Skoči na vsebino

Trabant


motoristek

Priporočene objave

22.02 - "Živce parajoče počasen" trabant praznuje Abraham + FOTO

Trabant je bil vzhodnonemški odgovor na volkswagen – poceni, živce parajoče počasen in nezanesljiv. Ta avto včasih še lahko vidimo na cestah, posebej v Nemčiji, kjer je uspel preživeti svojih petdeset let tudi po koncu komunističnega režima.

Tisti, ki imajo radi to legendarno vozilo, mu pripravljajo ob »Abrahamu« veliko proslavo. Prvi trabant je s traku tovarne Zwickau prispel 7. novembra leta 1957, na 40-letnico boljševistične revolucije, ki jo je takratna Vzhodna Nemčija slavila skupaj s svojo veliko sestro – Sovjetsko zvezo.

Tovarna je iz plastificiranega bombažnega odpada, imenovanega duroplast, izdelala okoli tri milijone trabantov. Dvotaktni motor je dosegel za tisti čas vrtoglavo hitrost 90 kilometrov na uro, univerzalni zvok motorja pa je mnogim ostal v nepozabnem spominu.

Danes je v Nemčiji še nekaj več kot 52.000 primerkov legendarnega plastičnega avta, kar je več, kot je v tej državi, ki ljubi hitre avtomobile, vseh jaguarjev, poroča Večernji list. (dnevnik)

IPB Slika

IPB Slika

IPB Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Tovarna je iz plastificiranega bombažnega odpada, imenovanega duroplast, izdelala okoli tri milijone trabantov. Dvotaktni motor je dosegel za tisti čas vrtoglavo hitrost 90 kilometrov na uro, univerzalni zvok

...

vedu sm, da je biu plastičen, da pa je meu dvotaktni motor pa ne...zanimivo...2-taktnik v avtu :kva1: , pa to je bla posebnost, al je blo še kje to uporableno :?

pa ne mi naštevat prvih poizkusov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedu sm, da je biu plastičen, da pa je meu dvotaktni motor pa ne...zanimivo...2-taktnik v avtu :kva1: , pa to je bla posebnost, al je blo še kje to uporableno :?

pa ne mi naštevat prvih poizkusov

Wartburg je bil ''cvajtakter''.

Kot zanimivost lahko povem, da so imeli Trabanti z oznako ''De luxe'', kot dodatno opremo znotraj vozila

kovinski pepelnik. :lol1:

Imeli so tudi pipico za zaprtje goriva kot pri mopedih. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posoda za gorivo je spredaj,nima pa števca za gorivo.

Količino preveriš tako,da v posodo z gorivom porineš

plastično palčko,na kateri je skala.Ima samo 3 "brzine".

prestavno ročico pa tako kot katrca,potrebno je kar nekaj vaje da

"šaltaš"brez večjih težav.

[attachmentid=92351]

Pa še moj bivši

post-5946-1172215512_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vedu sm, da je biu plastičen, da pa je meu dvotaktni motor pa ne...zanimivo...2-taktnik v avtu :kva1: , pa to je bla posebnost, al je blo še kje to uporableno :?

pa ne mi naštevat prvih poizkusov

DKW je bil tud zwej takter predhodnik tako željenega Audija :unsure:

naj pa še povem da ko sem kupil Trabanta mi je po par sto metrih crknil :eek:

bencina je bilo še kar nekaj v rezervoarju

no po pregledovanju vseh vodov goriva sem prišel v kabini na sopotnikovi strani do pipce za gorivo :slap: obrnil na reservo in Trabi je spet upalu :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si ja nor :eek:

dreiaxer

IPB Slika

cabrio

IPB Slika

traktor

IPB Slika

plavci

IPB Slika

naked

IPB Slika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posoda za gorivo je spredaj,nima pa števca za gorivo.

Količino preveriš tako,da v posodo z gorivom porineš

plastično palčko,na kateri je skala.Ima samo 3 "brzine".

prestavno ročico pa tako kot katrca,potrebno je kar nekaj vaje da

"šaltaš"brez večjih težav.

[attachmentid=92351]

Pa še moj bivši

Števca za gorivo nisi niti rabil, saj je imel pipico lih tak kot moped, ko je crknil si obrnil pipico na rezervo in pune rore na bencinsko. :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Števca za gorivo nisi niti rabil, saj je imel pipico lih tak kot moped, ko je crknil si obrnil pipico na rezervo in pune rore na bencinsko. :lol1:

Pa parkiranje je bil problem, posebno kje na vasi, da ti ga niso pojedle svinje :lol1: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wartburg je bil ''cvajtakter''.

Je imel 3 cilindre, 3 vžigalne tuljave in 3 platine.

Trabi pa legenda ki je vzhodne Nemce pripeljal v Evropo :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je imel 3 cilindre, 3 vžigalne tuljave in 3 platine.

:? Ja, in?A, to pomeni da ni bil ''cvajtakter'',al kaj?

Popravljeno . Popravil Vanga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trabant zleti s ceste in direkt na kravji drek.

drek: Kaj si pa ti zaen?

trabi: A ne vidiš? Jest sm avto.

drek: Če si ti avto, sm jest pizza...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:? Ja, in?A, to pomeni da ni bil ''cvajtakter'',al kaj?

A sem reku da ni bil cvajtaktar :hmm: . Sem ga imel v lasti kar nekaj let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!