PRJATU Objavljeno Maj 22, 2004 Opozori Objavljeno Maj 22, 2004 ja sj pr pospeških al pa končni vem d se nebi velik poznal sam kolk je pa razlike pr obrabi bata pa cilindra?
KaMiKaZe Objavljeno Maj 22, 2004 Opozori Objavljeno Maj 22, 2004 sam za info...Koliko stane Motul 600?
PRJATU Objavljeno Maj 22, 2004 Opozori Objavljeno Maj 22, 2004 za motul 600 ne vem pride pa pomojem podobno kot motul scooter power,kr kolkr jst vem je isto olje motul scooter power je pa mene pršov 3.499 al 3.600
zazy Objavljeno Maj 23, 2004 Opozori Objavljeno Maj 23, 2004 No zdej pa tisti ki delate direkt mešanco v kesl, sepravi nimate oljne pumpe! Kolk procentno mešanco delate? Js jo 4% mam pa olje Agip Racing al ka je uglavnem liter je okol 3k je pa seveda ful sintetic!
PuBeC Objavljeno Maj 23, 2004 Opozori Objavljeno Maj 23, 2004 sam za info...Koliko stane Motul 600? 3.744sit :)
psyho Objavljeno Maj 23, 2004 Opozori Objavljeno Maj 23, 2004 (popravljeno) :BUA: Popravljeno Maj 23, 2004. Popravil psyho
psyho Objavljeno Maj 23, 2004 Opozori Objavljeno Maj 23, 2004 11.05.2004 207,300 SIT 27.04.2004 200,300 SIT 14.04.2004 197,400 SIT 30.03.2004 195,900 SIT 16.03.2004 193,900 SIT 02.03.2004 193,000 SIT 17.02.2004 191,300 SIT 03.02.2004 191,300 SIT 20.01.2004 191,400 SIT 06.01.2004 191,500 SIT 23.12.2003 191,000 SIT . . . 27.06.2000 162,600 SIT 30.05.2000 159,600 SIT 16.05.2000 149,200 SIT 04.04.2000 140,300 SIT 04.03.2000 135,000 SIT 19.02.2000 129,900 SIT 27.11.1999 125,700 SIT 27.08.1999 120,700 SIT 24.07.1999 115,800 SIT 01.07.1999 111,400 SIT prasci :BUA: :BUA: :BUA:
dj_runner Objavljeno Maj 23, 2004 Opozori Objavljeno Maj 23, 2004 mene pa zanima kak naj originalen izpuh spucam :? sorry za :topic: O:-)
Jerry_exc Objavljeno Maj 23, 2004 Opozori Objavljeno Maj 23, 2004 tkole kukr grejo cene bencina gor bo hmav več kolesarjev kukr motoristov... ča bo šlo tko naprej bo vožna z motorjam,avta,kamjonam.... že pravi luksuz :BUA:
erzo Objavljeno Maj 23, 2004 Opozori Objavljeno Maj 23, 2004 v cem je razlika med motul 2t pa motul 600 s tem da prvi stane 1.700, drugi pa 3.500???
duke Objavljeno Maj 24, 2004 Opozori Objavljeno Maj 24, 2004 1. PUCANJE originalnega izpuha - ZELO smotana zadeva, ker ima toooooliko prekatov. Delno se ga da očistiti tako, da vanj naliješ sredstvo, ki ga imajo za čiščenje vbrizgalnih sistemov pri avtomobilih (Jet Clean). Lahko tudi z gretjem izpuha, da se sežgejo saje. To je zamudno, pa še barvo uničiš. Če ga prerežeš po zvaru, ga lahko u nulo očistiš, vendar je potem tu še varjenje in spet lakiranje. Vse skupaj NI zastonj. 2. 98 OKTANOV - Strinjam se s tistim, ki je rekel, da je nepotreben luksuz za motorje, ki niso hudo naviti. 98 oktanov nima nič večje energetske vrednosti, le večjo kompresijo dopušča. 3. % MEŠANICE - Če delaš mešanico v tanku, je 2 - 2,5% dovolj, če imaš dobro olje. 4. KATERO OLJE - Ni vsako olje za vsak motor. Če bo nekdo pameten in bo v skuter nalil olje, ki je dobro za karte, bo naredil sranje. Olje za kart je namenjeno BISTVENO višjim obratom, kot se vrti skuter. To olje bo samo zapacalo svečo, batne obročke pa bo zalepilo v bat. Ne bo kompresije in vse bo svinjsko. Howgh! Duke
erzo Objavljeno Maj 27, 2004 Opozori Objavljeno Maj 27, 2004 Duke veš mogoče kje je ta meja ko bi naj naredo prehod na sintetiko? lp
psyho Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Katero olje naj nalijem v prenose in kje ga naj dobim???
