Serg Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Evo moj prvi post :D Mam Gilero DNA letnik 2000. Nabavu sm Polinijev 70kit in ga mislm dt dons gor. Zdej me pa zanima kako je z optimalno nastavitvijo valčkov, sklopke, dize...? Gor mam auspuh LeoVince RR sam ne vem kere valčke mam notr pa fedrce na sklopki mislm pa da mam na sklopki modr fedr(tavelk) aja pa dizo sm že zamenju iz 56 v 68. Frgazar je pa 17.5(delorto) . Upam da je kle kdo k bi mi lahko kej svetvov pa še kej predlagu kaj bi blo dobr še narest. Hvala! Lp Sergej
norc 16 Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 (popravljeno) Evo moj prvi post :D Mam Gilero DNA letnik 2000. Nabavu sm Polinijev 70kit in ga mislm dt dons gor. Zdej me pa zanima kako je z optimalno nastavitvijo valčkov, sklopke, dize...? Gor mam auspuh LeoVince RR sam ne vem kere valčke mam notr pa fedrce na sklopki mislm pa da mam na sklopki modr fedr(tavelk) aja pa dizo sm že zamenju iz 56 v 68. Frgazar je pa 17.5(delorto) . Upam da je kle kdo k bi mi lahko kej svetvov pa še kej predlagu kaj bi blo dobr še narest. Hvala! Lp Sergej em na skuter daj gor športni filter pa dizo okrog 80-90. valjčki 4-5g nekje federce pa bi mogle bit vredu edino povratno še ti priporočam menjat upam da ti bo lepo delalo ko ej koelgam el toti kit gori je delalo brez problemo zdaj pa sami problemi Popravljeno Februar 23, 2007. Popravil norc 16
Serg Objavljeno Februar 23, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Za filter pravjo da ni nekega velikega učinka razen zvok pa več svinjarije potegne skozi. Kašn fedr za povratno pa naj dam? Za dizo mi je pa reku serviser da naj povečam za 10 pa bo uredu jest sm jo za 12 al bi blo velik bolš če bi deau še večjo? Kašn probleme je pa meu ta tvoj kolega oz. jih ma? A je meu že na začetku k je dau kit gor kšne probleme? K jest jih mam pa do zdej že skos...dvakrat mi je že ribnu prvič pr ene 21000km v drugo pa prbližn 600km po generalki. Pa sm se pol odloču da ne bom več brusu cilindra ampak bom dau novo gor. sam ne vem vzroka zakaj bi mi ribnu v drugo razn če je blo premal mazanja...ker v prvo se mi je glavn jermen strgu pa je pol še jermenček od olne pa vodne pumpe dol vrgl pa je pol ribnl use skp pa zakuhal tko da sm mogu gred in use menjat. Pa po tistem k mi je prvič ribnu sm dau brust cilinder...od takrt naprej se mi temperatura dvignla do rdečga polja če sm šu v kšne dovge klance...mogoče ve kdo kaj bi blo to a ma to kej veze z brušenim cilindrom(termostat se odpira normalno). Aja pri kokih obratih pa bi blo idealno da bi mi motor spelov pa na kok naj bi se pol vrtev ko je do konca gas. Tnx! :OK: Sergej
norc 16 Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 8-9.500 je nekej idealno za ta kit. am kolega kakšne ima probleme. rado crkuje res da nima več tega kita gori je bil en čas stage 6 pro. zdaj je orfinal za en čas. zakaj se ti je grel zaradi pretenkih sten na celindru. zgleda da ste ga na zadnjo nadmero zbrusli. kaj se pa dize tiče in filtra je fajn razlika ker za taki kit rabiš nekaj benza da bo laufalo tak ko se spodobi zato se poveča več zraka z športnim filtrom in polveč benzina ker ob enem če imaš premalo benzica se nena hladi tak bat in že lahko zaradi tega zariba. kaj se pa mešanice tiče delaj sam boš najbolj ziher plus da zdaj uporabljaj malo bolj kvalitetno olje. aja če bo danes vse po sreči montiramo kolegi mhr-a gor
Serg Objavljeno Februar 24, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 Olje sm kupu od motula ta naj bi biv dost kvaliteten. Cilinder je biv pa na prvo stopnjo brušen kokr jest vem. Pa ker sm začetnik v teh stvareh glede predelav bi prosu če mi lahko en mal pove kaj pomen mhr, stage 6 pro, orfinal. upam da ni preveč bedast vprašanje :) Pa še eno vprašanje a se da olno pumpo da kako prevert če dela, da nebi takoj zaribal k ga bom dons zalaufou. Sergej
