Ice Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Loremo, samo se en eksot ali resna alternativa ? tako cena in zmogljivosti vozila kot predvidena poraba so spodbujajoci podatki; ce drzijo.
Pervy Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Loremo, samo se en eksot ali resna alternativa ? tako cena in zmogljivosti vozila kot predvidena poraba so spodbujajoci podatki; ce drzijo. daj ga kupi pol bom pa videl če je OK in če bi ga mel :devil: PS: 50 KM mi je malo malo, misliš da se da navit al pa eno mašino on ZX-12R not dat :whistle:
jetman Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 S to stvarjo nekaj ne štima. To good to be true .) Jim pa močno želim, da jim bo prodor na trg uspel. In to za navedo ceno.
C4V4L13R Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 daj ga kupi pol bom pa videl če je OK in če bi ga mel :devil: PS: 50 KM mi je malo malo, misliš da se da navit al pa eno mašino on ZX-12R not dat :whistle: 3 cilindrski dizel
Kosho Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Jp, mal sumljivo to, me pa zanima kako se zadeva obnese v praksi.
C4V4L13R Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 oblubljajo kar spoštljive zmogljivosti...zanimivo ej tud to, kolko avto tehta edino kar me moti pri teh konceptih, al pa pri hibridih, da so vedno neke bedne, prov gnile vesoljske oblike :slap: ko da ne morejo nardit avta normalne oblike...sploh če si pogledate kakšne koncepte iz 90ih let :headbang: katastrofa...
bmwslo Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 3 cilindrski dizel 3 cilinderski turbo dizel je vil svoj čas Daihatsu Charad in se je zelo dobro obnesel. Končna hitrost je bila sicer majhna, ampak poraba tudi :OK:
Codeine Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 edino kar me moti pri teh konceptih, al pa pri hibridih, da so vedno neke bedne, prov gnile vesoljske oblike :slap: ko da ne morejo nardit avta normalne oblike...sploh če si pogledate kakšne koncepte iz 90ih let :headbang: katastrofa... Kako bos dosegel nizek oz. cim nizji Cw s pravokotno skatlo ?!? :headbang:
C4V4L13R Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Cw, to misliš na količnik upora zraka? poglej si recimo oplovo calibro, ki je bla do leta 1999 s količnikom 0,26 najbolj aerodinamičen avto, pa je bla čist všečna oblika...
Broj Jedan Objavljeno Marec 6, 2007 Opozori Objavljeno Marec 6, 2007 Se bojim, da bo to nek tak nateg kot Prius, Lexus-hybrid .. etc, :BUA:
Ice Objavljeno Marec 7, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 sicer ni ravno na temo, je pa povezano s klimo...... in ker numero uno ravno hybride zraven tisci..... najbolj cisti serijski vozili trenutno na evropskem trgu: honda civic hybrid in toyota prius (v tem vrstnem redu). .pdf je pa porocilo svicarskega prometnega kluba o cistosti oz. emisijah vozil. vcs_ate.pdf
_Fingi_ Objavljeno Marec 7, 2007 Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 :blink: :blink: kuko sedijo uni na zadnih sedežih? a sm prov vidu da nej bi sedel tko da gledajo nazaj? :blink: :blink: drgač pa kr ful dobr tole s porabo...1.5 l - 2.7 l :OK:
vulcan Objavljeno Marec 7, 2007 Opozori Objavljeno Marec 7, 2007 Meni je pa všeč tale Loremo. Podatke o pospeških in končni hotrosti, ter porabi ima zelo :OK: . Cena je pa tudi zelo ugodna. Sem se že dal na listo kupcev .) .
Furioso Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 Kaj zajema tale postavka? Fixed costs/year 2.452 € 3.358 € :?
Miki Mauss Objavljeno Marec 8, 2007 Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 3 cilinderski turbo dizel je vil svoj čas Daihatsu Charad in se je zelo dobro obnesel. Končna hitrost je bila sicer majhna, ampak poraba tudi :OK: Res je. Imel :)
Ice Objavljeno Marec 8, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 8, 2007 Kaj zajema tale postavka? Fixed costs/year 2.452 € 3.358 € :? ne vem, se. domnevam: zavarovanje, vzdrzevanje, servisi ipd.
Osama Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 Se bojim, da bo to nek tak nateg kot Prius, Lexus-hybrid .. etc, :BUA: Se strinjam. Brez nič ni nič in z 1,5 litra se ne vozi niti 125 kubični 4 taktni "Moped". Tudi če bi teoretično nekako šlo z eno osebo pri npr. 70 km/h, bi se v realnem življenju in polnem avtu vse podrlo. Drži da so danes avti pretežki in je to kljub velikem tehnološkem napredku vzrok za veliko porabo. Ampak za take ekstremne rezultate bi moral biti peresno lahek in bi ob trku nudil zaščito na nivoju bicikla. Utopija torej. Prej se mi zdi rešitev v smislu evolucije tistega Ariela na 4 kolesih. Takle ceven okvir je lahko aluminjast, zelo trden, zelo močen in lahek. Še dva zica in en normalno zmogljiv motor (ne 300 PS) in dobiš zabaven, agilen, relativno hiter in relativno varčen avto. Noja vsaj varčnen športni avto bi bil lahko tako grajen...
Furioso Objavljeno Marec 30, 2007 Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 ne vem, se. domnevam: zavarovanje, vzdrzevanje, servisi ipd. Kaj novega? Si se že vpisal na čakalno listo? Naročil morebiti? .)
Ice Objavljeno Marec 30, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Marec 30, 2007 nic novega, ker nekako nic nazaj ne pricurlja. vsaj jaz ne dobim odgovora. :? se mi pa ne mudi prevec. :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se