Skoči na vsebino

Loremo - Low resistance mobil


Ice

Priporočene objave

Loremo, samo se en eksot ali resna alternativa ?

tako cena in zmogljivosti vozila kot predvidena poraba so spodbujajoci podatki; ce drzijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Loremo, samo se en eksot ali resna alternativa ?

tako cena in zmogljivosti vozila kot predvidena poraba so spodbujajoci podatki; ce drzijo.

daj ga kupi pol bom pa videl če je OK in če bi ga mel :devil:

PS: 50 KM mi je malo malo, misliš da se da navit al pa eno mašino on ZX-12R not dat :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S to stvarjo nekaj ne štima. To good to be true .)

Jim pa močno želim, da jim bo prodor na trg uspel. In to za navedo ceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj ga kupi pol bom pa videl če je OK in če bi ga mel :devil:

PS: 50 KM mi je malo malo, misliš da se da navit al pa eno mašino on ZX-12R not dat :whistle:

3 cilindrski dizel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oblubljajo kar spoštljive zmogljivosti...zanimivo ej tud to, kolko avto tehta

edino kar me moti pri teh konceptih, al pa pri hibridih, da so vedno neke bedne, prov gnile vesoljske oblike :slap:

ko da ne morejo nardit avta normalne oblike...sploh če si pogledate kakšne koncepte iz 90ih let :headbang: katastrofa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 cilindrski dizel

3 cilinderski turbo dizel je vil svoj čas Daihatsu Charad in se je zelo dobro obnesel. Končna hitrost je bila sicer majhna, ampak poraba tudi :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edino kar me moti pri teh konceptih, al pa pri hibridih, da so vedno neke bedne, prov gnile vesoljske oblike :slap: ko da ne morejo nardit avta normalne oblike...sploh če si pogledate kakšne koncepte iz 90ih let :headbang: katastrofa...

Kako bos dosegel nizek oz. cim nizji Cw s pravokotno skatlo ?!? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cw, to misliš na količnik upora zraka?

poglej si recimo oplovo calibro, ki je bla do leta 1999 s količnikom 0,26 najbolj aerodinamičen avto, pa je bla čist všečna oblika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer ni ravno na temo, je pa povezano s klimo......

in ker numero uno ravno hybride zraven tisci.....

najbolj cisti serijski vozili trenutno na evropskem trgu:

honda civic hybrid in toyota prius (v tem vrstnem redu).

.pdf je pa porocilo svicarskega prometnega kluba o cistosti oz. emisijah vozil.

vcs_ate.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:blink: :blink: kuko sedijo uni na zadnih sedežih? a sm prov vidu da nej bi sedel tko da gledajo nazaj? :blink: :blink:

drgač pa kr ful dobr tole s porabo...1.5 l - 2.7 l :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni je pa všeč tale Loremo.

Podatke o pospeških in končni hotrosti, ter porabi ima zelo :OK: .

Cena je pa tudi zelo ugodna.

Sem se že dal na listo kupcev .) .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 cilinderski turbo dizel je vil svoj čas Daihatsu Charad in se je zelo dobro obnesel. Končna hitrost je bila sicer majhna, ampak poraba tudi :OK:

Res je. Imel :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj zajema tale postavka?

Fixed costs/year 2.452 € 3.358 €

:?

ne vem, se.

domnevam: zavarovanje, vzdrzevanje, servisi ipd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Se bojim, da bo to nek tak nateg kot Prius, Lexus-hybrid .. etc,

:BUA:

Se strinjam.

Brez nič ni nič in z 1,5 litra se ne vozi niti 125 kubični 4 taktni "Moped". Tudi če bi teoretično nekako šlo z eno osebo pri npr. 70 km/h, bi se v realnem življenju in polnem avtu vse podrlo.

Drži da so danes avti pretežki in je to kljub velikem tehnološkem napredku vzrok za veliko porabo. Ampak za take ekstremne rezultate bi moral biti peresno lahek in bi ob trku nudil zaščito na nivoju bicikla.

Utopija torej.

Prej se mi zdi rešitev v smislu evolucije tistega Ariela na 4 kolesih. Takle ceven okvir je lahko aluminjast, zelo trden, zelo močen in lahek. Še dva zica in en normalno zmogljiv motor (ne 300 PS) in dobiš zabaven, agilen, relativno hiter in relativno varčen avto.

Noja vsaj varčnen športni avto bi bil lahko tako grajen...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem, se.

domnevam: zavarovanje, vzdrzevanje, servisi ipd.

Kaj novega? Si se že vpisal na čakalno listo? Naročil morebiti? .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nic novega, ker nekako nic nazaj ne pricurlja. vsaj jaz ne dobim odgovora. :?

se mi pa ne mudi prevec. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!