Skoči na vsebino

Kawasaki Z 750 vs. Honda CB 600 F Hornet


smolnikar007

Priporočene objave

Mogoče Motoland Panigaz v Kranju?

Drugače pa je tu več stvari, ki meni niso poplnoma jasne, kaj te sploh zanima? Z 750 letnika 2007 in 2008 sta enaka; v modelnem letu 2006 pa je bil še S, ki je imel poloklep, pa sedež iz enega dela, pa drugo armaturko in ročaje za sovoznika ... Za turistično rabo absolutno bolj primeren; Sam sem se imel priložnost peljat pred časom z Z-jem (2004) in se spomnim, da me je motilo to, da imaš preveč teže na rokah in sam sedež je bolj nagnjen proti rezervoarju (kot je to npr. pri Fazer-ju) ....

Honde ne morem komentirat, ker se še nisem vozil z njo.

Kawl je napisal:

"Je pa tako... za na cesto je bolje imeti več kubikov, 600ccm ima za normalno vožnjo v spodnjih obratih občutno premalo zaloge - kar zna bit včasih nevarno ... "

In to napišeš človeku, ki bo po 12 letih zopet sedel na motor ... :slap:

Potem je najbolj, da kupi Hayabuso, ZX 10 ...

Očitno si me narobe razumel.... V mislih sem imel veliko drugih motorjev kot to kar si ti omenil....Kaj kak ducati s2r 800 ali aprilia shiver ti pa nista ušeč... Mogoče tudi kak BMW F800s/st .... Vsi trije imajo ciklistiko fenomenalno... BMW ima še Jermenski prenos - se pravi nič ketn sprejov pa svinjarije ...

Drugače pa kar koli boš kupil po 12ih letih nevožnje, boš definitivno zadovoljen ...danes skoraj ni nevoznih katn in se vsak motorček pele uredu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu bo tud takole. Jaz imam hornetko (2004). In ker resneje se nisem sprobal nobenega drugega motorja, sem 100% zadovoljen s tem kar mi nudi. :naughty:

Jasno v cem je point?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hja da še js povem svoje mnenje, sm že dosti motorjev kupu pa prodal, je pa ta hornetka prvi motor večji od 125. Če kupuješ najprej glej kateri motor ti je vizualno všeč, potem primerjaj cene in izberi cenovni razred ki ti ustreza, potem pogledaš v tistem razredu kaj ti je najbolj všeč, izbereš 2 ali 3, se pelješ z vsemi in ko najdeš "idealnega" zase ga kupiš in se voziš, če se ga boš naveličal ga boš prodal in takrat boš že vedel kaj na njem fali in boš kupil takega ki ti bo takrat bolj ustrezal. taka je moja filozofija kupovanja motorjev, je pa fajn da ko greš gledat motor vzameš nekoga ki se na to res dobro spozna s sabo, če sam nimaš dosti izkušenj s tem. Če boš imel nekoga ki se spozna na stvari ti bo takoj znal povedat kaj je s kakšnim motorjem pa še za ceno se boš lažje pogajal. Glede razlik med fz6, hornet600, z750 pa nebi preveč, ker so v istem razredu in so razlike minimalne, tako da mislim da je tukaj bolj pomembno kateri ti je vizualno bolj všeč kot pa kaj drugega. Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fazerco isti šomren kot hornet in sem imel veliko več šaltanja kot kolega z svojim Z-jem letnika 2007.

Se pravi na Z-ju precej manj šaltanja kot na hornetki....Vodljiva sta pa oba tam nekje. Moraš se zavedat da

motorje testirajo izkušeni vozniki ki testirajo tudi močnejše litrske cestake in seveda gledajo samo to kateri je bolj

dirkalen bolj športen itd... Ne vejo pa da to ni bistvo teh motorjev ...bistvo je da se ti luštn udobn pelješ - in to se boš

na Z-ju sigurno bolj kot na hornetki...

buče :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

600ccm ima za normalno vožnjo v spodnjih obratih občutno premalo zaloge - kar zna bit včasih nevarno ...

LP

Bučke.

600 ccm z 66nm navora je ne samo okay za normalno vožnjo, ampak veliko (kakor tudi tistih cca 100 km). Edina razlika je, da je potrebno pri veliki obtežitvi (kakšen sopotnik) potrebno več prestavljati (in ker ima hornetka odličen menjalnik to ni problem). Torej govorimo o "convenience" faktorju in ne nevarnosti. Malce pozabljamo koliko milijonov (varnih) kilometrov je bilo prevoženih na Transalpkah, BMW 650, Tenerejkah ipd, ki imajo tako manj navora kot manj konjev (veliko manj).