duke Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Duke veš mogoče kje je ta meja ko bi naj naredo prehod na sintetiko? lp S strani prodajalca olja (v želji po zaslužku) bi moral reči, da itak ni nobeno drugo dobro kot najdražje. Pa NI res. Prav je izbrati najugodnejšo kombinacijo. Če imaš zmerno predelan skuter, recimo 70 ccm, uplinjač, variomat, izpuh in se ti vrti tam, okoli 10.000 in nimaš kakšne blazne kompresije, potem je delno sintetično olje prava izbira. Termične obremenitve dobro prenaša, lepo zgoreva, skratka vse je v najlepšem redu. Enako velja za serijske skuterje. Delna sintetika. Ko pa se motorček vrti krepko čez 10.000 in mu je vedno bolj vroče kot toplo, je pa nujen prehod na sintetiko. lp duke
duke Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Katero olje naj nalijem v prenose in kje ga naj dobim??? Pri prenosih nekaj velja: preveč olja je škodljivo in še moč jemlje, brez olja najbolj leti, ampak crknejo zobniki :lol1: Za dirke smo vedno uporabljali VALVOLINE E.P. Outboard gear. To mazivo je v tubi 225 gr in je za doziranje zelo praktično, ker ga enostavno stisneš v odprtino za nalivanje olja. E.P. pomeni Extreme Pressure. Zadeva ima EP aditive, ki so namenjeni velikim obremenitvam zobniških prenosov. Obnese se tudi kakšno drugo olje za zobniške prenose, recimo HP GL5 LS v viskoznostnem razredu 70W90, vendar bi temu dodal 10% kakšnega LF (Low Friction) in EP (Extreme Pressure) aditiva na bazi halogeniranih ogljikovodikov, ali MoS2 (Molibden disulfid). Lep pozdrav Duke
psyho Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 Kje pa dobim ta valvoline mazilo in kolk stane?
_jezus_ Objavljeno Maj 28, 2004 Opozori Objavljeno Maj 28, 2004 psyho, jaz sem kupil od motula olje za prenose.. Okol 500 sit ali jurja je blo..
duke Objavljeno Maj 31, 2004 Opozori Objavljeno Maj 31, 2004 kje pa prodajajo to? Olje za menjalnik GL 4 ali GL 5 te stane ca. 1.300 SIT/L, E.P. Outboard Gear (tisto v tubi 225 ml) pa 1.560 SIT. Suspenzija MoS2 je v pakiranjih 0,13 ali 0,2 litra. Stane pa 950 ali 1.370 SIT. Obstoja še ena huda zadeva, ki se ji reče gear protect - proti obrabi menjalnika. SIT 4.680. Te stvari dobiš pri prodajalcih maziv, če pa ne najdeš pri tvojem najbljižjem, pa kliči uvoznika Linde mpa. lp Duke
denZ Objavljeno Junij 8, 2004 Opozori Objavljeno Junij 8, 2004 dons sem biu malo v avstriji pa sem videl eno olje castrol R2 za nekaj več kot 21 evrov....škatlicapa je ista ko od TTS-a samo olje je rdečkasto.... ve mogoče kaj je to, ker to sem prvič dons videl
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se