

16.03.2004 193,900 SIT

02.03.2004 193,000 SIT

17.02.2004 191,300 SIT

03.02.2004 191,300 SIT

20.01.2004 191,400 SIT

06.01.2004 191,500 SIT

23.12.2003 191,000 SIT

.

.

.

27.06.2000 162,600 SIT

30.05.2000 159,600 SIT

16.05.2000 149,200 SIT

04.04.2000 140,300 SIT

04.03.2000 135,000 SIT

19.02.2000 129,900 SIT

27.11.1999 125,700 SIT

27.08.1999 120,700 SIT

24.07.1999 115,800 SIT

01.07.1999 111,400 SIT

prasci :BUA: :BUA: :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tkole kukr grejo cene bencina gor bo hmav več kolesarjev kukr motoristov... ča bo šlo tko naprej bo vožna z motorjam,avta,kamjonam.... že pravi luksuz :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. PUCANJE originalnega izpuha - ZELO smotana zadeva, ker ima toooooliko prekatov. Delno se ga da očistiti tako, da vanj naliješ sredstvo, ki ga imajo za čiščenje vbrizgalnih sistemov pri avtomobilih (Jet Clean). Lahko tudi z gretjem izpuha, da se sežgejo saje. To je zamudno, pa še barvo uničiš. Če ga prerežeš po zvaru, ga lahko u nulo očistiš, vendar je potem tu še varjenje in spet lakiranje. Vse skupaj NI zastonj.

2. 98 OKTANOV - Strinjam se s tistim, ki je rekel, da je nepotreben luksuz za motorje, ki niso hudo naviti. 98 oktanov nima nič večje energetske vrednosti, le večjo kompresijo dopušča.

3. % MEŠANICE - Če delaš mešanico v tanku, je 2 - 2,5% dovolj, če imaš dobro olje.

4. KATERO OLJE - Ni vsako olje za vsak motor. Če bo nekdo pameten in bo v skuter nalil olje, ki je dobro za karte, bo naredil sranje. Olje za kart je namenjeno BISTVENO višjim obratom, kot se vrti skuter. To olje bo samo zapacalo svečo, batne obročke pa bo zalepilo v bat. Ne bo kompresije in vse bo svinjsko.

Howgh!

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Duke veš mogoče kje je ta meja ko bi naj naredo prehod na sintetiko? lp

S strani prodajalca olja (v želji po zaslužku) bi moral reči, da itak ni nobeno drugo dobro kot najdražje. Pa NI res. Prav je izbrati najugodnejšo kombinacijo. Če imaš zmerno predelan skuter, recimo 70 ccm, uplinjač, variomat, izpuh in se ti vrti tam, okoli 10.000 in nimaš kakšne blazne kompresije, potem je delno sintetično olje prava izbira. Termične obremenitve dobro prenaša, lepo zgoreva, skratka vse je v najlepšem redu. Enako velja za serijske skuterje. Delna sintetika.

Ko pa se motorček vrti krepko čez 10.000 in mu je vedno bolj vroče kot toplo, je pa nujen prehod na sintetiko.

lp

duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Katero olje naj nalijem v prenose in kje ga naj dobim???

Pri prenosih nekaj velja: preveč olja je škodljivo in še moč jemlje, brez olja najbolj leti, ampak crknejo zobniki :lol1:

Za dirke smo vedno uporabljali VALVOLINE E.P. Outboard gear. To mazivo je v tubi 225 gr in je za doziranje zelo praktično, ker ga enostavno stisneš v odprtino za nalivanje olja. E.P. pomeni Extreme Pressure. Zadeva ima EP aditive, ki so namenjeni velikim obremenitvam zobniških prenosov.

Obnese se tudi kakšno drugo olje za zobniške prenose, recimo HP GL5 LS v viskoznostnem razredu 70W90, vendar bi temu dodal 10% kakšnega LF (Low Friction) in EP (Extreme Pressure) aditiva na bazi halogeniranih ogljikovodikov, ali MoS2 (Molibden disulfid).

Lep pozdrav

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

psyho, jaz sem kupil od motula olje za prenose.. Okol 500 sit ali jurja je blo..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje pa prodajajo to?

Olje za menjalnik GL 4 ali GL 5 te stane ca. 1.300 SIT/L, E.P. Outboard Gear (tisto v tubi 225 ml) pa 1.560 SIT. Suspenzija MoS2 je v pakiranjih 0,13 ali 0,2 litra. Stane pa 950 ali 1.370 SIT. Obstoja še ena huda zadeva, ki se ji reče gear protect - proti obrabi menjalnika. SIT 4.680.

Te stvari dobiš pri prodajalcih maziv, če pa ne najdeš pri tvojem najbljižjem, pa kliči uvoznika Linde mpa.

lp

Duke

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

dons sem biu malo v avstriji pa sem videl eno olje castrol R2 za nekaj več kot 21 evrov....škatlicapa je ista ko od TTS-a samo olje je rdečkasto....

ve mogoče kaj je to, ker to sem prvič dons videl

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!