Če pa kdaj pride potreba po večjem številu konjičev pa pač butneš dol v nižjo prestavo.

Meni osebno je Hornetka všeč, ker ima dva obraza. Lahko se pelješ zelo lagodno, brez kakšne brutalnosti, se pravi, da je primerna za začetnike kot tudi tiste manj zahtevne. Po drugi strani se pa lahko zelo dinamično z njo pelješ takoj, ko števec pokaže 7000 - 8000 obratov.

Je pa res, da če se jaz postavim v kožo, da 12 let ne bi vozil in me kakšne pretirane performanse motocikla ne bi zanimale bi pa izbiral med: VFR 800 (cca. 110 km; Honda je vseeno na prvem mestu), Honda cbf 1000, BMW F 800 ST (cca. 85 km)ali pa celo kakšnega Bandita 1200 (98 km; 1250 je s svojim max traktorskim navorom pri že 3500 obratih lahko zahrbten za novince). Pa moja izbira ne temelji na predpostavki, da so manj "nevarni" ampak na tem, ker so bolj komot (kot diesel, daš v 5 in pozabiš na šaltanje).

lp,

p.s.: Ni motor nevaren ampak je nevaren tisti, ki z njim upravlja .

p.p.s: @ Kawl: prosim ne jemlji mojega posta kot kritiko ampak si se res nerodno izrazil.

Popravljeno . Popravil gvucko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne buč prodajat, no ... Mal si pozabu, da je v novi hornetki 600 kar hud agregat in je ČISTO drugačen.

Hotel sm rečt, da ni bistvene razlike v zmogljivosti med starim in novim modelom...

CB 600F Hornet

- l.2003-2006:

prostornina: 599ccm

največja moč: 71kW/12000, 97 KM

največji navor: 63Nm pri 9500

-l.2007 dalje:

prostornina: 599ccm

največja moč: 75kW/12000, 102 KM

največji navor: 63,5 Nm pri 10500

Ne vem kdo večje prodaja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

p.p.s: @ Kawl: prosim ne jemlji mojega posta kot kritiko ampak si se res nerodno izrazil.

Lej čist tkole je... Za počas vozit je res da dovolj...govorim pa o tem da če se pelješ v šesti prestavi 90kmh moraš najprej tri prestave dol zbrcat da sploh lahko normalno prehitiš ne da bi te kdo nabasov... In tukaj ima Z750 sigurno prednost kakor koli pogledamo 78NM je pač malo več kot 63NM. Od 0-100 ni ne vem kakšne blazne razlike se pa pozna pri vožnji, kjer imaš na 600-tki veliko več dela... Ne vem no itak je pa tako da Honda je zlata

Tkole ti bom napisov geozadet če hočeš ustrežti telim forumskim veljakom kupi Hondo drugače si tako ali tako že zgrešil na začetku...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malce pozabljamo koliko milijonov (varnih) kilometrov je bilo prevoženih na Transalpkah, BMW 650, Tenerejkah ipd, ki imajo tako manj navora kot manj konjev (veliko manj).

Pozabljaš tudi ti, da gre v tem primeru čisto za drugačno zasnovo agregatov...Malo si poglej na spodnjih shemah kako narašča pri določenih agregatih navor...

Shema Z750 - 2007 letnik

459e8103e0c2a526feccf72027372de0.jpg

Shema Hornet 600 - 2007 letnik

111000c4b207d309e7e582b59c4e0c98.jpg

Za primerjavo pa še XT660...ko si ravno govoril o BMW-ejevi 650-tki

d190d322dfd6546ea1f7b860c75a6e11.jpg

LP

Popravljeno . Popravil Kawl
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jao kawl...pa ne bit tko prstranski no... :naughty:

Mam tanovo hornetko, kar pa ne pomeni da navijam zanjo. Za ugodno ceno sem jo dobil, zato sem jo kupil. Če bi za tako ceno dobil z-ja, bi pač vzel z-ja. Iz izkušenj lahko povem da motor presenetljivo dobro vleče na nizkih obratih za 600-taka...verjamem pa da gre 750-ka bolje na nizkih obratih. Vendar pri zmogljivostih agregata ne pozabi na 30kg večjo težo z-ja, tako da razlika v moči le ni tako ogromna kot ti praviš. Če boš naprimer pri hornetki "moral" pred prehitevanjem 3 brzine dol zbit, boš mogoče pr kawasakiju samo 2 brzini dol zbil...Namreč primerjaš z-ja ter hornetko kot bi primerjal cestno 1000-ko ter 600-ko.

