motoristek Objavljeno Februar 22, 2007 Opozori Objavljeno Februar 22, 2007 22.02 - "Živce parajoče počasen" trabant praznuje Abraham + FOTO Trabant je bil vzhodnonemški odgovor na volkswagen – poceni, živce parajoče počasen in nezanesljiv. Ta avto včasih še lahko vidimo na cestah, posebej v Nemčiji, kjer je uspel preživeti svojih petdeset let tudi po koncu komunističnega režima. Tisti, ki imajo radi to legendarno vozilo, mu pripravljajo ob »Abrahamu« veliko proslavo. Prvi trabant je s traku tovarne Zwickau prispel 7. novembra leta 1957, na 40-letnico boljševistične revolucije, ki jo je takratna Vzhodna Nemčija slavila skupaj s svojo veliko sestro – Sovjetsko zvezo. Tovarna je iz plastificiranega bombažnega odpada, imenovanega duroplast, izdelala okoli tri milijone trabantov. Dvotaktni motor je dosegel za tisti čas vrtoglavo hitrost 90 kilometrov na uro, univerzalni zvok motorja pa je mnogim ostal v nepozabnem spominu. Danes je v Nemčiji še nekaj več kot 52.000 primerkov legendarnega plastičnega avta, kar je več, kot je v tej državi, ki ljubi hitre avtomobile, vseh jaguarjev, poroča Večernji list. (dnevnik)
Port Folio Objavljeno Februar 22, 2007 Opozori Objavljeno Februar 22, 2007 Trabant je lahko tudi on PIMP MY RIDE :lol1:
simonsi Objavljeno Februar 22, 2007 Opozori Objavljeno Februar 22, 2007 Zvok ima pa kot 2 MZ-ja. :blush:
C4V4L13R Objavljeno Februar 22, 2007 Opozori Objavljeno Februar 22, 2007 ... Tovarna je iz plastificiranega bombažnega odpada, imenovanega duroplast, izdelala okoli tri milijone trabantov. Dvotaktni motor je dosegel za tisti čas vrtoglavo hitrost 90 kilometrov na uro, univerzalni zvok ... vedu sm, da je biu plastičen, da pa je meu dvotaktni motor pa ne...zanimivo...2-taktnik v avtu :kva1: , pa to je bla posebnost, al je blo še kje to uporableno :? pa ne mi naštevat prvih poizkusov
Vanga Objavljeno Februar 22, 2007 Opozori Objavljeno Februar 22, 2007 vedu sm, da je biu plastičen, da pa je meu dvotaktni motor pa ne...zanimivo...2-taktnik v avtu :kva1: , pa to je bla posebnost, al je blo še kje to uporableno :? pa ne mi naštevat prvih poizkusov Wartburg je bil ''cvajtakter''. Kot zanimivost lahko povem, da so imeli Trabanti z oznako ''De luxe'', kot dodatno opremo znotraj vozila kovinski pepelnik. :lol1: Imeli so tudi pipico za zaprtje goriva kot pri mopedih. :naughty:
rogisisi Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Posoda za gorivo je spredaj,nima pa števca za gorivo. Količino preveriš tako,da v posodo z gorivom porineš plastično palčko,na kateri je skala.Ima samo 3 "brzine". prestavno ročico pa tako kot katrca,potrebno je kar nekaj vaje da "šaltaš"brez večjih težav. [attachmentid=92351] Pa še moj bivši
eMBe Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 vedu sm, da je biu plastičen, da pa je meu dvotaktni motor pa ne...zanimivo...2-taktnik v avtu :kva1: , pa to je bla posebnost, al je blo še kje to uporableno :? pa ne mi naštevat prvih poizkusov DKW je bil tud zwej takter predhodnik tako željenega Audija :unsure: naj pa še povem da ko sem kupil Trabanta mi je po par sto metrih crknil :eek: bencina je bilo še kar nekaj v rezervoarju no po pregledovanju vseh vodov goriva sem prišel v kabini na sopotnikovi strani do pipce za gorivo :slap: obrnil na reservo in Trabi je spet upalu :lol1:
Zdrawc Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Kaj si ja nor :eek: dreiaxer cabrio traktor plavci naked
Vanga Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Posoda za gorivo je spredaj,nima pa števca za gorivo. Količino preveriš tako,da v posodo z gorivom porineš plastično palčko,na kateri je skala.Ima samo 3 "brzine". prestavno ročico pa tako kot katrca,potrebno je kar nekaj vaje da "šaltaš"brez večjih težav. [attachmentid=92351] Pa še moj bivši Števca za gorivo nisi niti rabil, saj je imel pipico lih tak kot moped, ko je crknil si obrnil pipico na rezervo in pune rore na bencinsko. :lol1:
royal Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 Števca za gorivo nisi niti rabil, saj je imel pipico lih tak kot moped, ko je crknil si obrnil pipico na rezervo in pune rore na bencinsko. :lol1: Pa parkiranje je bil problem, posebno kje na vasi, da ti ga niso pojedle svinje :lol1: :kva2:
DIESEL Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 na soncu ga tut ni blo za puščat a :D ga je zvil mal :P je pa legenda res :D
Vanga Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 Za doplačilo si dobil zraven tudi poliester set za poravilo.V stilu sam svoj mojster. :lol1:
MARJA Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 Wartburg je bil ''cvajtakter''. Je imel 3 cilindre, 3 vžigalne tuljave in 3 platine. Trabi pa legenda ki je vzhodne Nemce pripeljal v Evropo :worship:
Vanga Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 (popravljeno) Je imel 3 cilindre, 3 vžigalne tuljave in 3 platine. :? Ja, in?A, to pomeni da ni bil ''cvajtakter'',al kaj? Popravljeno Februar 25, 2007. Popravil Vanga
SF Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 Trabant zleti s ceste in direkt na kravji drek. drek: Kaj si pa ti zaen? trabi: A ne vidiš? Jest sm avto. drek: Če si ti avto, sm jest pizza...
MARJA Objavljeno Februar 26, 2007 Opozori Objavljeno Februar 26, 2007 :? Ja, in?A, to pomeni da ni bil ''cvajtakter'',al kaj? A sem reku da ni bil cvajtaktar :hmm: . Sem ga imel v lasti kar nekaj let.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se