Cilindr Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 MHR---je malossi en mocnejsih celindrou(21hp)sej pol je se MHR Team ma se vec konjov pa mhr replika k jih ma pa 14. Stage 6 je tut firma----Stage 6 pro je auspuh pa kit celindre delimo na SPORT(do 9 hp), MID-RACE(do 17hp),High-End(od 20hp na gor...)neki tacga In ti mas sport=) :) Oljno pumpo....Deki sam mesanco=) :OK: tko te ne bo mogla zajebat tehnika :D
Serg Objavljeno Februar 24, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 Tnx :OK: Sporočim pol če je blo use uredu ša če laufa :) Sergej
Serg Objavljeno Februar 24, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 (popravljeno) Evo motor dela samo neki se sliš kot zelo glasn ležaj tm okol variomata zdej pa ne vem a je to lahko jermen(jermen se skor nov) če ni dost napet al je kšn ležaj šu u... pa še to, motor se cev trese ko pri nizki obratih speljuješ oz. ko se pelš pod nizkimi obrati(tm okol 10km/h) a so to valčki oz. sklopka. Mogoče kdo ve? Pa če je komu v pomoč gor mam neke bele valčke, pa modr talevk fedr pa rumene fedrce na sklopki. tnx! Sergej Popravljeno Februar 24, 2007. Popravil Serg
Serg Objavljeno Februar 24, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 Aja pa še neki to glede tega k se sliš kot ležaj slišu sm tut da je to lahko semering? a je to možno? Lp
k0ci Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 semering je gumast, in zato ga težko slišiš, in sploh se ne vrti
Serg Objavljeno Februar 25, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 semering je gumast, in zato ga težko slišiš, in sploh se ne vrti a pa se ti mogoče kej sanja kaj bi lahko blo to?
norc 16 Objavljeno Februar 25, 2007 Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 saj pa se da ugotovit ne pogledaš če kaj pri veternici al pa variatorju ruži. poglej valče da ni ki samo železo notri. če pa je lager hin pa se vsekakor nevozi ker še bo samo gred šla pa celinder spet
Serg Objavljeno Februar 25, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2007 tm nekje okol variatorja pa veternice se sliš ker na istmu delu motorja na drugi strani pr magnetu se pa mn sliš. bom pogled če bom kej najdu. a pa ma kdo že kšne podobne iskušne :? Lp
pinktomos Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 kej maš na zračno hlajenje :? :?
Čamac Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 kej maš na zračno hlajenje :? :? :grrr vodno
HaRkO Objavljeno Marec 13, 2007 Opozori Objavljeno Marec 13, 2007 (popravljeno) imeli smo podoben primer ko sm servisiral z isto tako DNA in isto takim problemom... ko sem delal generalko..in ko sm dajal ležaje vn so bli 'zapečeni'!! tam kjer je bla una mast notr..grozota kaj so prej počeli. tako da malo opiši svoje delo (če si sam počel), napiši kater polini kit 70ccm imaš ?? maš jih ene 3,4vrste :) in različno močne...če si kupu polini alu in da recimo gredi nisi menjal + ležajev ..... :) ...polom... + če daš še kak video bi ti mogoče bolj pomagal.... p.s. (pošlji mi svoj MSN na PM) lp Popravljeno Marec 13, 2007. Popravil HaRkO
gmx Objavljeno Maj 5, 2009 Opozori Objavljeno Maj 5, 2009 Zanima me če se lahko kako vidi če imam corsa ali sport 70ccm kit gor? Moped mi potegne pri okoli 8000-9000 pride pa tudi do 10000 obratov. Zaj sem razmišljal da bi zamenjal svojega ZX za yasuni R ali pa yasuni C16 city. Katerega od teh dveh mi priporočate? Bom pri c16 izkoristil celotno moč? Žal nevem kakšne fedrce imam v sklopki, bi pa rad še zraven kupil malossi fly-clutch 107mm. Katere federce bi moral potem vzeti od malossija(rumene,zelene,bele?) Pa katere valčke mi priporočate za ta dva izpuha? Končna je trenutno 115km/h. Zahvaljujem se za odgovore. Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se