Lahko pa povem, da sam ogoromno vozim kar v 6 brzini ko prehitevam avtomobile in je povsem dovolj moči za varno prehitevanje...če pa hočeš špico moči boš pač šaltal, pri hondi boš pač za eno več zbil kot pri z-ju :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupte si maxi skuterje pa neboste nč šaltal.... pa še vlekl bo skoz.... :rolleyes:

axilon; nevem kako ti ratuje prehitevat u 6ti prestavi, no skratka dobr da si še živ... :worship:

No bom pa še jest mal napisu glede Zja. Stvar je taka da motor služi svojemu namenu sto odstotno, torej da tudi dnevna tura 400km ni problem, brez bolečin skratka drža ni utrujajoča, edino sedež malo trd vendar če vas to moti, sedite raje doma v udobnem naslonjaču. Kar se tiče glede mase motorja, ki je od koknkurence kar malo višja, vendar se je ne opazi motor deluje lahkotno in kar pade v ovinek. Za malo bolj agresivno vožnjo v višjih obratih je pa moči tudi dovolj, skratka glede cene in uporabnosti tega motorja ni kej sfalit. Pomemben podatek je pa tudi sam izgled motorja, ki je v mojem primeru veliko pripomogel k temu da sem se odločil za Zja, itak pa vsi ti motorji po preformansih ne iztopajo kaj veliko.

geozadet; mislim da nimaš kej sfalit tako z kawasakijem kot hondo ali yamaho, probaj in kupi motor na katerem se boš dobro počutil, in kateri ti bo vizuelno všeč, skratka nimaš kej sfalit enim in drugim

by mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

axilon; nevem kako ti ratuje prehitevat u 6ti prestavi, no skratka dobr da si še živ... :worship:

Potemtakem mi ni jasno kako si sploh upaš ti (razen če maš pač avto z 100 in več KM) oz. ostali smrtniki z avtom prehitevat...v 6ti motor še vedno bolš povleče kot običajen avto v optimalni brzini (alla punto, polo itd). Ne mislim pa za tako prehitevanje vsakič zmetat do 3-je brzine...delaš to ti? :headbang:

Naj bo neki jasno...v 6ti prehitevam prav z lahkoto če vidim pred sabo primerno dolgo ravnino in nobenega avtomobila nasproti...prostora je dovolj...zakaj pa ne...moči je dovolj za takšen manever...in nič se ne čudim da sem še živ :)

V kolikor pa prostora ni dovolj za takšno prehitevanje pač zmečem brzine dol pa gasa...

MareZ, menjaš? .)

Popravljeno . Popravil axilon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti si provociral o zamenjavi.... in jest sm povedu dejstvo :naughty: ...

Drugač pa ja.... pogovarjamo se.......itak smo pa mal iz teme zašli tkoda....

Hotu sm pa to povedat al bo kupu hondo al pa kawasakija nebo zgrešu, po 12ih letih nevožnje motorja pa mislm da ga bo vsak od njiju navdušu maximalno :naughty: ..... tehnologija dela svoje.....

by mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, hvala za vaše komentarje in trud pri pisanju. Res sem hvaležen za vsak komentar, nasvet in namig. Le tako naprej. Res se bom moral zapeljat, sam upam, da bom kje dobu tud Kawasakija za pelat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, hvala za vaše komentarje in trud pri pisanju. Res sem hvaležen za vsak komentar, nasvet in namig. Le tako naprej. Res se bom moral zapeljat, sam upam, da bom kje dobu tud Kawasakija za pelat.

če ne drugje poskusi pri kakšnem prodajalcu rabljenega Z-ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hornet 600 sem lani preizkusil pri As-u in me je v vseh pogledih presenetila, vozil sem tudi lanski z in lahko pritrdim axilonu da med z 750 2007 in hornet 2007 ni zares pretirane razlike pri vožnji, celo več honda se skoraj enakovredno kosa z navorom napram z-ju, razliko sem opazil predvsem v teži motorja kar se na bolj zaviti cesti kar pozna, meni osebno sicer bolj dopade z, ker pa s modela novega še ni ga pač nisem kupil, ker mi je stari s še vedno odličen sem pač starega, bi pa verjetno če bi obstajal hornet 600 s model letnik 2007 verjetno kupil, ker me je naked zaradi lahkotnosti v ovinkih prepričal, z pa prepriča marsikoga samo zaradi kubikaže in posledično solidnega navora ter odličnega videza, kar pa še ne pomeni da ga kakšen 600-tak ne preseže !

