_jezus_ Objavljeno Junij 14, 2004 Deli Objavljeno Junij 14, 2004 ok, zdej je pac tko.. Do zdej sm tankal motul 2taktol za skuterje.. Mam ga se en deci lih.. Mam pa moznost dobit motul 600 ali 800 po ugodni ceni zase.. Zdej me zanima kater je boljsi? Ter ali skoduje tak prehod iz enega olja na drugega? Ker mislim da je un k ga mam jst polsintetika, 800 je pa sintetika... No, nej kdo kej napise o tem.. Kaj je najbols narest.. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
duke Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 Prehod iz delne na čisto sintetiko ni noben problem in motor ne potrebuje nobenega vtekanja, kaj šele, da bi kakšno škodo s tem naredil. Vprašanje pa je, če tvoj motor potrebuje sintetično olje. Se vrti globoko čez 10.000 o/min, mu je bolj vroče kot ne itd itd. Če imaš serijski motor ali pa le manjšo predelavo (70 ccm, večji vplinjač, drug izpuh...), potem mirno ostani na delni sintetiki in si prihrani kakšen tolar za bencin ali kakšno spremembo na motorju. lp duke Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 Jah, 70cc.. Sej stos je v tem da dobim tok pocen, da se mi pol dvotaktola niti ne splaca vec kupovat... 400 sit je razlike :) No duke, hvala ti, da si razresil tole skrivnost :D No, sej mal bols olje pa ne more skodit.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 kaj se z čisto sintetiko motor manj greje, duke, ker si nekako tako napisal v tem postu :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 Se vrti globoko čez 10.000 o/min, mu je bolj vroče kot ne itd itd. Kakšna povezava pa obstaja (sintetika/delnasintetika) kar se tiče pregrevanja :? :hmm: To pomeni da se s polsintetiko bolj greje kot pa s sintetiko ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 glej, sami AC smo se oglasli :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
atomaz12 Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 Ja še meni povej.....Glede pregrevanja....Mam občutek da se velik bolj greje zdaj ko mam petrolovga kokr prej ko sm meu sintetičnga.Aja pa še to a je možn da se mi greje zato k mam not še kar podložko da sm naredu tehničnga(PAZI TO, podložka je še kar not pa mi gre 80 na začetku je šlo pa 50,nevem zakaj) :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 podlozko ven.. Am, mi kdo lahko pove kaj je razlika med motul 600 in motul 800? Morm jutri nabavit.. motul 2t je zmankalo.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 Öl Motul 800 Zweitaktöl voll - synthetisch (1000ml) 13,62 eur Das Öl der Weltmeister. Mit der Erfahrung aus jahrzehntelangem GP-Engagement und in enger Kooperation mit den Werksteams von Suzuki, Yamaha und Aprilia wurde diese Formulierung optimiert und für den professionell betriebenen Motorsport nutzbar gemacht. Nur für Gemischschmierung, entsprechend den herstellervorschriften zu dosieren. 3600017: Öl Motul 600 Zweitaktöl voll - synthetisch (1000ml) (9,89EUR) 9,70EUR Motul 600 und Scooter 2T sind Hochleistungsmotorenöle auf Esterbasis. Diese Öle werden aus speziellen Fettsäuren und Alkoholen gewonnen. Die hohe Fettigkeit von Ester-Ölen mindert die Reibung. ......či razmiš kaj :D B) newen če je glih kaka velika razlika, edino v ceni ja Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LittleDevil Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 Jest tudi tankam TTS, ampak sem slišal da to olje slabo izgoreva? :? Kaj priporočate za RS50 pa kit seveda. .) LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 do zdaj tankal tts, dons ravno kupil motul 600 samo še ga nism probal......ju3 gren tankat pa te bon no3 vlil ka vidin Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 tts pušča dosti saj, tak da bote mogli auspuhe pucat pa to, jaz nikol nisem tts kuro, nekaj časa sem motorex, zdaj trenutno mam motul scooter 2t, mislim pa spet nazaj na motorex it vrjetno :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 js man avspuh zaradi tega celi zaštofan ja.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 den, kolk si dal za 600tko? Jst bom pol kr 800 nabavu.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
denZ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 den, kolk si dal za 600tko? Jst bom pol kr 800 nabavu.. 3.777 sit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 hehe posteno.. jaz dobim 800 ful poceni .. bom kr vzel za tak kes:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_OKI_ Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 Kakšna povezava pa obstaja (sintetika/delnasintetika) kar se tiče pregrevanja :? :hmm: To pomeni da se s polsintetiko bolj greje kot pa s sintetiko ? Kaj je zdaj kaj na tem al ni :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Junij 15, 2004 Deli Objavljeno Junij 15, 2004 Ne vem kaj vi asi delate s tts-om, da mate saje pa olje povsod, sam tam ne kjer je treba. Pred parimi dnevi sem mal pogledal svojo prdulco in ugotovil da po 8kkm s tts NI saj v izpuhu, NI saj na glavi, MINIMALNE fine saje na batu. Obraba zanemarljivo majhna, nikjer sledov olja po izpuhu. Ves čas kuril 4-5% mešanco v kestl. Sedaj skuril en liter 600-ke, pa se mi zdi da bolj kadi pri isto procentni mešanci. Barve je enake kot dvotaktol :lol1: samo pa svinjsko diši po pomarančah. :wub: V ATX sem kuril dvotaktola in tts-a pa se je s tts-om manj grel in boljš šel. Minimalno seveda. :) V 125-ki pa mineralca še nisem kuril, pa ga tut ne mislim, tak da nebi vedel razlike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