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, hvala za vaše komentarje in trud pri pisanju. Res sem hvaležen za vsak komentar, nasvet in namig. Le tako naprej. Res se bom moral zapeljat, sam upam, da bom kje dobu tud Kawasakija za pelat.

Kontaktiraj Sando 7, ti je ponudila Z- ja in Fazerco za probat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo da so to tako minimalne razlike da ni vredno besed...To sem hotel poudariti...Drugače pa je tako da tisti ki testnim voznikom več plačajo tam je ponavadi več točk...In honda ima po številu prodanih motociklov veliko večje številke se pravi jih lahko tudi bolje plačajo...

Je pa tako... za na cesto je bolje imeti več kubikov, 600ccm ima za normalno vožnjo v spodnjih obratih občutno premalo zaloge - kar zna bit včasih nevarno ...

LP

Daj ne kvasi bedarij, v primerjalnem testu na motorrad online, je Hornet GLADKO zmagal, drugi je bil Suzuki GSR, šele tretji je bil Kawasaki Z 750. Čisto vse na Z-ju je bistveno slabše od Hornetke, razen da je nekoliko močnejši, ampak res minimalno... Sicer pa, vsakemu svoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daj ne kvasi bedarij, v primerjalnem testu na motorrad online, je Hornet GLADKO zmagal, drugi je bil Suzuki GSR, šele tretji je bil Kawasaki Z 750. Čisto vse na Z-ju je bistveno slabše od Hornetke, razen da je nekoliko močnejši, ampak res minimalno... Sicer pa, vsakemu svoje...

Jao jaoo testkarji enii... Načitanci nč druzga vam ne moram rečt... Pa kaj se blesav a kaj ti je ... Honda kot firma je tako velika da lahko prav vse novinarje podkup.... klepec en... Pa ne bi tak pametnjakovič k res vidm da ti je hudo tkole res...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotel sm rečt, da ni bistvene razlike v zmogljivosti med starim in novim modelom...

CB 600F Hornet

- l.2003-2006:

prostornina: 599ccm

največja moč: 71kW/12000, 97 KM

največji navor: 63Nm pri 9500

-l.2007 dalje:

prostornina: 599ccm

največja moč: 75kW/12000, 102 KM

največji navor: 63,5 Nm pri 10500

Ne vem kdo večje prodaja...

Ti buče prodajaš. Sem vozil oba, v bistvu letnik 2007 ima in verjemi, JE bistvena razlika...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimivo kako hitro rata špetir ko se začne v stilu "kdo ima večjega ali pa kdo ima daljšega"

v glavnem vsak svoja jajca hvali, v resnici pa ne ena ne druga niso bogve kaj, ker je kar nekaj boljših celo v klasi, v glavnem tisti ki je doma bo kar dober !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

geozadet; kup hondo ker kot vidiš je CB 600 F pomedla s konkurenco, itak pa bo tko manj lepših motorjev na cest, pa še jest bom mojga Z-ja dražje prodav, ker jih bo pač manj....... :worship:

by mare

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mareZ; Kawasaki mi je vizuelno bolj všeč in tud sedenje v salonu mi je blo pri Z-ju bolj všeč. Ampak pravim, to je samo v salonu, moram pa oba seveda sprobat med vožnjo, da sploh vidim, kakšna je vožnja s takim motorjem. Načeloma sem odprt tudi za kakšen drug motor. Ne me zdaj sesut in popljuvat, kar bom izjavil, ampak mogoče je pa Kawasaki Versys tisto kar iščem. Res ne vem, kaj bi blo boljš za začetnika kot sem jaz, zato bo treba sprobat na cesti.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao jaoo testkarji enii... Načitanci nč druzga vam ne moram rečt... Pa kaj se blesav a kaj ti je ... Honda kot firma je tako velika da lahko prav vse novinarje podkup.... klepec en... Pa ne bi tak pametnjakovič k res vidm da ti je hudo tkole res...

Ma daj no, ti cel čas trdiš, da je Z uh in sploh boljši, a zmagal ni na niti enem testu, primerjalnem testu, kjer motorje testirajo ljudje, ki so prevozili malo več različnih motorjev kot midva skupaj, verjetno profesionalci, ki nimajo razloga za pristranskost... Ja, glih Honda si mora kupiti mnenje novinarjev in testnih šoferjev, pa še to pri srednjerazrednem nakedu.... Halooooo, kaj ti te je tebi...

Sicer pa, oba sta dobra, to ve vsak otrok, oba sta lepa (stvar okusa posameznika), obstajajo pa seveda boljši in tudi slabši! Kupi si tistega, ki ti je na oko bolj všeč, pa nimaš kaj fulit!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!