duke Objavljeno Junij 16, 2004 Deli Objavljeno Junij 16, 2004 Kakšna povezava pa obstaja (sintetika/delnasintetika) kar se tiče pregrevanja :? :hmm: To pomeni da se s polsintetiko bolj greje kot pa s sintetiko ? Ne. Narobe si razumel. Če je motorju bolj vroče kot ne, je potrebno uporabiti sintetiko, ker je sintetika bolj obstojna na visokih temperaturah. Oljni film se pretrga pri višji temperaturi. Malo hudo primerjavo bom dal: če uporabljaš sintetiko v počasi vrtečemu, neobremenjenemu motorju, je to tako, kot bi si za vožnjo po kolesarski stezi na motor nataknil slike (pa ne fotografije, ampak dirkalne pnevmatike brez profila) lp duke Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno Junij 18, 2004 Deli Objavljeno Junij 18, 2004 duke, tole vprasanje leti predvsem nate: Sm nabavu motul 800.. Pise da je za "off road" oz kroske... Zadaj pise: 800 st factory line "off road" is the result of motul's commitment to motocorss. Its formulation is based on the newest Ester technology which includes a desemulsification agent that helps prevent carburettor throttle sticking in wet wather. -designed for optimum engine efficency in extreme operating conditions. slika: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno Junij 18, 2004 Deli Objavljeno Junij 18, 2004 am sm pozabu napisat vprasanje.. Je stvar ok za 70cc malossi gus? Mal se mi ne zdi kul, ker pise da je za krosle pa to.. Ker kolega mi je tud neki govoru, da mi lahko preveč maže in da pol ne gre tko k more motor.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_jezus_ Objavljeno Junij 18, 2004 Deli Objavljeno Junij 18, 2004 bom prasal se za motul 600 , oz motul 800 racing.. Ker tale je za krosle.. Nevem, me zanima kaj bo duke povedal:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ciko Objavljeno Junij 24, 2004 Deli Objavljeno Junij 24, 2004 mene zanima, če je možno da bi bilo sintetično olje slabše za motor kot polsintetično na gus 70 kitu :? da nebi v celoti izgorevalo oz da bi zapacalo motor al kaj podobnega? ker ni razlika v ceni velika in mam AC pa se bo poleti fejst grel, pa me zanima če bi blo bolje sintetiko tankat? :hmm: :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
duke Objavljeno Junij 24, 2004 Deli Objavljeno Junij 24, 2004 am sm pozabu napisat vprasanje.. Je stvar ok za 70cc malossi gus? Mal se mi ne zdi kul, ker pise da je za krosle pa to.. Ker kolega mi je tud neki govoru, da mi lahko preveč maže in da pol ne gre tko k more motor.. Da PREVEČ maže in pol ne gre kot bi moral?? :wacko: ta je pa najhudejša :lol1: Še enkrat: 1. sintetično olje NE škodi serijskemu motorju in motor NE GRE slabše kot z mineralnim. 2. sintetično olje v serijskem motorju ŠKODI samo vaši denarnici. 3. uporabljajte DELNO SINTETIČNO olje za serijske motorje in 2T motorje, ki se vrtijo tam, do ca. 10.000 o/min. Če vas ne boli žep, potem mirno vlivajte čisto sintetiko. 4. Sintetična olja imajo več aditivov kot delno sintetična olja. Ti aditivi so agresivne kemikalije, ki lahko povzročijo korozijo materialov. Zato velja, da naj sintetično olje ne bi dlje časa bilo v motorjih, ki jih ne uporabljamo. Recimo nekaj mesecev mirovanja čez zimo itd. 5. To, kar je napisano v prejšnji točki (korozija) ne pride do izraza, če je motor stalno v uporabi. Motor bo NAJBOLJ šel, ko bo v mešanici največ goriva in najmanj olja, ker olje nima take energetske vrednosti kot bencin. Zato uporabljajte čim kvalitetnejše olje in delajte mešanico s takim % olja, kot je ravno še dovolj. Primer: če je treba v mešanico dati 4% žbljuch olja, je na drugi strani za delovanje dovolj le 1,5-2% DOBREGA olja. Torej je razlika 2% več goriva. Da ponazorim v praksi. To je tako, kot da bi glavno šobo v uplinjaču (dizo) povečal za ca. 1 stotinko. Obstojajo zadeve, aditivi, za zmanjševanje trenja. Enega smo pred leti testirali na dvotaktnem motorju za modelarstvo. Prišli smo do tega, da je motor na koncu delal na mešanico 95% nitriranega metanola 3% ricinusa in 2% tega dodatka. Po 2 urah delovanja na tako siromašno mešanico, smo ga odprli in ni kazal nobenih sledov obrabe. Slaba lastnost tega aditiva je, da ga je treba najprej zmešati z oljem, ker se z bencinom sam ne meša. In zavohaš ga takoj. lp Duke Lep pozdrav Duke Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SlickTomy Objavljeno Junij 25, 2004 Deli Objavljeno Junij 25, 2004 Dobro, kaj pa ta nasvet, ki so mi ga dali na Peugeot servisu- da naj se olja ne mešajo, ker se različna olja "baje" NE mešajo med sabo in je to lahko vzrok, da ti zariba bat??????????????????? :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se